Skoda Fabia S2000 la Raliul Sibiului 2010

O masina de prima mana, un pilot de top, un capriciu al raliurilor - asa poate fi rezumata prima participare a Skoda Fabia S2000 intr-un raliu din Romania. Bolidul pilotat de Adrian Raspopa, triplu Campion National la Grupa A, a avut o evolutie spectaculoasa la Raliul Sibiului: a iesit "in decor", a revenit spectaculos, s-a confruntat cu probleme tehnice si cu praful din atmosfera. Pe scurt, Raliul Sibiului 2010 a oferit momente de neuitat.
Trimite unui prieten
Adi Raspopa a inceput raliul in forta si a mers "cu gazul la maxim", incercand sa-si tina promisiunea facuta fanilor si partenerilor sai, care au facut posibila participarea la Raliul Sibiului cu Skoda Fabia S2000. In prima zi, pilotul Adi Raspopa a intrat foarte tare pe o "saritoare", iar in urmatorul viraj de stanga a alunecat in sant, ramanand suspendat "pe burta", ceea ce l-a costat sase minute din timpul cursei - lupta parea ca se va sfarsi inainte de a incepe cu adevarat. A revenit spectaculos pe Gatul Berbecului, dar timpul lasat de oficiali intre masinile ce luau startul s-a dovedit dezavantajos: Adi Raspopa a reusit sa ajunga din urma pilotul ce luase startul inaintea lui, dar faptul ca nu l-a putut depasi, l-a intarziat cu 35 de secunde. Pilotul Fabiei S2000 a terminat proba speciala pe locul al patrulea, la 12,8 secunde de prima pozitie.
"Am evoluat in forta si dupa acest incident, iar la timpul intermediar de pe Santa eram din nou pe prima pozitie. Apoi insa, din cauza traseului extrem de "bolovanos" si a ritmului de parcurgere foarte alert, am facut pana. S-a spart janta, discul de frana, iar amortizorul s-a fisurat. Am terminat proba in ritm de avarie, urmand ca in service sa remediem problemele survenite. Pe etapa a continuat seria problemelor, iar surubul care tine bratul in versou s-a rupt, rotile s-au deschis si nu am mai putut pleca de pe loc, fiind nevoiti sa abandonam. Vroiam sa demonstram ca avem potential, ca ne simtim foarte bine cu masina si ca o evolutie completa cu aceasta masina ne poate aduce primul podium la grupa N. Speram sa realizam acest lucru la Raliul Iasului, iar in 2011 sa avem un sezon complet cu Skoda Fabia S2000 si sa ne atingem obiectivul", a declarat Adrian Raspopa.
A doua jumatate a sezonului 2010 pare o copie fidela a inceputului acestui sezon. Desi s-a confruntat cu probleme tehnice si abandonuri, Adi Raspopa va lupta pana in ultimul minut de proba speciala, aceasta lupta fiind si un antrenament special pentru sezonul 2011. Raliul Sibiului a demonstrat inca o data ca un pilot de top are nevoie, pe langa talent si munca, si de un echilibru mental foarte puternic.
"Cu toate dificultatile intampinate la Raliul Sibiului, recunoscut ca cea mai dura etapa din CNR, Skoda Fabia S2000 a avut o evolutie spectaculoasa. Adi Raspopa a demonstrat din nou potentialul pe care il are, mergand la maxim, platind insa tributul acestui raliu necrutator. Am vazut ca masina poate concura de la egal la egal cu celelalte masini din campionatul nostru, asa cum se intampla si in campionatele externe. Parteneriatul cu Adi a fost unul foarte bun, el fiind un luptator pe care o iesire in decor sau probleme tehnice nu l-au speriat. Speram sa putem lucra si pe viitor impreuna, iar cu o pregatire mai minutioasa si mai multe antrenamente pe aceasta masina sa ne clasam pe podium", a declarat Vlad Rusu, Brand Manager Skoda Romania.
"Vreau sa multumesc din suflet fanilor sportului cu motor care se aflau pe probe la Raliul Sibiului si care m-au ajutat sa repun masina pe traseu cand am iesit "in decor", lui Bogdan Nastase care mi-a sarit in ajutor si mi-a dat masina lui pentru a doua zi de antrenament si, nu in ultimul rand, partenerilor mei: Importatorul Skoda Romania din cadrul Porsche Romania, Shell Helix, G4S, Omniasig si Rombet", a mai adaugat Adrian Raspopa.
