Solutii pentru centura Bucurestiului: benzi suplimentare si drum in regim de autostrada
- Un deputat are solutia pentru dezvoltarea Centurii Capitalei
- Acesta propune benzi suplimentare si un drum in regim de autostrada
- Timpul necesar construirii: intre 10 si 15 ani
Un deputat, membru in Comisia pentru Transporturi si Infrastructura, sustine ca are doua solutii viabile pentru dezvoltarea Centurii Bucurestiului in jumatatea sudica. Aceasta parte este la momentul actual cea mai problematica, iar ambele proiecte de dezvoltare bat pasul pe loc.
Nu trebuie sa locuiesti neaparat in Bucuresti ca sa stii ca traficul este un adevarat cosmar in ceea ce vrea sa fie o capitala europeana. Teoretic, pentru a evita sa ramai blocat ore in sir pe bulevardele si strazile din capitala, soferii si cei care tranziteaza Bucurestiul pot apela la centura. De ce doar teoretic? Deoarece in timp ce partea de nord este cat de cat dezvoltata, cea de sud este sub orice critica.
Colac peste pupaza, ambele proiecte de dezvoltare au fost inghetate, iar in prezent nu se realizeaza nicio lucrare pentru largirea drumului la doua benzi pe sens. Solutiile pentru acest blocaj vine de la un deputat din cadrul Grupului Parlamentar USR si membru in Comisia pentru Transporturi si Infrastructura. Catalin Drula propune o alternativa pentru jumatatea sudica, care sa combine actuala parte de nord cu proiectul asa-numitei autostrazi A0.
"Pe sud, una din solutiile care pare sa se contureze este cea a unei combinatii optime intre cele doua proiecte, respectiv pe sfertul de sud-vest sa se faca dublarea centurii existente DNCB (inelul 1) cu drumuri colectoare, iar pe partea de sud-est sa se mearga direct pe proiectul de autostrada, A0 (inelul 2), cu conditia ca acesta sa se incheie la nord de autostrada A2 printr-o conexiune cu DNCB la sud de lacul Cernica," sustine deputatul Cristian Ghinea.
Dezvoltarea acestei Autostrazi A0 pe zona de sud-vest suna destul de bine, insa singura problema ramane timpul necesar construirii. Mai exact, aproximativ 10 ani.
"O astfel de solutie ar combina avantajele celor doua proiecte la un cost optim si ar putea fi suficienta pentru traficul curent, urmand ca in 10-15 ani, cand traficul o va cere, sa fie dezvoltat si restul inelului 2 (partea de sud-vest)," a adaugat acelasi Ghinea.
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Skoda roomster diesel 2013 4350 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 149.99 Lei Opel corsa 1.2i 2003 599 €
- Renault megane 16v 2006 2000 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Dacia duster 1500 2017 400 Lei Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €