Cupa Europei de Est la Raliuri trebuie sa ramana la Cluj!
Detinatorii Cupei Europei de Est la raliuri vor participa, de altfel, la toate etapele ramase de disputat in 2010 in competitia europeana: cea din Serbia, de la sfarsitul acestei saptamani, doua in Bulgaria, Hebros si Sliven, 30 iulie, respectiv 4 septembrie, una in Ucraina, Yalta Rally in 10 septembrie, una in Rusia, Novorossiysk Rally of Russia, in 16 octombrie si, ultima etapa, Georgia Rally, programata in 12 noiembrie. Tempesta si Dorin Pulpea au decis sa nu participe la prima etapa, Trayanovi Vrata (coeficient 2), desfasurata in aprilie in Bulgaria, dar obiectivul sezonului ramane castigarea, inca o data, a FIA European Rally Cup (East).
*Vrem sa pastram Cupa Europei de Est la Cluj*, a anuntat Tempesta, inaintea plecarii spre Belgrad. *Ne-am propus sa terminam pe podium fiecare etapa si sa obtinem cel putin o victorie in cele sase raliuri ramase de disputat. In acest fel cred ca vom castiga si in acest sezon trofeul. Victoria cred ca o putem obtine in Ucraina, un raliu care ne-a placut foarte mult anul trecut, la Novorossiysk in Rusia, etapa de macadam pe care am castigat-o si in 2009, sau chiar aici, in Serbia. Ca strategie generala ne propunem asadar sa ne ferim de abandonuri si sa ne mentinem, pe cat posibil, in zona podiumului*, a completat pilotul Napoca Rally Academy.
Tempesta si Dorin au terminat pe locul doi editia de anul trecut a Raliului Serbiei, dar cei doi sunt convinsi ca anul acesta au mai multe sanse la victorie. *Va fi o cursa mult mai interesanta decat in 2009. Daca anul trecut alergam pentru prima oara pe niste probe pe care concurentii nostri le parcurgeau de cel putin 10 ani, acum este un traseu absolut nou pentru toata lumea si acest lucru cred ca ne avantajeaza.. Vom avea insa mai multi contracandidati: sunt trei masini Super 2000 inscrise in competitie si Mitsubishi-urile bulgarilor vor fi mai competitive cu noile restrictoare. Si anul acesta principalii adversari vor fi bulgarii, atat in Serbia, cat si in general, in clasamentul FIA European Rally Cup East.Sa nu uitam ca trei etape sunt programate in Bulgaria, iar cea din Serbia este inscrisa si in campionatul bulgar. Noi suntem pregatiti, chiar daca inceputul campionatului intern nu a fost pe masura dorintelor noastre. Acuma si masina merge foarte bine, putem spera la un rezultat bun*, a declarat Tempesta.
*Suntem increzatori*, a completat Dorin Pulpea. *Acum ne cunoastem destul de bine adversarii si suntem mai bine pregatiti decat anul trecut. Eu, personal, cred ca tot Jensen Popov este cel mai periculos adversar, chiar daca merge cu un Mitsubishi mai vechi. Asteptam cu nerabdare sa vedem cum va fi. Maine (miercuri) dimineata vom lua primul contact cu probele speciale si abia atunci vom sti mai multe, dar speram ca totul va fi bine*, s-a aratat optimist copilotul.Serbia Rally (asfalt, coeficient 10) se desfasoara anul acesta pe un traseu complet nou, in lungime totala de 676 de kilometri, din care 230 de kilometri ii reprezinta cele 18 probe speciale. Startul festiv se va da vineri la ora 18,00 in fata primariei din Belgrad, urmand ca startul oficial sa aiba loc sambata, la ora 9,01, la Valjevo, la 90 de kilometri de capitala sarba, in zona muntoasa. In prima zi sunt programate noua probe speciale, care se vor desfasura pe trei segmente de drum care se vor pargurge de trei ori. Duminica se vor parcurge alte noua probe speciale, trei treceri pe alte trei segmente de drum. La Raliul Sebiei va lua startul si Mikko Hirvonen, la volanul Ford-ului Focus WRC. Vicecampionul mondial en-titre foloseste aceasta competitie ca pe o sesiune de teste pentru urmatoarea etapa din Campionatul Mondial, Raliul Bulgariei (8-11 iulie).
Echipajul Napoca Rally Academy, Tempesta/Dorin Pulpea a castigat anul trecut FIA European Rally Cup (East), acesta fiind primul trofeu european care ajunge in Romania, cel putin in istoria recenta a sportului cu motor. Pentru aceasta performanta Marco Tempestini (Tempesta) a primit titlul de *Sportivul clujean al anului*, devenind astfel primul strain care a obtinut aceasta distinctie oferita de autoritatile judetului.De altfel, pilotul Napoca Rally Academy concureaza cu licenta emisa de autoritatile sportive romane in toate competitiile la care participa, atat interne cat si externe.- Vw touran diesel 2011 5790 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 € Kia carens euro 5b 2015 7950 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 12500 €
- Audi q5 quatro 2017 23800 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Vw passat gmo 2017 11900 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Bmw 118 n47 2008 4500 € Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Ford s-max 2.0 2011 6200 €