TESS RALLY 2010 - avancronica unui spectacol asteptat
• Szabo are copilot nou, Tempesta – marele favorit
• Intoarcerea lui Girtofan la primul navigator
• „Datoriile” lui Manu
• Revenirile lui Aur si Raspopa
• Lupta in trei la Grupa A
• Dupa prima zi de recunoasteri lista de inscrieri s-a extins la 48 de echipaje
• Programul zilei de sambata se devanseaza cu 30 de minute
Semne bune anul are
Semnul bun, in aceasta perioada in care criza incepe sa isi arate coltii mai mult ca niciodata, este ca Multinationalele s-au intors, din nou, spre raliuri. Evident, nu se mai vehiculeaza aceleasi bugete ca in anii de glorie, dar important este ca automobilismul redevine un obiectiv in ochii celor care pot asigura linistea financiara in acest sport. Astfel, pe bolizi se va putea citi Cosmote, Alexandrion, Repsol, Group Ana si Shell.
Bursa pariurilor
Ca de obicei, inaintea primei etape din campionat, incepe bursa pariurilor. In randurile de mai jos, vom incerca sa va prezentam, dupa opinia noastra, sansele marilor favoriti la cununa cu lauri a Campionatului National 2010.
Szabo Gergo are emotii cu un navigator nou
Campionul national en-titre, ungurul Szabo Gergo, s-a intors in campionat pentru a-si apara titlul cucerit anul trecut. Masina, un Mitsubishi Lancer EVO 9, este printre cele mai puternice din campionat, iar Szabo, in al treilea an de raliuri in Romania s-a obisnuit cu probele speciale. Totusi, marele handicap al maghiarului este faptul ca si-a schimbat copilotul, anul acesta avandu-l in dreapta pe Csegzy Levente, si este greu de crezut ca va reusi, din prima, sa se obisnuiasca cu noul sau coleg. Daca va trece de acest obstacol, atunci Szabo se va bate cu sanse mari sa „bifeze” titlul si in acest an.
Echipajul Tempesta/Pulpea, marele favorit la titlu
De departe, marele favorit in 2010 la titlul national este Marco Tempestini. Tempesta are la dispozitie un Peugeot 207 S2000, despre care se spune ca este cel mai competitiv bolid aflat la start in acest sezon. De asemnea, Marco, impreuna cu copilotul sau, Dorin Pulpea, formeza, poate, cel mai sudat echipaj din caravana automobilistica. Cei doi au trecut prin multe, s-au batut doi ani, uneori de la egal la egal, cu finlandezul Jarkko Miettinen si ungurul Szabo, au acumulat foarte multa experienta, iar acum a venit timpul lor. Mai ales ca, in pauza competitionala, Tempesta s-a antrenat foarte mult in Italia, unde s-a familiarizat cu noua sa masina, iar acum, mai mult ca niciodata, are calea deschisa spre titlu. Dar, totul numai de el si copilotul sau depinde...
Dan Girtofan s-a intors la vechiul sau coechipier
Dupa doi ani de cautari, financiare si nu numai, se pare ca Dan Girtofan s-a linistit si, cu un sponsor nou, poate avea un cuvant greu de spus in lupta pentru titlul national din acest an. Dar, problema lui Giri pare a fi, ca si la Szabo, tot copilotul. Dupa ce s-a despartit de Dorin Pulpea, brasoveanul a incercat multi copiloti, si, pina la urma, a revenit la coechipierul sau din tinerete, Mita Lazarescu. Daca vor reusi cei doi sa formeze cu adevarat o echipa, atunci echipajul brasovean nu ar trebui sa lipseasca din lupta pentru titlu. Daca...
„Datoriile” lui Manu Mihalache
Un alt pilot brasovean, Manu Mihalache, cu un sustinator „proaspat”, si cu Sorin Colceriu in dreapta, incepe un sezon in care are multe de demonstrat, mai ales sustinatorilor sai. Nu de alta, dar podiumul de anul trecut, de la etapa inaugurala, a fost „mincinos”. Motivul? Simplu, l-a batut Porcisteanu cu „ceasul de la gara”. Acum, Manu trebuie sa isi plateasca datoriile fata de brasoveni si o poate face doar intr-un singur fel: sa redevina pilotul care nu avea rival, mai ales pe teren propriu.
