Echipajele Napoca Rally Academy au castigat lupta cu macadamul sibian

Patru din cele sase echipaje ale Napoca Rally Academy au reusit sa supravietuiasca pe specialele de la Sibiu. Dupa o lupta infernala cu praful, caldura si bolovanii de pe probele sibiene, campioana nationala la echipe s-a clasat pe podiumul celei de-a cincea etape din cadrul Campionatului National de Raliuri.
Prin obtinerea locului patru in clasamentul general al Campionatului National de Raliuri Dunlop, Vlad Cosma a obtinut alaturi de Florin Dorca, cel mai bun rezultat din cariera sa de pana acum."Raliul Sibiului a fost unul foarte bun pentru noi, chiar daca inceputul a fost mai greu. In prima zi am avut o setare necorespunzatoare a masinii si, la fel ca ceilalti concurenti, am avut dificultati din cauza prafului. Strategia noastra era sa atacam pe Santa pe noapte, dar si acolo am pierdut putin timp din cauza unei dureri de cap." rememora Vlad Cosma ziua de vineri.
"Sambata ne asteptam la un duel cu Sebi Barbu dar acesta nu s-a concretizat din cauza problemelor pe care le-a avut. Nu am mai fortat pe urma, pentru ca aveam un ecart confortabil in fata lui Alex Filip iar masina incepuse sa se resimta de pe probele dure. Ne-am atins targetul prin castigarea clasamentului masinilor cu doua roti motrice si clasarea pe podium in IRC 2WD, locul patru la general reprezentand un bonus pentru noi." a mai adaugat Vlad Cosma.
Bogdan Marisca si Sebastian Itu au avut o prima zi plina de ghinioane la Sibiu, totul culminand cu pierderea a peste 8 minute pe ultima speciala din cauza unei pene, incident care i-a retrogradat de pe locul noua pana pe locul douazeci in clasamentul general al Intercontinental Rally Challenge. Sambata, in a doua zi, echipajul Napoca Rally Academy a reusit sa urce nu mai putin de noua pozitii in IRC si au incheiat Raliul Sibiului pe locul cinci in clasamentul intrecerii din tara noastra."Acest raliu a fost exact asa cum ma asteptam, adica foarte dur.
Dupa problemele din prima zi, sambata am mers pe probele lungi fara ALS (anti lag system) si cu caldura pornita in masina din cauza unei defectiuni la intercooler-ul masinii." spunea Bogdan Marisca la finalul raliului."In rest, am avut o etapa extraordinara, bine organizata si excelent mediatizata. Ne-am bucurat pentru ca spectatorii au venit in numar foarte mare pe marginea probelor speciale." a mai adaugat Bogdan.
Dupa o prima zi cu emotii, in care au avut de suferit din cauza unor vapori de benzina, Daniel Ungur si Anton Avram si-au trecut in cont cea de-a cincea victorie consecutiva la clasa 11 din acest sezon. "Sambata, in a doua zi, am avut parte iarasi de peripetii. Am mers fara turbo pe prima bucla, iar dupa ce am scapat de problema, am inceput sa-l prind pe Badina, care lua startul in fata noastra." spunea Danny. Avand un coeficient de 1,5 in intrecerea interna, Raliul Sibiului le-a adus celor doi o zestre importanta de puncte, mai precis 37,5, castigarea unui nou titlu national reprezentand o simpla formalitate pentru una din urmatoarele trei etape care au mai ramas de disputat.
"Raliul Sibiului a fost o etapa casanta pentru masini si recomandata pilotilor de uzina. Ne bucuram ca am ajuns cu bine la final, acesta fiind cel mai important eveniment pentru motorsportul romanesc. Numarul fanilor a fost impresionant pe probe si sper ca s-au bucurat de spectacolul pe care l-am facut ori de cate ori am avut ocazia." declara Danny Ungur sambata seara.
Florinel Tincescu a obtinut la Sibiu cel mai bun rezultat din cariera, terminand etapa pe locul noua in clasamentul general al Campionatului National de Raliuri Dunlop la bordul unei Dacia Logan. "Sunt foarte fericit ca am ajuns cu bine la finalul celui mai dur raliu din Romania. Nu este deloc usor sa evoluezi cu aeroterma masinii data pe caldura la maxim sau pe pana, asa cum am facut-o noi la Sibiu." spunea Florinel. El i-a facut astfel cadoul perfect copilotului sau Iulian Nicolaescu, care si-a sarbatorit ziua de nastere sambata "Profit si de aceasta ocazie sa-i urez <> lui Iulian." a mai adaugat Florinel Tincescu, care la aceasta etapa a urcat si pe podiumurile de la clasa 9, Juniori si Cupa Dacia.
Marco Tempestini si Dorin Pulpea au luat startul in premiera pe o Skoda Fabia S2000 la Raliul Sibiului. "Ne-a fost foarte greu sa mergem la conservare, pentru ca pilotajul cu noua masina mi-a facut placere si ma indemna sa merg mai tare." spunea la finalul etapei Marco Tempestini. Strategia celor doi s-a dovedit a fi foarte buna pana pe bucla a doua de sambata. Aflandu-se in acel moment pe locul al treilea in clasamentul general al intrecerii interne, echipa tehnica a luat decizia sa inlocuiasca, preventiv, ambreiajul masinii.
