Mihai Marinescu a debutat in Seria Mondiala Renault
Mihai Marinescu a debutat in acest weekend in World Series by Renault. Fara sustinere financiara, pilotul roman a obtinut un rezultat bun in prima etapa a sezonului programata pe circuitul de la Barcelona. Mihai Marinesc
Trimite unui prieten
Mihai Marinescu a debutat in Seria Mondiala Renault
Mihai Marinescu a debutat in acest weekend in World Series by Renault. Fara sustinere financiara, pilotul roman a obtinut un rezultat bun in prima etapa a sezonului programata pe circuitul de la Barcelona.
Mihai Marinescu, pilotul cu cel mai bun palmares international din Romania, a avut sansa de a i se oferi un loc aproape gratis in cadrul echipei austriece Interwetten Racing pentru prima etapa a World Series by Renault 2009. naintea etapei de debut din acest sezon, Mihai a participat la o singura sesiune de teste, iar pentru cursa el a avut la dispozitie doar 60 de minute de acomodare, in probele libere de vineri.
Sambata, in calificarile oficiale, Mihai a reusit sa-si imbunatateasca timpul pe tur cu peste 2 secunde, ceea ce i-a adus in final pozitia a 17-a pe grila de start. Mi-ar fi placut sa am mai mult timp la dispozitie pentru a ma obisnui cu masina, dar din pacate nu s-a putut. in aceste conditii sunt multumit de rezultat si sper sa mai castig cateva pozitii in cursa, a spus Mihai Marinescu dupa calificarile oficiale.
Din pacate, in prima cursa programata sambata la scurt timp dupa calificarile oficiale, Mihai Marinescu a fost nevoit sa abandoneze dupa ce monopostul sau a fost avariat in urma unui incident de cursa. Suspensia spate a fost indoita ca urmare a unei lovituri aplicate neintentionat de un alt concurent si nu am reusit sa ajung la sosire. Sunt putin dezamagit, dar mai avem o cursa duminica si sper sa ajung la sosire, a mai spus Mihai Marinescu.
n cursa a doua, programata duminica, Mihai a luat startul de pe pozitia a 22-a, fiind penalizat de abandonul de sambata. Imediat dupa start, pilotul roman a castigat cinci pozitii, dar, in turul 2, motorul monopostului sau se opreste inexplicabil. Din fericire, Mihai a reusit sa-l reporneasca cateva secunde mai tarziu, insa a pierdut peste 10 secunde si 5 locuri in clasamentul cursei. Pilotul echipei Interwetten Racing a continuat cursa de recuperare si a ajuns pana pe pozitia a 17-a inaintea intrarilor la boxe, obligatorii in World Series by Renault, dupa care a avansat pana pe locul 8.
n turul 14 a inceput sa ploua si Mihai Marinescu a fost nevoit sa revina la boxe pentru a schimba pneurile. Tinand cont ca nu a mers niciodata pe ploaie cu un monopost din World Series, Mihai a avut nevoie de cateva tururi de acomodare si o rasucire pe pista. Chiar daca a pierdut timp si pozitii importante, pana la final Mihai a reusit sa termine cursa pe pozitia a 13-a. Nu a fost deloc usor pentru mine, mai ales in partea a doua a cursei, dar este important ca am terminat macar a doua cursa. Locul 13 poate nu suna atat de bine, dar eu sunt multumit, tinand cont desigur de conditiile in care a fost obtinut. Sunt convins ca pot sa ma lupt, de la egal la egal, cu ceilalti piloti din acest campionat, dar principala problema este cea financiara. Sunt sanse mari sa particip si in etapa de la Spa, in Belgia, dar pentru restul sezonului am nevoie de parteneri care sa ma sustina. Stiu ca este un an dificil, din punct de vedere economic, dar sper sa gasesc sponsori care sa ma sustina si in 2009, a spus Mihai Marinescu, dupa prima sa cursa in World Series by Renault.
n aceasta companie selecta, pe un monopost adevarat, rezultatul reusit de Mihai nu mai este unul mediocru , ci devine o performanta interesanta. Daca Mihai va gasi resursele financiare sa continue alaturi de Interwetten Racing, sunt sigur ca poate sa obtina performante foarte bune, a spus si Michael Schneider, managerul echipei Interwetten Racing.
Mai multe informatii despre World Series by Renault:
World Series by Renault inseamna un monopost Dallara derivat din sasiu Renault F1, care produce o forta deportanta de 1200 kg la 220 de km/h. Motorizarea este un motor V6 provenit din celebrul V6 Renault din Formula 1, motor care dezvolta peste 500 CP. Viteza de top a acestui monopost depaseste 250 km/h. Cutia de viteze se comanda exact ca si in Formula 1, cu padele in spatele volanului.
