Raliul Moldovei - Alex Filip

Trimite unui prieten
Echipajul cu numarul 10 a abordat Raliul Moldovei- Bacau avand drept obiectiv mentinerea pozitiei de lider in clasamentul 2 roti motrice si al Clasei 5 si dupa aceasta prima intrecere derulata pe macadam.
La finalul celor 9 probe speciale care au figurat in programul competitiei, aplauzele micutului Tudor Filip, venit in premiera sa-si sustina tatal, salutau nu doar indeplinirea acestuia, ci si a doua etapa incheiata cu un dublu succes. "Prezenta fiului meu Tudor mi-a dat un plus de motivatie si sunt extrem de fericit ca am izbutit sa repetam isprava de la Brasov si sa castigam atat disputa de la Clasa, cat si pe aceea a masinilor cu doua roti motrice", spunea, vizibil fericit, la finalul intrecerii, Alex. Filip.
Povestea etapei bacauane incepe cu un shakedown aproape ratat din pricina conditiilor meteo si o prima zi in care Alex si Bogdan nu au reusit sa intre in ritmul impus de principalii adversari, Vlad Cosma si George Grigorescu. Insa, inca inaintea intrecerii, componentii echipajului cu numarul 10 spuneau ca ziua secunda si in special cele doua treceri pe proba lunga, Nevila- Moinesti, vor reprezenta momentul adevarului. Si previziunile aveau sa fie adeverite pe sectiunile competitive.
Alex si Bogdan au luat un start in forta, iar atacul a avut drept consecinta asecensiunea pe pozitia secunda inca dupa prima proba a zilei. Duelul nu era insa incheiat. A urmat iesirea din lupta a lui Vlad Cosma, care a fost tradat de masina de concurs, si un duel extrem de strans cu campionul in exercitiu al categoriei 2RM, George Grigorescu. Acesta obtinuse un timp foarte bun la prima trecere pe proba "regina" si aborda bucla finala cu un avans de 8,1 secunde. Ecartul a scazut la 3,3 secunde dupa doua "scratch"-uri consecutive ale lui Alex, astfel ca a doua trecere pe Nevila- Moinesti, ultima proba a competitiei, avea sa decida totul.
Echipajul cu numarul 10 a mizat pe cartea "Maximum Attack", a depasit handicapul traditiei, care spunea ca GxG este omul finalurilor de cursa, si si-a adjudecat victoria. "La jumatatea probei stiam ca ne aflam in avans, gratie ecartului primit de la spionul echipei noastre plasat pe traseu. A fost momentul in care mi-am spus ca victoria nu ne poate scapa si am mentinut acelasi ritm pana la final, atunci cand am avut si confirmarea cronometrului oficial. Dincolo de efortul nostru, succesul are la origine performantele masinii Renault, truda celor de la Colina Motorsport, care au contribuit la comportamentul impecabil al acesteia, dar nu numai. In contextul multiplelor schimbari de aderenta de pe fiecare proba - noroi, piatra, bolovanis, pamant afanat, beton uscat sau foarte murdar - alegerea si calitatea pneurilor au fost esentiale, iar anvelopele Michelin si-au demonstrat din nou valentele. Ne-au placut extrem de mult probele speciale propuse in acest an, in special cea lunga, o bijuterie prin complexitatea si solicitarile la care esti supus, si suntem extrem de fericiti ca am izbutit sa terminam raliul pe prima pozitie", a spus Alex.
La finalul celor 9 probe speciale care au figurat in programul competitiei, aplauzele micutului Tudor Filip, venit in premiera sa-si sustina tatal, salutau nu doar indeplinirea acestuia, ci si a doua etapa incheiata cu un dublu succes. "Prezenta fiului meu Tudor mi-a dat un plus de motivatie si sunt extrem de fericit ca am izbutit sa repetam isprava de la Brasov si sa castigam atat disputa de la Clasa, cat si pe aceea a masinilor cu doua roti motrice", spunea, vizibil fericit, la finalul intrecerii, Alex. Filip.
