Raliul Moldovei - Alex Filip
Echipajul cu numarul 10 a abordat Raliul Moldovei- Bacau avand drept obiectiv mentinerea pozitiei de lider in clasamentul 2 roti motrice si al Clasei 5 si dupa aceasta prima intrecere derulata pe macadam.
La finalul celor 9 probe speciale care au figurat in programul competitiei, aplauzele micutului Tudor Filip, venit in premiera sa-si sustina tatal, salutau nu doar indeplinirea acestuia, ci si a doua etapa incheiata cu un dublu succes. "Prezenta fiului meu Tudor mi-a dat un plus de motivatie si sunt extrem de fericit ca am izbutit sa repetam isprava de la Brasov si sa castigam atat disputa de la Clasa, cat si pe aceea a masinilor cu doua roti motrice", spunea, vizibil fericit, la finalul intrecerii, Alex. Filip.
Povestea etapei bacauane incepe cu un shakedown aproape ratat din pricina conditiilor meteo si o prima zi in care Alex si Bogdan nu au reusit sa intre in ritmul impus de principalii adversari, Vlad Cosma si George Grigorescu. Insa, inca inaintea intrecerii, componentii echipajului cu numarul 10 spuneau ca ziua secunda si in special cele doua treceri pe proba lunga, Nevila- Moinesti, vor reprezenta momentul adevarului. Si previziunile aveau sa fie adeverite pe sectiunile competitive.
Alex si Bogdan au luat un start in forta, iar atacul a avut drept consecinta asecensiunea pe pozitia secunda inca dupa prima proba a zilei. Duelul nu era insa incheiat. A urmat iesirea din lupta a lui Vlad Cosma, care a fost tradat de masina de concurs, si un duel extrem de strans cu campionul in exercitiu al categoriei 2RM, George Grigorescu. Acesta obtinuse un timp foarte bun la prima trecere pe proba "regina" si aborda bucla finala cu un avans de 8,1 secunde. Ecartul a scazut la 3,3 secunde dupa doua "scratch"-uri consecutive ale lui Alex, astfel ca a doua trecere pe Nevila- Moinesti, ultima proba a competitiei, avea sa decida totul.
Echipajul cu numarul 10 a mizat pe cartea "Maximum Attack", a depasit handicapul traditiei, care spunea ca GxG este omul finalurilor de cursa, si si-a adjudecat victoria. "La jumatatea probei stiam ca ne aflam in avans, gratie ecartului primit de la spionul echipei noastre plasat pe traseu. A fost momentul in care mi-am spus ca victoria nu ne poate scapa si am mentinut acelasi ritm pana la final, atunci cand am avut si confirmarea cronometrului oficial. Dincolo de efortul nostru, succesul are la origine performantele masinii Renault, truda celor de la Colina Motorsport, care au contribuit la comportamentul impecabil al acesteia, dar nu numai. In contextul multiplelor schimbari de aderenta de pe fiecare proba - noroi, piatra, bolovanis, pamant afanat, beton uscat sau foarte murdar - alegerea si calitatea pneurilor au fost esentiale, iar anvelopele Michelin si-au demonstrat din nou valentele. Ne-au placut extrem de mult probele speciale propuse in acest an, in special cea lunga, o bijuterie prin complexitatea si solicitarile la care esti supus, si suntem extrem de fericiti ca am izbutit sa terminam raliul pe prima pozitie", a spus Alex.
La finalul celor 9 probe speciale care au figurat in programul competitiei, aplauzele micutului Tudor Filip, venit in premiera sa-si sustina tatal, salutau nu doar indeplinirea acestuia, ci si a doua etapa incheiata cu un dublu succes. "Prezenta fiului meu Tudor mi-a dat un plus de motivatie si sunt extrem de fericit ca am izbutit sa repetam isprava de la Brasov si sa castigam atat disputa de la Clasa, cat si pe aceea a masinilor cu doua roti motrice", spunea, vizibil fericit, la finalul intrecerii, Alex. Filip.
Povestea etapei bacauane incepe cu un shakedown aproape ratat din pricina conditiilor meteo si o prima zi in care Alex si Bogdan nu au reusit sa intre in ritmul impus de principalii adversari, Vlad Cosma si George Grigorescu. Insa, inca inaintea intrecerii, componentii echipajului cu numarul 10 spuneau ca ziua secunda si in special cele doua treceri pe proba lunga, Nevila- Moinesti, vor reprezenta momentul adevarului. Si previziunile aveau sa fie adeverite pe sectiunile competitive.
Alex si Bogdan au luat un start in forta, iar atacul a avut drept consecinta asecensiunea pe pozitia secunda inca dupa prima proba a zilei. Duelul nu era insa incheiat. A urmat iesirea din lupta a lui Vlad Cosma, care a fost tradat de masina de concurs, si un duel extrem de strans cu campionul in exercitiu al categoriei 2RM, George Grigorescu. Acesta obtinuse un timp foarte bun la prima trecere pe proba "regina" si aborda bucla finala cu un avans de 8,1 secunde. Ecartul a scazut la 3,3 secunde dupa doua "scratch"-uri consecutive ale lui Alex, astfel ca a doua trecere pe Nevila- Moinesti, ultima proba a competitiei, avea sa decida totul.
Echipajul cu numarul 10 a mizat pe cartea "Maximum Attack", a depasit handicapul traditiei, care spunea ca GxG este omul finalurilor de cursa, si si-a adjudecat victoria. "La jumatatea probei stiam ca ne aflam in avans, gratie ecartului primit de la spionul echipei noastre plasat pe traseu. A fost momentul in care mi-am spus ca victoria nu ne poate scapa si am mentinut acelasi ritm pana la final, atunci cand am avut si confirmarea cronometrului oficial. Dincolo de efortul nostru, succesul are la origine performantele masinii Renault, truda celor de la Colina Motorsport, care au contribuit la comportamentul impecabil al acesteia, dar nu numai. In contextul multiplelor schimbari de aderenta de pe fiecare proba - noroi, piatra, bolovanis, pamant afanat, beton uscat sau foarte murdar - alegerea si calitatea pneurilor au fost esentiale, iar anvelopele Michelin si-au demonstrat din nou valentele. Ne-au placut extrem de mult probele speciale propuse in acest an, in special cea lunga, o bijuterie prin complexitatea si solicitarile la care esti supus, si suntem extrem de fericiti ca am izbutit sa terminam raliul pe prima pozitie", a spus Alex.
Urmatoarea etapa a stagiunii, ultima pe asfalt din acest an, Raliul Clujului, este programata in perioada 22-23 iunie. Alex Filip si Bogdan Iancu sunt sustinuti in 2012 de Orange, BCR Leasing, Renault, Michelin, HD Video, Mobil 1 prin Star Lubricants, Computerland, Hotel Hilton Sibiu, Colina Motorsport si, in calitate de partener media, de GSP TV.
- Ford focus cabrio 2007 3500 Lei Kia carens euro 5b 2015 7950 € Th-10399 blocaj volanta motor ford diesel și benzina 35 Lei
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Mercedes citan 2016,clima 2016 7500 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Fiat 500 x benzina+gpl 1.6 aspirat navigatie,pilot... 11750 €
- Skoda octavia 2 vrs extra dotari laurin&klement 1.6 mpi gpl... 7500 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2100 Lei Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 299.99 Lei
- Grila aerisire mazda 6 gg ( 2002-2007 ) 50 Lei Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
PieseAuto.ro
Importanta farurilor pentru masina ta
StiriPeSurse.ro
Curtea Supremă a SUA analizează interdicția avortului în Idaho: un caz care stârnește polemici și...
PieseAuto.ro
Pastile solubile in loc de lichid pentru parbriz: sunt bune de ceva?
mai multe
Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 29 Mai 2012