Frane, discuri, suspensii şi turbine de la firma lui Iustin Tintaru, 4Turbo

De 4Turbo poate nu ati auzit inca, dar franele de la EBC Brakes va garantez ca va pot face parul de pe spate sa se ridice atunci cand apasati pedala corespunzatoare, masina oprindu-se rapid, mai rapid
Trimite unui prieten
Frane, discuri, suspensii si turbine de la firma lui Iustin Tintaru, 4Turbo
De 4Turbo poate nu ati auzit inca, dar franele de la EBC Brakes va garantez ca va pot face parul de pe spate sa se ridice atunci cand apasati pedala corespunzatoare, masina oprindu-se rapid, mai rapid decat a accelerat chiar, promite 4Turbo a lui Iustin Tintaru. Compania 4Turbo, in frunte cu Iustin (boost manager scrie pe cartea lui de vizita), este importator direct EBC Brakes si mi-a povestit cu ce se ocupa el cu ocazia 4TuningDAYS.
La EBC a ajuns din pura intamplare: am fost nevoit sa schimb placutele si am pus Ferodo. Diferenta a fost imensa, masina parca nu mai vroia sa se opreasca ci doar sa incetineasca. Am fost inapoi la service si din fericire nu aruncasera inca placutele vechi care s-au dovedit a fi EBC Greenstuff.
Asa ca a luat taurul de coarne si dupa doua saptamani de negocieri cu directorul si detinatorul companiei, Andy Freeman, a obtinut statutul de distribuitor national EBC Brakes. in ciuda sfaturilor primite de a nu incepe acest business iarna, dar si la inceputul crizei economice, pe 7 decembrie Iustin a platit prima comanda de 12.000 de euro. La inceput, vanzarile nu au fost grozave insa acestea au crescut constant de la o luna la alta.
Iustin a vandut initial calculatoare, pentru ca, mai apoi, sa lucreze timp de un an si jumatate pentru BDT, dealer Ford in Romania. Totul a inceput sa se schimbe in noiembrie 2007 cand baiatul in cauza a gasit pe ebay o oferta speciala la faruri cu angel eyes.
A achizitionat atunci 5 seturi care s-au vandut in mai putin de o saptamana. Pe cutii a gasit adresele importatorilor din Germania si i-a contactat pe rand pe toti, intr-un final reusind sa cumpere direct de la Dectane. Nivelul urmator a constat in rugamintea adresata prietenilor lui de a-i imprumuta 10.000 de euro pentru un prim import mai important.
n martie avea deja patru magazine care cumparau de la el si o medie a vanzarilor de 7.000/luna, pentru ca impreuna cu xenon-ul sa vanda de peste 20.000 de euro/luna in toamna lui 2008. Iustin nu ascunde faptul ca, odata cu cresterea vanzarilor, au inceput si primele probleme legate de calitatea slaba a farurilor si stopurilor. Asa s-a decis sa se reprofileze si sa inceapa colaborarea cu cei de la EBC Brakes.
n concluzie, Iustin Tintaru si al lui 4Turbo este importator direct pentru: EBC, Bilstein Sport, Powerflex, Quaife, Wilwood, SiemensHID si Goodridge.
Sa nu uitam nici de o alta activitate mai noua a patronului, si anume, modificarile si reconditionarile de turbine. Ultimul proiect terminat in aceasta directie ar fi un 1.9TDI de 90CP, transformat intr-un 1.9TDI cu turbina modificata de 3.0TDI si 250CP.
Firma 4Turbo o gasiti pe site-ul 4Tuning, Iustin acordand un discount permanent de 25% la toata gama (placute, discuri, lichid de frana), pentru ca afacerile de viitor se construiesc alaturi de parteneri seriosi. Tot pe 4tuning.ro gasiti si detalierea produselor de care Iustin este atat de mandru.
Gama EBC cuprinde:
Placute:
Blackstuff: calitate identica cu cele de fabrica la un pret mai mic spune Iustin, deoarece nu mai trec pe la doi, trei intermediari;
Greenstuff: prima treapta de upgrade fata de placutele de fabrica,
coeficient de frecare 0.55 (max. 0.4 la cele de fabrica) si temperatura
maxima la care pot fi folosite este de 600C (max. 4000C la cele de fabrica).