Sursa Foto: Gabi Tomescu
"Am evoluat in forta si dupa acest incident, iar la timpul intermediar de pe Santa eram din nou pe prima pozitie. Apoi insa, din cauza traseului extrem de "bolovanos" si a ritmului de parcurgere foarte alert, am facut pana. S-a spart janta, discul de frana, iar amortizorul s-a fisurat. Am terminat proba in ritm de avarie, urmand ca in service sa remediem problemele survenite. Pe etapa a continuat seria problemelor, iar surubul care tine bratul in versou s-a rupt, rotile s-au deschis si nu am mai putut pleca de pe loc, fiind nevoiti sa abandonam. Vroiam sa demonstram ca avem potential, ca ne simtim foarte bine cu masina si ca o evolutie completa cu aceasta masina ne poate aduce primul podium la grupa N. Speram sa realizam acest lucru la Raliul Iasului, iar in 2011 sa avem un sezon complet cu Skoda Fabia S2000 si sa ne atingem obiectivul", a declarat Adrian Raspopa.
A doua jumatate a sezonului 2010 pare o copie fidela a inceputului acestui sezon. Desi s-a confruntat cu probleme tehnice si abandonuri, Adi Raspopa va lupta pana in ultimul minut de proba speciala, aceasta lupta fiind si un antrenament special pentru sezonul 2011. Raliul Sibiului a demonstrat inca o data ca un pilot de top are nevoie, pe langa talent si munca, si de un echilibru mental foarte puternic.
"Cu toate dificultatile intampinate la Raliul Sibiului, recunoscut ca cea mai dura etapa din CNR, Skoda Fabia S2000 a avut o evolutie spectaculoasa. Adi Raspopa a demonstrat din nou potentialul pe care il are, mergand la maxim, platind insa tributul acestui raliu necrutator. Am vazut ca masina poate concura de la egal la egal cu celelalte masini din campionatul nostru, asa cum se intampla si in campionatele externe. Parteneriatul cu Adi a fost unul foarte bun, el fiind un luptator pe care o iesire in decor sau probleme tehnice nu l-au speriat. Speram sa putem lucra si pe viitor impreuna, iar cu o pregatire mai minutioasa si mai multe antrenamente pe aceasta masina sa ne clasam pe podium", a declarat Vlad Rusu, Brand Manager Skoda Romania.
"Vreau sa multumesc din suflet fanilor sportului cu motor care se aflau pe probe la Raliul Sibiului si care m-au ajutat sa repun masina pe traseu cand am iesit "in decor", lui Bogdan Nastase care mi-a sarit in ajutor si mi-a dat masina lui pentru a doua zi de antrenament si, nu in ultimul rand, partenerilor mei: Importatorul Skoda Romania din cadrul Porsche Romania, Shell Helix, G4S, Omniasig si Rombet", a mai adaugat Adrian Raspopa.
Sursa Foto: Gabi Tomescu
Sursa: Skoda
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (2)
-
0445010799 167006205r pompa inalta renault grand scenec iv... 1500 Lei
Lupe bi xenon bmw 3 e90 e91 e92 e93 m-pakiet (2005-2014) cod... 150 Lei
166000121r 8201453073 16600-00q2n 0445110652 bosch injector... 500 Lei
-
95521533 55578075 dcri301030 denso injector opel astra j k... 600 Lei
3z01011000 a2113200104 a2203200104 a2113200304 compresor... 700 Lei
A4710964099 a4710964799 turbosuflanta mercedes-benz actros mp4... 1000 Lei
-
0445876882 0445110800 166007427r h8201636333 injector... 500 Lei
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
A2133004320 a2133200004 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
-
9820403480 jx6q-9f593-aa 0445110749 bosch injector citroen... 600 Lei
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
-
Faruri halogen originale bmw x3 f25(2010-2014)cod-7217289 700 Lei
Vw touran bxe 2008 3900 €
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
-
21977918 22254568 22254576 85002179 7485020179 delphi injector... 1250 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
-
A2513200704 a2513201204 a2513200904 amk compresor airmatic... 1250 Lei
A2213201704 a2213200904 a2213201604 amk compresor airmatic... 1250 Lei
042200-0423 88370-47030 denso compresor de aer condiționat... 1250 Lei
-
Lupe far xenon bmw e90 e91 facelift cod 6553150000, 6553250000 150 Lei
Ford kuga automata 2.0diesel 4x4 xenon piele pilot keyless... 8950 €
Motor diesel m57t 3.0 d merge doar pe x3 !! bmw x3 e83 2004 3200 Lei
-
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
H8201636333 0445110800 166007427r 0445876882 injector... 500 Lei
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
-
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
28308779 a6510703287 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
-
A2133202804 a2133202804 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
A2313202701 a2133202904 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
-
A1643201404 a1643200204 a1643200304 amk compresor airmatic... 1250 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
0445110618 55255408 0 445 110 618 bosch injector opel corsa e... 600 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 22 Iulie 2010