CNR 2012: Primele podiumuri pentru echipajele Napoca Rally Academy

Marco Tempestini s-a folosit de experienta acumulata prin participarea la inceputul acestui an in Raliul Monte-Carlo, conditiile meteo intalnite la Brasov in acest weekend fiind asemanatoare cu cele din regiunea monegasca. Astfel, echipajul Marco Tempestini si Dorin Pulpea a reusit sa se claseze pe locul al treilea in clasamentul general al raliului.
"Astazi, la fel ca si ieri, am facut alte alegeri de pneuri fata de celelalte echipaje aflate in lupta pentru victorie. Am riscat dar nu a iesit asa cum speram, vremea fiind extrem de schimbatoare. Suntem foarte multumiti deoarece este primul raliu pe care-l terminam la Brasov, dupa cateva abandonuri. Faptul ca am terminat pe pozitia a treia nu poate decat sa ne incante si sa ne motiveze pentru raliul urmator. " a spus Marco Tempestini.
Danny Ungur a demonstrat ca se simte foarte bine la volanul noii sale masini din acest sezon, Mitsubishi Lancer Evo VI, obtinand victoria la clasa 11. Excelentul rezultat a fost presarat din plin cu foarte mult spectacol, pe care echipajul Daniel Ungur si Anton Avram a ales sa il faca pentru fanii prezenti la Raliul Brasovului in acest weekend.
"Pentru noi, Raliul Brasovului reprezinta cadoul perfect! Faptul ca m-am intors la o dragoste mai veche a mea, Mitsubishi Lancer Evo VI si, din nou, avem rezultate foarte bune cu aceasta masina, nu poate sa ma faca decat fericit. Am obtinut maximul de puncte pentru echipa si sper ca, prin evolutia noastra, am incantat si publicul aflat pe marginea probelor speciale. La editia din acest an a raliului am avut parte de cel mai consistent strat de zapada din toata cariera mea de pana acum. Acesta este un raliu adevarat si ne bucuram ca ne-am indeplinit in totalitate obiectivele: maxim de puncte si spectacol pe probe. In urma acestui rezultat am decis sa utilizam aceeasi masina si la etapa urmatoare. " a declarat Danny Ungur.
Florinel Tincescu si-a indeplinit obiectivul si a urcat pe treapta a doua a podiumului de la Juniori. Constanta a fost arma echipajului Florin Tincescu - Iulian Nicolaescu, care nu a fortat foarte mult, Tess Rally Brasov fiind prima etapa la care cei doi au mers impreuna. "Ne bucuram foarte mult ca am ajuns cu bine la final. Pentru noi, Raliul Brasovului a fost si o etapa de acomodare, pentru ca trebuie in primul rand sa ne si sudam ca echipaj. M-am inteles bine cu noul copilot iar la urmatoarea etapa va trebui sa crestem ritmul." a spus si Florinel Tincescu.
Bogdan Marisca incepea cea de-a doua zi a raliului din pozitia secunda a clasamentului general, doar 12 secunde despartindu-l de lider. Din pacate, o problema la conducta de alimentare cu benzina a motorului a cedat, cauzand abandonul echipajului Bogdan Marisca - Sebastian Itu.
"Evident, suntem dezamagiti pentru ca o banala conducta de benzina ne-a silit sa abandonam. Nici nu am apucat sa parcurgem prea multi kilometri, pentru ca aceasta a cedat la aproximativ doi kilometri dupa startul primei probe speciale de sambata. Am avut parte si de un mic incendiu pe care am reusit sa-l stingem repede cu extinctorul aflat in masina. Sper ca acesta sa fie prima si ultima problema tehnica din acest sezon si de la etapa urmatoare sa ne intram in ritmul nostru obisnuit." a spus Bogdan Marisca.
Cel mai sifonat echipaj al Napoca Rally Academy a fost cel format din Vlad Cosma si Florin Dorca. Cei doi au abandonat pe proba speciala cu numarul 6, in urma unei violente iesiri in decor din care echipajul a scapat nevatamat. "Clar astazi nu a fost ziua noastra. Am ales pneurile gresite dimineata, iar pe speciala Babarunca - Cheia am fortat foarte mult din dorinta de a recupera timpul pierdut. Masina a derapat si a lovit un parapet, dupa care ne-am rasturnat de aproximativ sapte ori. Ma bucur ca am scapat nevatamati si sper ca aici s-au terminat ghinioanele pentru anul acesta." a spus Vlad Cosma.Pentru echipa Napoca Rally Academy inceputul saptamanii urmatoare inseamna si startul pregatirii pentru urmatoarea etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop, Timis Rally, care va avea loc in perioada 27-28 aprilie.
-
Volanta aprilia leonardo – leonardo st - scarabeo 125-150cc 80 Lei
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
Peugeot 208 1.2i 2012 1999 €
-
Mitsubishi pajero autoutilitara 2001 2500 €
Radiator intercooler opel zafira a 2.0 dti ( 1998-2005 ) 250 Lei
Difuzor 63amg gle w167 (2019+) full black design 1950 Lei
-
Opel astra 1.4 2018 11800 €
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 4500 €
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 2950 €
-
Mazda 3 1500 diesel euro 6d fara adblue 2016 11500 €
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 2950 €
Kit injectie bmw 640 cod motor n47d30b
-
Prelungire splitter bara fata bmw seria 8 g15 coupe m-pack g16... 1000 Lei
Opel astra 1.4 2018 11800 €
Dezmembrez ford kuga 2011 facelift 2.0 duratorq
-
Motor toyota rav 4 iv 2.0 d-4d zsa4, ala4 2012 2013 2014 euro... 8500 Lei
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
Droser modul afs valeo volvo s60 xc60 cod 90053126 200 Lei
-
Mitsubishi asx di-d 2012 7950 €
Set curea transmisie cu caneluri renault laguna ii grandtour... 351 Lei
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €
-
Opel insignia 2.0 2009 3200 €
Dezmembrez renault megane iii bk (k95) 1.5 dci k9k cutie...
Mercedes 220 220 2008 1700 €
-
Modul aprindere bmw e28 ; 0227100025 100 Lei
Prelungire splitter bara fata bmw seria 8 g15 coupe m-pack g16... 1000 Lei
Mercedes cls 350 cdi 2012 13490 €
-
Jante aliaj 18" / 5x114.3 mitsubishi 1100 Lei
Dezmembrez vw jetta mk6 1.4 tsi hybrid crja 150 cai cutie dsg...
Toyota aygo x - model nou 2022 16000 €
-
Opel astra aspirat benzina 2018 11800 €
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
Dacia lodgy motor 1200 tce -115 cp euro 5 2013 4890 €
-
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4400 €
Casca motocicleta / scuter / atv open-face a-pro model academy... 249 Lei
Bmw f10 xdrive 528i defect (nu porneste) m-paket 2.0 benzina... 11500 €


