Un roman printre cei mai buni angajati premiati ai service-urilor Skoda

Un roman printre cei mai buni angajati premiati ai service-urilor Skoda
Distribuie pe Facebook
Tehnicianul service Peter Dobransky si consilierul de service Andrei Cristian Lascar sunt castigatorii celei de-a doua Competitii SKODA Service, care a avut loc anul acesta. La finala din capitala Slovaciei, Bratislava, reprezentantii din Slovacia si din Romania au triumfat in fata puternicelor echipe venite din alte 33 de tari. Roman Havlasek, managerul After-Sales SKODA i-a premiat pe castigatori, la 'Expo Arena' in Bratislava.
"Service-ul perfect, care trebuie sa se ridice la nivelul tot mai crescut al asteptarilor clientilor, joaca un rol din ce in ce mai important in vanzarea de automobile," spune Roman Havlasek, managerul After-Sales SKODA. "Angajatii departamentelor de after-sales, din cadrul dealership-urilor noastre, din intreaga lume, contribuie intr-o mare masura la succesul marcii SKODA. Fiecare angajat este un important ambasador al marcii si al produselor sale. Pe langa felicitarile adresate celor doi castigatori, le datoram multumiri tuturor colegilor care lucreaza in departamentele de service, pentru devotamentul lor manifestat in contactul zilnic cu clientii nostri. Fara acestia, cresterea de succes a marcii SKODA ar fi de neimaginat", a continuat managerul de service SKODA.
Competitia SKODA Service a avut loc a doua oara, anul acesta. In cadrul competitiei, tehnicieni si consilieri de service din intreaga lume concureaza pe teme practice si teoretice. Un numar de 35 de echipe din Europa, Asia, Africa si America de Sud, care s-au calificat mai intai la concursurile nationale, au concurat la finala de doua zile din Bratislava. La nivel mondial exista circa 4.800 de service-uri autorizate SKODA, cu aproximativ 15.000 de angajati in domeniul productiv, ca de exemplu: mecanici, tinichigii si vopsitori.
Competitia SKODA Service este un concurs de cunostinte pe tema relatiei cu clientii. Participanti din intreaga lume trebuie sa rezolve sarcini practice si teoretice din aria lor de lucru si din mediul lor ocupational. Una din multitudinea de sarcini ale competitiei, care masoara competenta profesionala a consilierilor si tehnicienilor service, a constat in a descoperi defectele induse, cat si in evaluare modului in care concurentii s-au ocupat de masina clientului, la preluarea acesteia pentru reparatii.
Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 3 Mai 2012