Young Creative Chevrolet si-a ales castigatorii pe Romania

Young Creative Chevrolet si-a ales castigatorii pe Romania
Concursul Young Creative Chevrolet a fost lansat in Europa in 2007 si este unul din proiectele Chevrolet dedicate tinerilor. Competitia incurajeaza studentii universitatilor de arta din intreaga Europa sa priveasca automobilele Chevrolet din perspectiva lor creativa. Concursul a luat amploare rapid ajungand de la cele 32 de scoli de arta participante in 2007 la 155 anul acesta.
Distribuie pe Facebook
Young Creative Chevrolet - tineri talentati, arta si masini
"Young Creative Chevrolet" - premiile etapei nationale
Chevrolet continua sa sustina tinerii artisti

Concursul ofera cate trei premii pentru fiecare din cele cinci discipline aflate in concurs:

Arte Vizuale
Design Vestimentar
Fotografie
Muzica

Video

Pe langa oportunitatea de a castiga o competitie paneuropeana si premii constand in bani si excursii, studentii au sansa de a fi promovati de Chevrolet.

La saloanele auto din ultimii ani, Chevrolet a contractat studentii castigatori pentru vestimentatia hostesselor. De asemenea, tinerii fotografi au ocazia de a lucra cu profesionistii echipelor Chevrolet.

Ieri, 29 iunie a avut loc decernarea premiilor castigatorilor Young Creative Chevrolet - faza nationala, Chevrolet Romania oferind premii in valoare de 10.000 euro. Au fost date cate trei premii pentru fiecare disciplina in parte. Proiectele castigatorilor locurilor 1 participa in finala europeana a concursului.

Chevrolet Romania tine sa multumeasca membrilor juriului care au fost aproape de acest proiect si cu ajutorul carora au putut fi alese proiectele castigatoare:


Adina Buzatu, stilist
Ailin Ibraim, fashion director revista Bolero

Ioana Moldoveanu, redactor sef Vice Magazine

Madalina Dragoi redactor si fashion editor revista CSID

Adina Buzatu a impartasit impresiile sale legate de implicarea in acest proiect: "Participarea mea in juriul Young Creative Chevrolet a fost o experienta interesanta si benefica. Intotdeauna este placut sa lucrez cu tineri talentati, carora pot sa le dau sugestii la inceput de drum in cariera lor de designeri. Nu neaparat ca sa le respecte intocmai, ci ca sa aiba dimensiunile altei viziuni si sa-si stimuleze astfel creativitatea".

Evenimentul de premiere a adus pe scena o tanara trupa, IRonic, solistul fiind si unul dintre castigatorii Young Creative Chevrolet. Festivitatea de premiere a fost urmata de un concert sustinut de trupa The Amsterdams.

Castigatorii concursului Young Creative Cehvolet 2011 - etapa nationala sunt:




Arte Vizuale
Locul 1 Ana Maria Abrudan - Universitatea de Arta si Design Cluj-Napoca
Locul 2 Simona Taranu - Universitatea Media Bucuresti
Locul 3 George Mihailescu - Universitatea Media Bucuresti

Design Vestimentar

Locul 1 Ioana Davidoaia - Universitatea de Arta si Design Cluj-Napoca

Locul 2 Alexandra Lazar - Universitatea de Arta si Design Cluj-Napoca
Locul 3 Marcela Baltarete - Universitatea de Arta si Design Cluj-Napoca


Fotografie
Locul 1 Ada Muntean - Universitatea de Arta si Design Cluj-Napoca
Locul 2 George Mihailescu - Universitatea Media Bucuresti
Locul 3 Simona Taranu - Universitatea Media Bucuresti
Muzica
Locul 1 Cristian Corduneanu - Universitatea Media Bucuresti
Locul 2 Alin Sterian - Universitatea de Arta si Design Cluj-Napoca
Locul 3 Vlad Cirdeiu - Universitatea Media Bucuresti

Video

Locul 1 Simona Taranu - Universitatea Media Bucuresti

Locul 2 Georgiana Tanase - Universitatea Media Bucuresti

Locul 3 Andra Iulia Berila Stoianovici - Universitatea Media Bucuresti

Proiectele castigatoare pot fi vizionate pe site-ul oficial al concursului: www.youngcreativechevrolet.eu.



Despre Chevrolet
Chevrolet este cea mai mare marca internationala a companiei General Motors, inregistrand vanzari anuale de aproximativ 4 milioane de autovehicule in peste 130 de tari. Se afla pe locul patru in clasamentul vanzarilor marcilor auto internationale si este, de asemenea, una dintre marcile cu cea mai rapida crestere din lume. Autovehiculele Chevrolet combina pasiunea, designul indraznet si caracterul practic. Acestea ofera un raport remarcabil calitate-pret. Dupa relansarea marcii in Europa in 2005, Chevrolet a depasit dublul vanzarilor, atingand valoarea de 500.000 de unitati in 2008. In 2010, Chevrolet a inregistrat o crestere a cotei de piata in Europa de pana la 2,5 procente, comercializand 477.194 de autovehicule. Chevrolet are o retea de mai mult de 2.700 de dealeri si puncte de service in Europa. Gama Chevrolet include modelul Spark, autovehiculul de oras, micul model Aveo, modelul compact Cruze sedan, noul Captiva SUV, Corvette Grand Sport Coupe, noul Aveo hatchback si notchback, Cruze hatchback, modelul Camaro coupe si decapotabil si revolutionarul Chevrolet Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsa. Cele mai mari piete europene ale marcii Chevrolet sunt Rusia, Italia, Germania, Spania, Franta si Turcia. Infiintata in Statele Unite ale Americii in 1911 de catre emigrantul elvetian Louis Chevrolet, marca isi sarbatoreste centenarul in 2011. Puteti gasi mai multe informatii despre Chevrolet pe pagina de internet www.chevrolet.ro sau media.chevroleteurope.com.

Distribuie pe Facebook
mai multe