Raliul Aradului 2011: Duelurile din Cupa Dacia se muta in Vest!
La startul Raliului Aradului, programat vineri 5 august ora 17.01 se afla si 13 echipaje care utilizeaza modelul Logan 1.6 MPI inscrise in Cupa Dacia 2011. Competitia propune 11 probe speciale cu o lungime de 124,60 km, reprezentand 25,26% din lungimea totala a traseului competitiei. Intrecerea de la Arad conteaza si ca etapa a doua a Trofeului Klar Macadam, competitie care va desemna cel mai bun pilot al Cupei pe macadam.
Aradul gazduieste vinerea si sambata aceasta una dintre cele mai interesante etape de raliu din 2011. Cu un record de inscrieri- 95, Raliul Aradului este etapa oficiala si in Romania si in Ungaria astfel incat competitia se anunta mai incitanta ca oricand. Firesc, de la startul intrecerii nu puteau lipsi nici protagonistii Cupei Dacia, la startul competitiei de la Arad aflandu-se si 13 echipaje care utilizeaza modelul Logan 1.6 MPI.
Concurentii de la Cupa au participat vineri, de la ora 8, la Shakedown-ul programat la Frumuseni, in timp ce prima sectiune competitiva, superspeciala, este programata incepand cu ora 17:31, pe circuitul de karting VIK Power din Arad, acolo unde, la doar cateva ore distanta, se va concura si in a treia etapa a Campionatului European de Supermoto. In mare parte traseul va fi aceelasi (un circuit de supermoto este format din 70% asfalt si 30% zona asemanatoare cu un traseu de motocross), fiind excluse doar saritorile specifice competitiilor moto. Lungimea totala a traseului superspecialei de la Arad este de 2 km. Si daca tot am vorbit de traseu sa spunem ca mai exista o modificare fata de anul trecut, ultima proba speciala a "Buclei Mici" (care aducea mai mult a aeroport) fiind inlocuita cu alta, mult mai tehnica si mai spectaculoasa, care va inaugura ziua de sambata.
Viorel Ivan, noul lider al Cupei, vine la Arad cu dorinta declarata de a-si apara pozitia si de a repeat succesul din 2010. Sarcina sa nu este insa deloc una lejera. Nastase este un specialist al macadamului, fapt confirmat de castigarea, in 2010, a primei editii a Trofeului Klar, si are ambitia de a razbuna abandonul de la Sibiu (consemnat intr-un moment in care era pe primul loc), ca si pe cel consemnat anul trecut, aici, la capatul celei mai lungi sarituri din sezonul 2010. Un alt adversar de temut pentru Ivan, campionul de anul trecut, este Sebastian Barbu. Acesta traverseaza o forma excelenta, probata si de succesul de la Sibiu, care l-a instalat in pozitia de lider al Trofeului Klar si i-a permis sa reduca substantial din ecartul care-l separa de prima pozitie (ocupa, actualmente, locul 4, si are un handicap de 12,5 puncte fata de Ivan).
De urmarit sunt si prestatiile lui Florinel Tincescu si Octavian Tarnovean, cei care se bat pentru suprematie in competitia debutantilor, ocupand, totodata, pozitii onorante si in ierarhia generala a Cupei (pozitiile 3 si 5). Totodata, in lupta pentru primele pozitii este de asteptat sa se implice si Adrian Dragan, Spartacus Popa, sau "lupii tineri" Gioarsa si Cornea, care au izbutit deja in rundele anterioare prestatii care le-au permis sa urce in zona superioara a ierarhiei de etapa.
