CNR 2011: Cupa Dacia a ajuns la Iasi
Campionatul National de Raliuri Dunlop 2011 si Cupa Dacia au intrat in linie dreapta, iar finalul de stagiune ne propune doua runde consecutive gazduite de Moldova.
Prima dintre acestea este programata in acest final de saptamana si are drept punct central orasul Iasi, dupa care, peste doar trei saptamani, se va derula etapa care pune punct final sezonului, reprezentand momentul revenirii Bacaului in calendarul intern. Sunt doua runde extrem de importante pentru configuratia finala a ierarhiilor in intrecerea masinilor Dacia Logan 1.6 90 CP, la acest moment neexistand inca vreo certitudine in ceea ce priveste ordinea din frunte in nici unul dintre cele clasamente.
Sosit la Iasi dupa doua victorii la rand, dar si din postura de invingator in editia de anul trecut, Bogdan Nastase pare sa fie favoritul intrecerii. Insa, fara indoiala, Viorel Ivan, campionul en-titre, si Sebastian Barbu vizeaza si ei o victorie care le-ar permite nu doar sa relanseze lupta pentru castigarea Cupei, ci si pe aceea care desemneaza cel mai bun pilot pe traseele...neasfaltate. Dupa cum din ecuatia luptei pentru victorie nu trebuie exclusi nici Florin Tincescu sau Octavian Tarnovean, piloti care, desi sunt in primul lor sezon in Cupa, au demonstrat ca nu vizeaza doar titlul debutantilor, ci si o clasare in topul ierarhiei absolute a intrecerii masinilor Dacia.
La startul intrecerii Cupei in aceasta runda figureaza nu mai putin de 14 vehicule Dacia Logan 1.6 90 CP. Alaturi de pilotii deja amintiti, pe lista de start ii regasim pe Adrian Dragan, Sebastian Gioarsa, Cosmin Cocean, Simone Tempestini, Radu Badina, dar si cateva nume care revin dupa o absenta de o etapa (Ioan Mihut) sau mai multe (Lucian Sauciuc, Bogdan Usurelu, Augustin Mihalache).
Traseul are o configuratie similara cu aceea de anul trecut, singura diferenta fiind lungimea mai mare a superspecialei Rapa Galbena, care se alearga pe strazile orasului. Insa, daca pilotii vor avea de parcurs aceleasi probe ca si in 2010, suprafata de concurs a suferit modificari in bine ca urmare a colaborarii dintre organizatori si Directia Silvica Iasi. Altfel, pilotii vor avea de parcurs sectiuni competitive cu o vegetatie foarte bogata, amintind de cele din Japonia, precum Tacuta, dar si altele extrem de tehnice si rapide, hotaratoare pentru configuratia finala a clasamentului cursei urmand sa fie Madarjac si Sinesti, care sunt cele mai lungi.
Sosit la Iasi dupa doua victorii la rand, dar si din postura de invingator in editia de anul trecut, Bogdan Nastase pare sa fie favoritul intrecerii. Insa, fara indoiala, Viorel Ivan, campionul en-titre, si Sebastian Barbu vizeaza si ei o victorie care le-ar permite nu doar sa relanseze lupta pentru castigarea Cupei, ci si pe aceea care desemneaza cel mai bun pilot pe traseele...neasfaltate. Dupa cum din ecuatia luptei pentru victorie nu trebuie exclusi nici Florin Tincescu sau Octavian Tarnovean, piloti care, desi sunt in primul lor sezon in Cupa, au demonstrat ca nu vizeaza doar titlul debutantilor, ci si o clasare in topul ierarhiei absolute a intrecerii masinilor Dacia.
La startul intrecerii Cupei in aceasta runda figureaza nu mai putin de 14 vehicule Dacia Logan 1.6 90 CP. Alaturi de pilotii deja amintiti, pe lista de start ii regasim pe Adrian Dragan, Sebastian Gioarsa, Cosmin Cocean, Simone Tempestini, Radu Badina, dar si cateva nume care revin dupa o absenta de o etapa (Ioan Mihut) sau mai multe (Lucian Sauciuc, Bogdan Usurelu, Augustin Mihalache).
Traseul are o configuratie similara cu aceea de anul trecut, singura diferenta fiind lungimea mai mare a superspecialei Rapa Galbena, care se alearga pe strazile orasului. Insa, daca pilotii vor avea de parcurs aceleasi probe ca si in 2010, suprafata de concurs a suferit modificari in bine ca urmare a colaborarii dintre organizatori si Directia Silvica Iasi. Altfel, pilotii vor avea de parcurs sectiuni competitive cu o vegetatie foarte bogata, amintind de cele din Japonia, precum Tacuta, dar si altele extrem de tehnice si rapide, hotaratoare pentru configuratia finala a clasamentului cursei urmand sa fie Madarjac si Sinesti, care sunt cele mai lungi.
Programul Raliului Iasiului
Vineri 23 septembrie
11.01 - Start ziua 1 - Primaria Iasi
12.10 - PS1 - Tacuta1 - 9,3 km
12.52 - PS2 - Cioca Boca A1 - 17,8 km
14.50 - PS3 - Tacuta 2 - 9,3 km
15.32 - PS4 - Cioca Boca A2 - 17,8 km
16.56 - PS5 - Ripa Galbena - 2,2 km
Sambata 24 septembrie
9.31 - Start ziua 2 - Primaria Iasi
10.17 - Cioca Boca B1 - 13,6 km
12.40 - Cioca Boca B2 - 13,6 km
13.38 - Madirjac - 26,5 km
15.36 - Sinesti - 19,7 km
16.56 - Sosire raliu - Primaria Iasi
- Ford s-max 2.0 2011 6200 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Piese auto pentru volkswagen passat b6 2.0tdi bmp cutie dsg... Audi q5 quatro 2017 23800 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Vw passat gmo 2017 11900 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 €
- Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 13500 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 €
- Kia carens euro 5b 2015 7950 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Bmw 520 diesel 2009 8200 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
PieseAuto.ro
Bara fata auto: in ce situatii cumparam una noua sau o reparam pe cea veche?
PieseAuto.ro
Bara de protectie
StiriPeSurse.ro
Viitor este aici! China începe producția taxiurilor zburătoare fără șofer. Primele zboruri, chiar de...
mai multe
Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 23 Septembrie 2011