Puncte importante pentru Vlad Cosma si Danny Ungur la grupa A
Vlad Cosma/Florin Dorca si Danny Ungur/ Tony Avram, cele doua echipaje Napoca Rally Academy care concureaza la grupa A, au plecat de la Targu Mures cu 15, respectiv 12 puncte si isi pastreaza sansele in lupta pentru titlul acestei grupe.
Trimite unui prieten
Vlad Cosma a demonstrat in Raliul Targu Mures, etapa a treia din Campionatul National de Raliuri Dunlop, ca ceea ce incepe prost se termina bine. Pilotul echipei Napoca Rally Academy a inceput cu stangul Raliul Targu Mures si dupa greseala din super speciala a terminat prima zi pe locul 8. *Am facut o greseala si am pierdut foarte mult timp. Acum sper doar ca mecanicii mei sa poata repara toate stricaciunile si sa putem continua raliul*, a spus Vlad Cosma, in parcul de service, imediat dupa super speciala.
Mecanicii echipei si-au facut treaba perfect si, in ziua a doua, mezinul echipei Napoca Rally Academy a reusit sa-si continue evolutia. *Din pacate, dupa incidentul de vineri seara, nu am mai avut atat de multa incredere in mine. In plus, incidentul a lasat urme si asupra masinii. Am mers toata ziua cu o fuzeta stramba si probleme la sistemul de franare*, a adaugat pilotul Napoca Rally Academy.
Chiar si asa, Vlad Cosma a reusit pana la urma sa-si reintre in ritm si a terminat raliul pe ultima treapta a podiumului la grupa A si pe locul secund in lupta dintre pilotii inscrisi in Citroen Racing Trophy Romania. *Sunt foarte fericit ca un raliu care a inceput prost s-a terminat cu o clasare pe podium. Prima din acest sezon. Pana acum am inceput bine, dar din cauza penelor de cauciuc am ratat podiumul. Urmeaza etapa de la Cluj si sper ca acolo, in fata proprilor suporteri, sa merg fara greseala*, a spus Vlad Cosma care, in urma acestei etape, se afla pe primul loc in clasamentul juniorilor, cu 60 de puncte, si pe locul 4 la grupa A cu un total de 37 de puncte.
Pentru Danny Ungur si Tony Avram situatia a fost exact invers. Cei doi au inceput bine raliul, dar din cauza unor probleme tehnice au fost nevoiti sa se multumeasca, la final, doar cu locul 4. *In teste am descoperit unele probleme tehnice, dar pe super speciala totul a functionat perfect. Sper sa nu avem probleme in ziua a doua a raliului*, a spus Danny, la finalul primei zile din Raliul Targu Mures.
Din pacate, ziua a doua nu a fost la fel de norocoasa si echipajul Napoca Rally Team a pierdut doua pozitii in prima parte a zilei, pozitii pe care nu a mai reusit sa le recupereze. *Speram sa continuam si aici sirul de clasari pe podium din primele doua etape si sa fim, din nou, cel mai bun echipaj dintre pilotii care concureaza in Citroen Racing Trophy Romania. Din pacate, din cauza unor probleme tehnice, nu am reusit acest lucru. Sunt totusi foarte bucuros ca masina a rezistat, in aceste conditii, pana la final si ca am adunat suficient de multe puncte pentru a ne pastra locul doi in clasamentul general al grupei A*, a spus Danny Ungur, la finalul Raliului Targu Mures.
Urmatoarea etapa din Campionatului National de Raliuri, la care va lua startul si echipa Napoca Rally Academy, este Raliul Clujului, programat in perioada 24 * 26 iunie, pe specialele de asfalt din jurul orasului Cluj.
Mecanicii echipei si-au facut treaba perfect si, in ziua a doua, mezinul echipei Napoca Rally Academy a reusit sa-si continue evolutia. *Din pacate, dupa incidentul de vineri seara, nu am mai avut atat de multa incredere in mine. In plus, incidentul a lasat urme si asupra masinii. Am mers toata ziua cu o fuzeta stramba si probleme la sistemul de franare*, a adaugat pilotul Napoca Rally Academy.
Chiar si asa, Vlad Cosma a reusit pana la urma sa-si reintre in ritm si a terminat raliul pe ultima treapta a podiumului la grupa A si pe locul secund in lupta dintre pilotii inscrisi in Citroen Racing Trophy Romania. *Sunt foarte fericit ca un raliu care a inceput prost s-a terminat cu o clasare pe podium. Prima din acest sezon. Pana acum am inceput bine, dar din cauza penelor de cauciuc am ratat podiumul. Urmeaza etapa de la Cluj si sper ca acolo, in fata proprilor suporteri, sa merg fara greseala*, a spus Vlad Cosma care, in urma acestei etape, se afla pe primul loc in clasamentul juniorilor, cu 60 de puncte, si pe locul 4 la grupa A cu un total de 37 de puncte.
