Skoda Fabia S2000 la Raliul Sibiului 2010

O masina de prima mana, un pilot de top, un capriciu al raliurilor - asa poate fi rezumata prima participare a Skoda Fabia S2000 intr-un raliu din Romania. Bolidul pilotat de Adrian Raspopa, triplu Campion National la Grupa A, a avut o evolutie spectaculoasa la Raliul Sibiului: a iesit "in decor", a revenit spectaculos, s-a confruntat cu probleme tehnice si cu praful din atmosfera. Pe scurt, Raliul Sibiului 2010 a oferit momente de neuitat.
Trimite unui prieten
Adi Raspopa a inceput raliul in forta si a mers "cu gazul la maxim", incercand sa-si tina promisiunea facuta fanilor si partenerilor sai, care au facut posibila participarea la Raliul Sibiului cu Skoda Fabia S2000. In prima zi, pilotul Adi Raspopa a intrat foarte tare pe o "saritoare", iar in urmatorul viraj de stanga a alunecat in sant, ramanand suspendat "pe burta", ceea ce l-a costat sase minute din timpul cursei - lupta parea ca se va sfarsi inainte de a incepe cu adevarat. A revenit spectaculos pe Gatul Berbecului, dar timpul lasat de oficiali intre masinile ce luau startul s-a dovedit dezavantajos: Adi Raspopa a reusit sa ajunga din urma pilotul ce luase startul inaintea lui, dar faptul ca nu l-a putut depasi, l-a intarziat cu 35 de secunde. Pilotul Fabiei S2000 a terminat proba speciala pe locul al patrulea, la 12,8 secunde de prima pozitie.
"Am evoluat in forta si dupa acest incident, iar la timpul intermediar de pe Santa eram din nou pe prima pozitie. Apoi insa, din cauza traseului extrem de "bolovanos" si a ritmului de parcurgere foarte alert, am facut pana. S-a spart janta, discul de frana, iar amortizorul s-a fisurat. Am terminat proba in ritm de avarie, urmand ca in service sa remediem problemele survenite. Pe etapa a continuat seria problemelor, iar surubul care tine bratul in versou s-a rupt, rotile s-au deschis si nu am mai putut pleca de pe loc, fiind nevoiti sa abandonam. Vroiam sa demonstram ca avem potential, ca ne simtim foarte bine cu masina si ca o evolutie completa cu aceasta masina ne poate aduce primul podium la grupa N. Speram sa realizam acest lucru la Raliul Iasului, iar in 2011 sa avem un sezon complet cu Skoda Fabia S2000 si sa ne atingem obiectivul", a declarat Adrian Raspopa.
A doua jumatate a sezonului 2010 pare o copie fidela a inceputului acestui sezon. Desi s-a confruntat cu probleme tehnice si abandonuri, Adi Raspopa va lupta pana in ultimul minut de proba speciala, aceasta lupta fiind si un antrenament special pentru sezonul 2011. Raliul Sibiului a demonstrat inca o data ca un pilot de top are nevoie, pe langa talent si munca, si de un echilibru mental foarte puternic.
"Cu toate dificultatile intampinate la Raliul Sibiului, recunoscut ca cea mai dura etapa din CNR, Skoda Fabia S2000 a avut o evolutie spectaculoasa. Adi Raspopa a demonstrat din nou potentialul pe care il are, mergand la maxim, platind insa tributul acestui raliu necrutator. Am vazut ca masina poate concura de la egal la egal cu celelalte masini din campionatul nostru, asa cum se intampla si in campionatele externe. Parteneriatul cu Adi a fost unul foarte bun, el fiind un luptator pe care o iesire in decor sau probleme tehnice nu l-au speriat. Speram sa putem lucra si pe viitor impreuna, iar cu o pregatire mai minutioasa si mai multe antrenamente pe aceasta masina sa ne clasam pe podium", a declarat Vlad Rusu, Brand Manager Skoda Romania.
"Vreau sa multumesc din suflet fanilor sportului cu motor care se aflau pe probe la Raliul Sibiului si care m-au ajutat sa repun masina pe traseu cand am iesit "in decor", lui Bogdan Nastase care mi-a sarit in ajutor si mi-a dat masina lui pentru a doua zi de antrenament si, nu in ultimul rand, partenerilor mei: Importatorul Skoda Romania din cadrul Porsche Romania, Shell Helix, G4S, Omniasig si Rombet", a mai adaugat Adrian Raspopa.
Sursa Foto: Gabi Tomescu
"Am evoluat in forta si dupa acest incident, iar la timpul intermediar de pe Santa eram din nou pe prima pozitie. Apoi insa, din cauza traseului extrem de "bolovanos" si a ritmului de parcurgere foarte alert, am facut pana. S-a spart janta, discul de frana, iar amortizorul s-a fisurat. Am terminat proba in ritm de avarie, urmand ca in service sa remediem problemele survenite. Pe etapa a continuat seria problemelor, iar surubul care tine bratul in versou s-a rupt, rotile s-au deschis si nu am mai putut pleca de pe loc, fiind nevoiti sa abandonam. Vroiam sa demonstram ca avem potential, ca ne simtim foarte bine cu masina si ca o evolutie completa cu aceasta masina ne poate aduce primul podium la grupa N. Speram sa realizam acest lucru la Raliul Iasului, iar in 2011 sa avem un sezon complet cu Skoda Fabia S2000 si sa ne atingem obiectivul", a declarat Adrian Raspopa.
