Raliul Argesului ia startul pe 8 mai, pe Transfagarasan!

Pentru prima data din 2001 incoace, Raliul Argesului, etapa a doua a Campionatului National de Raliuli Dunlop 2010, revine in configuraţia de asfalt, pe Transfagarasan!
Trimite unui prieten
Programat in perioada 7-9 mai, Raliul Argesului le ofera competitorilor din intrecerea interna, dar si fanilor, o surpriza extrem de placuta: pentru prima data din 2001 incoace, raliul revine in configuratia de asfalt, fiind pentru multi dintre pilotii din campionat prima infruntare din cariera pe Transfagarasan.
Implicit, investitia pentru desfasurarea raliului a crescut enorm fara de alti ani, Raliul Argesului devenind probabil cel mai scump raliu din 2010. Au fost necesare reconditionarea si asfaltarea unor portiuni consistente din zona Transfagarasanului, cheltuiala sustinuta de autoritati, la care s-a adaugat o investitie de 50.000 de euro din partea organizatorilor, in conditiile in care bugetul pentru un raliu variaza intre 20.000 si 50.000 de euro, in functie de organizator si de importanta etapei. Prin contractele si parteneriatele de imagine, Raliul Argesului va avea insa o acoperire media estimata la peste 350.000 de euro.
In cursa vor intra masini cu o valoare totala de peste 3 milioane de euro, printre care se numara un Subaru Impreza STI N15, masina care va fi condusa de Dan Gartofan, avandu-l drept copilot pe Mihai Lazarescu, si de Bogdan Marisca, alaturi de copilotul Sebastian Nitu. Pe lista mai este bolidul Mitsubishi Eevo 9, condus de Gergo Szabo, avand copilot pe Levente Csegz (campioni en titre), si de Titi Aur, avand copilot pe Borberly Caroly, un Peugeot Super 2000 condus de Marco Tempestini, avand copilot pe Dorin Pulpea, si un Renault Clio RS Evo III, masina a echipajului Keleti Edwin/Ponta Victor.
Pe lista de inscrieri se afla si echipajul maghiar format din Spitzmuller Csaba si Bahor Bea. Component al Hell Racing Team, Spitzmuller are la activ titlul national absolut al Ungariei in 2008. In acel sezon, a obtinut cinci victorii consecutive care i-au permis sa-si aconteze victoria si in “sectiunile” asfalt si macadam ale intrecerii nationale din tara vecina. In palmaresul sau mai figureaza doua titluri consecutive la Grupa N (2003 si 2004), dar si alte doua locuri 3 in clasamentul absolut al Ungariei, castigate in perioada 2005-2009, cand a pilotat un Mitsubishi Lancer WRC preparat de MML. Anul trecut, Spitzmuller a fost al cincilea in clasamentul absolut si al doilea in intrecerile de asfalt. Pilotul maghiar revine acum in Romania, dupa ce a participat in 2007 si la “Transilvania Rally Show”, Raliul Argesului reprezentand pentru el momentul de debut in CNR Dunlop, in care va avea din acest moment un program complet, fiind legitimat la clubul Auto Blic din Brasov.
In total, lista preliminara a participantilor la intrecerile din 7-9 mai cuprinde momentan 40 de echipaje si este disponibila pe site-ul oficial al competitiei (www.raliulargesului.com). Trebuie precizat insa faptul ca nu este exclus ca numarul echipajelor inscrise sa creasca pana la momentul startului, acestea urmand sa fie admise la start, potrivit Regulamentului Particular, cu conditia achitarii unei taxe suplimentare.
Desfasurarea de forte este uriasa: 100 de oficiali (arbitri, comisari sportivi), 100 de oameni de ordine, 20 de oameni de ordine din imediata apropiere a organizatorului la proba denumita RALLY SHOW, sute de mecanici din echipele tehnice, 100 de membri ai echipajelor si alte forte de ordine (politie, jandarmerie, politie comunitara), la care se adauga un numar estimat de peste 10.000 de spectatori la proba din centrul Pitestiului.
Monica Iagar, Nicu Vlad, Monica Rosu, Marian Dragulescu, Silvia Stroescu, Ovidiu Lipan Tandarica sau Claudia (Sexy) sunt doar cateva dintre personalitatile care au vrut sa fie alaturi de cei mai mari piloti de raliuri din Romania la Raliul Argesului si vor evolua in sedinte de VIP Drive.
