Prima etapa din CNRD 2014: castigatorii si galerie foto by Cosmin Gabriel

- Castigator a fost Francois Delecour
- Vali Porcisteanu a debutat la clasa 2RM
- Tess Rally a debutat o data cu venirea primaverii
Prima etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop 2014 l-a gasit pe Pilotul francez Francois Delecour castigator. Tess Rally reprezinta cea mai importanta etapa a sezonului competitional din punct de vedere al punctajului, avand un coeficient 1.2 pentru puncte.
La volanul unui Peugeot 207 S2000, si avandu-l in dreapta sa pe navigatorul Dominique Savignoni, Delecour s-a duelat cu Marco Tempestini in prima parte a intrecerii si a reusit sa se distanteze de pilotul Napoca Rally Academy in urma probelor de noapte disputate vineri, potrivit comunicatului transmis publicatiei Autostiri.ro.
Delecour a castigat 5 din totalul celor 11 probe speciale, celelalte 6 fiind adjudecate de familia Tempestini, 5 de catre Marco si una de catre juniorul Simone. Marco Tempestini s-a inteles foarte bine cu masina sa, Ford Fiesta R5, ocupand la final locul secund. Ultimul loc pe podium i-a revenit pilotului brasovean Dan Girtofan (Skoda Fabia S2000), cel care s-a mentinut pe pozitiile fruntase pe parcursul intregului raliu, avand un ritm sustinut.
Babarunca si Cheia (a cate 27.67 km) au jucat un rol hotarator in stabilirea clasamentului final. Gergo Szabo a avut unele probleme tehnice la motorul masinii sale fiind nevoit sa se retraga inainte de PS9 din postura de ocupant al celei de-a patra pozitii. Tot pe Babarunca, Simone Tempestini a intrat prea “curajos” intr-un viraj, iesind de pe traseu. In incercarea de a repune masina pe traseu, tanarul pilot a pierdut mult timp si, implicit, sansa la un loc in primii zece clasati ai raliului. Pe intoarcerea din Cheia (PS9), Bogdan Marisca a iesit in decor, abandonand, iar Edwin Keleti a mers mai mult de 10 km pe pana, pierzand peste 2 minute.
Toate aceste incidente au favorizat tanarul echipaj Sebastian Barbu / Sergiu Itu, care a avut un ritm foarte bun si a incheiat intrecerea pe un excelent loc 4. Manu Mihalache a “batut” toate probele in cadrul clasei 3 si a reusit pe chiar ultima speciala sa il devanseze pe Edwin Keleti in clasamentul general, teminand pe a cincea pozitie. Asadar, lui Keleti ii revine locul sase la primul sau raliu cu noul Ford Fiesta R5. Mihalache a fost insotit pe podiumul clasei 3 de Horatiu Savu (locul 9 in clasamentul general) si de Elisei Groza.
Clasa 5 a fost castigata de Adrian Raspopa, pilotului onestean revenindu-i locul 7 “la general”. Locul 2 al clasei 5 a fost adjudecat de Vali Porcisteanu iar locul 3 de Raul Badiu. Porcisteanu a luat decizia participarii in cadrul Tess Rally pe ultima suta de metri, iar pe langa podiumul clasei a obtinut si locul 8 in clasamentul general, in timp ce Raul Badiu incheie top 10. Florin Tincescu, unul dintre favoritii la podiumul clasei a abandonat inca din prima zi de concurs.
Radu Necula a fost cel mai rapid pilot al clasei 9 pana la speciala dubla de pe Babarunca, cand a pierdut pozitia de lider in favoarea lui Csongor Szabo. Acesta din urma a ramas pe prima pozitie pana la final iar Necula a trebuit sa se multumesca cu locul doi. Podiumul clasei 9 a fost completat de Sebastian Gioarsa. Clasa 11 din cadrul Tess Rally 2014 a fost castigata de Sorin Badea cu un avans de peste doua minute si jumatate in fata lui Victor Baldescu si peste patru minute de al treilea clasat, Costi Stratnic.
La debutanti, podiumul a fost constituit din Radu Necula, Alexandru Ardelean si Iulian Pohariu. La startul intrecerii brasovene s-au aflat si patru superbe masini istorice. Gunther Graef (BMW 1602) a fost cel mai rapid pilot al acestei clase, devansadu-i pe Aconi Cristian Vartaci si pe Antoine Brajkovic.
Tess Rally a venit in acest an cu multe lucruri diferite fata de anii trecuti. In primul rand cu o vremea neasteptat de calduroasa dar si cu o evolutie clara din punct de vedere al masinilor de concurs. O noutate a reprezentat-o si cele 3 probe de noapte ce au beneficiat de prezenta a foarte multi spectatori.
O noutate a reprezentat-o si cele 5 auto care formeaza noua grupa de Retro Rally, aceasta fiind introdusa anul acesta.
-
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 3200 €
Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
Opel insignia diesel 2014 5399 €
-
Protectie bmw f36 430d; 8510114 (motor) 100 Lei
Ford puma full led motorizare 1,5 diesel ecoboost consum 4... 13500 €
Dezmembrez skoda octavia iv 1.0 tsi 110 cai cutie manuala 6...
-
Bmw 520 diesel 2009 8200 €
Droser,calculator,balast, modul led mercedes cod a2479003403 700 Lei
Redresor baterii moto/atv/auto ! nou 30 €
-
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 11500 €
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3900 €
Motor diesel 646982 2.2 cdi bloc motor cu pistoane... 1200 Lei
-
Citroen ds5 2.0bluehdi 2015 7050 €
Opel antara opel antara 4x4 cutie automata full options carte... 32000 Lei
Dezmembrez skoda octavia iii (5e) 2.0 tdi 150 cai ckfc cutie...
-
Mercedes a 160 benzina 2010 2899 €
Mitsubishi outlander 4g63t 2006 4000 €
Dezmembrez ford focus iv 1.5 duratorq tdci ztda cutie manuala...
-
Set curea transmisie cu caneluri audi a6 (4a, c4) (1994 -... 154 Lei
Mazda 6 diesel 2013 6500 €
Vw golf 1,4 tsi 2015 8500 €
-
Mini cooper s countryman all4 2014 9990 €
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
Suzuki gsxr 600 ! stare foarte buna 1599 €
-
Vw amarok 2.0 tdi 2011 10700 €
Ford focus benzina 2014 4655 €
Far stanga dreapta full led skoda kodiaq model 2017-2020 cod... 700 Lei
-
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 4700 €
Dacia duster 1,5 dci , 110 cp 2013 6400 €
Droser calculator modul far led mercedes w247,glc w253,gle... 500 Lei
-
Ford focus benzina 2014 4420 €
Vw golf 1.6 tdi 2013 2999 €
Peugeot 208 1.2i 2012 2500 €
-
Motor diesel asy 1.9 sdi cu injectoare volkswagen polo 9n 2001 800 Lei
Suzuki gsxr 600 ! variante moto / auto 2899 €
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3500 €


