Raliul Argesului ia startul pe 8 mai, pe Transfagarasan!

Pentru prima data din 2001 incoace, Raliul Argesului, etapa a doua a Campionatului National de Raliuli Dunlop 2010, revine in configuraţia de asfalt, pe Transfagarasan!
Trimite unui prieten
Programat in perioada 7-9 mai, Raliul Argesului le ofera competitorilor din intrecerea interna, dar si fanilor, o surpriza extrem de placuta: pentru prima data din 2001 incoace, raliul revine in configuratia de asfalt, fiind pentru multi dintre pilotii din campionat prima infruntare din cariera pe Transfagarasan.
Implicit, investitia pentru desfasurarea raliului a crescut enorm fara de alti ani, Raliul Argesului devenind probabil cel mai scump raliu din 2010. Au fost necesare reconditionarea si asfaltarea unor portiuni consistente din zona Transfagarasanului, cheltuiala sustinuta de autoritati, la care s-a adaugat o investitie de 50.000 de euro din partea organizatorilor, in conditiile in care bugetul pentru un raliu variaza intre 20.000 si 50.000 de euro, in functie de organizator si de importanta etapei. Prin contractele si parteneriatele de imagine, Raliul Argesului va avea insa o acoperire media estimata la peste 350.000 de euro.
In cursa vor intra masini cu o valoare totala de peste 3 milioane de euro, printre care se numara un Subaru Impreza STI N15, masina care va fi condusa de Dan Gartofan, avandu-l drept copilot pe Mihai Lazarescu, si de Bogdan Marisca, alaturi de copilotul Sebastian Nitu. Pe lista mai este bolidul Mitsubishi Eevo 9, condus de Gergo Szabo, avand copilot pe Levente Csegz (campioni en titre), si de Titi Aur, avand copilot pe Borberly Caroly, un Peugeot Super 2000 condus de Marco Tempestini, avand copilot pe Dorin Pulpea, si un Renault Clio RS Evo III, masina a echipajului Keleti Edwin/Ponta Victor.
Pe lista de inscrieri se afla si echipajul maghiar format din Spitzmuller Csaba si Bahor Bea. Component al Hell Racing Team, Spitzmuller are la activ titlul national absolut al Ungariei in 2008. In acel sezon, a obtinut cinci victorii consecutive care i-au permis sa-si aconteze victoria si in “sectiunile” asfalt si macadam ale intrecerii nationale din tara vecina. In palmaresul sau mai figureaza doua titluri consecutive la Grupa N (2003 si 2004), dar si alte doua locuri 3 in clasamentul absolut al Ungariei, castigate in perioada 2005-2009, cand a pilotat un Mitsubishi Lancer WRC preparat de MML. Anul trecut, Spitzmuller a fost al cincilea in clasamentul absolut si al doilea in intrecerile de asfalt. Pilotul maghiar revine acum in Romania, dupa ce a participat in 2007 si la “Transilvania Rally Show”, Raliul Argesului reprezentand pentru el momentul de debut in CNR Dunlop, in care va avea din acest moment un program complet, fiind legitimat la clubul Auto Blic din Brasov.
In total, lista preliminara a participantilor la intrecerile din 7-9 mai cuprinde momentan 40 de echipaje si este disponibila pe site-ul oficial al competitiei (www.raliulargesului.com). Trebuie precizat insa faptul ca nu este exclus ca numarul echipajelor inscrise sa creasca pana la momentul startului, acestea urmand sa fie admise la start, potrivit Regulamentului Particular, cu conditia achitarii unei taxe suplimentare.
Desfasurarea de forte este uriasa: 100 de oficiali (arbitri, comisari sportivi), 100 de oameni de ordine, 20 de oameni de ordine din imediata apropiere a organizatorului la proba denumita RALLY SHOW, sute de mecanici din echipele tehnice, 100 de membri ai echipajelor si alte forte de ordine (politie, jandarmerie, politie comunitara), la care se adauga un numar estimat de peste 10.000 de spectatori la proba din centrul Pitestiului.
