Mihai Marinescu - cursa cu ghinion la Monte Carlo, in Seria Mondiala Renault
Mihai Marinescu a concurat, in acest weekend la Monte Carlo, la cea de-a doua sa cursa din World Series by Renault.
Mihai Marinescu a continuat colaborarea cu echipa austriaca Interwetten Racing in World Series by Renault 2009, si a luat
Trimite unui prieten
Mihai Marinescu - cursa cu ghinion la Monte Carlo, in Seria Mondiala Renault
Mihai Marinescu a concurat, in acest weekend la Monte Carlo, la cea de-a doua sa cursa din World Series by Renault.
Mihai Marinescu a continuat colaborarea cu echipa austriaca Interwetten Racing in World Series by Renault 2009, si a luat startul in etapa de la Monte Carlo, programata in acest sfarsit de saptamana, o data cu Marele Premiu de Formula 1. Team-ul austriac a continuat sa-l sustina, inclusiv financiar, pe tanarul pilot roman, propietarul echipei, Walter Raus, fiind convins de capacitatea lui Mihai de a obtine rezultate bune: Mihai este un pilot talentat si rapid. Nu are experienta cu aceasta masina si totusi a obtinut timpi foarte buni, de fiecare data cand a urcat la volan. Sunt convins ca odata ce s-a acomodat cu monopostul Formula Renault 3.5 va obtine performante foarte bune. Monaco este o pista care i se potriveste, este foarte tehnica, si de aceea l-am sustinut pentru a concura aici.
Primul contact cu circuitul din Principatul Monegasc a fost o mare surpriza pentru Mihai Marinescu. Este incredibil! Ma asteptam sa gasesc niste stradute mici si intortocheate, insa nu. Spre surprinderea mea, strazile sunt largi iar virajele nu sunt chiar atat de stranse cum par la TV. Ma asteptam ca circuitul sa fie similar cu cel de la Macao, dar nici pe departe. Senzatiile oferite de masina de concurs pe aceasta pista, sunt unice! Al doilea viraj, cel de la Casino, este intr-adevar special, iar depre cele doua sicane de la piscina sa nu mai vorbim! Treci prin ele cu peste 100 de km/h, la cativa metri de apa. Tunelul este iarasi special. La intrare esti orb, instinctul spune sa franezi iar tu stii ca trebuie sa accelerezi. O proba de forta.
Mihai a mers bine in sesiunile de antrenamente programate joi dimineata. Fara sa foloseasca anvelope noi, Mihai a incercat sa descifreze circuitul. Tur dupa tur si-a imbunatatit prestatia, cel mai bun timp al sau fiind obtinut chiar la final.
n calificarile de sambata, Mihai a reusit o performanta buna, depasindu-si timpul de joi cu aproape trei secunde, obtinand al 9-lea timp al seriei sale si al 15-lea la general: ncep sa ma acomodez cu masina. nca nu o simt perfect, dar e din ce in ce mai bine. Mi-am atins obiectivul intrarea in primii 15. Sper sa am o cursa buna si sa trec linia de sosire cel putin pe aceeasi pozitie, a spus Mihai, dupa calificarile oficiale.
Cursa de duminica s-a incheiat insa mult prea repede. Chiar la start, Mihai a fost percutat violent din spate de rusul Move si fortat sa abandoneze: Sunt dezamagit. La start am avut mici probleme tehnice, si imediat m-a lovit Move. Dupa cum a decurs cursa, veneam in primii 12, dar n-a fost sa fie. Am totusi multumirea ca am progresat cu aceasta masina. Trebuie sa le multumesc celor din echipa Interwetten Racing pentru tot sprijinul lor, echipa e profesionista, e una din cele mai bune cu care am lucrat. mi pare rau ca nu am reusit sa le aduc o bucurie, sper insa sa o pot face cat mai curand, a adaugat Mihai Marinescu.
Mihai are oportunitatea de a continua alaturi de echipa Interwetten Racing si in etapa urmatoare, la Budapesta, la jumatatea lunii iunie, daca reuseste sa adune minimul de buget necesar.
Mihai Marinescu a concurat, in acest weekend la Monte Carlo, la cea de-a doua sa cursa din World Series by Renault.
Mihai Marinescu a continuat colaborarea cu echipa austriaca Interwetten Racing in World Series by Renault 2009, si a luat startul in etapa de la Monte Carlo, programata in acest sfarsit de saptamana, o data cu Marele Premiu de Formula 1. Team-ul austriac a continuat sa-l sustina, inclusiv financiar, pe tanarul pilot roman, propietarul echipei, Walter Raus, fiind convins de capacitatea lui Mihai de a obtine rezultate bune: Mihai este un pilot talentat si rapid. Nu are experienta cu aceasta masina si totusi a obtinut timpi foarte buni, de fiecare data cand a urcat la volan. Sunt convins ca odata ce s-a acomodat cu monopostul Formula Renault 3.5 va obtine performante foarte bune. Monaco este o pista care i se potriveste, este foarte tehnica, si de aceea l-am sustinut pentru a concura aici.
