Florin Tincescu si-a serbat majoratul debutand in Cupa Dacia 2011 - Interviu

Ce cadou mai frumos iti poti dori la majorat decat debutul in Campionatul National de Raliuri Dunlop? Ei bine, de un astfel de dar s-a bucurat Florin Tincescu, cel care, in ziua in care debuta intrecerea interna si, implicit, Cupa Dacia 2011, implinea 18 ani. O varsta la care are deja in spate o cariera bogata in sporturile cu motor, titluri nationale in rallycross, participari notabile in Campionatul National de Slalom Paralel, si si-a trecut deja in cont debutul in Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop. Care sunt gandurile sale, aflati in randurile care urmeaza.
Trimite unui prieten
Abia ai implinit 18 ani si esti cel mai tanar pilot roman din Cupa Dacia 2011. Crezi ca este un record in sine?
Prefer sa-i las pe cei din jur sa aprecieze daca este vorba de o performanta. Eu vreau sa le multumesc in principal celor de la Napoca Rally Academy. Cu sustinerea lor am ajuns sa fiu primul roman care ia startul in intrecerea nationala de viteza in coasta la o varsta la care nu aveam inca permis de conducere, iar acum in Campionatul National de Raliuri Dunlop, debutand chiar de ziua mea. A fost un cadou superb si le multumesc pentru acest lucru.
A fost un start cu dreptul in Cupa Dacia 2011, pentru ca ai reusit sa te clasezi pe locul 3 in clasamentul debutantilor la Tess Rally. De cat antrenament a fost nevoie sa obtii un astfel de rezultat?
Ca sa ajungi acolo 'sus', in fruntea ierarhiilor, este nevoie de multa-multa munca. Am inceput cu dreptul, dar greul de-abia acum incepe. Pentru ca pana acum nu am putut sa ne antrenam prea mult, deoarece eu nu aveam carnet de conducere, iar masina a fost pregatita de competitii chiar inaintea startului. Lucrurile stau insa altfel acum si sper ca in timp, pe masura ce voi acumula si experienta, prestatiile mele sa creasca in valoare, iar acest lucru sa se simta si in rezultate.
Cine se ocupa de pregatirea masinii ?
Masina este preparata de tatal meu , cu sprijinul total al celor de la Napoca Rally Academy.
Pe ce suprafete iti place sa concurezi: asfalt, macadam?
Macadamul este suprafata mea preferata , pentru ca iti permite sa te 'joci' cu masina mereu. In plus, pe asfalt nu am prea multi kilometri facuti. Este si acesta un motiv pentru care am decis ca inaintea Raliului Tg.Mures, etapa a doua a campionatului, sa particip la Muscel Racing Contest, runda dubla de debut a CNVCD. Practic revin la Campulung, acolo unde am debutat in acest tip de intreceri, iar experienta acumulata, sunt sigur, va contribui la dezvoltarea mea ca pilot.
Ce rezultate ti-ai propus pentru primul sezon de Cupa?
Nu ne-am propus un rezultat in sine. Vrem sa acumulam cat mai multa experienta in raliuri, sa facem cat mai multi kilometri de proba speciala, si, in acest sens, cel mai important este, cum se spune, sa ramanem pe drum. Dar, sincer, ar fi minunat daca am veni in primii 5 la finalul anului.
Ce urmeaza dupa Cupa Dacia ?
Este prematur sa ne gandim de-acum. Pentru moment, ne concentram asupra Cupei Dacia 2011. Apoi, si in functie de buget, vom lua o decizie in ceea ce priveste viitorul.
Prefer sa-i las pe cei din jur sa aprecieze daca este vorba de o performanta. Eu vreau sa le multumesc in principal celor de la Napoca Rally Academy. Cu sustinerea lor am ajuns sa fiu primul roman care ia startul in intrecerea nationala de viteza in coasta la o varsta la care nu aveam inca permis de conducere, iar acum in Campionatul National de Raliuri Dunlop, debutand chiar de ziua mea. A fost un cadou superb si le multumesc pentru acest lucru.