Monica Iagar, Nicu Vlad, Monica Rosu, Marian Dragulescu, Silvia Stroescu, Ovidiu Lipan Tandarica sau Claudia (Sexy) sunt doar cateva dintre personalitatile care au vrut sa fie alaturi de cei mai mari piloti de raliuri din Romania la Raliul Argesului si vor evolua in sedinte de VIP Drive.
Cursa va avea loc pe o distanta de 360 de km, din care 110 km de probe speciale si 250 km de regularitate. Parcurile de service vor fi amplasate in Pitesti, respectiv Vidraru. Recunoasterile sunt programate pentru 6 si 7 mai, iar in dupa-amiaza zilei de 7 mai, intre orele 16.00 si 19.00 este programat shakedown-ul.
Sambata, 8 mai, vor avea loc duelurile pentru victorie, in program fiind incluse 11 probe speciale. Sectiunile Vidraru, Vidraru Lac, Piscu Negru si Capra (toate pe urcare) se vor parcurge de cate doua ori, in timp ce la coborare sunt incluse toate probele, cu exceptia celei denumite Vidraru. Startul este programat la ora 8:01, din Pitesti, in timp ce prima masina va pleca pe sectiunea competitiva Vidraru la ora 9:54. Sosirea echipajelor va avea loc in Pitesti, la orele 21:25, dupa parcurgerea a 335,60 de kilometri, din care 93 de km pe sectiunile competitive. Seara de sambata se incheie cu „Rally Party”.
Implicit, investitia pentru desfasurarea raliului a crescut enorm fara de alti ani, Raliul Argesului devenind probabil cel mai scump raliu din 2010. Au fost necesare reconditionarea si asfaltarea unor portiuni consistente din zona Transfagarasanului, cheltuiala sustinuta de autoritati, la care s-a adaugat o investitie de 50.000 de euro din partea organizatorilor, in conditiile in care bugetul pentru un raliu variaza intre 20.000 si 50.000 de euro, in functie de organizator si de importanta etapei. Prin contractele si parteneriatele de imagine, Raliul Argesului va avea insa o acoperire media estimata la peste 350.000 de euro.
In cursa vor intra masini cu o valoare totala de peste 3 milioane de euro, printre care se numara un Subaru Impreza STI N15, masina care va fi condusa de Dan Gartofan, avandu-l drept copilot pe Mihai Lazarescu, si de Bogdan Marisca, alaturi de copilotul Sebastian Nitu. Pe lista mai este bolidul Mitsubishi Eevo 9, condus de Gergo Szabo, avand copilot pe Levente Csegz (campioni en titre), si de Titi Aur, avand copilot pe Borberly Caroly, un Peugeot Super 2000 condus de Marco Tempestini, avand copilot pe Dorin Pulpea, si un Renault Clio RS Evo III, masina a echipajului Keleti Edwin/Ponta Victor.
Pe lista de inscrieri se afla si echipajul maghiar format din Spitzmuller Csaba si Bahor Bea. Component al Hell Racing Team, Spitzmuller are la activ titlul national absolut al Ungariei in 2008. In acel sezon, a obtinut cinci victorii consecutive care i-au permis sa-si aconteze victoria si in “sectiunile” asfalt si macadam ale intrecerii nationale din tara vecina. In palmaresul sau mai figureaza doua titluri consecutive la Grupa N (2003 si 2004), dar si alte doua locuri 3 in clasamentul absolut al Ungariei, castigate in perioada 2005-2009, cand a pilotat un Mitsubishi Lancer WRC preparat de MML. Anul trecut, Spitzmuller a fost al cincilea in clasamentul absolut si al doilea in intrecerile de asfalt. Pilotul maghiar revine acum in Romania, dupa ce a participat in 2007 si la “Transilvania Rally Show”, Raliul Argesului reprezentand pentru el momentul de debut in CNR Dunlop, in care va avea din acest moment un program complet, fiind legitimat la clubul Auto Blic din Brasov.
