Succesul de piata al Opel continua

Succesul de piata al Opel continua
Opel si-a crescut considerabil vanzarile in Europa in prima jumatate a anului 2011, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. In primele sase luni ale acestui an, vanzarile de autovehicule au crescut cu mai mult de 50.000 de autoturisme sau 8,2 la suta.
Trimite unui prieten
In acest timp, cota de piata a crescut la 6,4 la suta de la 6,2 la suta, in aceeasi perioada a anului trecut. In total, din ianuarie pana in iunie 2011, compania a vandut in jur de 659.000 de vehicule in Europa. Opel si brandul Vauxhall, sora din Marea Britanie, au crescut cotele de piata in 19 din cele 27 de piete europene.

In iunie, Opel/Vauxhall a atins o cota de piata europeana de 6,8% (in jur de 125.000 de vehicule), cea mai mare pondere lunara a sa din acest an. Al doilea trimestru a marcat al treilea trimestru de crestere consecutiva a cotei de piata, comparativ cu trimestrele respective cu un an in urma.

Meriva si Astra Sports Tourer sunt in mod deosebit un succes, deoarece ambele sunt lideri segmentele lor. Datorita cererii ridicate, Opel lucreaza cu schimburi suplimentare de luni de zile. Opel a redus, de asemenea, vacanta de vara la uzina din Russelsheim, acolo unde este construit modelul Insignia. Si, datorita cererii mari pentru Astra si Insignia, Opel a crescut productia de motoare diesel fabricate la Kaiserslautern, de la 180.000 la 250.000 pe an.

"Noile noastre modele, in frunte cu Meriva si Astra Sports Tourer, sunt extrem de populare pe piata. Modelele actualizate Corsa si Antara sunt un succes, iar vanzarile Insignia continua sa creasca in al treilea an al modelului pe piata", a declarat Alain Visser, Vice-Presedinte Vanzari, Marketing si Aftersales. "Noul Zafira Tourer si Astra GTC vor fi lansate in toamna. Si, cu modelul Ampera, primul vehicul electric adecvat pentru utilizarea de zi cu zi, vom stabili un segment complet nou in Europa. Aceasta este o baza excelenta pentru o crestere continua."


Sursa: Opel
Trimite unui prieten