Raliul Argesului ia startul pe 8 mai, pe Transfagarasan!

Pentru prima data din 2001 incoace, Raliul Argesului, etapa a doua a Campionatului National de Raliuli Dunlop 2010, revine in configuraţia de asfalt, pe Transfagarasan!
Trimite unui prieten
Programat in perioada 7-9 mai, Raliul Argesului le ofera competitorilor din intrecerea interna, dar si fanilor, o surpriza extrem de placuta: pentru prima data din 2001 incoace, raliul revine in configuratia de asfalt, fiind pentru multi dintre pilotii din campionat prima infruntare din cariera pe Transfagarasan.
Implicit, investitia pentru desfasurarea raliului a crescut enorm fara de alti ani, Raliul Argesului devenind probabil cel mai scump raliu din 2010. Au fost necesare reconditionarea si asfaltarea unor portiuni consistente din zona Transfagarasanului, cheltuiala sustinuta de autoritati, la care s-a adaugat o investitie de 50.000 de euro din partea organizatorilor, in conditiile in care bugetul pentru un raliu variaza intre 20.000 si 50.000 de euro, in functie de organizator si de importanta etapei. Prin contractele si parteneriatele de imagine, Raliul Argesului va avea insa o acoperire media estimata la peste 350.000 de euro.
In cursa vor intra masini cu o valoare totala de peste 3 milioane de euro, printre care se numara un Subaru Impreza STI N15, masina care va fi condusa de Dan Gartofan, avandu-l drept copilot pe Mihai Lazarescu, si de Bogdan Marisca, alaturi de copilotul Sebastian Nitu. Pe lista mai este bolidul Mitsubishi Eevo 9, condus de Gergo Szabo, avand copilot pe Levente Csegz (campioni en titre), si de Titi Aur, avand copilot pe Borberly Caroly, un Peugeot Super 2000 condus de Marco Tempestini, avand copilot pe Dorin Pulpea, si un Renault Clio RS Evo III, masina a echipajului Keleti Edwin/Ponta Victor.
Pe lista de inscrieri se afla si echipajul maghiar format din Spitzmuller Csaba si Bahor Bea. Component al Hell Racing Team, Spitzmuller are la activ titlul national absolut al Ungariei in 2008. In acel sezon, a obtinut cinci victorii consecutive care i-au permis sa-si aconteze victoria si in “sectiunile” asfalt si macadam ale intrecerii nationale din tara vecina. In palmaresul sau mai figureaza doua titluri consecutive la Grupa N (2003 si 2004), dar si alte doua locuri 3 in clasamentul absolut al Ungariei, castigate in perioada 2005-2009, cand a pilotat un Mitsubishi Lancer WRC preparat de MML. Anul trecut, Spitzmuller a fost al cincilea in clasamentul absolut si al doilea in intrecerile de asfalt. Pilotul maghiar revine acum in Romania, dupa ce a participat in 2007 si la “Transilvania Rally Show”, Raliul Argesului reprezentand pentru el momentul de debut in CNR Dunlop, in care va avea din acest moment un program complet, fiind legitimat la clubul Auto Blic din Brasov.
In total, lista preliminara a participantilor la intrecerile din 7-9 mai cuprinde momentan 40 de echipaje si este disponibila pe site-ul oficial al competitiei (www.raliulargesului.com). Trebuie precizat insa faptul ca nu este exclus ca numarul echipajelor inscrise sa creasca pana la momentul startului, acestea urmand sa fie admise la start, potrivit Regulamentului Particular, cu conditia achitarii unei taxe suplimentare.
Desfasurarea de forte este uriasa: 100 de oficiali (arbitri, comisari sportivi), 100 de oameni de ordine, 20 de oameni de ordine din imediata apropiere a organizatorului la proba denumita RALLY SHOW, sute de mecanici din echipele tehnice, 100 de membri ai echipajelor si alte forte de ordine (politie, jandarmerie, politie comunitara), la care se adauga un numar estimat de peste 10.000 de spectatori la proba din centrul Pitestiului.
Monica Iagar, Nicu Vlad, Monica Rosu, Marian Dragulescu, Silvia Stroescu, Ovidiu Lipan Tandarica sau Claudia (Sexy) sunt doar cateva dintre personalitatile care au vrut sa fie alaturi de cei mai mari piloti de raliuri din Romania la Raliul Argesului si vor evolua in sedinte de VIP Drive.
