1, 2, 3, 4... 5 victorii la Sibiu
Acesta este obiectivul pilotului Cosmote Titi Aur, al carui palmares numara cel mai mare numar de victorii (4) in cel mai dur raliu din campionatul National de Raliuri, Raliul Sibiului.
2002, 2003, 2005 si 2006 sunt cele patru editii ale Raliului Sibiului 2010 castigate de Titi Aur de la reintrarea competitiei sibiene in Campionatul National de Raliuri in 2001. Un raliu in care "conteaza in primul rand cine ajunge la sosire, respectiv cine stie sa-si conserve masina si sa se fereasca cat mai bine de penele de cauciuc. Evident, nu in ultimul rand, norocul este un arbitru important in inclinarea balantei dintre agonie si extaz pe specialele sibiene," este descrierea succinta a Raliului Sibiului facuta de Titi Aur.
Dupa sesiunea de recunoastere a traseului, descrierea de mai sus se potriveste mai bine ca niciodata etapei sibiene. "Traseul este foarte, foarte dur, parca mai dur ca niciodata si in mod cert va conta cine va ajunge la final si nu cine va fi mai rapid la un moment dat al cursei. Shakedown-ul de ieri (joi, 15 iulie) a fost diferit ca si suprafata de rulare fata de ce avem pe traseul de concurs, insa a fost totusi bun pentru incalzire. De altfel, cursa incepe astazi cu trei probe mai soft, dupa care incepe greul odata cu proba Santa de noapte. Voi incerca sa merg cat de tare se poate, dar protejand cat mai mult cu putinta masina. Sper ca experienta pe care o am pe probele de aici sa ma ajute," a concluzionat multiplul Campion National.
Raliul Sibiului - etapa ce deschide a doua jumatate a sezonului CNRD 2010, ce se va alerga pe macadam, are in acest an un statut special, fiind Supporter Event in Intercontinental Rally Challenge 2010, campionat organizat de Eurosport Events cu incepere din 2007.
Desi calitatea organizarii evenimentului reprezinta o regula la Sibiu, datorita statutului special din acest an, organizatorii au pregatit momente deosebite atat pentru public, cat si pentru sportivi. Principala noutate apare la capitolul traseu care, in premiera, este unul mixt macadam/asfalt, acest tip de raliuri fiind reintrodus de catre organizatorii IRC ca un ingredient important al spectacolului sportiv.
Raliul Sibiului 2010 va debuta vineri 16 iulie la ora 16:31, pentru ca o jumatate de ora mai tarziu sa se dea startul celebrei probe Superspeciale din Sibiu, circuit devenit emblematic pentru etapa sibiana.
Sosirea din etapa cu numarul cinci este programata sambata, 17 iulie in jurul orei 17:00.
CNRD 2010 - Et. 5 / Raliul Sibiului
Raliul Clujului 2010 / Program
Vineri / 16.07.2010
Start (Sibiu-Sala Sporturilor) / 16:31
PS 1 - Superspeciala (2.50 km) / 17:00
PS 2 - Dobarca 1 (7.50 km) / 18:48
PS 3 - Dobarca 2 (7.50 km) / 20:16
PS 4 - Santa 1 (noapte) / 22:19
Service D (Sibiu-Sala Sporturilor) / 20:48
Sambata / 17.07.2010
PS 5 - Sadu 1 (23.00 km) / 10:53
PS 6 - Gitu' Berbecului 1 (25.00 km) / 11:16
PS 7 - Santa Max 1 (23.00 km) / 12:20
Service G (Sibiu-Sala Sporturilor) / 13:40
PS 8 - Sadu 2 (23.00 km) / 14:38
PS 9 - Gitu' Berbecului 2 (25.00 km) / 15:01
PS 10 - Santa Max 2 (23.00 km) / 16:05
Sosire (Sibiu-Sala Sporturilor) / 17:16
Festivitatea de premiere (Sibiu-Sala Sporturilor) / 21:30
CNR 2010 / Clasament General (4/8 etape)
1. B. Marisca 77 p, 2. G. Szabo 58 p, =. D. Gartofan 53 p, 4. C. Spitzmuller 43 p, 5. V. Porcisteanu 34 p, 6. M. Mihalache 32 p, 7. M. Tempestini 27 p, 8. T. Aur 20 p, =. H. Savu 20 p, 10. E. Keleti 16 p
Dupa sesiunea de recunoastere a traseului, descrierea de mai sus se potriveste mai bine ca niciodata etapei sibiene. "Traseul este foarte, foarte dur, parca mai dur ca niciodata si in mod cert va conta cine va ajunge la final si nu cine va fi mai rapid la un moment dat al cursei. Shakedown-ul de ieri (joi, 15 iulie) a fost diferit ca si suprafata de rulare fata de ce avem pe traseul de concurs, insa a fost totusi bun pentru incalzire. De altfel, cursa incepe astazi cu trei probe mai soft, dupa care incepe greul odata cu proba Santa de noapte. Voi incerca sa merg cat de tare se poate, dar protejand cat mai mult cu putinta masina. Sper ca experienta pe care o am pe probele de aici sa ma ajute," a concluzionat multiplul Campion National.