Povestea etapei bacauane incepe cu un shakedown aproape ratat din pricina conditiilor meteo si o prima zi in care Alex si Bogdan nu au reusit sa intre in ritmul impus de principalii adversari, Vlad Cosma si George Grigorescu. Insa, inca inaintea intrecerii, componentii echipajului cu numarul 10 spuneau ca ziua secunda si in special cele doua treceri pe proba lunga, Nevila- Moinesti, vor reprezenta momentul adevarului. Si previziunile aveau sa fie adeverite pe sectiunile competitive.
Alex si Bogdan au luat un start in forta, iar atacul a avut drept consecinta asecensiunea pe pozitia secunda inca dupa prima proba a zilei. Duelul nu era insa incheiat. A urmat iesirea din lupta a lui Vlad Cosma, care a fost tradat de masina de concurs, si un duel extrem de strans cu campionul in exercitiu al categoriei 2RM, George Grigorescu. Acesta obtinuse un timp foarte bun la prima trecere pe proba "regina" si aborda bucla finala cu un avans de 8,1 secunde. Ecartul a scazut la 3,3 secunde dupa doua "scratch"-uri consecutive ale lui Alex, astfel ca a doua trecere pe Nevila- Moinesti, ultima proba a competitiei, avea sa decida totul.
Echipajul cu numarul 10 a mizat pe cartea "Maximum Attack", a depasit handicapul traditiei, care spunea ca GxG este omul finalurilor de cursa, si si-a adjudecat victoria. "La jumatatea probei stiam ca ne aflam in avans, gratie ecartului primit de la spionul echipei noastre plasat pe traseu. A fost momentul in care mi-am spus ca victoria nu ne poate scapa si am mentinut acelasi ritm pana la final, atunci cand am avut si confirmarea cronometrului oficial. Dincolo de efortul nostru, succesul are la origine performantele masinii Renault, truda celor de la Colina Motorsport, care au contribuit la comportamentul impecabil al acesteia, dar nu numai. In contextul multiplelor schimbari de aderenta de pe fiecare proba - noroi, piatra, bolovanis, pamant afanat, beton uscat sau foarte murdar - alegerea si calitatea pneurilor au fost esentiale, iar anvelopele Michelin si-au demonstrat din nou valentele. Ne-au placut extrem de mult probele speciale propuse in acest an, in special cea lunga, o bijuterie prin complexitatea si solicitarile la care esti supus, si suntem extrem de fericiti ca am izbutit sa terminam raliul pe prima pozitie", a spus Alex.
Urmatoarea etapa a stagiunii, ultima pe asfalt din acest an, Raliul Clujului, este programata in perioada 22-23 iunie. Alex Filip si Bogdan Iancu sunt sustinuti in 2012 de Orange, BCR Leasing, Renault, Michelin, HD Video, Mobil 1 prin Star Lubricants, Computerland, Hotel Hilton Sibiu, Colina Motorsport si, in calitate de partener media, de GSP TV.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
-
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
-
Motor renault clio 2 1.2 16v benzina,twingo,kangoo 1000 Lei
Cotiera toyota auris 2008 hatchback 2.2 d-cat 200 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
-
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
-
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
Tablou sigurante borna baterie, 6r0937550a, skoda roomster... 180 Lei
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei
-
Kit contact chei honda pantheon 2t (98-02) 125-150cc - honda 150 Lei
Ornament switch maner deschidere haion ford s max wa6 6m21r43404a 200 Lei
Bara fata ford focus 3 facelift- (model cu 6 senzori) titanium 1500 Lei
-
Stopuri cu led vw scirocco iii 289 €
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
Cutie de viteze 5+1 f17 opel corsa e 2014-2019 1.4 ecotec 90cp... 2660 Lei
-
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
Calculator cutie viteze mercedes-benz s-class (2005-2009)... 500 Lei
-
Fiting adblue încălzit cu filtru cod 98001230 300 Lei
Jante noi originale audi a8 19 inch 1200 €
Eleron bmw seria 6 m6 f06 f13 gran coupe 2011-2018 v2 330 Lei
-
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
Stop dreapta aripa citroen c3 2016 286 Lei
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
-
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
-
Presuri originale - audi a6 / 4f ( 06' - 11' ) 100 €
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 29 Mai 2012