Cursa va avea loc pe o distanta de 360 de km, din care 110 km de probe speciale si 250 km de regularitate. Parcurile de service vor fi amplasate in Pitesti, respectiv Vidraru. Recunoasterile sunt programate pentru 6 si 7 mai, iar in dupa-amiaza zilei de 7 mai, intre orele 16.00 si 19.00 este programat shakedown-ul.
Sambata, 8 mai, vor avea loc duelurile pentru victorie, in program fiind incluse 11 probe speciale. Sectiunile Vidraru, Vidraru Lac, Piscu Negru si Capra (toate pe urcare) se vor parcurge de cate doua ori, in timp ce la coborare sunt incluse toate probele, cu exceptia celei denumite Vidraru. Startul este programat la ora 8:01, din Pitesti, in timp ce prima masina va pleca pe sectiunea competitiva Vidraru la ora 9:54. Sosirea echipajelor va avea loc in Pitesti, la orele 21:25, dupa parcurgerea a 335,60 de kilometri, din care 93 de km pe sectiunile competitive. Seara de sambata se incheie cu „Rally Party”.
Implicit, investitia pentru desfasurarea raliului a crescut enorm fara de alti ani, Raliul Argesului devenind probabil cel mai scump raliu din 2010. Au fost necesare reconditionarea si asfaltarea unor portiuni consistente din zona Transfagarasanului, cheltuiala sustinuta de autoritati, la care s-a adaugat o investitie de 50.000 de euro din partea organizatorilor, in conditiile in care bugetul pentru un raliu variaza intre 20.000 si 50.000 de euro, in functie de organizator si de importanta etapei. Prin contractele si parteneriatele de imagine, Raliul Argesului va avea insa o acoperire media estimata la peste 350.000 de euro.
In cursa vor intra masini cu o valoare totala de peste 3 milioane de euro, printre care se numara un Subaru Impreza STI N15, masina care va fi condusa de Dan Gartofan, avandu-l drept copilot pe Mihai Lazarescu, si de Bogdan Marisca, alaturi de copilotul Sebastian Nitu. Pe lista mai este bolidul Mitsubishi Eevo 9, condus de Gergo Szabo, avand copilot pe Levente Csegz (campioni en titre), si de Titi Aur, avand copilot pe Borberly Caroly, un Peugeot Super 2000 condus de Marco Tempestini, avand copilot pe Dorin Pulpea, si un Renault Clio RS Evo III, masina a echipajului Keleti Edwin/Ponta Victor.
Pe lista de inscrieri se afla si echipajul maghiar format din Spitzmuller Csaba si Bahor Bea. Component al Hell Racing Team, Spitzmuller are la activ titlul national absolut al Ungariei in 2008. In acel sezon, a obtinut cinci victorii consecutive care i-au permis sa-si aconteze victoria si in “sectiunile” asfalt si macadam ale intrecerii nationale din tara vecina. In palmaresul sau mai figureaza doua titluri consecutive la Grupa N (2003 si 2004), dar si alte doua locuri 3 in clasamentul absolut al Ungariei, castigate in perioada 2005-2009, cand a pilotat un Mitsubishi Lancer WRC preparat de MML. Anul trecut, Spitzmuller a fost al cincilea in clasamentul absolut si al doilea in intrecerile de asfalt. Pilotul maghiar revine acum in Romania, dupa ce a participat in 2007 si la “Transilvania Rally Show”, Raliul Argesului reprezentand pentru el momentul de debut in CNR Dunlop, in care va avea din acest moment un program complet, fiind legitimat la clubul Auto Blic din Brasov.
In total, lista preliminara a participantilor la intrecerile din 7-9 mai cuprinde momentan 40 de echipaje si este disponibila pe site-ul oficial al competitiei (www.raliulargesului.com). Trebuie precizat insa faptul ca nu este exclus ca numarul echipajelor inscrise sa creasca pana la momentul startului, acestea urmand sa fie admise la start, potrivit Regulamentului Particular, cu conditia achitarii unei taxe suplimentare.
Desfasurarea de forte este uriasa: 100 de oficiali (arbitri, comisari sportivi), 100 de oameni de ordine, 20 de oameni de ordine din imediata apropiere a organizatorului la proba denumita RALLY SHOW, sute de mecanici din echipele tehnice, 100 de membri ai echipajelor si alte forte de ordine (politie, jandarmerie, politie comunitara), la care se adauga un numar estimat de peste 10.000 de spectatori la proba din centrul Pitestiului.
