Florin Tincescu si-a serbat majoratul debutand in Cupa Dacia 2011 - Interviu

Ce cadou mai frumos iti poti dori la majorat decat debutul in Campionatul National de Raliuri Dunlop? Ei bine, de un astfel de dar s-a bucurat Florin Tincescu, cel care, in ziua in care debuta intrecerea interna si, implicit, Cupa Dacia 2011, implinea 18 ani. O varsta la care are deja in spate o cariera bogata in sporturile cu motor, titluri nationale in rallycross, participari notabile in Campionatul National de Slalom Paralel, si si-a trecut deja in cont debutul in Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop. Care sunt gandurile sale, aflati in randurile care urmeaza.
Trimite unui prieten
Abia ai implinit 18 ani si esti cel mai tanar pilot roman din Cupa Dacia 2011. Crezi ca este un record in sine?
Prefer sa-i las pe cei din jur sa aprecieze daca este vorba de o performanta. Eu vreau sa le multumesc in principal celor de la Napoca Rally Academy. Cu sustinerea lor am ajuns sa fiu primul roman care ia startul in intrecerea nationala de viteza in coasta la o varsta la care nu aveam inca permis de conducere, iar acum in Campionatul National de Raliuri Dunlop, debutand chiar de ziua mea. A fost un cadou superb si le multumesc pentru acest lucru.
A fost un start cu dreptul in Cupa Dacia 2011, pentru ca ai reusit sa te clasezi pe locul 3 in clasamentul debutantilor la Tess Rally. De cat antrenament a fost nevoie sa obtii un astfel de rezultat?
Ca sa ajungi acolo 'sus', in fruntea ierarhiilor, este nevoie de multa-multa munca. Am inceput cu dreptul, dar greul de-abia acum incepe. Pentru ca pana acum nu am putut sa ne antrenam prea mult, deoarece eu nu aveam carnet de conducere, iar masina a fost pregatita de competitii chiar inaintea startului. Lucrurile stau insa altfel acum si sper ca in timp, pe masura ce voi acumula si experienta, prestatiile mele sa creasca in valoare, iar acest lucru sa se simta si in rezultate.
Cine se ocupa de pregatirea masinii ?
Masina este preparata de tatal meu , cu sprijinul total al celor de la Napoca Rally Academy.
Pe ce suprafete iti place sa concurezi: asfalt, macadam?
Macadamul este suprafata mea preferata , pentru ca iti permite sa te 'joci' cu masina mereu. In plus, pe asfalt nu am prea multi kilometri facuti. Este si acesta un motiv pentru care am decis ca inaintea Raliului Tg.Mures, etapa a doua a campionatului, sa particip la Muscel Racing Contest, runda dubla de debut a CNVCD. Practic revin la Campulung, acolo unde am debutat in acest tip de intreceri, iar experienta acumulata, sunt sigur, va contribui la dezvoltarea mea ca pilot.
Ce rezultate ti-ai propus pentru primul sezon de Cupa?
Nu ne-am propus un rezultat in sine. Vrem sa acumulam cat mai multa experienta in raliuri, sa facem cat mai multi kilometri de proba speciala, si, in acest sens, cel mai important este, cum se spune, sa ramanem pe drum. Dar, sincer, ar fi minunat daca am veni in primii 5 la finalul anului.
Ce urmeaza dupa Cupa Dacia ?
Este prematur sa ne gandim de-acum. Pentru moment, ne concentram asupra Cupei Dacia 2011. Apoi, si in functie de buget, vom lua o decizie in ceea ce priveste viitorul.
Prefer sa-i las pe cei din jur sa aprecieze daca este vorba de o performanta. Eu vreau sa le multumesc in principal celor de la Napoca Rally Academy. Cu sustinerea lor am ajuns sa fiu primul roman care ia startul in intrecerea nationala de viteza in coasta la o varsta la care nu aveam inca permis de conducere, iar acum in Campionatul National de Raliuri Dunlop, debutand chiar de ziua mea. A fost un cadou superb si le multumesc pentru acest lucru.
A fost un start cu dreptul in Cupa Dacia 2011, pentru ca ai reusit sa te clasezi pe locul 3 in clasamentul debutantilor la Tess Rally. De cat antrenament a fost nevoie sa obtii un astfel de rezultat?