Cursa va avea loc pe o distanta de 360 de km, din care 110 km de probe speciale si 250 km de regularitate. Parcurile de service vor fi amplasate in Pitesti, respectiv Vidraru. Recunoasterile sunt programate pentru 6 si 7 mai, iar in dupa-amiaza zilei de 7 mai, intre orele 16.00 si 19.00 este programat shakedown-ul.
Sambata, 8 mai, vor avea loc duelurile pentru victorie, in program fiind incluse 11 probe speciale. Sectiunile Vidraru, Vidraru Lac, Piscu Negru si Capra (toate pe urcare) se vor parcurge de cate doua ori, in timp ce la coborare sunt incluse toate probele, cu exceptia celei denumite Vidraru. Startul este programat la ora 8:01, din Pitesti, in timp ce prima masina va pleca pe sectiunea competitiva Vidraru la ora 9:54. Sosirea echipajelor va avea loc in Pitesti, la orele 21:25, dupa parcurgerea a 335,60 de kilometri, din care 93 de km pe sectiunile competitive. Seara de sambata se incheie cu „Rally Party”.
Implicit, investitia pentru desfasurarea raliului a crescut enorm fara de alti ani, Raliul Argesului devenind probabil cel mai scump raliu din 2010. Au fost necesare reconditionarea si asfaltarea unor portiuni consistente din zona Transfagarasanului, cheltuiala sustinuta de autoritati, la care s-a adaugat o investitie de 50.000 de euro din partea organizatorilor, in conditiile in care bugetul pentru un raliu variaza intre 20.000 si 50.000 de euro, in functie de organizator si de importanta etapei. Prin contractele si parteneriatele de imagine, Raliul Argesului va avea insa o acoperire media estimata la peste 350.000 de euro.
In cursa vor intra masini cu o valoare totala de peste 3 milioane de euro, printre care se numara un Subaru Impreza STI N15, masina care va fi condusa de Dan Gartofan, avandu-l drept copilot pe Mihai Lazarescu, si de Bogdan Marisca, alaturi de copilotul Sebastian Nitu. Pe lista mai este bolidul Mitsubishi Eevo 9, condus de Gergo Szabo, avand copilot pe Levente Csegz (campioni en titre), si de Titi Aur, avand copilot pe Borberly Caroly, un Peugeot Super 2000 condus de Marco Tempestini, avand copilot pe Dorin Pulpea, si un Renault Clio RS Evo III, masina a echipajului Keleti Edwin/Ponta Victor.
Pe lista de inscrieri se afla si echipajul maghiar format din Spitzmuller Csaba si Bahor Bea. Component al Hell Racing Team, Spitzmuller are la activ titlul national absolut al Ungariei in 2008. In acel sezon, a obtinut cinci victorii consecutive care i-au permis sa-si aconteze victoria si in “sectiunile” asfalt si macadam ale intrecerii nationale din tara vecina. In palmaresul sau mai figureaza doua titluri consecutive la Grupa N (2003 si 2004), dar si alte doua locuri 3 in clasamentul absolut al Ungariei, castigate in perioada 2005-2009, cand a pilotat un Mitsubishi Lancer WRC preparat de MML. Anul trecut, Spitzmuller a fost al cincilea in clasamentul absolut si al doilea in intrecerile de asfalt. Pilotul maghiar revine acum in Romania, dupa ce a participat in 2007 si la “Transilvania Rally Show”, Raliul Argesului reprezentand pentru el momentul de debut in CNR Dunlop, in care va avea din acest moment un program complet, fiind legitimat la clubul Auto Blic din Brasov.
In total, lista preliminara a participantilor la intrecerile din 7-9 mai cuprinde momentan 40 de echipaje si este disponibila pe site-ul oficial al competitiei (www.raliulargesului.com). Trebuie precizat insa faptul ca nu este exclus ca numarul echipajelor inscrise sa creasca pana la momentul startului, acestea urmand sa fie admise la start, potrivit Regulamentului Particular, cu conditia achitarii unei taxe suplimentare.
Desfasurarea de forte este uriasa: 100 de oficiali (arbitri, comisari sportivi), 100 de oameni de ordine, 20 de oameni de ordine din imediata apropiere a organizatorului la proba denumita RALLY SHOW, sute de mecanici din echipele tehnice, 100 de membri ai echipajelor si alte forte de ordine (politie, jandarmerie, politie comunitara), la care se adauga un numar estimat de peste 10.000 de spectatori la proba din centrul Pitestiului.
