Echipajele Napoca Rally Academy pregatite pentru Raliul Targu Mures
Liderii clasamentului general in acest moment, Bogdan Marisca si Sebastian Itu abordeaza cu optimism acest raliu absolut nou pentru toti concurentii: “Deocamdata suntem liderii Campionatului, daca vom munci cu folos la Targu Mures vom reusi sa ne pastram aceasta pozitie. Este un raliu nou, dar cred ca va fi o cursa interesanta. La Pitesti ne-am dorit un podium, l-am reusit, dar am fi putut mai mult daca nu faceam o greseala la startul uneia dintre probele speciale, greseala care ne-a adus o penalizare de 10 secunde, in urma careia am pierdut un loc in clasament. La Targu Mures ne propunem din nou un podium. Va fi greu, in special prin prisma faptului ca avem doua tipuri total diferite de probe speciale: primele patru, exceptand superspeciala, sunt foarte rapide, dar denivelate si inguste, iar proba “regina” a cursei, Praid-Gheorgheni, este foarte frumoasa si tehnica si, daca se rezolova problema calitatii asfaltului in unele locuri, ar deveni una dintre cele mai frumoase probe din Campionat. Beneficiem de un motor nou, sper sa ne facem si noi treaba cum trebuie si, la urmatoarea conferinta de presa, sa vorbesc tot din pozitia de lider al clasamentului”, a declarat Bogdan.
Si echipajul Tempesta/Dorin Pulpea a decis sa “umble” la motorul Peugeot-ului S2000, nemultumiti de clasarile din primele doua etape ale Campionatului National de Raliuri, dar si de timpii obtinuti pe probele speciale: “Noi nu suntem deloc multumiti de parcursul de pana acum, locul trei si locul patru la primele doua etape nu reprezinta nici pe departe asteptarile noastre. Am lucrat foarte mult in ultima vreme si am analizat aceasta problema si s-a luat decizia ca motorul Peugeot-ului S2000 sa fie schimbat mai devreme si cred ca aceasta este decizia corecta. Am emotii referitoare la masina, pentru ca in aceasta seara pleaca din Italia si nu stiu daca va ajunge la timp din pricina ploilor din Ungaria. Dupa shakedown-ul de joi vom sti exact daca previziunile inginerilor sunt corecte. Ne dorim clar victoria la Targu Mures, ca toata lumea, dar un podium este absolut necesar pentru a ramane in carti pentru Campionat. Pe de alta parte, acesta este ultimul raliu foarte rapid, asteptam cu curiozitate sa trecem pe proba lunga. Restul probelor stim de la organizatori ca sunt rapide, dar fiind inguste si denivelate, probabil ca dezavantajul nostru nu va fi atat de important. Pe de alta parte, pentru mine si Dorin incepe un tur de forta: la sfarsitul acestei saptamani suntem la Targu Mures, in 18 iunie vom fi la startul primei etape a FIA European Rally Cup, la Belgrad, apoi urmeaza Raliul Clujului. O luna grea, dar speram ca iunie sa fie si o luna fructuoasa pentru noi”, a anuntat Tempesta.
Danny Ungur si Tony Avram sunt multumiti cu rezultatele obtinute in acest sezon, dar isi doresc prima victorie la grupa A: “Dupa doua etape suntem foarte multumiti: conducem in Citroen Racing Trophy si suntem pe locul secund al grupei A. Obiectivul pentru acest sezon este pentru noi castigarea Trofeului Citroen si, daca se poate, titlul la grupa A. Suntem in grafic, dar targetul nostru este sa-i invingem pe Edwin Keleti si Victor Ponta. Sper sa parcurgem acest raliu fara greseala si sa ne intoarcem bucurosi”, anunca Danny manusa.
Vlad Cosma si Florin Dorca au un obiectiv principal la Raliul Targu Mures: fara pana! Mezinul Napoca Rally Academy a avut evolutii foarte bune pe probele speciale ale primelor doua raliuri disputate in 2010, dar penele de cauciuc l-au indepartat, de fiecare data, de podiumul grupei A : “De aceasta data, obiectivul nostru este foarte clar: sa nu facem pana. Participarea la Cupa DKMT a fost un bun prilej pentru teste si setarea masinii, am facut mici ajustari si, in acest moment, pot spune ca avem o masina de top. Depinde de noi si de sansa sa obtinem un rezultat bun la Targu Mures. Ne vom feri cat vom putea de incidente si vom merge mai tare decat am facut-o la Pitesti. Speram ca, in sfarsit, evolutia noastra buna sa se concretizeze si cu un rezultat bun”, a declarat Vlad.
Raliul Targu Mures se va desfasura in perioada 4-6 iunie si are programate 12 probe speciale insumand 100 de kilometri din totalul de 217,9 ai competitiei.
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Audi q5 quatro 2017 23800 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2100 Lei
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Ford focus cabrio 2007 3500 Lei
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 299.99 Lei
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Kia carens euro 5b 2015 7950 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Vw touran diesel 2011 5790 €