Raliul Sibiului - etapa ce deschide a doua jumatate a sezonului CNRD 2010, ce se va alerga pe macadam, are in acest an un statut special, fiind Supporter Event in Intercontinental Rally Challenge 2010, campionat organizat de Eurosport Events cu incepere din 2007.
Desi calitatea organizarii evenimentului reprezinta o regula la Sibiu, datorita statutului special din acest an, organizatorii au pregatit momente deosebite atat pentru public, cat si pentru sportivi. Principala noutate apare la capitolul traseu care, in premiera, este unul mixt macadam/asfalt, acest tip de raliuri fiind reintrodus de catre organizatorii IRC ca un ingredient important al spectacolului sportiv.
Raliul Sibiului 2010 va debuta vineri 16 iulie la ora 16:31, pentru ca o jumatate de ora mai tarziu sa se dea startul celebrei probe Superspeciale din Sibiu, circuit devenit emblematic pentru etapa sibiana.
Sosirea din etapa cu numarul cinci este programata sambata, 17 iulie in jurul orei 17:00.
CNRD 2010 - Et. 5 / Raliul Sibiului
Raliul Clujului 2010 / Program
Vineri / 16.07.2010
Start (Sibiu-Sala Sporturilor) / 16:31
PS 1 - Superspeciala (2.50 km) / 17:00
PS 2 - Dobarca 1 (7.50 km) / 18:48
PS 3 - Dobarca 2 (7.50 km) / 20:16
PS 4 - Santa 1 (noapte) / 22:19
Service D (Sibiu-Sala Sporturilor) / 20:48
Sambata / 17.07.2010
PS 5 - Sadu 1 (23.00 km) / 10:53
PS 6 - Gitu' Berbecului 1 (25.00 km) / 11:16
PS 7 - Santa Max 1 (23.00 km) / 12:20
Service G (Sibiu-Sala Sporturilor) / 13:40
PS 8 - Sadu 2 (23.00 km) / 14:38
PS 9 - Gitu' Berbecului 2 (25.00 km) / 15:01
PS 10 - Santa Max 2 (23.00 km) / 16:05
Sosire (Sibiu-Sala Sporturilor) / 17:16
Festivitatea de premiere (Sibiu-Sala Sporturilor) / 21:30
CNR 2010 / Clasament General (4/8 etape)
1. B. Marisca 77 p, 2. G. Szabo 58 p, =. D. Gartofan 53 p, 4. C. Spitzmuller 43 p, 5. V. Porcisteanu 34 p, 6. M. Mihalache 32 p, 7. M. Tempestini 27 p, 8. T. Aur 20 p, =. H. Savu 20 p, 10. E. Keleti 16 p
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 12500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Vw passat gmo 2017 11900 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Audi q5 quatro 2017 23800 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Ford s-max 2.0 2011 6200 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Kia carens euro 5b 2015 7950 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 €
- Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Vw touran diesel 2011 5790 €
PieseAuto.ro
A venit iarna! 20 de piese auto care iti pot face probleme in sezonul rece
PieseAuto.ro
Importanta farurilor pentru masina ta
StiriPeSurse.ro
Lukașenko face anunțul care schimbă raportul de forțe: 'Zeci de arme nucleare rusești staţionează pe...
mai multe
Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 16 Iulie 2010