World Series by Renault este una dintre cele mai importante scoli ale Formulei 1: Fernando Alonso, Heikki Kovalainen, Robert Kubica, Sebastian Vettel sau Sebastian Buemi au concurat si s-au afirmat in aceasta competitie.
Pe grila de start 2009 se afla nume deja celebre, cu multa experienta in World Series sau in alte campionate puternice, aflate la doar un pas de Formula 1:
- Adrian Zaugg provenit din A1 GP Formula 1 pe natiuni, cu experienta in GP2
- Adrian Valles GP2 si Superleague Formula (campionatul monopost al cluburilor de fotbal)
- Fairuz Fauzy GP2
- Bertrand Baguette la al 4-lea an in World Series si un sezon in Superleague
- James Walker la al 3-lea an in World Series si un sezon in Superleague
- Miguel Molina la al 3-lea an in World Series
- Daniil Move Formula 3000 si la al 3-lea an in World Series
- Chris van der Drift A1 GP si Superleague
- Marco Barba Vicecampionul Spaniei in Formula 3 aflat la al 2-lea sezon in World Series
- Marcos Martinez GP2, aflat la al 3-lea sezon in World Series
Mihai Marinescu a debutat in acest weekend in World Series by Renault. Fara sustinere financiara, pilotul roman a obtinut un rezultat bun in prima etapa a sezonului programata pe circuitul de la Barcelona.
Mihai Marinescu, pilotul cu cel mai bun palmares international din Romania, a avut sansa de a i se oferi un loc aproape gratis in cadrul echipei austriece Interwetten Racing pentru prima etapa a World Series by Renault 2009. naintea etapei de debut din acest sezon, Mihai a participat la o singura sesiune de teste, iar pentru cursa el a avut la dispozitie doar 60 de minute de acomodare, in probele libere de vineri.
Sambata, in calificarile oficiale, Mihai a reusit sa-si imbunatateasca timpul pe tur cu peste 2 secunde, ceea ce i-a adus in final pozitia a 17-a pe grila de start. Mi-ar fi placut sa am mai mult timp la dispozitie pentru a ma obisnui cu masina, dar din pacate nu s-a putut. in aceste conditii sunt multumit de rezultat si sper sa mai castig cateva pozitii in cursa, a spus Mihai Marinescu dupa calificarile oficiale.
Din pacate, in prima cursa programata sambata la scurt timp dupa calificarile oficiale, Mihai Marinescu a fost nevoit sa abandoneze dupa ce monopostul sau a fost avariat in urma unui incident de cursa. Suspensia spate a fost indoita ca urmare a unei lovituri aplicate neintentionat de un alt concurent si nu am reusit sa ajung la sosire. Sunt putin dezamagit, dar mai avem o cursa duminica si sper sa ajung la sosire, a mai spus Mihai Marinescu.
n cursa a doua, programata duminica, Mihai a luat startul de pe pozitia a 22-a, fiind penalizat de abandonul de sambata. Imediat dupa start, pilotul roman a castigat cinci pozitii, dar, in turul 2, motorul monopostului sau se opreste inexplicabil. Din fericire, Mihai a reusit sa-l reporneasca cateva secunde mai tarziu, insa a pierdut peste 10 secunde si 5 locuri in clasamentul cursei. Pilotul echipei Interwetten Racing a continuat cursa de recuperare si a ajuns pana pe pozitia a 17-a inaintea intrarilor la boxe, obligatorii in World Series by Renault, dupa care a avansat pana pe locul 8.
n turul 14 a inceput sa ploua si Mihai Marinescu a fost nevoit sa revina la boxe pentru a schimba pneurile. Tinand cont ca nu a mers niciodata pe ploaie cu un monopost din World Series, Mihai a avut nevoie de cateva tururi de acomodare si o rasucire pe pista. Chiar daca a pierdut timp si pozitii importante, pana la final Mihai a reusit sa termine cursa pe pozitia a 13-a. Nu a fost deloc usor pentru mine, mai ales in partea a doua a cursei, dar este important ca am terminat macar a doua cursa. Locul 13 poate nu suna atat de bine, dar eu sunt multumit, tinand cont desigur de conditiile in care a fost obtinut. Sunt convins ca pot sa ma lupt, de la egal la egal, cu ceilalti piloti din acest campionat, dar principala problema este cea financiara. Sunt sanse mari sa particip si in etapa de la Spa, in Belgia, dar pentru restul sezonului am nevoie de parteneri care sa ma sustina. Stiu ca este un an dificil, din punct de vedere economic, dar sper sa gasesc sponsori care sa ma sustina si in 2009, a spus Mihai Marinescu, dupa prima sa cursa in World Series by Renault.
n aceasta companie selecta, pe un monopost adevarat, rezultatul reusit de Mihai nu mai este unul mediocru , ci devine o performanta interesanta. Daca Mihai va gasi resursele financiare sa continue alaturi de Interwetten Racing, sunt sigur ca poate sa obtina performante foarte bune, a spus si Michael Schneider, managerul echipei Interwetten Racing.
