Adrian Grigore si Marius Paunescu: Zapada ne-a jucat feste!

Trimite unui prieten
Echipajul Adrian Grigore/Marius Paunescu a incheiat prematur Raliul Brasovului, din cauza unei defectiuni la cutia de viteze a bolidului Honda Civic. A fost o cursa plina de probleme, cauzate in principal de vremea schimbatoare care a facut extrem de grea alegerea pneurilor.
Adrian Grigore: "In prima zi am decis sa plecam pe cauciucuri mixte taiate, pentru ca informatiile primite exact inainte sa iesim din service nu ne anuntau ca zapada care cade in Poiana se aseaza pe carosabil. Realitatea, din pacate, a fost cu totul alta. Primii 5 km ne-am descurcat bine, pentru ca rulam pe suprafata uda cu 'gume' perfect alese, insa in urmatorii 5 km, pana la finalul probei,masina nu mai putea fi controlata pe stratul de zapada care acoperea traseul. Era sa iesim in decor la 100 km/h, dar am gestionat foarte bine situatia critica si am reusit sa terminam proba fara alte evenimente. Aventura a continuat si pe etapa de legatura - coborarea din Poiana spre Rasnov - unde cu masina oprita in viteza I, cu frana calcata si frana de mana trasa alunecam in sant! Si nu am fost singurul care a patit asta."
In cea de-a doua zi de concurs, Adrian si Marius au fost hotarati sa recupereze timpul pierdut, dar din nou alegerea pneurilor le-a fost potrivnica. Au mers pe varianta 'de iarna', dar zapada nu s-a mai regasit pe drum de Poiana si au fost incetiniti din aceasta cauza. Dupa ce au remediat situatia au inceput sa urce in clasament, insa ghinionul a lovit din nou: cu doua probe inainte de final a cedat cutia de viteze si au fost obligati sa abandoneze.
Adrian Grigore: "Ne doream foarte mult sa ne batem la podiumul Clasei 9, dar am fost 'pe invers' cand am ales 'gumele'. Cand intrasem in ritm s-a defectat cutia, vina nefiind nici a noastra nici a mecanicilor. Oricum a fost bine ca ne-am dat seama si ne-am oprit deoarece am minimalizat pagubele financiare daca mai rulam cu ea stricata. Am trimis-o deja in Ungaria la reparatii si ne pregatim intens pentru a doua etapa a sezonului, cea de la Timisoara. Ca o concluzie, pot spune ca a fost o experienta extraordinara, iar toate problemele intalnite ne-au intarit si ne-au facut mai ambitiosi pentru cursele care urneaza in acest an. "
Raliul Timisului (asfalt) se desfasoara intre 27-28 martie.
Echipajul Adrian Grigore/Marius Paunescu multumeste sponsorului "BIBORTENI" si partenerilor traditionali: "IGOL" - lubrifianti, "CARPATI MOTOR" - dealer Honda, "IRISH GREEN", "EUROPRIM" - transporturi, Restaurant "CERBUL CARPATIN", "BALPER MEDIA", Agentia de turism "TRIUNGHI", Hotel "COTA 1400".
Adrian Grigore: "In prima zi am decis sa plecam pe cauciucuri mixte taiate, pentru ca informatiile primite exact inainte sa iesim din service nu ne anuntau ca zapada care cade in Poiana se aseaza pe carosabil. Realitatea, din pacate, a fost cu totul alta. Primii 5 km ne-am descurcat bine, pentru ca rulam pe suprafata uda cu 'gume' perfect alese, insa in urmatorii 5 km, pana la finalul probei,masina nu mai putea fi controlata pe stratul de zapada care acoperea traseul. Era sa iesim in decor la 100 km/h, dar am gestionat foarte bine situatia critica si am reusit sa terminam proba fara alte evenimente. Aventura a continuat si pe etapa de legatura - coborarea din Poiana spre Rasnov - unde cu masina oprita in viteza I, cu frana calcata si frana de mana trasa alunecam in sant! Si nu am fost singurul care a patit asta."
In cea de-a doua zi de concurs, Adrian si Marius au fost hotarati sa recupereze timpul pierdut, dar din nou alegerea pneurilor le-a fost potrivnica. Au mers pe varianta 'de iarna', dar zapada nu s-a mai regasit pe drum de Poiana si au fost incetiniti din aceasta cauza. Dupa ce au remediat situatia au inceput sa urce in clasament, insa ghinionul a lovit din nou: cu doua probe inainte de final a cedat cutia de viteze si au fost obligati sa abandoneze.