Suprafata: macadam
Lungime totala raliu : 493.20 km
Lungime probe speciale: 124.60 km
Numar probe speciale: 11
Procentaj probe speciale din parcursul total: 25.26%
Cea mai lunga proba speciala : "Crinti" (PS6, PS7) - 17.00 km
Cea mai scurta proba speciala : "Superspeciala" (PS1) - 2.50 km
Concurentii de la Cupa au participat vineri, de la ora 8, la Shakedown-ul programat la Frumuseni, in timp ce prima sectiune competitiva, superspeciala, este programata incepand cu ora 17:31, pe circuitul de karting VIK Power din Arad, acolo unde, la doar cateva ore distanta, se va concura si in a treia etapa a Campionatului European de Supermoto. In mare parte traseul va fi aceelasi (un circuit de supermoto este format din 70% asfalt si 30% zona asemanatoare cu un traseu de motocross), fiind excluse doar saritorile specifice competitiilor moto. Lungimea totala a traseului superspecialei de la Arad este de 2 km. Si daca tot am vorbit de traseu sa spunem ca mai exista o modificare fata de anul trecut, ultima proba speciala a "Buclei Mici" (care aducea mai mult a aeroport) fiind inlocuita cu alta, mult mai tehnica si mai spectaculoasa, care va inaugura ziua de sambata.
Viorel Ivan, noul lider al Cupei, vine la Arad cu dorinta declarata de a-si apara pozitia si de a repeat succesul din 2010. Sarcina sa nu este insa deloc una lejera. Nastase este un specialist al macadamului, fapt confirmat de castigarea, in 2010, a primei editii a Trofeului Klar, si are ambitia de a razbuna abandonul de la Sibiu (consemnat intr-un moment in care era pe primul loc), ca si pe cel consemnat anul trecut, aici, la capatul celei mai lungi sarituri din sezonul 2010. Un alt adversar de temut pentru Ivan, campionul de anul trecut, este Sebastian Barbu. Acesta traverseaza o forma excelenta, probata si de succesul de la Sibiu, care l-a instalat in pozitia de lider al Trofeului Klar si i-a permis sa reduca substantial din ecartul care-l separa de prima pozitie (ocupa, actualmente, locul 4, si are un handicap de 12,5 puncte fata de Ivan).
De urmarit sunt si prestatiile lui Florinel Tincescu si Octavian Tarnovean, cei care se bat pentru suprematie in competitia debutantilor, ocupand, totodata, pozitii onorante si in ierarhia generala a Cupei (pozitiile 3 si 5). Totodata, in lupta pentru primele pozitii este de asteptat sa se implice si Adrian Dragan, Spartacus Popa, sau "lupii tineri" Gioarsa si Cornea, care au izbutit deja in rundele anterioare prestatii care le-au permis sa urce in zona superioara a ierarhiei de etapa.
Raliul Aradului 2011
Suprafata: macadam
Lungime totala raliu : 493.20 km
Lungime probe speciale: 124.60 km
Numar probe speciale: 11
Procentaj probe speciale din parcursul total: 25.26%
Cea mai lunga proba speciala : "Crinti" (PS6, PS7) - 17.00 km
Cea mai scurta proba speciala : "Superspeciala" (PS1) - 2.50 km
- Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2200 Lei Ford focus cabrio 2007 3500 Lei Nissan leaf tekna special 2019 21150 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Mercedes citan 2016,clima 2016 7500 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Skoda octavia 2 vrs extra dotari laurin&klement 1.6 mpi gpl... 7500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12600 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Fiat 500 x benzina+gpl 1.6 aspirat navigatie,pilot... 11750 €
- Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Skoda roomster diesel 2013 4350 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Kia carens euro 5b 2015 7950 € Grila aerisire mazda 6 gg ( 2002-2007 ) 50 Lei Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Th-10399 blocaj volanta motor ford diesel și benzina 35 Lei Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
StiriPeSurse.ro
Video | Ce spune Iohannis despre deplasarea cu avionul de lux în Coreea de Sud: Nu știu cum vedeți...
PieseAuto.ro
Bara fata auto: in ce situatii cumparam una noua sau o reparam pe cea veche?
PieseAuto.ro
Importanta farurilor pentru masina ta
mai multe
Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 5 August 2011