Placa de presiune s-a blocat la startul urmatoarei probe speciale si echipierii Napoca Rally Academy au fost obligati sa abandoneze."Am respectat indicatiile inginerului din Cehia si m-am oprit pentru a nu agrava defectiunile masinii. Rezultatul este greu de digerat pentru noi iar acum nu ne mai ramane decat sa luptam pentru echipa si sper sa aducem cat mai multe puncte la urmatoarele raliuri." a mai adaugat Marco Tempestini.
Nici Simone Tempestini nu s-a putut bucura din plin de spectacolul de la Raliul Sibiului. El a trebuit sa se recunoasca invins vineri de pompa de benzina a masinii sale. Desi a revenit sambata in competitie alaturi de copilotul sau Lucio Baggio, un nou abandon avea sa incheie aventura celor doi la Sibiu. "Am facut o pana la aproximativ 5 kilometri de la startul pe speciala Santa Max de sambata. Am continuat asa cel putin 1 kilometru, pana cand am auzit ca s-a rupt ceva la suspensie." spunea Simone Tempestini, pentru ca mai apoi sa detalieze. " Am redus foarte mult viteza, sperand ca vom ajunge la finalul probei. Cu 800 de metri inainte de finish s-a rupt un brat iar roata a cazut de tot. Ne pare rau ca nu am reusit sa terminam Raliul Sibiului."Rezumate video ale editiei 2012 a Raliului Sibiului au putut fi urmarite pe canalul de televiziune Eurosport, la finalul fiecarei zile de vineri si sambata. Marti seara, pe acelasi canal, va putea fi vizionat rezumatul intreg al intrecerii, aflata in premiera anul acesta in calendarul Intercontinental Rally Challenge. In campionatul din tara noastra urmeaza Raliul Aradului, programat in perioada 17-18 august, etapa care sezonul trecut a fost comuna cu cea din tara vecina, Ungaria.
-
Modul stabilizator tensiune audi a6/s6 iv saloon (4g2, c7,... 180 Lei
Compresor clima opel meriva b 2010-2014 1.7 cdti 13250606 zj2 700 Lei
Cablu, frana de parcare stanga (814015148 tri) fiat,lancia 55.48 Lei
-
Set 2 boxe / difuzoare chrysler pt cruiser fab. 2000 - 2010... 100 Lei
Calculator motor / ecu volkswagen polo 9n 1.4 bby 2002 - 2009... 249.99 Lei
Conducta admisie mercedes sprinter w906 (2006-2017), vito,... 150 Lei
-
Corp termostat 04l121111a, audi a4 allroad (8kh, b8) 2.0tdi 184 Lei
Roata janta aliaj 5x112 195 65 15 r15 vw passat b5 1997 - 2001... 299 Lei
Buson umplere ulei skoda fabia 5j [2007 - 2010] hatchback 1.2... 46 Lei
-
Conducta ulei turbo opel insignia a 2.0 cdti a20dth contucta... 50 Lei
Suport motor renault laguna 2 [2001 - 2005] grandtour wagon... 70 Lei
Unitate de comanda,lampa cu descarcare pe gaz seat leon (1p1)... 831 Lei
-
Skoda fabia benzina 2010 2999 €
Arbore cotit / vibrochen 038l vw touran i 1.9 tdi 90 cai motor... 1100 Lei
Senzor detonatie dacia logan [2004 - 2008] sedan 1.6 mt (87 hp) 59 Lei
-
Janta aliaj r17 / 17x7.5j et50.8 cod hb17 jeep grand cherokee... 200 Lei
4e0807417b bandou stopuri bara spate audi a8 4e motor 3.0tdi... 250 Lei
Deflector difuzor captare aer vw golf plus 1.4 bud cgga 2008 -... 99.99 Lei
-
Motoras macara vw passat b6 2005-2010 fata stanga 1k0959793g,... 100 Lei
Jante de aliaj 5x112 pe 18 originale audi q3 f3 din2019 /... 1000 €
Broasca haion nty skoda karoq 2017→ 1.0 tsi ezc-sk-084 120 Lei
-
Lampa spate dreapta (tyc110197012 tyc) vw 157.95 Lei
Set placute frana fata trw opel movano b 2010→ gdb1910 276 Lei
Set accesorii, placute frana citroen berlingo (b9) (2008 -... 20 Lei
-
Plansa bord, mercedes clasa e (w212), vol pe st (id:578182) 1700 Lei
Maner iexterior usa fata/spate dreapta bmw seria 3 e92/93... 102 Lei
Cutie transfer fata toyota rav 4 2.2 d-4d automata 4x4 w82 1y131 1000 Lei
-
Suport motor stanga audi a6 2.7 tdi - (2004 2009) 65 Lei
Turbina ford fiesta 1.0 benzina 2021, cm5g6k682he 968 Lei
Suport cutie viteze renault scenic 3 2010 monovolum 1.5 dci 150 Lei
-
Set rulment roata ford transit bus (2006 - 2014) comline... 328 Lei
Ecu vw golf 6 1.6 tdi cayb 90 cai 03l906023ml 5wp42691aa 900 Lei
Grila / consola centrala bord hyundai coupe gk fab. 2001 -... 100 Lei
-
Panou comanda aer conditionat ac clima climatronic skoda... 199.99 Lei
Media player / radio / unitate cd / casetofon opel corsa c... 250 Lei
Interior complet mercedes-benz c-class w204/s204 [2007 - 2012]... 1000 Lei


