Florin Tincescu si-a serbat majoratul debutand in Cupa Dacia 2011 - Interviu

Ce cadou mai frumos iti poti dori la majorat decat debutul in Campionatul National de Raliuri Dunlop? Ei bine, de un astfel de dar s-a bucurat Florin Tincescu, cel care, in ziua in care debuta intrecerea interna si, implicit, Cupa Dacia 2011, implinea 18 ani. O varsta la care are deja in spate o cariera bogata in sporturile cu motor, titluri nationale in rallycross, participari notabile in Campionatul National de Slalom Paralel, si si-a trecut deja in cont debutul in Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop. Care sunt gandurile sale, aflati in randurile care urmeaza.
Trimite unui prieten
Abia ai implinit 18 ani si esti cel mai tanar pilot roman din Cupa Dacia 2011. Crezi ca este un record in sine?
Prefer sa-i las pe cei din jur sa aprecieze daca este vorba de o performanta. Eu vreau sa le multumesc in principal celor de la Napoca Rally Academy. Cu sustinerea lor am ajuns sa fiu primul roman care ia startul in intrecerea nationala de viteza in coasta la o varsta la care nu aveam inca permis de conducere, iar acum in Campionatul National de Raliuri Dunlop, debutand chiar de ziua mea. A fost un cadou superb si le multumesc pentru acest lucru.
A fost un start cu dreptul in Cupa Dacia 2011, pentru ca ai reusit sa te clasezi pe locul 3 in clasamentul debutantilor la Tess Rally. De cat antrenament a fost nevoie sa obtii un astfel de rezultat?
Ca sa ajungi acolo 'sus', in fruntea ierarhiilor, este nevoie de multa-multa munca. Am inceput cu dreptul, dar greul de-abia acum incepe. Pentru ca pana acum nu am putut sa ne antrenam prea mult, deoarece eu nu aveam carnet de conducere, iar masina a fost pregatita de competitii chiar inaintea startului. Lucrurile stau insa altfel acum si sper ca in timp, pe masura ce voi acumula si experienta, prestatiile mele sa creasca in valoare, iar acest lucru sa se simta si in rezultate.
Cine se ocupa de pregatirea masinii ?
Masina este preparata de tatal meu , cu sprijinul total al celor de la Napoca Rally Academy.
Pe ce suprafete iti place sa concurezi: asfalt, macadam?
Macadamul este suprafata mea preferata , pentru ca iti permite sa te 'joci' cu masina mereu. In plus, pe asfalt nu am prea multi kilometri facuti. Este si acesta un motiv pentru care am decis ca inaintea Raliului Tg.Mures, etapa a doua a campionatului, sa particip la Muscel Racing Contest, runda dubla de debut a CNVCD. Practic revin la Campulung, acolo unde am debutat in acest tip de intreceri, iar experienta acumulata, sunt sigur, va contribui la dezvoltarea mea ca pilot.
Ce rezultate ti-ai propus pentru primul sezon de Cupa?
Nu ne-am propus un rezultat in sine. Vrem sa acumulam cat mai multa experienta in raliuri, sa facem cat mai multi kilometri de proba speciala, si, in acest sens, cel mai important este, cum se spune, sa ramanem pe drum. Dar, sincer, ar fi minunat daca am veni in primii 5 la finalul anului.
Ce urmeaza dupa Cupa Dacia ?
Este prematur sa ne gandim de-acum. Pentru moment, ne concentram asupra Cupei Dacia 2011. Apoi, si in functie de buget, vom lua o decizie in ceea ce priveste viitorul.
Prefer sa-i las pe cei din jur sa aprecieze daca este vorba de o performanta. Eu vreau sa le multumesc in principal celor de la Napoca Rally Academy. Cu sustinerea lor am ajuns sa fiu primul roman care ia startul in intrecerea nationala de viteza in coasta la o varsta la care nu aveam inca permis de conducere, iar acum in Campionatul National de Raliuri Dunlop, debutand chiar de ziua mea. A fost un cadou superb si le multumesc pentru acest lucru.
A fost un start cu dreptul in Cupa Dacia 2011, pentru ca ai reusit sa te clasezi pe locul 3 in clasamentul debutantilor la Tess Rally. De cat antrenament a fost nevoie sa obtii un astfel de rezultat?