Mai multe informatii despre World Series by Renault:
World Series by Renault inseamna un monopost Dallara derivat din sasiu Renault F1, care produce o forta deportanta de 1200 kg la 220 de km/h. Motorizarea este un motor V6 provenit din celebrul V6 Renault din Formula 1, motor care dezvolta peste 500 CP. Viteza de top a acestui monopost depaseste 250 km/h. Cutia de viteze se comanda exact ca si in Formula 1, cu padele in spatele volanului.
World Series by Renault este una dintre cele mai importante scoli ale Formulei 1: Fernando Alonso, Heikki Kovalainen, Robert Kubica, Sebastian Vettel sau Sebastian Buemi au concurat si s-au afirmat in aceasta competitie.
Pe grila de start 2009 se afla nume deja celebre, cu multa experienta in World Series sau in alte campionate puternice, aflate la doar un pas de Formula 1:
- Adrian Zaugg provenit din A1 GP Formula 1 pe natiuni, cu experienta in GP2
- Adrian Valles GP2 si Superleague Formula (campionatul monopost al cluburilor de fotbal)
- Fairuz Fauzy GP2
- Bertrand Baguette la al 4-lea an in World Series si un sezon in Superleague
- James Walker la al 3-lea an in World Series si un sezon in Superleague
- Miguel Molina la al 3-lea an in World Series
- Daniil Move Formula 3000 si la al 3-lea an in World Series
- Chris van der Drift A1 GP si Superleague
- Marco Barba Vicecampionul Spaniei in Formula 3 aflat la al 2-lea sezon in World Series
- Marcos Martinez GP2, aflat la al 3-lea sezon in World Series
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
-
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
Sonda lambda 1.6 hdi tci euro 5 t1da 9hr 9683265480 citroen c4... 100 Lei
Set garnituri, chiulasa (0310043 trucktec) renault trucks,volvo 1026.35 Lei
-
Compresor ac clima 13124752 wm opel astra h zafira b 1.9cdti 400 Lei
Generator / alternator renault symbol i (lb0/1/2) (1998 -... 669 Lei
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
-
Biela cu piston, opel corsa c (f08, f68) 1.2 b, z12xe (id:457331) 128 Lei
Protectie inox suport picior ford focus iii, caroserie... 174.9 Lei
Set cablaj aprindere peugeot 106 i (1a, 1c) (1991 - 1996)... 109 Lei
-
21977918 22254568 22254576 85002179 7485020179 delphi injector... 1250 Lei
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
Disc frana puntea spate (18142 abs) ford 143.46 Lei
-
Bare transversale menabo delta black pentru citroen berlingo... 910 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
Turbina fara actuator 9835855380 citroen grand c4 spacetourer... 1000 Lei
-
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
Pompa rezervor vw jetta (1b) 2011-2019 cod: 1k0919050ad 500 Lei
Comanda volan opel astra g 1998-2009 1.4 16v z 14 xe benzina... 80 Lei
-
Usa / portiera spate stanga kia rio 2 [2005 - 2009] sedan 300 Lei
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
Rola ghidaj curea transmisie ina audi a4 b6 2000-2004 532 0468 10 85 Lei
-
Pompa injectie inalta presiune 0445010799 1.7 dci 167006205r... 1500 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
Senzor presiune gaze 227701177r 1.5 k9k626 dacia duster... 100 Lei
-
Garnitura, capac supape (jm7152 payen) renault trucks,volvo 270.79 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
-
Vascocuplaj 11522249372 doar paleta 2.0 150 cp bmw 3 e46... 50 Lei
Suport accesorii 7619250 bmw seria 4 f32 420dx b47 (4p92) 250 Lei
Buton geam audi a6 (2018->) [c8, 4k] 2.0 motorina 2019, 4k0959855 200 Lei
-
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
Suport,trapez peugeot partner (2008 - 2016) delphi td390w... 46 Lei
Janta aliaj, cod 13259254, opel astra j (id:466103) 239 Lei



Publicat în categoria: Alte articole
DATA PUBLICĂRII: 22 Aprilie 2009