Pentru Danny Ungur si Tony Avram situatia a fost exact invers. Cei doi au inceput bine raliul, dar din cauza unor probleme tehnice au fost nevoiti sa se multumeasca, la final, doar cu locul 4. *In teste am descoperit unele probleme tehnice, dar pe super speciala totul a functionat perfect. Sper sa nu avem probleme in ziua a doua a raliului*, a spus Danny, la finalul primei zile din Raliul Targu Mures.
Din pacate, ziua a doua nu a fost la fel de norocoasa si echipajul Napoca Rally Team a pierdut doua pozitii in prima parte a zilei, pozitii pe care nu a mai reusit sa le recupereze. *Speram sa continuam si aici sirul de clasari pe podium din primele doua etape si sa fim, din nou, cel mai bun echipaj dintre pilotii care concureaza in Citroen Racing Trophy Romania. Din pacate, din cauza unor probleme tehnice, nu am reusit acest lucru. Sunt totusi foarte bucuros ca masina a rezistat, in aceste conditii, pana la final si ca am adunat suficient de multe puncte pentru a ne pastra locul doi in clasamentul general al grupei A*, a spus Danny Ungur, la finalul Raliului Targu Mures.
Urmatoarea etapa din Campionatului National de Raliuri, la care va lua startul si echipa Napoca Rally Academy, este Raliul Clujului, programat in perioada 24 * 26 iunie, pe specialele de asfalt din jurul orasului Cluj.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Motoras reglare far xenon audi a6 c7, audi a6 4g, a7, s6, rs6...
100 Lei
Bmw 520 2.0 d 2012
7500 €
Carcasa cutie sigurante dacia sandero 2 stepway 2013-2020 noua
160 Lei
-
Furtun apa 2.0 cdi mercedes a-class w169 a6402001452
70 Lei
Stop stanga / dreapta dacia sandero 2008 2009 2010 2011 2012
100 Lei
Carlig remorca 7h0803881b volkswagen vw transporter t5 [2003 -...
600 Lei
-
Vw bora 1600 2000
1000 €
Tripla lampa stop stanga skoda octavia 1997-2000 noua...
165 Lei
Conducte tur retur injectoare bmw 2.0d m47 seria 1 3 e87 e90...
100 Lei
-
9x2q-9k546-db 9x2q-9k546-da 0445116013 bosch injector citroen...
500 Lei
Bandou / ornament aripa stanga spate hyundai tucson fab. 2004...
100 Lei
Jante de aliaj 5x112 r18 originale audi a4 b9,(compatibile...
600 €
-
G-g02085 macara pentru camionete 450kg
897 Lei
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite...
2900 €
Dezmembram renault kangoo 1.5 dci an fabr. 2015
-
Jante noi 17 inch originale vw passat 3g b8 r17 nivelles
950 €
0 986 435 655 0 445 124 014 504388750 bosch injector new...
2000 Lei
Bmw 320 2.0d 2007
3650 €
-
5801621241 826996-0002 826996-5002 5801674711 garrett...
5000 Lei
Suport accesorii audi a3 8p 1.9 tdi fab. 2003 - 2012...
50 Lei
Scrumiera skoda octavia ii fab. 2004 - 2013 ⭐⭐⭐⭐⭐
100 Lei
-
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa...
3000 Lei
0 445 020 195 5801486599 bosch pompa inalta presiune iveco...
600 €
Furtun / conducta intercooler audi a3 8p 1.9 tdi fab. 2003 -...
80 Lei
-
Jante audi a4 b9 a6 avant 4g/4g1 a6 f2 new a6 allroad q3 q5...
3600 Lei
Radio cd audi a5 a4 b8, 8t1035652g, 8t1035652d,
380 Lei
Capac buton geam electric opel astra h zafira b tigra b
20 Lei
-
Prag stanga tabla renault kadjar 1.2 benzina 2017
1089 Lei
Motor iveco daily 2.8 hdi
2200 Lei
Stop stanga / dreapta ford fiesta mk6 2010 2011 2012 2013
100 Lei
-
Carlig remorcare nissan qashqai j10 2007 2008 2009 2010 2011 2012
500 Lei
Bara spate mercedes clk w209 me-clk-209-bslook-r1fp
339 €
Pompa frana mercedes c-class w203 a0054303830
200 Lei
-
Stop stanga aripa, fiat albea (178) (id:650991)
274 Lei
Adaptor bec led volkswagen golf 7 / passat b7 / scirocco 386913
23 Lei
A6510700587 28342997 delphi r00002d injector mercedes cdi 2.2...
100 €
PieseAuto.ro
Nu mai coboara geamurile: probleme cu macaraua de geam si rezolvarea lor
PieseAuto.ro
Accident frontal: ce piese auto schimbam la masina?
PieseAuto.ro
Pastile solubile in loc de lichid pentru parbriz: sunt bune de ceva?
Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 7 Iunie 2010