Echipajele Napoca Rally Academy au plecat spre Pitesti
Liderii actuali ai clasamentului general al Campionatului National de Raliuri, Bogdan Marisca si Sebastian Itu, abordeaza cu prudenta Raliul Argesului, un raliu pe care il asteapta cu bucurie: “Revenim pe traseul clasic de la Pitesti, pe care nu s-a mai concurat din 2001. Este un traseu foarte selectiv, in opinia mea “Coada Lacului” este cea mai complexa proba de asfalt din Romania. Din pacate a fost rupta in doua din motive obiective, dar ramane extraordinar de frumoasa. Urcarea spre Vidraru este o proba cum poti vedea doar in Campionatul Mondial, iar ultimul segment, in golul alpin, este deosebit de potrivit pentru spectatori. Acolo, daca te pozitionezi bine, poti vedea kilometri intregi de proba. La ultimele editii la care am participat am avut parte de fenomene ciudate din punct de vedere meteorologic, asa ca starea vremii va fi deosebit de importanta. Daca vremea din Italia si Spania vine spre Romania, vom avea primul raliu de zapada din ultimii 30 de ani din tara noastra. Eu si Sebi suntem la fel de pregatiti ca si la Brasov. Cred ca in prima etapa colegii mei au dormit, vom vedea acum cati dintre ei s-au trezit si daca noi vom putea tine ritmul cu ei. Ne-am bucura daca am termina pe podium, situatie in care ramanem in lupta pentru Campionat”, declara, prudent, Bogdan Marisca.
Pentru Tempesta, traseul Raliului Argesului este total necunoscut, chiar daca Dorin Pulpea, copilotul sau, a parcurs de multe ori aceste probe, inainte de 2001. “Astazi vorbesc al doilea, dupa liderul Campionatului, si este normal sa fie asa. Am auzit de multa vreme despre acest raliu, pentru mine este absolut nou, cred ca este singura parte din Romania in care inca nu am umblat si sunt foarte curios si nerabdator sa alerg pe acele probe speciale. Sunt niste probe care-i plac foarte mult lui Dorin, copilotul meu, si sper ca voi fi in stare sa-l fac sa-i placa si felul cum voi pilota pe ele. Si noi suntem pregatiti, sper doar ca nu va fi un raliu atat de rapid ca cel de la Brasov. Noi suntem ok, masina este ok, asa ca plecam optimisti. Un podium este minimul necesar pentru a ramane in grafic in ceea ce priveste Campionatul, dar victoria este adevarata noastra dorinta”, a anuntat Tempesta.
Pilotul Napoca Rally Academy a comentat, foarte scurt, si excluderea lui Gergo Szabo din clasamentele primei etape a Campionatului National de Raliuri, dupa ce, in urma unui control tehnic, a fost depistat folosind benzina neconforma cu regulamentul. “Ma bucur ca anul competitional a inceput cu o alta abordare din partea Federatiei si a comisarilor tehnici. A fost facut un control al carburantilor folositi de trei din primele cinci masini si acest control a dat rezultate. Nu vreau sa comentez aceste rezultate, dar, daca vrem sa crestem nivelul motorsportului din Romania, este foarte important sa existe un control foarte strict privind respectarea regulilor. Pentru ca este foarte usor sa-ti influentezi determinant evolutia daca nu respecti regulile. Este un semnal foarte important si speram ca acesta sa fie doar inceputul si comisarii tehnici sa reuseasca sa restranga cat mai mult posibilitatile concurentilor de a juca necinstit”, a punctat Tempesta.
Echipajul Danny Ungur/ Tony Avram ocupa, dupa prima etapa, pozitia secunda a grupei A si sunt lideri in Citroen Racing Trophy Romania. Este firesc, in aceste conditii, ca Danny sa-si afirme optimismul inaintea etapei de la Pitesti: “Acest inceput de campionat ma face sa fiu foarte optimist, sunt foarte incantat de debutul echipei noastre care a reusit rezultate foarte bune la prima etapa. Am avut la randul meu o evolutie foarte buna la Tess Rally Brasov si un plus de siguranta ne da si calitatea materialului de concurs pus la dispozitie de Transilvania MotorSport. Ma leaga foarte multe amintiri de Raliul Argesului, un raliu extraordinar, imi doresc mult sa parcurg din nou “Coada Lacului”. Sper sa reusim sa evoluam la maxim si sa venim acasa cu zambetul pe buze: cu multe trofee si cu masinile intregi. Atmosfera in echipa este extraordinara si acest lucru conteaza mult, suntem foarte motivati”, spune Danny.
La Brasov, o pana de cauciuc i-a indepartat pe Vlad Cosma si Florin Dorca de podiumul grupei A. Acum, cei doi intentioneaza sa-si ia revansa, beneficiind si de un Citroen C2 R2 nou-nout: “Pornim foarte optimisti spre Pitesti unde ne asteapta un traseu foarte frumos si selectiv. Conditiile meteo ne pot crea probleme, dar conditiile vor fi aceleasi pentru toti concurentii, indiferent daca va fi soare, va ploua sau va ninge, face parte din farmecul motorsportului. Pentru aceasta etapa vom avea la dispozitie o masina noua pusa la dispozitie de Transilvania MotorSport. Inca nu am facut niciun metru cu ea, dar ne vom acomoda cu noile ei cerinte la shake-down-ul dinaintea concursului. Daca ne uitam la timpii obtinuti pe probe speciale la Brasov, cu aceasta masina noua avem sperante mari pentru Arges. Daca vom fi feriti de probleme, cred ca vom reveni fericiti la Cluj”, a anuntat, optimist, Vlad.
A doua etapa a campionatului National de Raliuri al Romaniei, Raliul Argesului, se va desfasura la sfarsitul acestei saptamani, in perioada 7-9 mai. Sunt programate 11 probe speciale, insumand 95 de kilometri de asfalt, probe care se vor desfasura practic pe patru segmente ale Transfagarasanului, pe versantul sudic al Muntilor Fagaras.- Set rulment roata peugeot boxer platou / sasiu zct bta h2c017bta 128.6 Lei Scrumiera 3g1863284 volkswagen vw passat b8 [2014 - 2020] 194 Lei Set rulment roata fiat ducato platou / sasiu 230 bta h2c017bta 128.6 Lei
- Skoda octavia 1.2benzina euro 6 dublu clima pilot jante 2017 8300 € Set rulment roata citroËn jumper caroserie 230l bta h2c017bta 128.6 Lei Rola ghidare/conducere curea transmisie mercedes-benz e-class... 122.79 Lei
- Intinzator curea curea distributie ford focus ii da bta... 98.85 Lei Set rulment roata citroËn jumper platou / sasiu 230 bta... 128.6 Lei Set rulment roata renault clio ii bb0/1/2 cb0/1/2 bta h2r009bta 79.91 Lei
- Intinzator curea curea distributie volvo v40 hatchback bta... 98.85 Lei Vw passat 2.0tdi dsg 170 cp sportline xenon clima pilot trapa... 3650 € Set rulment roata daewoo rezzo klau bta h1x010bta 100.09 Lei
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2650 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 13990 € Vw golf 1.2tsi comfortline bluemotion pdc pilot 105 cp euro 5... 5990 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Land-rover freelander 2.2 td4 4x4 td4 hse automata navi pdc 2007 4990 € Set rulment roata opel astra f van 55 bta h1x010bta 100.09 Lei
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Grila radiator transit custom facelift ( 2017-2021 ) 450 Lei
- Rola ghidare/conducere curea transmisie opel zafira tourer c... 89.75 Lei Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6950 € Punte spate nissan qashqai 2010 suv 1.6 i 800 Lei
- Set rulment roata audi a3 8l1 bta h2w004bta 127.49 Lei Set rulment roata vw golf vi 5k1 bta h1w018bta 214.02 Lei Set rulment roata bmw 5 e60 bta h1b013bta 291.36 Lei
- Set rulment roata peugeot 406 cupe 8c bta h2p002bta 197.21 Lei Rola intinzator curea alternator bmw 3 touring e46 bta e2b5006bta 114.25 Lei Set rulment roata renault megane i ba0/1 bta h2r009bta 79.91 Lei
- Rola intinzator curea alternator bmw 5 e39 bta e2b5006bta 114.25 Lei Set rulment roata skoda yeti 5l bta h1w018bta 214.02 Lei Ford fiesta 1.25i 2007 1600 €
- Nissan leaf tekna special 2019 22250 € Rola ghidare/conducere curea transmisie mercedes-benz m-class... 122.79 Lei Set rulment roata renault espace iii je0 bta h2r032bta 253.32 Lei