Echipajele Napoca Rally Academy au plecat spre Pitesti

Liderii actuali ai clasamentului general al Campionatului National de Raliuri, Bogdan Marisca si Sebastian Itu, abordeaza cu prudenta Raliul Argesului, un raliu pe care il asteapta cu bucurie: “Revenim pe traseul clasic de la Pitesti, pe care nu s-a mai concurat din 2001. Este un traseu foarte selectiv, in opinia mea “Coada Lacului” este cea mai complexa proba de asfalt din Romania. Din pacate a fost rupta in doua din motive obiective, dar ramane extraordinar de frumoasa. Urcarea spre Vidraru este o proba cum poti vedea doar in Campionatul Mondial, iar ultimul segment, in golul alpin, este deosebit de potrivit pentru spectatori. Acolo, daca te pozitionezi bine, poti vedea kilometri intregi de proba. La ultimele editii la care am participat am avut parte de fenomene ciudate din punct de vedere meteorologic, asa ca starea vremii va fi deosebit de importanta. Daca vremea din Italia si Spania vine spre Romania, vom avea primul raliu de zapada din ultimii 30 de ani din tara noastra. Eu si Sebi suntem la fel de pregatiti ca si la Brasov. Cred ca in prima etapa colegii mei au dormit, vom vedea acum cati dintre ei s-au trezit si daca noi vom putea tine ritmul cu ei. Ne-am bucura daca am termina pe podium, situatie in care ramanem in lupta pentru Campionat”, declara, prudent, Bogdan Marisca.
Pentru Tempesta, traseul Raliului Argesului este total necunoscut, chiar daca Dorin Pulpea, copilotul sau, a parcurs de multe ori aceste probe, inainte de 2001. “Astazi vorbesc al doilea, dupa liderul Campionatului, si este normal sa fie asa. Am auzit de multa vreme despre acest raliu, pentru mine este absolut nou, cred ca este singura parte din Romania in care inca nu am umblat si sunt foarte curios si nerabdator sa alerg pe acele probe speciale. Sunt niste probe care-i plac foarte mult lui Dorin, copilotul meu, si sper ca voi fi in stare sa-l fac sa-i placa si felul cum voi pilota pe ele. Si noi suntem pregatiti, sper doar ca nu va fi un raliu atat de rapid ca cel de la Brasov. Noi suntem ok, masina este ok, asa ca plecam optimisti. Un podium este minimul necesar pentru a ramane in grafic in ceea ce priveste Campionatul, dar victoria este adevarata noastra dorinta”, a anuntat Tempesta.
Pilotul Napoca Rally Academy a comentat, foarte scurt, si excluderea lui Gergo Szabo din clasamentele primei etape a Campionatului National de Raliuri, dupa ce, in urma unui control tehnic, a fost depistat folosind benzina neconforma cu regulamentul. “Ma bucur ca anul competitional a inceput cu o alta abordare din partea Federatiei si a comisarilor tehnici. A fost facut un control al carburantilor folositi de trei din primele cinci masini si acest control a dat rezultate. Nu vreau sa comentez aceste rezultate, dar, daca vrem sa crestem nivelul motorsportului din Romania, este foarte important sa existe un control foarte strict privind respectarea regulilor. Pentru ca este foarte usor sa-ti influentezi determinant evolutia daca nu respecti regulile. Este un semnal foarte important si speram ca acesta sa fie doar inceputul si comisarii tehnici sa reuseasca sa restranga cat mai mult posibilitatile concurentilor de a juca necinstit”, a punctat Tempesta.
Echipajul Danny Ungur/ Tony Avram ocupa, dupa prima etapa, pozitia secunda a grupei A si sunt lideri in Citroen Racing Trophy Romania. Este firesc, in aceste conditii, ca Danny sa-si afirme optimismul inaintea etapei de la Pitesti: “Acest inceput de campionat ma face sa fiu foarte optimist, sunt foarte incantat de debutul echipei noastre care a reusit rezultate foarte bune la prima etapa. Am avut la randul meu o evolutie foarte buna la Tess Rally Brasov si un plus de siguranta ne da si calitatea materialului de concurs pus la dispozitie de Transilvania MotorSport. Ma leaga foarte multe amintiri de Raliul Argesului, un raliu extraordinar, imi doresc mult sa parcurg din nou “Coada Lacului”. Sper sa reusim sa evoluam la maxim si sa venim acasa cu zambetul pe buze: cu multe trofee si cu masinile intregi. Atmosfera in echipa este extraordinara si acest lucru conteaza mult, suntem foarte motivati”, spune Danny.
La Brasov, o pana de cauciuc i-a indepartat pe Vlad Cosma si Florin Dorca de podiumul grupei A. Acum, cei doi intentioneaza sa-si ia revansa, beneficiind si de un Citroen C2 R2 nou-nout: “Pornim foarte optimisti spre Pitesti unde ne asteapta un traseu foarte frumos si selectiv. Conditiile meteo ne pot crea probleme, dar conditiile vor fi aceleasi pentru toti concurentii, indiferent daca va fi soare, va ploua sau va ninge, face parte din farmecul motorsportului. Pentru aceasta etapa vom avea la dispozitie o masina noua pusa la dispozitie de Transilvania MotorSport. Inca nu am facut niciun metru cu ea, dar ne vom acomoda cu noile ei cerinte la shake-down-ul dinaintea concursului. Daca ne uitam la timpii obtinuti pe probe speciale la Brasov, cu aceasta masina noua avem sperante mari pentru Arges. Daca vom fi feriti de probleme, cred ca vom reveni fericiti la Cluj”, a anuntat, optimist, Vlad.
A doua etapa a campionatului National de Raliuri al Romaniei, Raliul Argesului, se va desfasura la sfarsitul acestei saptamani, in perioada 7-9 mai. Sunt programate 11 probe speciale, insumand 95 de kilometri de asfalt, probe care se vor desfasura practic pe patru segmente ale Transfagarasanului, pe versantul sudic al Muntilor Fagaras.-
0445110165 55191957 93178684 5821089 bosch injector opel... 200 Lei
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
Stopuri cu led vw scirocco iii 289 €
-
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
5801868968 826591-0003 826591-5003 garrett turbo reconditionat... 5000 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
-
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
-
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
5802403259 854911-5002s 854911-0002 gt4082s garrett turbo... 700 €
0445110276 0986435148 55200259 bosch injector alfa romeo opel... 250 Lei
-
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
-
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
-
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei
17201-30110 1720130101 17201-0l042 t809a43 turbo toyota hilux... 1750 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
-
0445110800 h8201636333 166007427r a6080700087 injector... 500 Lei
504374051 504387517 7895005021s 841805-5018s gtc4088v... 5000 Lei
0445110062 9641742880 9653594280 bosch injector citroen 2.0... 150 Lei
-
0445010438 55256104 0 445 010 438 bosch pompa inalta presiune... 1500 Lei
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
-
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
-
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
0445116013 lr017923 02c2c40577 bosch injector citroen jaguar... 600 Lei
0445010763 167003606r bosch pompa inalta presiune dacia... 1100 Lei
-
5802355023 5801951700 789773-5028 garrett turbo iveco... 2200 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei


