Raliul Argesului ia startul pe 8 mai, pe Transfagarasan!

Pentru prima data din 2001 incoace, Raliul Argesului, etapa a doua a Campionatului National de Raliuli Dunlop 2010, revine in configuraţia de asfalt, pe Transfagarasan!
Trimite unui prieten
Programat in perioada 7-9 mai, Raliul Argesului le ofera competitorilor din intrecerea interna, dar si fanilor, o surpriza extrem de placuta: pentru prima data din 2001 incoace, raliul revine in configuratia de asfalt, fiind pentru multi dintre pilotii din campionat prima infruntare din cariera pe Transfagarasan.
Implicit, investitia pentru desfasurarea raliului a crescut enorm fara de alti ani, Raliul Argesului devenind probabil cel mai scump raliu din 2010. Au fost necesare reconditionarea si asfaltarea unor portiuni consistente din zona Transfagarasanului, cheltuiala sustinuta de autoritati, la care s-a adaugat o investitie de 50.000 de euro din partea organizatorilor, in conditiile in care bugetul pentru un raliu variaza intre 20.000 si 50.000 de euro, in functie de organizator si de importanta etapei. Prin contractele si parteneriatele de imagine, Raliul Argesului va avea insa o acoperire media estimata la peste 350.000 de euro.
In cursa vor intra masini cu o valoare totala de peste 3 milioane de euro, printre care se numara un Subaru Impreza STI N15, masina care va fi condusa de Dan Gartofan, avandu-l drept copilot pe Mihai Lazarescu, si de Bogdan Marisca, alaturi de copilotul Sebastian Nitu. Pe lista mai este bolidul Mitsubishi Eevo 9, condus de Gergo Szabo, avand copilot pe Levente Csegz (campioni en titre), si de Titi Aur, avand copilot pe Borberly Caroly, un Peugeot Super 2000 condus de Marco Tempestini, avand copilot pe Dorin Pulpea, si un Renault Clio RS Evo III, masina a echipajului Keleti Edwin/Ponta Victor.
Pe lista de inscrieri se afla si echipajul maghiar format din Spitzmuller Csaba si Bahor Bea. Component al Hell Racing Team, Spitzmuller are la activ titlul national absolut al Ungariei in 2008. In acel sezon, a obtinut cinci victorii consecutive care i-au permis sa-si aconteze victoria si in “sectiunile” asfalt si macadam ale intrecerii nationale din tara vecina. In palmaresul sau mai figureaza doua titluri consecutive la Grupa N (2003 si 2004), dar si alte doua locuri 3 in clasamentul absolut al Ungariei, castigate in perioada 2005-2009, cand a pilotat un Mitsubishi Lancer WRC preparat de MML. Anul trecut, Spitzmuller a fost al cincilea in clasamentul absolut si al doilea in intrecerile de asfalt. Pilotul maghiar revine acum in Romania, dupa ce a participat in 2007 si la “Transilvania Rally Show”, Raliul Argesului reprezentand pentru el momentul de debut in CNR Dunlop, in care va avea din acest moment un program complet, fiind legitimat la clubul Auto Blic din Brasov.
In total, lista preliminara a participantilor la intrecerile din 7-9 mai cuprinde momentan 40 de echipaje si este disponibila pe site-ul oficial al competitiei (www.raliulargesului.com). Trebuie precizat insa faptul ca nu este exclus ca numarul echipajelor inscrise sa creasca pana la momentul startului, acestea urmand sa fie admise la start, potrivit Regulamentului Particular, cu conditia achitarii unei taxe suplimentare.
Desfasurarea de forte este uriasa: 100 de oficiali (arbitri, comisari sportivi), 100 de oameni de ordine, 20 de oameni de ordine din imediata apropiere a organizatorului la proba denumita RALLY SHOW, sute de mecanici din echipele tehnice, 100 de membri ai echipajelor si alte forte de ordine (politie, jandarmerie, politie comunitara), la care se adauga un numar estimat de peste 10.000 de spectatori la proba din centrul Pitestiului.
Monica Iagar, Nicu Vlad, Monica Rosu, Marian Dragulescu, Silvia Stroescu, Ovidiu Lipan Tandarica sau Claudia (Sexy) sunt doar cateva dintre personalitatile care au vrut sa fie alaturi de cei mai mari piloti de raliuri din Romania la Raliul Argesului si vor evolua in sedinte de VIP Drive.
Cursa va avea loc pe o distanta de 360 de km, din care 110 km de probe speciale si 250 km de regularitate. Parcurile de service vor fi amplasate in Pitesti, respectiv Vidraru. Recunoasterile sunt programate pentru 6 si 7 mai, iar in dupa-amiaza zilei de 7 mai, intre orele 16.00 si 19.00 este programat shakedown-ul.
Sambata, 8 mai, vor avea loc duelurile pentru victorie, in program fiind incluse 11 probe speciale. Sectiunile Vidraru, Vidraru Lac, Piscu Negru si Capra (toate pe urcare) se vor parcurge de cate doua ori, in timp ce la coborare sunt incluse toate probele, cu exceptia celei denumite Vidraru. Startul este programat la ora 8:01, din Pitesti, in timp ce prima masina va pleca pe sectiunea competitiva Vidraru la ora 9:54. Sosirea echipajelor va avea loc in Pitesti, la orele 21:25, dupa parcurgerea a 335,60 de kilometri, din care 93 de km pe sectiunile competitive. Seara de sambata se incheie cu „Rally Party”.
Implicit, investitia pentru desfasurarea raliului a crescut enorm fara de alti ani, Raliul Argesului devenind probabil cel mai scump raliu din 2010. Au fost necesare reconditionarea si asfaltarea unor portiuni consistente din zona Transfagarasanului, cheltuiala sustinuta de autoritati, la care s-a adaugat o investitie de 50.000 de euro din partea organizatorilor, in conditiile in care bugetul pentru un raliu variaza intre 20.000 si 50.000 de euro, in functie de organizator si de importanta etapei. Prin contractele si parteneriatele de imagine, Raliul Argesului va avea insa o acoperire media estimata la peste 350.000 de euro.
In cursa vor intra masini cu o valoare totala de peste 3 milioane de euro, printre care se numara un Subaru Impreza STI N15, masina care va fi condusa de Dan Gartofan, avandu-l drept copilot pe Mihai Lazarescu, si de Bogdan Marisca, alaturi de copilotul Sebastian Nitu. Pe lista mai este bolidul Mitsubishi Eevo 9, condus de Gergo Szabo, avand copilot pe Levente Csegz (campioni en titre), si de Titi Aur, avand copilot pe Borberly Caroly, un Peugeot Super 2000 condus de Marco Tempestini, avand copilot pe Dorin Pulpea, si un Renault Clio RS Evo III, masina a echipajului Keleti Edwin/Ponta Victor.
Pe lista de inscrieri se afla si echipajul maghiar format din Spitzmuller Csaba si Bahor Bea. Component al Hell Racing Team, Spitzmuller are la activ titlul national absolut al Ungariei in 2008. In acel sezon, a obtinut cinci victorii consecutive care i-au permis sa-si aconteze victoria si in “sectiunile” asfalt si macadam ale intrecerii nationale din tara vecina. In palmaresul sau mai figureaza doua titluri consecutive la Grupa N (2003 si 2004), dar si alte doua locuri 3 in clasamentul absolut al Ungariei, castigate in perioada 2005-2009, cand a pilotat un Mitsubishi Lancer WRC preparat de MML. Anul trecut, Spitzmuller a fost al cincilea in clasamentul absolut si al doilea in intrecerile de asfalt. Pilotul maghiar revine acum in Romania, dupa ce a participat in 2007 si la “Transilvania Rally Show”, Raliul Argesului reprezentand pentru el momentul de debut in CNR Dunlop, in care va avea din acest moment un program complet, fiind legitimat la clubul Auto Blic din Brasov.
In total, lista preliminara a participantilor la intrecerile din 7-9 mai cuprinde momentan 40 de echipaje si este disponibila pe site-ul oficial al competitiei (www.raliulargesului.com). Trebuie precizat insa faptul ca nu este exclus ca numarul echipajelor inscrise sa creasca pana la momentul startului, acestea urmand sa fie admise la start, potrivit Regulamentului Particular, cu conditia achitarii unei taxe suplimentare.
Desfasurarea de forte este uriasa: 100 de oficiali (arbitri, comisari sportivi), 100 de oameni de ordine, 20 de oameni de ordine din imediata apropiere a organizatorului la proba denumita RALLY SHOW, sute de mecanici din echipele tehnice, 100 de membri ai echipajelor si alte forte de ordine (politie, jandarmerie, politie comunitara), la care se adauga un numar estimat de peste 10.000 de spectatori la proba din centrul Pitestiului.
