Florin Tincescu si-a serbat majoratul debutand in Cupa Dacia 2011 - Interviu
Ce cadou mai frumos iti poti dori la majorat decat debutul in Campionatul National de Raliuri Dunlop? Ei bine, de un astfel de dar s-a bucurat Florin Tincescu, cel care, in ziua in care debuta intrecerea interna si, implicit, Cupa Dacia 2011, implinea 18 ani. O varsta la care are deja in spate o cariera bogata in sporturile cu motor, titluri nationale in rallycross, participari notabile in Campionatul National de Slalom Paralel, si si-a trecut deja in cont debutul in Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop. Care sunt gandurile sale, aflati in randurile care urmeaza.
Abia ai implinit 18 ani si esti cel mai tanar pilot roman din Cupa Dacia 2011. Crezi ca este un record in sine?
Prefer sa-i las pe cei din jur sa aprecieze daca este vorba de o performanta. Eu vreau sa le multumesc in principal celor de la Napoca Rally Academy. Cu sustinerea lor am ajuns sa fiu primul roman care ia startul in intrecerea nationala de viteza in coasta la o varsta la care nu aveam inca permis de conducere, iar acum in Campionatul National de Raliuri Dunlop, debutand chiar de ziua mea. A fost un cadou superb si le multumesc pentru acest lucru.
A fost un start cu dreptul in Cupa Dacia 2011, pentru ca ai reusit sa te clasezi pe locul 3 in clasamentul debutantilor la Tess Rally. De cat antrenament a fost nevoie sa obtii un astfel de rezultat?
Ca sa ajungi acolo 'sus', in fruntea ierarhiilor, este nevoie de multa-multa munca. Am inceput cu dreptul, dar greul de-abia acum incepe. Pentru ca pana acum nu am putut sa ne antrenam prea mult, deoarece eu nu aveam carnet de conducere, iar masina a fost pregatita de competitii chiar inaintea startului. Lucrurile stau insa altfel acum si sper ca in timp, pe masura ce voi acumula si experienta, prestatiile mele sa creasca in valoare, iar acest lucru sa se simta si in rezultate.
Cine se ocupa de pregatirea masinii ?
Masina este preparata de tatal meu , cu sprijinul total al celor de la Napoca Rally Academy.
Pe ce suprafete iti place sa concurezi: asfalt, macadam?
Macadamul este suprafata mea preferata , pentru ca iti permite sa te 'joci' cu masina mereu. In plus, pe asfalt nu am prea multi kilometri facuti. Este si acesta un motiv pentru care am decis ca inaintea Raliului Tg.Mures, etapa a doua a campionatului, sa particip la Muscel Racing Contest, runda dubla de debut a CNVCD. Practic revin la Campulung, acolo unde am debutat in acest tip de intreceri, iar experienta acumulata, sunt sigur, va contribui la dezvoltarea mea ca pilot.
Ce rezultate ti-ai propus pentru primul sezon de Cupa?
Nu ne-am propus un rezultat in sine. Vrem sa acumulam cat mai multa experienta in raliuri, sa facem cat mai multi kilometri de proba speciala, si, in acest sens, cel mai important este, cum se spune, sa ramanem pe drum. Dar, sincer, ar fi minunat daca am veni in primii 5 la finalul anului.
Ce urmeaza dupa Cupa Dacia ?
Este prematur sa ne gandim de-acum. Pentru moment, ne concentram asupra Cupei Dacia 2011. Apoi, si in functie de buget, vom lua o decizie in ceea ce priveste viitorul.
Prefer sa-i las pe cei din jur sa aprecieze daca este vorba de o performanta. Eu vreau sa le multumesc in principal celor de la Napoca Rally Academy. Cu sustinerea lor am ajuns sa fiu primul roman care ia startul in intrecerea nationala de viteza in coasta la o varsta la care nu aveam inca permis de conducere, iar acum in Campionatul National de Raliuri Dunlop, debutand chiar de ziua mea. A fost un cadou superb si le multumesc pentru acest lucru.
A fost un start cu dreptul in Cupa Dacia 2011, pentru ca ai reusit sa te clasezi pe locul 3 in clasamentul debutantilor la Tess Rally. De cat antrenament a fost nevoie sa obtii un astfel de rezultat?
Ca sa ajungi acolo 'sus', in fruntea ierarhiilor, este nevoie de multa-multa munca. Am inceput cu dreptul, dar greul de-abia acum incepe. Pentru ca pana acum nu am putut sa ne antrenam prea mult, deoarece eu nu aveam carnet de conducere, iar masina a fost pregatita de competitii chiar inaintea startului. Lucrurile stau insa altfel acum si sper ca in timp, pe masura ce voi acumula si experienta, prestatiile mele sa creasca in valoare, iar acest lucru sa se simta si in rezultate.
Cine se ocupa de pregatirea masinii ?
Masina este preparata de tatal meu , cu sprijinul total al celor de la Napoca Rally Academy.
Pe ce suprafete iti place sa concurezi: asfalt, macadam?
Macadamul este suprafata mea preferata , pentru ca iti permite sa te 'joci' cu masina mereu. In plus, pe asfalt nu am prea multi kilometri facuti. Este si acesta un motiv pentru care am decis ca inaintea Raliului Tg.Mures, etapa a doua a campionatului, sa particip la Muscel Racing Contest, runda dubla de debut a CNVCD. Practic revin la Campulung, acolo unde am debutat in acest tip de intreceri, iar experienta acumulata, sunt sigur, va contribui la dezvoltarea mea ca pilot.
Ce rezultate ti-ai propus pentru primul sezon de Cupa?
Nu ne-am propus un rezultat in sine. Vrem sa acumulam cat mai multa experienta in raliuri, sa facem cat mai multi kilometri de proba speciala, si, in acest sens, cel mai important este, cum se spune, sa ramanem pe drum. Dar, sincer, ar fi minunat daca am veni in primii 5 la finalul anului.
Ce urmeaza dupa Cupa Dacia ?
Este prematur sa ne gandim de-acum. Pentru moment, ne concentram asupra Cupei Dacia 2011. Apoi, si in functie de buget, vom lua o decizie in ceea ce priveste viitorul.
Sursa: Dacia
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Dacia duster 1500 2017 400 Lei Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Renault megane 16v 2006 2000 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Opel corsa 1.2i 2003 599 €
StiriPeSurse.ro
Substanța care ar putea explica explozia de cancere și tumori la tineri: Se găsește din plin în carnea...
PieseAuto.ro
Cand dai drumul la aerul conditionat se aud zgomote? Iata ce piese se strica
PieseAuto.ro
Accident frontal: ce piese auto schimbam la masina?
mai multe
Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 30 Mai 2011