A doua jumatate a sezonului 2010 pare o copie fidela a inceputului acestui sezon. Desi s-a confruntat cu probleme tehnice si abandonuri, Adi Raspopa va lupta pana in ultimul minut de proba speciala, aceasta lupta fiind si un antrenament special pentru sezonul 2011. Raliul Sibiului a demonstrat inca o data ca un pilot de top are nevoie, pe langa talent si munca, si de un echilibru mental foarte puternic.
"Cu toate dificultatile intampinate la Raliul Sibiului, recunoscut ca cea mai dura etapa din CNR, Skoda Fabia S2000 a avut o evolutie spectaculoasa. Adi Raspopa a demonstrat din nou potentialul pe care il are, mergand la maxim, platind insa tributul acestui raliu necrutator. Am vazut ca masina poate concura de la egal la egal cu celelalte masini din campionatul nostru, asa cum se intampla si in campionatele externe. Parteneriatul cu Adi a fost unul foarte bun, el fiind un luptator pe care o iesire in decor sau probleme tehnice nu l-au speriat. Speram sa putem lucra si pe viitor impreuna, iar cu o pregatire mai minutioasa si mai multe antrenamente pe aceasta masina sa ne clasam pe podium", a declarat Vlad Rusu, Brand Manager Skoda Romania.
"Vreau sa multumesc din suflet fanilor sportului cu motor care se aflau pe probe la Raliul Sibiului si care m-au ajutat sa repun masina pe traseu cand am iesit "in decor", lui Bogdan Nastase care mi-a sarit in ajutor si mi-a dat masina lui pentru a doua zi de antrenament si, nu in ultimul rand, partenerilor mei: Importatorul Skoda Romania din cadrul Porsche Romania, Shell Helix, G4S, Omniasig si Rombet", a mai adaugat Adrian Raspopa.
Sursa Foto: Gabi Tomescu
Sursa: Skoda
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (2)
-
Stop stanga aripa citroen c4 picasso 1.6 motorina 2015 387 Lei
Conducte tur retur injectoare bmw 2.0d m47 seria 1 3 e87 e90... 100 Lei
Stop stanga / dreapta ford fiesta mk6 2010 2011 2012 2013 100 Lei
-
Pachet filtru particule cnh original audi a4, a5, a6, q5 2.0... 8000 Lei
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 2900 €
Dacia duster dci 2022 12750 €
-
G-g02085 macara pentru camionete 450kg 897 Lei
Usa dreapta spate renault espace v an... 850 Lei
Tripla lampa stop stanga skoda octavia 1997-2000 noua... 165 Lei
-
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa... 3000 Lei
Dezmembrez vw jetta 3, 1.6fsi
Usita rezervor 3g9809857a vw passat b8 sedan (3g2, cb2) 2.0... 250 Lei
-
Furtun apa 2.0 cdi mercedes a-class w169 a6402001452 70 Lei
Carcasa cutie sigurante dacia sandero 2 stepway 2013-2020 noua 160 Lei
Broasca haion smart forfour incuietoare portbagaj 150 Lei
-
Pompa frana mercedes c-class w203 a0054303830 200 Lei
Dezmembram renault kangoo 1.5 dci an fabr. 2015
Difuzor bara spate + ornament esapament toba compatibil audi... 1120 Lei
-
Set praguri stanga / dreapta dacia logan fab. 2004 -... 640 Lei
Folie faruri / stopuri premium ppf lights black negru 60cm x... 1225 Lei
Vw bora 1600 2000 1000 €
-
Motoras reglare far xenon audi a6 c7, audi a6 4g, a7, s6, rs6... 100 Lei
Bara spate mercedes clk w209 me-clk-209-bslook-r1fp 339 €
Ford focus benzina 2013 4690 €
-
Egr vw passat b6 2.0 tdi an 2009 2010 2011 2012 298 Lei
Ford fiesta mca trend 5 d 2017 5500 €
Conducta frana mini one r50 (ra3) 1.6 2003 250 Lei
-
Prag stanga tabla renault kadjar 1.2 benzina 2017 1089 Lei
0 986 435 655 0 445 124 014 504388750 bosch injector new... 2000 Lei
Bandou / ornament aripa stanga spate hyundai tucson fab. 2004... 100 Lei
-
9x2q-9k546-db 9x2q-9k546-da 0445116013 bosch injector citroen... 500 Lei
Telescop fata dreapta opel tigra z14xep - (2004 2010) 75 Lei
5801621241 826996-0002 826996-5002 5801674711 garrett... 5000 Lei
-
Bmw 120 seria 1 /1.6 diesel recent adus si inmatri ro.2025 an... 31000 Lei
Stop stanga / dreapta dacia sandero 2008 2009 2010 2011 2012 100 Lei
0 445 020 195 5801486599 bosch pompa inalta presiune iveco... 600 €



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 22 Iulie 2010