Foc, gheata si emotii pentru Adrian Dragan
Start cu noul Citroen C2R2Max pentru Adrian Dragan si Vali Bradateanu
Incediu la bord pe PS1
Etapa de acomodare si un loc 4 la Clasa 6
Ziua intai s-a incheiat insa cu o clasare buna pe Super Speciala din Brasov derulata in fata catorva mii de oameni, dar pentru ziua secunda care includea 6 probe de clasament, dintre care doua treceri pe Babarunca si Cheia de aproximativ 28 km lungime fiecare, sansele la podium ramaneau nule.
In aceste conditii Echipajul 55 a decis sa adopte un ritm de siguranta pentru a se acomoda cat mai bine cu masina fara sa riste nimic pe probele unde aderenta se schimba la fiecare kilometru.
Vremea capricioasa a facut ca a doua zi totul sa devina o loterie in alegerea pnerilor, iar dupa emotiile din prima zi Adrian si Vali au decis sa plece in prima bucla cu pneuri de iarna de strada, ceea ce le-a permis sa obtina doua clasari pe locul 3 la Clasa 6.
Sperantele pentru o clasare mai buna s-au naruit imediat dupa startul pe bucla secunda, cand vremea a fost mai calda decat s-au asteptat, pneurile de iarna supraincalzindu-se. La intoarcere au folosit pe fata pneurile intermediare Pirelli, dar acestea au avut o compoztie prea dura pentru conditiile de pe proba, pierzand si mai mult timp fata de adversarii directi care au optat pentru slick-uri de compozitie moale taiate.
In sfarsit, prin jocul rezultatelor Adrian si Vali aveau sa incheie pe locul 4 la Clasa 6, in conditiile in care Vlad Cosma si Cosmin Gavrilas, ambii pe Citroen C2R2Max, au abandonat, primul ca urmare a unei iesiri in decor, iar al doilea cu probleme la alternator.
"Acum ca am ajuns la final suntem multumiti, mai ales ca si locul patru parea imposibil de obtinut dupa prima zi. Dar masina ne place foarte mult, iar acest raliu ne-a ajutat sa o intelegem mai bine. Mai am insa multe de invatat, mai ales ca am schimbat nu doar masina dar si ritmul si felul in care ne facem dictarea, cu ajutorul si sprijinul lui Bogdan Marisca si al lui Sebi Itu. Vom mai avea de tras un raliu sau doua pana cand ne vom acomoda complet, dar cred ca suntem pe drumul cel bun. Multumim fanilor care ne sustin prin intermediul retelelor de socializare, dar si partenerilor nostri care au facut posibil acest salt al materialului de concurs" a comentat Adrian Dragan
Echipajul 55 Adrian Dragan/ Vali Bradateanu powered by auto motor si sport este sustinut in acest sezon de Austrotherm Romania, Unior Tepid- Centru National de Scule si SKF Romania.
Incediu la bord pe PS1
Etapa de acomodare si un loc 4 la Clasa 6
Raliul Tess Brasov 2012 si-a pastrat renumele de micul "Monte Carlo" vremea capricioasa jucand rolul de inger si demon pentru concurentii prezenti la start.
Emotiile inerente debutului de sezon, la care s-au adaugat si cele aferente participarii cu o noua masina, au fost dublate de zapada ce a inceput sa cada chiar inainte de startul in prima proba speciala. Toate acestea au fost nimic pe langa cele generate de un mic incendiu aparut la bord dupa cateva minute de la start.
Ziua intai s-a incheiat insa cu o clasare buna pe Super Speciala din Brasov derulata in fata catorva mii de oameni, dar pentru ziua secunda care includea 6 probe de clasament, dintre care doua treceri pe Babarunca si Cheia de aproximativ 28 km lungime fiecare, sansele la podium ramaneau nule.
In aceste conditii Echipajul 55 a decis sa adopte un ritm de siguranta pentru a se acomoda cat mai bine cu masina fara sa riste nimic pe probele unde aderenta se schimba la fiecare kilometru.
Vremea capricioasa a facut ca a doua zi totul sa devina o loterie in alegerea pnerilor, iar dupa emotiile din prima zi Adrian si Vali au decis sa plece in prima bucla cu pneuri de iarna de strada, ceea ce le-a permis sa obtina doua clasari pe locul 3 la Clasa 6.
Sperantele pentru o clasare mai buna s-au naruit imediat dupa startul pe bucla secunda, cand vremea a fost mai calda decat s-au asteptat, pneurile de iarna supraincalzindu-se. La intoarcere au folosit pe fata pneurile intermediare Pirelli, dar acestea au avut o compoztie prea dura pentru conditiile de pe proba, pierzand si mai mult timp fata de adversarii directi care au optat pentru slick-uri de compozitie moale taiate.
In sfarsit, prin jocul rezultatelor Adrian si Vali aveau sa incheie pe locul 4 la Clasa 6, in conditiile in care Vlad Cosma si Cosmin Gavrilas, ambii pe Citroen C2R2Max, au abandonat, primul ca urmare a unei iesiri in decor, iar al doilea cu probleme la alternator.
"Acum ca am ajuns la final suntem multumiti, mai ales ca si locul patru parea imposibil de obtinut dupa prima zi. Dar masina ne place foarte mult, iar acest raliu ne-a ajutat sa o intelegem mai bine. Mai am insa multe de invatat, mai ales ca am schimbat nu doar masina dar si ritmul si felul in care ne facem dictarea, cu ajutorul si sprijinul lui Bogdan Marisca si al lui Sebi Itu. Vom mai avea de tras un raliu sau doua pana cand ne vom acomoda complet, dar cred ca suntem pe drumul cel bun. Multumim fanilor care ne sustin prin intermediul retelelor de socializare, dar si partenerilor nostri care au facut posibil acest salt al materialului de concurs" a comentat Adrian Dragan
Echipajul 55 Adrian Dragan/ Vali Bradateanu powered by auto motor si sport este sustinut in acest sezon de Austrotherm Romania, Unior Tepid- Centru National de Scule si SKF Romania.
- Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Vw touran diesel 2011 5790 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Dacia duster 1500 2017 400 Lei Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Renault megane 16v 2006 2000 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €
PieseAuto.ro
Nu mai coboara geamurile: probleme cu macaraua de geam si rezolvarea lor
StiriPeSurse.ro
Marcel Ciolacu taie în carne vie: șeful Guvernului anunță reorganizarea MAE
PieseAuto.ro
Bara fata auto: in ce situatii cumparam una noua sau o reparam pe cea veche?
mai multe
Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 3 Aprilie 2012