Monica Iagar, Nicu Vlad, Monica Rosu, Marian Dragulescu, Silvia Stroescu, Ovidiu Lipan Tandarica sau Claudia (Sexy) sunt doar cateva dintre personalitatile care au vrut sa fie alaturi de cei mai mari piloti de raliuri din Romania la Raliul Argesului si vor evolua in sedinte de VIP Drive.
Cursa va avea loc pe o distanta de 360 de km, din care 110 km de probe speciale si 250 km de regularitate. Parcurile de service vor fi amplasate in Pitesti, respectiv Vidraru. Recunoasterile sunt programate pentru 6 si 7 mai, iar in dupa-amiaza zilei de 7 mai, intre orele 16.00 si 19.00 este programat shakedown-ul.
Sambata, 8 mai, vor avea loc duelurile pentru victorie, in program fiind incluse 11 probe speciale. Sectiunile Vidraru, Vidraru Lac, Piscu Negru si Capra (toate pe urcare) se vor parcurge de cate doua ori, in timp ce la coborare sunt incluse toate probele, cu exceptia celei denumite Vidraru. Startul este programat la ora 8:01, din Pitesti, in timp ce prima masina va pleca pe sectiunea competitiva Vidraru la ora 9:54. Sosirea echipajelor va avea loc in Pitesti, la orele 21:25, dupa parcurgerea a 335,60 de kilometri, din care 93 de km pe sectiunile competitive. Seara de sambata se incheie cu „Rally Party”.
In ziua urmatoare, ca parte a „Pitesti Rally Show”, spectatorii vor avea posibilitatea sa-i vada la lucru pe pilotii din Campionatul National de Raliuri Dunlop 2010, dar si sa asiste la o suita impresionanta de demonstratii sau la lansarea echipei UCM Resita, care participa la Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2010.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
0445020160 0445020292 0445020195 0986437512 bosch pompa inalta... 3000 Lei
5801621241 826996-0002 826996-5002 5801674711 garrett... 5000 Lei
Pompa injectie citroen jumper 2.2 hdi euro 5 950 Lei
-
5801452789 811223-5001s 5801661505 garrett turbosuflanta iveco... 3000 Lei
9x2q-9k546-db 9x2q-9k546-da 0445116013 bosch injector citroen... 500 Lei
4046928 500341336 504014308 504032322 holset hy40v... 500 €
-
5801553219 504388756 0986437512 bosch pompa inalta presiune... 3000 Lei
A2133004320 a2133200004 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
Capace audi r15 la set de 4 bucati cod 330 109 Lei
-
9820403480 jx6q-9f593-aa 0445110749 bosch injector citroen... 600 Lei
Capitonaj antifonare insonorizant capota motor dacia sandero 3... 466 Lei
5802355023 5801951700 789773-5028 garrett turbo iveco... 2200 Lei
-
166000121r 8201453073 16600-00q2n 0445110652 bosch injector... 500 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
0445010452 5801861266 5801795279 bosch pompa inalta presiune... 1500 Lei
-
0445110119 55187291 0986435083 injector fiat doblo marea... 150 Lei
Jante noi 16 inch originale skoda scala rapid roomster fabia... 540 €
8200421359 ejbr03101d delphi 28232251 166001137r injector... 300 Lei
-
0445120011 504066141 500371101 bosch injector fiat ducato 2.3... 350 Lei
A2133202804 a2133202804 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
A1643201404 a1643200204 a1643200304 amk compresor airmatic... 1250 Lei
-
Audi q5 2.0 diesel 2016 14500 €
A9340901180 a340901180 11539700041 borgwarner turbosuflanta... 2000 Lei
4046933 504108311 hy40v 504108310 05042522420 turbosuflanta... 500 €
-
8200100272 0445110110 injector nissan renault master megane... 200 Lei
0445116042 9687454380 1980el 0986435392 bosch injector citroen... 500 Lei
5801871293 820802-0007 5802744109 5802255528 garrett turbo... 6000 Lei
-
A2313202701 a2133202904 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
Mini cooper s countryman all4 2014 8990 €
0 445 020 195 5801486599 bosch pompa inalta presiune iveco... 600 €
-
0445110351 55219886 0986435204 injector fiat ford lancia opel... 500 Lei
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa... 3000 Lei
95521533 55578075 dcri301030 denso injector opel astra j k... 600 Lei
-
0445110165 55191957 93178684 5821089 bosch injector opel... 200 Lei
8201453073 166000121r a6070700500 0445110652 bosch injector... 500 Lei
Vw golf 7 cup.benzina 1.2tsi 86cp.euro6.klimatronic.parkassist... 6499 €



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 3 Mai 2010