A fost un start cu dreptul in Cupa Dacia 2011, pentru ca ai reusit sa te clasezi pe locul 3 in clasamentul debutantilor la Tess Rally. De cat antrenament a fost nevoie sa obtii un astfel de rezultat?
Ca sa ajungi acolo 'sus', in fruntea ierarhiilor, este nevoie de multa-multa munca. Am inceput cu dreptul, dar greul de-abia acum incepe. Pentru ca pana acum nu am putut sa ne antrenam prea mult, deoarece eu nu aveam carnet de conducere, iar masina a fost pregatita de competitii chiar inaintea startului. Lucrurile stau insa altfel acum si sper ca in timp, pe masura ce voi acumula si experienta, prestatiile mele sa creasca in valoare, iar acest lucru sa se simta si in rezultate.
Cine se ocupa de pregatirea masinii ?
Masina este preparata de tatal meu , cu sprijinul total al celor de la Napoca Rally Academy.
Pe ce suprafete iti place sa concurezi: asfalt, macadam?
Macadamul este suprafata mea preferata , pentru ca iti permite sa te 'joci' cu masina mereu. In plus, pe asfalt nu am prea multi kilometri facuti. Este si acesta un motiv pentru care am decis ca inaintea Raliului Tg.Mures, etapa a doua a campionatului, sa particip la Muscel Racing Contest, runda dubla de debut a CNVCD. Practic revin la Campulung, acolo unde am debutat in acest tip de intreceri, iar experienta acumulata, sunt sigur, va contribui la dezvoltarea mea ca pilot.
Ce rezultate ti-ai propus pentru primul sezon de Cupa?
Nu ne-am propus un rezultat in sine. Vrem sa acumulam cat mai multa experienta in raliuri, sa facem cat mai multi kilometri de proba speciala, si, in acest sens, cel mai important este, cum se spune, sa ramanem pe drum. Dar, sincer, ar fi minunat daca am veni in primii 5 la finalul anului.
Ce urmeaza dupa Cupa Dacia ?
Este prematur sa ne gandim de-acum. Pentru moment, ne concentram asupra Cupei Dacia 2011. Apoi, si in functie de buget, vom lua o decizie in ceea ce priveste viitorul.
Sursa: Dacia
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (18)
-
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
Stopuri cu led vw scirocco iii 289 €
-
Eleron bmw seria 6 m6 f06 f13 gran coupe 2011-2018 v2 330 Lei
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
-
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
Tablou sigurante borna baterie, 6r0937550a, skoda roomster... 180 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
-
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
Mercedes c 200 2.2 cdi 2009 3500 €
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
-
Ornament switch maner deschidere haion ford s max wa6 6m21r43404a 200 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
Cutie de viteze 5+1 f17 opel corsa e 2014-2019 1.4 ecotec 90cp... 2660 Lei
-
Motor fara anexe 23 25d bi-turbo 2.0 d 205cp 150kw n47d20d bmw... 9000 Lei
Presuri originale - audi a6 / 4f ( 06' - 11' ) 100 €
Fiting adblue încălzit cu filtru cod 98001230 300 Lei
-
Calculator cutie viteze mercedes-benz s-class (2005-2009)... 500 Lei
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
Pompa abs opel meriva 0265231583 0265800443 300 Lei
-
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
Kit contact chei honda pantheon 2t (98-02) 125-150cc - honda 150 Lei
Cutie viteze automata 2.0tdi mmv lla llu audi a5 8t [2007 - 2011] 7500 Lei
-
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
Cotiera toyota auris 2008 hatchback 2.2 d-cat 200 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
-
Jante noi originale audi a8 19 inch 1200 €
Peugeot 308 2.0bluehdi 2016 6500 €
Bara fata ford focus 3 facelift- (model cu 6 senzori) titanium 1500 Lei
-
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
Rulou portbagaj blic volkswagen passat b8 2014-2023 combi /... 445 Lei
-
Motor renault clio 2 1.2 16v benzina,twingo,kangoo 1000 Lei
Capota verde opel frontera a 5 mwl4 1992-1998 300 Lei
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 30 Mai 2011