Monica Iagar, Nicu Vlad, Monica Rosu, Marian Dragulescu, Silvia Stroescu, Ovidiu Lipan Tandarica sau Claudia (Sexy) sunt doar cateva dintre personalitatile care au vrut sa fie alaturi de cei mai mari piloti de raliuri din Romania la Raliul Argesului si vor evolua in sedinte de VIP Drive.
Cursa va avea loc pe o distanta de 360 de km, din care 110 km de probe speciale si 250 km de regularitate. Parcurile de service vor fi amplasate in Pitesti, respectiv Vidraru. Recunoasterile sunt programate pentru 6 si 7 mai, iar in dupa-amiaza zilei de 7 mai, intre orele 16.00 si 19.00 este programat shakedown-ul.
Sambata, 8 mai, vor avea loc duelurile pentru victorie, in program fiind incluse 11 probe speciale. Sectiunile Vidraru, Vidraru Lac, Piscu Negru si Capra (toate pe urcare) se vor parcurge de cate doua ori, in timp ce la coborare sunt incluse toate probele, cu exceptia celei denumite Vidraru. Startul este programat la ora 8:01, din Pitesti, in timp ce prima masina va pleca pe sectiunea competitiva Vidraru la ora 9:54. Sosirea echipajelor va avea loc in Pitesti, la orele 21:25, dupa parcurgerea a 335,60 de kilometri, din care 93 de km pe sectiunile competitive. Seara de sambata se incheie cu „Rally Party”.
In ziua urmatoare, ca parte a „Pitesti Rally Show”, spectatorii vor avea posibilitatea sa-i vada la lucru pe pilotii din Campionatul National de Raliuri Dunlop 2010, dar si sa asiste la o suita impresionanta de demonstratii sau la lansarea echipei UCM Resita, care participa la Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2010.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Fete usi combi volkswagen vw passat b6 [2005 - 2010] 250 Lei
A1643201404 a1643200204 a1643200304 amk compresor airmatic... 1250 Lei
166000121r 8201453073 16600-00q2n 0445110652 bosch injector... 500 Lei
-
95521533 55578075 dcri301030 denso injector opel astra j k... 600 Lei
Carcasa filtru ulei 1.6 d volvo v50 9656970080 70 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
-
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
Eleron portbagaj vw golf 6 variant 5/2009- material fiberflex... 170 €
A2133202804 a2133202804 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
-
A2513200704 a2513201204 a2513200904 amk compresor airmatic... 1250 Lei
0414700003 500363382 500380884 bosch injector iveco... 650 Lei
Filtru de particule a2464911906 kt1288 82129967 a1564900400... 1000 Lei
-
0445120237 0445120144 84347519r 5263310 bosch injector case... 750 Lei
0445876882 0445110800 166007427r h8201636333 injector... 500 Lei
0445110524 55246223 0986435280 bosch injector alfa romeo 1.6... 500 Lei
-
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa... 3000 Lei
5801553219 504388756 0986437512 bosch pompa inalta presiune... 3000 Lei
A2213201704 a2213200904 a2213201604 amk compresor airmatic... 1250 Lei
-
1ea820808e 1ea820808d 1ea820808b compresor ac audi cupra skoda... 1500 Lei
28308779 a6510703287 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
0445010799 167006205r pompa inalta renault grand scenec iv... 1500 Lei
-
5801621241 826996-0002 826996-5002 5801674711 garrett... 5000 Lei
A2133004320 a2133200004 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
0445110248 0986435163 504088823 bosch injector fiat ducato /... 500 Lei
-
0445116042 9687454380 1980el 0986435392 bosch injector citroen... 500 Lei
A2313202701 a2133202904 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
3z01011000 a2113200104 a2203200104 a2113200304 compresor... 700 Lei
-
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
0445115087 0445116042 9687454380 bosch injector citroen ford... 500 Lei
0445020160 0445020292 0445020195 0986437512 bosch pompa inalta... 3000 Lei
-
Macheta oe cupra formentor 2020→ albastru / gri mat 1:43... 485 Lei
Ansamblu buton avarii cu incalzire in scaune 7l6857318... 150 Lei
Injector 0445110174 0986435105 97363811 8973638110 93169125... 200 Lei
-
9820403480 jx6q-9f593-aa 0445110749 bosch injector citroen... 600 Lei
H8201636333 0445110800 166007427r 0445876882 injector... 500 Lei
042200-0402 88370-76020 042200-0404 denso compresor ac lexus... 1500 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 3 Mai 2010