In total, lista preliminara a participantilor la intrecerile din 7-9 mai cuprinde momentan 40 de echipaje si este disponibila pe site-ul oficial al competitiei (www.raliulargesului.com). Trebuie precizat insa faptul ca nu este exclus ca numarul echipajelor inscrise sa creasca pana la momentul startului, acestea urmand sa fie admise la start, potrivit Regulamentului Particular, cu conditia achitarii unei taxe suplimentare.
Desfasurarea de forte este uriasa: 100 de oficiali (arbitri, comisari sportivi), 100 de oameni de ordine, 20 de oameni de ordine din imediata apropiere a organizatorului la proba denumita RALLY SHOW, sute de mecanici din echipele tehnice, 100 de membri ai echipajelor si alte forte de ordine (politie, jandarmerie, politie comunitara), la care se adauga un numar estimat de peste 10.000 de spectatori la proba din centrul Pitestiului.
Monica Iagar, Nicu Vlad, Monica Rosu, Marian Dragulescu, Silvia Stroescu, Ovidiu Lipan Tandarica sau Claudia (Sexy) sunt doar cateva dintre personalitatile care au vrut sa fie alaturi de cei mai mari piloti de raliuri din Romania la Raliul Argesului si vor evolua in sedinte de VIP Drive.
Cursa va avea loc pe o distanta de 360 de km, din care 110 km de probe speciale si 250 km de regularitate. Parcurile de service vor fi amplasate in Pitesti, respectiv Vidraru. Recunoasterile sunt programate pentru 6 si 7 mai, iar in dupa-amiaza zilei de 7 mai, intre orele 16.00 si 19.00 este programat shakedown-ul.
Sambata, 8 mai, vor avea loc duelurile pentru victorie, in program fiind incluse 11 probe speciale. Sectiunile Vidraru, Vidraru Lac, Piscu Negru si Capra (toate pe urcare) se vor parcurge de cate doua ori, in timp ce la coborare sunt incluse toate probele, cu exceptia celei denumite Vidraru. Startul este programat la ora 8:01, din Pitesti, in timp ce prima masina va pleca pe sectiunea competitiva Vidraru la ora 9:54. Sosirea echipajelor va avea loc in Pitesti, la orele 21:25, dupa parcurgerea a 335,60 de kilometri, din care 93 de km pe sectiunile competitive. Seara de sambata se incheie cu „Rally Party”.
In ziua urmatoare, ca parte a „Pitesti Rally Show”, spectatorii vor avea posibilitatea sa-i vada la lucru pe pilotii din Campionatul National de Raliuri Dunlop 2010, dar si sa asiste la o suita impresionanta de demonstratii sau la lansarea echipei UCM Resita, care participa la Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2010.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 3300 €
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
0445110165 55191957 93178684 5821089 bosch injector opel... 200 Lei
-
042200-0423 88370-47030 denso compresor de aer condiționat... 1250 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
-
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
0445124014 504388750 0986435655 bosch injector new holland t9... 2000 Lei
-
A6510704987 28342997 delphi injector mercedes /jeep compass... 100 €
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 3300 €
-
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
Radio cd oem opel vectra c corsa siemens cdr2005 250 Lei
-
0445110351 55219886 0986435204 injector fiat ford lancia opel... 500 Lei
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
-
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
Toyota rav-4 diesel 4x4 navigatie piele keyless pilot ~... 4300 €
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
-
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
Jante aliaj 16 zoll originale audi a4b8 8k/a5 / q5 cod 8k0601025f 1200 Lei
-
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
-
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
-
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
0445110021 7700111014 bosch injector opel movano vivaro/... 200 Lei
-
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
Vw golf 1,4 tsi 2015 8470 €
35242180g 823024-5001s 823024-5005s 35242180f turbo grand... 2000 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 3 Mai 2010