Ca sa ajungi acolo 'sus', in fruntea ierarhiilor, este nevoie de multa-multa munca. Am inceput cu dreptul, dar greul de-abia acum incepe. Pentru ca pana acum nu am putut sa ne antrenam prea mult, deoarece eu nu aveam carnet de conducere, iar masina a fost pregatita de competitii chiar inaintea startului. Lucrurile stau insa altfel acum si sper ca in timp, pe masura ce voi acumula si experienta, prestatiile mele sa creasca in valoare, iar acest lucru sa se simta si in rezultate.
Cine se ocupa de pregatirea masinii ?
Masina este preparata de tatal meu , cu sprijinul total al celor de la Napoca Rally Academy.
Pe ce suprafete iti place sa concurezi: asfalt, macadam?
Macadamul este suprafata mea preferata , pentru ca iti permite sa te 'joci' cu masina mereu. In plus, pe asfalt nu am prea multi kilometri facuti. Este si acesta un motiv pentru care am decis ca inaintea Raliului Tg.Mures, etapa a doua a campionatului, sa particip la Muscel Racing Contest, runda dubla de debut a CNVCD. Practic revin la Campulung, acolo unde am debutat in acest tip de intreceri, iar experienta acumulata, sunt sigur, va contribui la dezvoltarea mea ca pilot.
Ce rezultate ti-ai propus pentru primul sezon de Cupa?
Nu ne-am propus un rezultat in sine. Vrem sa acumulam cat mai multa experienta in raliuri, sa facem cat mai multi kilometri de proba speciala, si, in acest sens, cel mai important este, cum se spune, sa ramanem pe drum. Dar, sincer, ar fi minunat daca am veni in primii 5 la finalul anului.
Ce urmeaza dupa Cupa Dacia ?
Este prematur sa ne gandim de-acum. Pentru moment, ne concentram asupra Cupei Dacia 2011. Apoi, si in functie de buget, vom lua o decizie in ceea ce priveste viitorul.
Sursa: Dacia
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (18)
-
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa... 3000 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
A2313202701 a2133202904 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
-
A2513200704 a2513201204 a2513200904 amk compresor airmatic... 1250 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
A6420701587 a6420701087 0445115062 bosch injector mercedes... 500 Lei
-
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
95521533 55578075 dcri301030 denso injector opel astra j k... 600 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
-
Cutie de viteze hyundai tucson 2016-2020 1.7 diesel 2500 Lei
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
Grila + aeratoare dacia logan 2 mcv 200 Lei
-
Cutie viteze hyundai tucson 1.7 crdi tip d4fe 2014 , 2015 ,... 5500 Lei
0445020160 0445020292 0445020195 0986437512 bosch pompa inalta... 3000 Lei
9820403480 jx6q-9f593-aa 0445110749 bosch injector citroen... 600 Lei
-
0445876882 0445110800 166007427r h8201636333 injector... 500 Lei
28308779 a6510703287 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
Toba intermediara renault talisman 2017 berlina 1.6 300 Lei
-
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
3z01011000 a2113200104 a2203200104 a2113200304 compresor... 700 Lei
166000121r 8201453073 16600-00q2n 0445110652 bosch injector... 500 Lei
-
H8201636333 0445110800 166007427r 0445876882 injector... 500 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
0445010799 167006205r pompa inalta renault grand scenec iv... 1500 Lei
-
5801553219 504388756 0986437512 bosch pompa inalta presiune... 3000 Lei
Coloana directie clio 2 symbol thalia din ani 1998 2008 150 Lei
Faruri led vw golf 6 (2008-2012) u design 1879 Lei
-
A1643201404 a1643200204 a1643200304 amk compresor airmatic... 1250 Lei
4803140 52329703267 3501756 0292520 turbosuflanta cummins /... 150 €
A2213201704 a2213200904 a2213201604 amk compresor airmatic... 1250 Lei
-
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
Racitor ulei termoflot land rover freelander ii 2.2 td4 4x4... 299 Lei
5801621241 826996-0002 826996-5002 5801674711 garrett... 5000 Lei
-
A2133004320 a2133200004 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
A2133202804 a2133202804 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
5801674711 826996-5002s garrett turbosuflanta case ih / new... 5000 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 30 Mai 2011