Liderul vitezomanilor a zburat pe Autostrada Soarelui cu 257 km/h

Liderul vitezomanilor a zburat pe Autostrada Soarelui cu 257 km/h
Recordurile verii la viteza pe patru roti apartin unor marci de prestigiu, ale caror performante au fost omologate de radarele Politiei Autostrazi. Pista favorita a pilotilor romani a fost Autostrada S
Trimite unui prieten
  • Locul doi adjudecat la fotografie cu 253 km/h, viteza omologata de radarul politiei
  • Ambii soferi au depus contestatie, deci pana la terminarea procesului conduc bine-mersi
Recordurile verii la viteza pe patru roti apartin unor marci de prestigiu, ale caror performante au fost omologate de radarele Politiei Autostrazi. Pista favorita a pilotilor romani a fost Autostrada Soarelui. Va prezentam, in continuare, clasamentul sezonului. Pe primul loc - un BMW seria 7, care a fost inregistrat de aparatul radar cu 257 de km/h. A castigat la fotografie, pentru ca argintul a revenit unui Aston Martin care zbura cu 253 de km/h. Diferentele nu sunt foarte mari, nici la amenda, nici la alte sanctiuni.

O alta performanta remarcabila este ca ambii soferi conduc in continuare, dupa ce au contestat procesele-verbale intocmite de agentii de circulatie ai Politiei Autostrazi. nca nu se stie daca soferii au fost nemultumiti de inregistrarea performantelor la volan, in sensul ca oamenii stiau ca bolizii pot mai mult. Cert este ca inca isi pot imbunatati recordul, daca tot au ramas cu permisul in buzunar. Medalia de bronz revine unui Audi R8, preparat special pentru cursele de viteza, pe care politistii l-au filmat in timp ce rula cu 243 de km/h. in urma lor se afla multi alti piloti, care au reusit sa treaca, totusi, peste cota 200 km/h.

Recordul pe doua roti circa 300 km/h

Cea mai spectaculoasa cursa a avut, insa, ca protagonist, pe unul dintre liderii motociclistilor bucuresteni. O cisterna cu motorina se rasturnase pe Autostrada Soarelui, la kilometrul 120, isi amintesc politistii. Opt tone de motorina s-au scurs pe asfalt, creand o pelicula extrem de periculoasa. Circulatia a fost inchisa si timp de cateva ore zona a fost spalata cu detergent si apa. Cand s-a dat drumul la circulatie, coloana celor care asteptau redeschiderea drumului serpuia pe cativa kilometri. Un motociclist cu o Yamaha a depasit coloana pe banda de urgenta, chiar sub ochii nostri. I-am facut semn sa traga pe dreapta. Motociclistul a incetinit, iar in dreptul filtrului a accelerat brusc, a dat blana si a disparut in cateva secunde.

Am anuntat prin statie echipajul aflat la cativa kilometri distanta. Ne-au spus ca au apucat sa vada o umbra care a trecut pe langa ei cu vreo 300 de km/h. Un al treilea filtru, organizat la aproape 20 de kilometri de Bucuresti, trebuia sa puna capat aventurii pe doua roti. Politistii au organizat un baraj pe autostrada, o noua coloana de masini urmand sa franeze elanul motociclistului. Acesta a incetinit, a lasat bolidul pe marginea drumului si a incercat sa se strecoare printre masini. A fost recunoscut de un agent pe motocicleta, care il mai urmarise si prin Bucuresti de vreo cateva ori. Suspectul era unul dintre liderii Biker-ilor Capitalei. Parand ca se preda, el a mers cu motocicleta pana la iesirea din coloana, unde politistii urmau sa il sanctioneze.

Aici, s-a urcat in sa si a pornit din nou cursa spre Bucuresti. Daca apuca sa intre in oras, il pierdeam. Pe urmele lui aveam un Passat, dar si un politist cu motocicleta. Era prea de tot. Totusi, nimeni nu s-a putut tine dupa el. in 500 de metri a prins o viteza de nu l-a mai vazut nimeni. Norocul nostru a fost ca a ramas fara benzina, la 2 kilometri de Capitala. A abandonat motocicleta si a fugit pe un camp. Aici am reusit sa il prindem, dupa o urmarire de peste un kilometru, isi amintesc politistii.

Minunea verii 2008 nici un mort pe A2

Motociclistul le-a spus, cu rasuflarea intretaiata, ca venise de la Lehliu ca sa faca plaja pe camp! Avea permisul retinut pentru viteza, dar il recastigase dupa ce a contestat in instanta masura. Politistii i-au incheiat trei procese-verbale pentru neoprire la semnal, pentru fiecare dispunand retinerea permisului. in total, 150 de zile fara dreptul de a conduce. Bineinteles, le-a contestat pe toate in instanta. Pasionat de viteza pe doua roti, bucuresteanul, in varsta de 32 de ani, isi reconstruise motocicleta, care avea 1.000 cmc si 260 CP. Pentru a-i imbunatati performantele, montase si un sistem NOS. Motorul figura ca fiind furat din Austria. Cercetat de procurori in urma cu cativa ani, el a primit legal custodia sa, dupa ce i-a convins pe anchetatori ca e cumparator de buna credinta.

De atunci, ne-a declarat comisarul-sef Grigore George, seful Politiei Autostrazi, nu am mai avut mari probleme cu cei care organizau curse ilegale. Mai mult, daca anul trecut au murit 11 oameni pe Autostrada Soarelui, in sezonul estival, in acest an, nu am avut nici un decedat.

300 km/h viteza unei motociclete aproximata de politistii care l-au urmarit pe sofer pana a ramas fara benzina si a fugit pe camp

Am anuntat prin statie echipajul aflat la cativa kilometri distanta. Ne-au spus ca au apucat sa vada o umbra care a trecut pe langa ei cu vreo 300 de km/h - Ofiter al Politiei Autostrazi.

<script type="text/javascript" src="http://www.protv.ro/libraries/javascript/flashnptobject.js"></script><script type="text/javascript" src="http://www.protv.ro/includes/get_flash_embeded.php?vars=bW92aWVpZD02MTc5OHxhcnRpY2xlX2ZpbGUmbW92aWVfcGF0aD1odHRwJTNBJTJGJTJGd2ViMy5wcm90di5ybyUyRmFzc2V0cyUyRnByb3R2JTJGMjAwOCUyRjA5JTJGMDQlMkZhcnRpY2xlcyUyRmdhbmR1bC5mbHY="></script>

Sursa: Gandul
Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte articole DATA PUBLICĂRII: 5 Septembrie 2008