Adrian Grigore: "Ne doream foarte mult sa ne batem la podiumul Clasei 9, dar am fost 'pe invers' cand am ales 'gumele'. Cand intrasem in ritm s-a defectat cutia, vina nefiind nici a noastra nici a mecanicilor. Oricum a fost bine ca ne-am dat seama si ne-am oprit deoarece am minimalizat pagubele financiare daca mai rulam cu ea stricata. Am trimis-o deja in Ungaria la reparatii si ne pregatim intens pentru a doua etapa a sezonului, cea de la Timisoara. Ca o concluzie, pot spune ca a fost o experienta extraordinara, iar toate problemele intalnite ne-au intarit si ne-au facut mai ambitiosi pentru cursele care urneaza in acest an. "
Raliul Timisului (asfalt) se desfasoara intre 27-28 martie.
Echipajul Adrian Grigore/Marius Paunescu multumeste sponsorului "BIBORTENI" si partenerilor traditionali: "IGOL" - lubrifianti, "CARPATI MOTOR" - dealer Honda, "IRISH GREEN", "EUROPRIM" - transporturi, Restaurant "CERBUL CARPATIN", "BALPER MEDIA", Agentia de turism "TRIUNGHI", Hotel "COTA 1400".
Trimite unui prieten
Adaugă comentariu
-
Difuzor bara spate audi a4 b9 (2016-2019) cod 8w0807521g 300 Lei
Ulei transmisie fatcom valvolina-f 1l 16 Lei
Aripa dreapta opel frontera b 1999 2004 350 Lei
-
Camera video marsarier oe mercedes-benz vito w639 2003-2014... 2910 Lei
Diagnoza motor suzuki marine jet boat - outboard - wave runner... 660 Lei
Injectoare hyundai i30 / kia ceed 1.6 crdi 2007 2008 2009 2010 200 Lei
-
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
Electrovalva 3.0 tdi cdu cdud audi a6 c7 4g audi q5 a5 8f a6... 100 Lei
Set ornamente crom grila radiator suzuki vitara (2015-2018) 200 Lei
-
Carcasa oglinda pregatita pentru vopsit - ford puma 2000-2001,... 105.14 Lei
Bara fata grunduita vw jetta 05/10 200 Lei
Grila dreapta proiector ceata bara fata audi a4 b8 2012-2015... 235 Lei
-
Grila radiator neagra cu rama cromata audi a3 2008-2012 537 Lei
Coloana directie renault clio ii 1998 2012 100 Lei
Bandou bara fata - renault captur 2017 , 620722890r 183.3 Lei
-
Coloana directie renault clio 1 1991 1998 80 Lei
Trager (panou frontal) bmw x3 f25 1400 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
-
Bara spate ford kuga 2 st-line facelift an 2016-2017-2018-2019... 600 Lei
Dacia logan benzina 2020 7300 €
Toba finala sport audi a4 b5 friedrich motorsport 400 Lei
-
Panou sigurante bsm ab4 peugeot 508 i 2.0 hdi rxh hybrid4 163... 500 Lei
Grila radiator audi a4 b9 8w 2016 2017 2018 2019 350 Lei
Caseta directie land rover freelander (ln) (1998 - 2006)... 1483 Lei
-
Cablaj bara spate oe dacia logan 2 2012→ 240153297r 510 Lei
Dezmembram mercedes-benz clk-class c209 [2002 - 2005]...
Ventilator racire motor volvo v40 350 Lei
-
Elevator auto cu 2 coloane pe surub 4500 Lei
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
Faruri bi-xenon hummer h3 cu lupa 3750 Lei
-
Senzor presiune ac volkswagen touran (1t1, 1t2) [ 2003 - 2010... 100 Lei
Armatura superioara bara fata toyota prius 2016-2017-2018 noua... 730 Lei
Roata janta tabla rezerva 185 60 15 r15 seat ibiza 2009 - 2014... 249.99 Lei
-
Tub / furtun / racord aer admisie audi a6 c5 2.5 tdi 4x4 fab.... 30 Lei
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
Compresor clima citroen c5 2 1.6 hdi 2007-2017 9800839580 750 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 5 Aprilie 2012