Victorie de etapa pentru Sebastien Loeb si Edouard Boulanger

Pentru Loeb si Boulanger, a fost revenirea perfecta dupa problemele tehnice de joi, cand au pierdut timp din cauza unei avarii la bratul superior al suspensiei spate dreapta in timp ce incercau sa reduca ecartul fata de liderii etapei.
Victoria de astazi a fost obtinuta in ciuda dificultatilor intampinate pe traseu: echipajul Dacia Sandrider #219 a fost prins in norul de praf ridicat de un alt concurent si a fost nevoit sa opreasca pentru a schimba o anvelopa, deteriorata dupa ce au lovit o piatra pe fondul vizibilitatii reduse, cu doar 30 km inainte de final.
Dupa ce au incheiat etapa a doua pe locul 9, in Badajoz, cei doi francezi pornesc inapoi spre Portugalia de pe pozitia a 4-a, dar cu o misiune dificila: vor deschide drumul pentru ceilalti concurenti.
Chiar daca ziua petrecuta integral in Spania s-a incheiat cu a zecea victorie de etapa pentru Dacia Sandriders in cadrul Campionatului Mondial FIA de Rally-Raid (W2RC), inca de la debutul echipei in Raliul Marocului din octombrie anul trecut, a adus si momente frustrante pentru echipajul format din Nasser Al-Attiyah si Fabian Lurquin.
In incercarea de a obtine a doua victorie consecutiva la Raliul Portugaliei si de a-si consolida pozitia de lider in clasamentul W2RC, Nasser Al-Attiyah a pierdut teren in fata liderilor dupa ce a ramas blocat joi timp de cateva minute.
Cel mai rapid in a atinge 35 de kilometri in aceasta etapa, sperantele lui Al-Attiyah de a repeta victoria din Prologul de marti s-au spulberat dupa ce a inceput sa piarda timp din cauza unei defectiuni la sistemul de franare, problema care l-a afectat pana la finalul zilei, ajungand pe locul 9, cu doua zile de concurs ramase.
Cristina Gutierrez si Pablo Moreno, care joi au oprit de doua ori pentru a-si ajuta colegii de echipa, au reusit sa recupereze teren si sa urce de pe pozitia 12 pana pe 7 in clasamentul general, in ciuda faptului ca s-au confruntat si ei cu probleme cu sistemul de franare.
Nu exista pauza in Raliul Portugaliei: din Spania, echipajele se intorc in Portugalia si in bivuacul de la Lisabona, inainte de bucla finala decisiva de duminica.
Declaratii cheie
Nasser Al-Attiyah (Qatar), Pilot, Dacia Sandriders
„Am inceput bine, dar dupa 28 de kilometri am ramas complet fara frane si asa am mers pana la final. Am incercat sa gestionam situatia cat de bine am putut, desi stiam ca pierdem timp. Partea buna este ca suntem aici, iar acum ne concentram pe ce avem de facut in urmatoarele doua zile. Pierd puncte importante in lupta pentru campionat, nu este usor, dar vom analiza si vom decide ce strategie alegem pentru etapa de sambata pentru ca fiecare zi este importanta.”
Cristina Gutierrez (Spania), Pilot, Dacia Sandriders
„La inceputul etapei ne-am simtit foarte bine cu masina si cu modificarile pe care le-am facut cu o zi inainte. Totul mergea bine pana la oprirea cauzata de un incendiu pe traseu. Dupa aceea au aparut problemele, mai intai la etrierul de frana stanga-fata, apoi am pierdut si etrierul dreapta-fata, asa ca am ramas doar cu franele pe spate. A fost greu de gestionat. Caldura nu ajuta nici etrierii, nici temperatura franelor. Dar ne adaptam. Astazi este etapa a patra si, ca de fiecare data, vom incerca sa dam tot ce avem mai bun.”
Sebastien Loeb (Franta), Pilot, Dacia Sandriders
„Astazi a fost o zi buna. Am avut o proba buna, chiar daca m-am chinuit putin la inceput in praful lasat de [Jourdan] Serderidis. Dupa ce, in cele din urma, ne-a lasat sa trecem, din acel moment am avut o proba foarte buna, un ritm foarte bun pana aproape de final. Am avut o pana la 30 de kilometri de final si a trebuit sa schimbam roata. Ma gandeam ca voi pierde victoria pe proba din cauza asta, dar, pana la urma, tot a fost cel mai bun timp. Masina a fost grozava si totul a functionat bine. Cu siguranta nu s-a terminat inca, dar diferenta e destul de mare: am pierdut 14 minute joi si inca suntem la 11 minute de lider. Dar in fiecare zi se intampla ceva, traseul este dificil, tehnic, ingust, asa ca trebuie sa ramanem concentrati si sa vedem ce se intampla.”