Acestea ar elimina cu pana la 50% mai putin praf deoarece nu contin particule
metalice;
Redstuff: a doua treapta de upgrade pentru vehicule de peste 200CP, au in
compozitie particule ceramice si fibra de kevlar, ceea ce le-ar face sa elimine cu pana la 90% mai putin praf si sa reziste pana la 750C;
Yewllowstuff: pentru soferii foarte agresivi si chiar pentru raliu, coeficient de
frecare 0,64, contin fibra de aramida si rezista pana la 900C;
Discuri:
UPR: Discuri de fonta echilibrate dinamic, EBC garanteaza ca pot fi
folosite chiar si cu placute Yellowstuff fara riscuri de ovalizare;
Turbo Groove: Disc din otel aliat cu cupru, cu canale interioare de
ventilatie oblice si rasucite si cu striatii pentru eliminarea gazelor care
se formeaza la suprafata de contact dintre disc si placuta;
USR Ultimax: Alternativa silentioasa pentur Turbo groove, din acelasi otel
aliat cu cupru dar cu canale de ventilatie drepte;
n rest, Iustin s-a mai ocupat si cu echiparea unora dintre masinile de raliu cu frane EBC:
Evo 6 de grupa N (pilot George Cretu)
Yellowstuff + UPR
Lancia Delta Integrale a lui ZoliaT
Redstuff + Turbo Groove
Toyota Lancruiser participanta la Rally Raid
Yellowstuff + Turbo Groove
Mitsubishi Pajero EVO
EBC Yellowstuff + Turbo Groove
2008 WRX STI, M6, M5 E60 si E39, Volvo S40 T4
Yellowstuff/Redstuff
De 4Turbo poate nu ati auzit inca, dar franele de la EBC Brakes va garantez ca va pot face parul de pe spate sa se ridice atunci cand apasati pedala corespunzatoare, masina oprindu-se rapid, mai rapid decat a accelerat chiar, promite 4Turbo a lui Iustin Tintaru. Compania 4Turbo, in frunte cu Iustin (boost manager scrie pe cartea lui de vizita), este importator direct EBC Brakes si mi-a povestit cu ce se ocupa el cu ocazia 4TuningDAYS.
La EBC a ajuns din pura intamplare: am fost nevoit sa schimb placutele si am pus Ferodo. Diferenta a fost imensa, masina parca nu mai vroia sa se opreasca ci doar sa incetineasca. Am fost inapoi la service si din fericire nu aruncasera inca placutele vechi care s-au dovedit a fi EBC Greenstuff.
Asa ca a luat taurul de coarne si dupa doua saptamani de negocieri cu directorul si detinatorul companiei, Andy Freeman, a obtinut statutul de distribuitor national EBC Brakes. in ciuda sfaturilor primite de a nu incepe acest business iarna, dar si la inceputul crizei economice, pe 7 decembrie Iustin a platit prima comanda de 12.000 de euro. La inceput, vanzarile nu au fost grozave insa acestea au crescut constant de la o luna la alta.
Iustin a vandut initial calculatoare, pentru ca, mai apoi, sa lucreze timp de un an si jumatate pentru BDT, dealer Ford in Romania. Totul a inceput sa se schimbe in noiembrie 2007 cand baiatul in cauza a gasit pe ebay o oferta speciala la faruri cu angel eyes.
A achizitionat atunci 5 seturi care s-au vandut in mai putin de o saptamana. Pe cutii a gasit adresele importatorilor din Germania si i-a contactat pe rand pe toti, intr-un final reusind sa cumpere direct de la Dectane. Nivelul urmator a constat in rugamintea adresata prietenilor lui de a-i imprumuta 10.000 de euro pentru un prim import mai important.
n martie avea deja patru magazine care cumparau de la el si o medie a vanzarilor de 7.000/luna, pentru ca impreuna cu xenon-ul sa vanda de peste 20.000 de euro/luna in toamna lui 2008. Iustin nu ascunde faptul ca, odata cu cresterea vanzarilor, au inceput si primele probleme legate de calitatea slaba a farurilor si stopurilor. Asa s-a decis sa se reprofileze si sa inceapa colaborarea cu cei de la EBC Brakes.
n concluzie, Iustin Tintaru si al lui 4Turbo este importator direct pentru: EBC, Bilstein Sport, Powerflex, Quaife, Wilwood, SiemensHID si Goodridge.
