Solutii pentru centura Bucurestiului: benzi suplimentare si drum in regim de autostrada

Solutii pentru centura Bucurestiului: benzi suplimentare si drum in regim de autostrada
  • Un deputat are solutia pentru dezvoltarea Centurii Capitalei
  • Acesta propune benzi suplimentare si un drum in regim de autostrada
  • Timpul necesar construirii: intre 10 si 15 ani
Distribuie pe Facebook

Un deputat, membru in Comisia pentru Transporturi si Infrastructura, sustine ca are doua solutii viabile pentru dezvoltarea Centurii Bucurestiului in jumatatea sudica. Aceasta parte este la momentul actual cea mai problematica, iar ambele proiecte de dezvoltare bat pasul pe loc.

Nu trebuie sa locuiesti neaparat in Bucuresti ca sa stii ca traficul este un adevarat cosmar in ceea ce vrea sa fie o capitala europeana. Teoretic, pentru a evita sa ramai blocat ore in sir pe bulevardele si strazile din capitala, soferii si cei care tranziteaza Bucurestiul pot apela la centura. De ce doar teoretic? Deoarece in timp ce partea de nord este cat de cat dezvoltata, cea de sud este sub orice critica.

Colac peste pupaza, ambele proiecte de dezvoltare au fost inghetate, iar in prezent nu se realizeaza nicio lucrare pentru largirea drumului la doua benzi pe sens. Solutiile pentru acest blocaj vine de la un deputat din cadrul Grupului Parlamentar USR si membru in Comisia pentru Transporturi si Infrastructura. Catalin Drula propune o alternativa pentru jumatatea sudica, care sa combine actuala parte de nord cu proiectul asa-numitei autostrazi A0.

"Pe sud, una din solutiile care pare sa se contureze este cea a unei combinatii optime intre cele doua proiecte, respectiv pe sfertul de sud-vest sa se faca dublarea centurii existente DNCB (inelul 1) cu drumuri colectoare, iar pe partea de sud-est sa se mearga direct pe proiectul de autostrada, A0 (inelul 2), cu conditia ca acesta sa se incheie la nord de autostrada A2 printr-o conexiune cu DNCB la sud de lacul Cernica," sustine deputatul Cristian Ghinea.

Solutia pentru centura Bucurestiului

Dezvoltarea acestei Autostrazi A0 pe zona de sud-vest suna destul de bine, insa singura problema ramane timpul necesar construirii. Mai exact, aproximativ 10 ani.

"O astfel de solutie ar combina avantajele celor doua proiecte la un cost optim si ar putea fi suficienta pentru traficul curent, urmand ca in 10-15 ani, cand traficul o va cere, sa fie dezvoltat si restul inelului 2 (partea de sud-vest)," a adaugat acelasi Ghinea.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 30 Martie 2017