Primul contact cu circuitul din Principatul Monegasc a fost o mare surpriza pentru Mihai Marinescu. Este incredibil! Ma asteptam sa gasesc niste stradute mici si intortocheate, insa nu. Spre surprinderea mea, strazile sunt largi iar virajele nu sunt chiar atat de stranse cum par la TV. Ma asteptam ca circuitul sa fie similar cu cel de la Macao, dar nici pe departe. Senzatiile oferite de masina de concurs pe aceasta pista, sunt unice! Al doilea viraj, cel de la Casino, este intr-adevar special, iar depre cele doua sicane de la piscina sa nu mai vorbim! Treci prin ele cu peste 100 de km/h, la cativa metri de apa. Tunelul este iarasi special. La intrare esti orb, instinctul spune sa franezi iar tu stii ca trebuie sa accelerezi. O proba de forta.
Mihai a mers bine in sesiunile de antrenamente programate joi dimineata. Fara sa foloseasca anvelope noi, Mihai a incercat sa descifreze circuitul. Tur dupa tur si-a imbunatatit prestatia, cel mai bun timp al sau fiind obtinut chiar la final.
n calificarile de sambata, Mihai a reusit o performanta buna, depasindu-si timpul de joi cu aproape trei secunde, obtinand al 9-lea timp al seriei sale si al 15-lea la general: ncep sa ma acomodez cu masina. nca nu o simt perfect, dar e din ce in ce mai bine. Mi-am atins obiectivul intrarea in primii 15. Sper sa am o cursa buna si sa trec linia de sosire cel putin pe aceeasi pozitie, a spus Mihai, dupa calificarile oficiale.
Cursa de duminica s-a incheiat insa mult prea repede. Chiar la start, Mihai a fost percutat violent din spate de rusul Move si fortat sa abandoneze: Sunt dezamagit. La start am avut mici probleme tehnice, si imediat m-a lovit Move. Dupa cum a decurs cursa, veneam in primii 12, dar n-a fost sa fie. Am totusi multumirea ca am progresat cu aceasta masina. Trebuie sa le multumesc celor din echipa Interwetten Racing pentru tot sprijinul lor, echipa e profesionista, e una din cele mai bune cu care am lucrat. mi pare rau ca nu am reusit sa le aduc o bucurie, sper insa sa o pot face cat mai curand, a adaugat Mihai Marinescu.
Mihai are oportunitatea de a continua alaturi de echipa Interwetten Racing si in etapa urmatoare, la Budapesta, la jumatatea lunii iunie, daca reuseste sa adune minimul de buget necesar.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Lupe vw pasat b7 50 Lei
Kit pornire renault clio symbol 1.4 16 valve 350 Lei
Radiator intercooler 144967867r dacia logan ii 1.5 blue dci 899 Lei
-
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
Dacia sandero stepway 1.0 2021 9200 €
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
-
8201055367 0986435211 166105302r 0445110414 bosch injector... 600 Lei
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
-
Jante hyundai i30, i40, kona, elantra, ix35, ioniq, veloster,... 2200 Lei
Bara fata hyundai tucson model 2018, 2019, 2020, cod 86511-d7500 600 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
-
Lumina de ceata spate ford kuga i (2008 - 2016) tyc... 103 Lei
Axe cu came vw passat b8 2.0 tdi 110 cai crld cod piesa :... 2499 Lei
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
-
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
Carenaj aripa - suzuki vitara 2 usi 1989 , 72482-60a01 47.9 Lei
Bolt roata lexus rx (ggl1, gyl1, agl1) (2008 - 2015) oe... 55 Lei
-
Comutator butoane geamuri electrice fata dacia logan 2... 60 Lei
Carcasa baterie volkswagen touran (1t1) monovolum 2003 1.9 tdi... 150 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
-
Spirala volan vw e-golf, golf 7 (2014-2020) touran 5t, tiguan,... 250 Lei
Far dreapta (088049 valeo) audi 854.66 Lei
Praguri hyundai tucson (2015+) din aluminiu 990 Lei
-
Comutator semnal-stergatoare vw golf vii; 5q0953521k 450 Lei
Prelungire tuning sport bara fata seat leon 1m 1999-2005 v1 420 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
-
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
Motoras stergator spate vw golf 4 1997-2004 1j6955711c,... 80 Lei
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
-
Ornament capota toyota hilux revo 2020-2024 mb [v2] 675 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
Piese de caroserie, motor, cutie viteze, ford c-max 1, 1.6 tdci
-
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
Mercedes clk 220 diesel 2010 6500 €
Haion skoda octavia 3 2019 sedan/berlina 1.6 diesel 1500 Lei



Publicat în categoria: Alte articole
DATA PUBLICĂRII: 26 Mai 2009