Monica Iagar, Nicu Vlad, Monica Rosu, Marian Dragulescu, Silvia Stroescu, Ovidiu Lipan Tandarica sau Claudia (Sexy) sunt doar cateva dintre personalitatile care au vrut sa fie alaturi de cei mai mari piloti de raliuri din Romania la Raliul Argesului si vor evolua in sedinte de VIP Drive.
Cursa va avea loc pe o distanta de 360 de km, din care 110 km de probe speciale si 250 km de regularitate. Parcurile de service vor fi amplasate in Pitesti, respectiv Vidraru. Recunoasterile sunt programate pentru 6 si 7 mai, iar in dupa-amiaza zilei de 7 mai, intre orele 16.00 si 19.00 este programat shakedown-ul.
Sambata, 8 mai, vor avea loc duelurile pentru victorie, in program fiind incluse 11 probe speciale. Sectiunile Vidraru, Vidraru Lac, Piscu Negru si Capra (toate pe urcare) se vor parcurge de cate doua ori, in timp ce la coborare sunt incluse toate probele, cu exceptia celei denumite Vidraru. Startul este programat la ora 8:01, din Pitesti, in timp ce prima masina va pleca pe sectiunea competitiva Vidraru la ora 9:54. Sosirea echipajelor va avea loc in Pitesti, la orele 21:25, dupa parcurgerea a 335,60 de kilometri, din care 93 de km pe sectiunile competitive. Seara de sambata se incheie cu „Rally Party”.
In ziua urmatoare, ca parte a „Pitesti Rally Show”, spectatorii vor avea posibilitatea sa-i vada la lucru pe pilotii din Campionatul National de Raliuri Dunlop 2010, dar si sa asiste la o suita impresionanta de demonstratii sau la lansarea echipei UCM Resita, care participa la Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2010.
Trimite unui prieten
Adaugă comentariu
-
Grila radiator audi a4 b9 8w 2016 2017 2018 2019 350 Lei
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
Senzor presiune ac volkswagen touran (1t1, 1t2) [ 2003 - 2010... 100 Lei
-
Injectoare hyundai i30 / kia ceed 1.6 crdi 2007 2008 2009 2010 200 Lei
Trager (panou frontal) bmw x3 f25 1400 Lei
Armatura superioara bara fata toyota prius 2016-2017-2018 noua... 730 Lei
-
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
Carcasa oglinda pregatita pentru vopsit - ford puma 2000-2001,... 105.14 Lei
Compresor clima citroen c5 2 1.6 hdi 2007-2017 9800839580 750 Lei
-
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
Bandou bara fata - renault captur 2017 , 620722890r 183.3 Lei
Caseta directie land rover freelander (ln) (1998 - 2006)... 1483 Lei
-
Grila radiator neagra cu rama cromata audi a3 2008-2012 537 Lei
Bara fata grunduita vw jetta 05/10 200 Lei
Ulei transmisie fatcom valvolina-f 1l 16 Lei
-
Dezmembram mercedes-benz clk-class c209 [2002 - 2005]...
Cablaj bara spate oe dacia logan 2 2012→ 240153297r 510 Lei
Elevator auto cu 2 coloane pe surub 4500 Lei
-
Difuzor bara spate audi a4 b9 (2016-2019) cod 8w0807521g 300 Lei
Dacia logan benzina 2020 7300 €
Panou sigurante bsm ab4 peugeot 508 i 2.0 hdi rxh hybrid4 163... 500 Lei
-
Camera video marsarier oe mercedes-benz vito w639 2003-2014... 2910 Lei
Coloana directie renault clio 1 1991 1998 80 Lei
Toba finala sport audi a4 b5 friedrich motorsport 400 Lei
-
Faruri bi-xenon hummer h3 cu lupa 3750 Lei
Ventilator racire motor volvo v40 350 Lei
Grila dreapta proiector ceata bara fata audi a4 b8 2012-2015... 235 Lei
-
Tub / furtun / racord aer admisie audi a6 c5 2.5 tdi 4x4 fab.... 30 Lei
Diagnoza motor suzuki marine jet boat - outboard - wave runner... 660 Lei
Electrovalva 3.0 tdi cdu cdud audi a6 c7 4g audi q5 a5 8f a6... 100 Lei
-
Coloana directie renault clio ii 1998 2012 100 Lei
Aripa dreapta opel frontera b 1999 2004 350 Lei
Bara spate ford kuga 2 st-line facelift an 2016-2017-2018-2019... 600 Lei
-
Roata janta tabla rezerva 185 60 15 r15 seat ibiza 2009 - 2014... 249.99 Lei
Set ornamente crom grila radiator suzuki vitara (2015-2018) 200 Lei
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 3 Mai 2010