Sa nu uitam nici de o alta activitate mai noua a patronului, si anume, modificarile si reconditionarile de turbine. Ultimul proiect terminat in aceasta directie ar fi un 1.9TDI de 90CP, transformat intr-un 1.9TDI cu turbina modificata de 3.0TDI si 250CP.
Firma 4Turbo o gasiti pe site-ul 4Tuning, Iustin acordand un discount permanent de 25% la toata gama (placute, discuri, lichid de frana), pentru ca afacerile de viitor se construiesc alaturi de parteneri seriosi. Tot pe 4tuning.ro gasiti si detalierea produselor de care Iustin este atat de mandru.
Gama EBC cuprinde:
Placute:
Blackstuff: calitate identica cu cele de fabrica la un pret mai mic spune Iustin, deoarece nu mai trec pe la doi, trei intermediari;
Greenstuff: prima treapta de upgrade fata de placutele de fabrica,
coeficient de frecare 0.55 (max. 0.4 la cele de fabrica) si temperatura
maxima la care pot fi folosite este de 600C (max. 4000C la cele de fabrica).
Acestea ar elimina cu pana la 50% mai putin praf deoarece nu contin particule
metalice;
Redstuff: a doua treapta de upgrade pentru vehicule de peste 200CP, au in
compozitie particule ceramice si fibra de kevlar, ceea ce le-ar face sa elimine cu pana la 90% mai putin praf si sa reziste pana la 750C;
Yewllowstuff: pentru soferii foarte agresivi si chiar pentru raliu, coeficient de
frecare 0,64, contin fibra de aramida si rezista pana la 900C;
Discuri:
UPR: Discuri de fonta echilibrate dinamic, EBC garanteaza ca pot fi
folosite chiar si cu placute Yellowstuff fara riscuri de ovalizare;
Turbo Groove: Disc din otel aliat cu cupru, cu canale interioare de
ventilatie oblice si rasucite si cu striatii pentru eliminarea gazelor care
se formeaza la suprafata de contact dintre disc si placuta;
USR Ultimax: Alternativa silentioasa pentur Turbo groove, din acelasi otel
aliat cu cupru dar cu canale de ventilatie drepte;
n rest, Iustin s-a mai ocupat si cu echiparea unora dintre masinile de raliu cu frane EBC:
Evo 6 de grupa N (pilot George Cretu)
Yellowstuff + UPR
Lancia Delta Integrale a lui ZoliaT
Redstuff + Turbo Groove
Toyota Lancruiser participanta la Rally Raid
Yellowstuff + Turbo Groove
Mitsubishi Pajero EVO
EBC Yellowstuff + Turbo Groove
2008 WRX STI, M6, M5 E60 si E39, Volvo S40 T4
Yellowstuff/Redstuff
Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (5)
Poze Frane, discuri, suspensii şi turbine de la firma lui Iustin Tintaru, 4Turbo
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
-
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
Racitor gaze nissan murano 2011 suv 2.5 diesel 500 Lei
-
Senzor pedestrian fata mercedes c-class w205 amg cod a2059059119 300 Lei
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
Bara fata bmw x1 (e84) [fabr 2009-2015] facelift 475 black... 2339 Lei
-
8201055367 0986435211 166105302r 0445110414 bosch injector... 600 Lei
Bara fata bmw x1 e84 m-paket an... 1000 Lei
Rdx praguri laterale pentru vw polo 9n & 9n3 "gt4" rdsl020... 199 €
-
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
-
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
-
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
-
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
-
Fata tapiterie usa stanga spate vw golf 5 break 1k4868115 100 Lei
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
-
Jante aliaj bmw x6/x5 20" 3900 Lei
Usa audi a4 b6 fata spate stanga dreapta culoare gri cod lx7z 250 Lei
Bara fata opel insignia a gri z177 loc senzori parcare dezmembrez 800 Lei
-
Cablu cutie de viteze ; alfa romeo mito fiat grande punto... 166.6 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
Prelungire spoiler bara fata bmw e92 m tech style 600 Lei
-
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
Pompa benzina rezervor vw golf vii 1.2 tsi 110cp cod piesa :... 349 Lei



Publicat în categoria: Alte articole
DATA PUBLICĂRII: 4 Iunie 2009