Chrysler moare, dar nu se preda!

Chrysler moare, dar nu se preda!
Chrysler moare, dar nu se preda! si fac reclama pe toate televiziunile desi sunt in faliment! Aflat in pragul falimetului, Chrysler trage pe ultima suta de metri sa-si revina. Deci se pare ca americanii au av
Distribuie pe Facebook
Chrysler moare, dar nu se preda! si fac reclama pe toate televiziunile desi sunt in faliment!

Aflat in pragul falimetului, Chrysler trage pe ultima suta de metri sa-si revina. Deci se pare ca americanii au avut nevoie de un faliment pentru a reveni pe TV. Drept dovada, Chrysler a demarat in Statele Unite, o campanie nationala de publicitate in prime time, cu scopul de a creste ncrederea potentialilor clienti in marcile Dodge, Jeep si Chrysler.


Chrysler a adoptat o reducere a costurilor si a transformat toate cheltuielile majore cu media in publicitate la nivel local. Potrivit reprezentantilor Chrysler, campania va rula pe posturi TV precum Fox sau NBC, dar si in presa scrisa si in media digitala.

Un exemplu de urmat pentru toate firmele mari aflate in pragul falimentului!
Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte articole DATA PUBLICĂRII: 11 Mai 2009