Ca sa ajungi acolo 'sus', in fruntea ierarhiilor, este nevoie de multa-multa munca. Am inceput cu dreptul, dar greul de-abia acum incepe. Pentru ca pana acum nu am putut sa ne antrenam prea mult, deoarece eu nu aveam carnet de conducere, iar masina a fost pregatita de competitii chiar inaintea startului. Lucrurile stau insa altfel acum si sper ca in timp, pe masura ce voi acumula si experienta, prestatiile mele sa creasca in valoare, iar acest lucru sa se simta si in rezultate.
Cine se ocupa de pregatirea masinii ?
Masina este preparata de tatal meu , cu sprijinul total al celor de la Napoca Rally Academy.
Pe ce suprafete iti place sa concurezi: asfalt, macadam?
Macadamul este suprafata mea preferata , pentru ca iti permite sa te 'joci' cu masina mereu. In plus, pe asfalt nu am prea multi kilometri facuti. Este si acesta un motiv pentru care am decis ca inaintea Raliului Tg.Mures, etapa a doua a campionatului, sa particip la Muscel Racing Contest, runda dubla de debut a CNVCD. Practic revin la Campulung, acolo unde am debutat in acest tip de intreceri, iar experienta acumulata, sunt sigur, va contribui la dezvoltarea mea ca pilot.
Ce rezultate ti-ai propus pentru primul sezon de Cupa?
Nu ne-am propus un rezultat in sine. Vrem sa acumulam cat mai multa experienta in raliuri, sa facem cat mai multi kilometri de proba speciala, si, in acest sens, cel mai important este, cum se spune, sa ramanem pe drum. Dar, sincer, ar fi minunat daca am veni in primii 5 la finalul anului.
Ce urmeaza dupa Cupa Dacia ?
Este prematur sa ne gandim de-acum. Pentru moment, ne concentram asupra Cupei Dacia 2011. Apoi, si in functie de buget, vom lua o decizie in ceea ce priveste viitorul.
Sursa: Dacia
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (18)
-
Modul aprindere bmw e28 ; 0227100025 100 Lei
Motor toyota rav 4 iv 2.0 d-4d zsa4, ala4 2012 2013 2014 euro... 8500 Lei
Mercedes 220 220 2008 1700 €
-
Bmw f10 xdrive 528i defect (nu porneste) m-paket 2.0 benzina... 11500 €
Dacia lodgy motor 1200 tce -115 cp euro 5 2013 4890 €
Droser modul afs valeo volvo s60 xc60 cod 90053126 200 Lei
-
Mazda 3 1500 diesel euro 6d fara adblue 2016 11500 €
Opel astra 1.4 2018 11800 €
Opel astra aspirat benzina 2018 11800 €
-
Dezmembrez ford kuga 2011 facelift 2.0 duratorq
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
Mitsubishi pajero autoutilitara 2001 2500 €
-
Mercedes e 220 1 2005 3500 €
Set curea transmisie cu caneluri renault laguna ii grandtour... 351 Lei
Toyota aygo x - model nou 2022 16000 €
-
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €
Difuzor 63amg gle w167 (2019+) full black design 1950 Lei
Radiator intercooler opel zafira a 2.0 dti ( 1998-2005 ) 250 Lei
-
Mercedes cls 350 cdi 2012 13490 €
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
Opel insignia 2.0 2009 3200 €
-
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
Jante aliaj 18" / 5x114.3 mitsubishi 1100 Lei
Peugeot 208 1.2i 2012 1999 €
-
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 4500 €
Prelungire splitter bara fata bmw seria 8 g15 coupe m-pack g16... 1000 Lei
Mitsubishi asx di-d 2012 7950 €
-
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 2950 €
Prelungire splitter bara fata bmw seria 8 g15 coupe m-pack g16... 1000 Lei
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 2950 €
-
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4400 €
Volanta aprilia leonardo – leonardo st - scarabeo 125-150cc 80 Lei
Dezmembrez vw jetta mk6 1.4 tsi hybrid crja 150 cai cutie dsg...
-
Opel astra 1.4 2018 11800 €
Kit injectie bmw 640 cod motor n47d30b
Casca motocicleta / scuter / atv open-face a-pro model academy... 249 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 30 Mai 2011