ncet, ncet att firmele ct şi posesorii de autovehicule renunta la polita CASCO

ncet, ncet att firmele ct şi posesorii de autovehicule renunta la polita CASCO
ncet, ncet posesorii de autovehicule renunta la polita CASCO Pe fondul crizei economice actuale care afecteaza cu precadere piata auto, cererea de polite de asigurari facultative (CASCO) este si ea in de
Trimite unui prieten
ncet, ncet atat firmele ct si posesorii de autovehicule renunta la polita CASCO


Pe fondul crizei economice actuale care afecteaza cu precadere piata auto, cererea de polite de asigurari facultative (CASCO) este si ea in declin, brokerii de asigurari apreciind ca aceasta s-a diminuat cu circa 20% in ultimele luni pe sectorul companiilor, care nseamna grosul clientilor firmelor de asigurare.

Situatia sta cam asa: din cauza crizei, companiile si reduc cheltuielile, scotnd din uz unele masini sau plasnd povara asigurarii pe umerii angajatilor care le utilizeaza. in unele cazuri se impune chiar o fransiza angajatului cu masina de serviciu, pentru responsabilizarea acestuia, iar persoanele fizice cauta noi solutii de a plati mai putin pentru politele auto facultative (CASCO) si tind sa migreze de la un asigurator la altul, in speranta ca vor beneficia de un cost mai mic al politelor. Pe de alta parte, si

Pe sectorul de retail, se observa de asemenea o scadere, dar ntr-un grad mai mic. Din cunostinta de cauza (am fost agent de asigurari auto la Peugeot Romnia ) pot spune ca piata aceasta este diferita si guvernata de politica migrarii de la un asigurator la altul pentru oferta cea mai buna.

Potrivit statisticilor prezentate de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Autovehicule, vechimea parcului auto romnesc este de circa 15,5 ani. De altfel, majoritatea societatilor de asigurare nu ofera polite pentru masini mai vechi de 8 ani, iar cele care mai au astfel de optiuni folosesc cotatii foarte mari. Astfel, pentru un autoturism vechi de 10 ani, cotatia la care se stabileste prima de asigurare este de aproximativ 10% din valoarea acestuia, aproape dublu fata de cotatia de 5-6% la o masina mai noua.

Jalea e atat de mare pentru ca, in general, profiturile substantiale ase firmelor de asigurari se datoreaza, in principal, politelor CASCO pe care le vnd.
Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte articole DATA PUBLICĂRII: 12 Mai 2009