Edouard Boulanger (Franta), Navigator, Dacia Sandriders
„Vineri a fost o zi destul de buna. Am avut un ritm constant pe toata durata probei, desi am fost afectati putin de praf, mai ales pentru ca am depasit patru masini. Spre final am facut pana, nu am vazut o piatra din cauza vizibilitatii reduse. Nu a fost etapa perfecta, dar am castigat, si mai important, a fost prima noastra victorie impreuna si ne bucuram mult, aveam nevoie de acest moment. Este un sentiment placut, dar stim ca inca nu a fost ziua perfecta, dar speram sa vina cat mai curand. stim ca putem castiga, dar una e sa stii asta si alta e sa reusesti in realitate. De aceea, victoria de azi e cu adevarat importanta si sper sa fie doar inceputul.”
Clasament provizoriu – Raliul Portugaliei etapa 3 (neoficial)
• Locul 1: Sebastien Loeb (FRA) / Edouard Boulanger (FRA), 3h06m08s
• Locul 8: Cristina Gutierrez (ESP) / Pablo Moreno (ESP), 3h12m58s
• Locul 20: Nasser Al-Attiyah (QAT) / Fabian Lurquin (BEL), 3h21m56s
Badajoz-Badajoz
• Distanta probei speciale: 308,26 km
• Distanta de legatura: 203 km
• Distanta totala: 511,26 km
Clasament provizoriu – Categoria Ultimate dupa etapa 3 (neoficial)
• Locul 4: Sebastien Loeb (FRA) / edouard Boulanger (FRA), +11m24s
• Locul 7: Cristina Gutierrez (ESP) / Pablo Moreno (ESP), +21m09s
• Locul 9: Nasser Al-Attiyah (QAT) / Fabian Lurquin (BEL), +27m45s
Cifra zilei – Competitia de Rally-Raid a Portugaliei
10 – Victoria obtinuta vineri de Sebastien Loeb si edouard Boulanger, alaturi de cel mai bun timp obtinut de Nasser Al-Attiyah si Fabian Lurquin in Prologul de marti, insumeaza 10 victorii de etapa pentru Dacia Sandriders in cadrul Campionatului Mondial FIA de Rally-Raid (W2RC), inca de la debutul echipei in Raliul Marocului din octombrie anul trecut.
-
Skoda fabia benzina 2010 3080 €
Dezmembrez skoda octavia ii facelift break 1.2 tsi 105 cai...
Motor diesel rhj 2.0 hdi fara anexeinj siemens citroen c4... 2000 Lei
-
Piese moto honda sh yamaha, honda, suzuki, kawasaki, ktm, bmw,... 10 Lei
Chevrolet aveo base 56 2009 9500 Lei
Set curea transmisie cu caneluri opel zafira b (a05) (2005 -... 551 Lei
-
Kit curea transmisie ina mercedes-benz glk-class x204... 530 Lei
Ford focus benzina 2014 4590 €
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3200 €
-
Vw golf benzina 2010 2890 €
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10500 €
Mercedes 180 benzina 2010 2890 €
-
Anvelopa vara volkswagen golf 5 (1k1) [fabr 2004-2008] 235/45r17 113 Lei
Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
Bicicleta 28 zoll marca navara venice 500 Lei
-
Mercedes a 160 benzina 2010 2850 €
Renault megane 1,5 diesel 2012 3350 €
Vw amarok 2.0 tdi 2011 10700 €
-
Motor diesel k9k770 1.5 dci e5 fara accesorii renault clio iii... 3800 Lei
Motor diesel k9k628 1.5 dci cu pompa si injectoare 90.000km... 6000 Lei
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
-
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 4500 €
Ford focus diesel 2012 3899 €
Opel astra aspirat benzina 2018 11800 €
-
Suzuki gsxr 600 ! variante moto / auto 2299 €
Lancia ypsilon 1.3diesel ~ 115000km ~ navi camera senz park... 1990 €
Set jante aliaj cu anvelope m+s, 5 x 112 / kumho 205/55 r16... 1100 Lei
-
Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
Ford puma full led motorizare 1,5 diesel ecoblue consum 4 /100... 13500 €
Mini cooper s countryman all4 2014 9990 €
-
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 2950 €
Dezmembrez peugeot 208 coupe facelift 1.6 bluehdi bhy 100 cai...
Dezmembrez vw jetta mk6 1.4 tsi hybrid crja 150 cai cutie dsg...
-
Anvelopa vara volkswagen golf 5 (1k1) [fabr 2004-2008] 225 /... 113 Lei
Set 2 anvelope vara volkswagen golf 5 (1k1) [fabr 2004-2008]... 180 Lei
Bicicleta din aluminiu 26 zoll marca coratec 700 Lei