Marisca, eternul „pericol”
Din lupta pentru titlul national nu poate fi exclus clujeanul Bogdan Marisca, omul care a avut probleme cu bugetul pentru 2010. Desi s-a zvonit ca nu va putea sa sustina financiar intreg sezonul, Bogdan a dezmintit si a spus ca se va bate la titlu. Si cu Sebastian Itu in dreapta, Marisca poate fi un pericol real pentru cei din fata.
Revansa lui Porcisteanu?
Anul trecut, la Brasov, Vali Porcisteanu a obtinut prima victorie din cariera. Dupa un start fulminant, „Vallino” s-a sufocat in plina cursa spre podiumul de premiere si, chiar daca pe final a avut cateva tresariri, a ramas doar o speranta. Acum, este timpul sa demonstreze ce poate.
Aur si Raspopa, doua spectaculoase reveniri
Nu putem trece cu vederea revenirea lui Titi Aur pe specialele din raliuri. Cu 8 titluri nationale in palmares si cu 6 victorii la Brasov, pilotul barladean are un navigator nou, in persoana lui Borbely Karoly, si acesta ar putea fi punctul sau nevralgic.
Tot la reveniri, sa notam intoarcerea in curse a lui Adrian Raspopa, cu un Mitsubishi Lancer EVO 9, care, daca este in forma si nu sare in „decor” le poate incurca, fara probleme, socotelile „balenelor”.
Keleti, cu presedintele in dreapta, asteapta lupta pentru titlu
In grupa A, Edwin Keleti, cu un copilot presedinte in dreapta, Victor Ponta, vrea sa isi apere titlul cucerit anul trecut. Astfel, acest echipaj sudat, cu un Renault Maxi Clio Evo 3, se va bate, din nou, si in mod sigur cu „dinamovistul” Alexandru Filip, care a devenit, de curand „caine” cu acte in regula. In aceasta batalie, poate intra, cu sanse reale, si Alexandru Pitigoi, revenit in curse, la grupa A de aceasta data, dupa o pauza de un an.
Bugetul, singurul „adversar” al lui Gugu
Alexandru Marginean, detinatorul titlului la H, va fi doar spectator in acest campionat. Este mare pacat, intrucat s-a intors „Gugu” Graef si, probabil, lupta intre cei doi ar fi fost extrem de spectaculoasa. Dar, in aceste conditii, „Gugu” nu are decat un singur adversar: bugetul. Daca va avea banii necesari pentru a participa la toate etapele, nu prea are cum sa piarda titlul.
48 de echipaje pe lista de inscrieri
Dupa prima zi de recunoasteri lista de inscrieri s-a extins la 48 de echipaje.
Sambata start la ora 10 :00
Programul zilei de sambata a fost devansat cu 30 de minute. Aceasta modificare nu afecteaza programul de inchidere a circulatiei. Startul probelor speciale 2,3,4,5 si 6 se devanseaza cu 30 de minute.
Tess Rally 2010 este sustinut de companiile : TESS - distribuitor Audi si Volkswagen, Lubexpert Romania - distribuitor Mobil 1 si Hotel Aro Palace ca parteneri principali si de companiile Espavo Brasov, Kampur Service Brasov si Vectra Service in calitate de parteneri. Partener asociatal Tess Rally este compania Goodyear Dunlop Tires Romania, sponsor national al campionatului de raliuri.
Despre Tess Rally 2010
Primul contact cu participantii va fi joi 15 aprilie cand toti cei inscrisi la Tess Rally vor participa la Shakedown pe un traseu comun cu al probei speciale “Poiana”, situat in zona cunoscuta sub denumirea de “Cabana Aviatorilor”.
Tess Rally 2010 incepe vineri 16 aprilie cand se va desfasura super speciala Brasov Rally Show - pe bulevardul Eroilor din centrul Brasovului. Sambata 17 aprilie se vor desfasura probele spre si dinspre Sinca Veche (DN73A) si celebra Poiana “lunga” cu startul din Rasnov. Duminica 18 aprilie urmeaza sa aiba loc numai putin celebra proba “Babarunca”(dus/intors) si festivitatea de premiere in sala “Amfiteatru” (“Barul de noapte”) a hotelului Aro Palace din Brasov.
Tess Rally 2010 - date tehnice
Lungime totala raliu : 220.00 km
Din care probe speciale : 101.60 km
Cea mai lunga proba speciala : “Babarunca” (PS7) - 28.10 km
Cea mai scurta proba speciala : “Brasov Rally Show” (PS1) - 1.20 km
Locatiile raliului:
Sediul central :Hotel Aro Palace Brasov
Parcul de start/sosire : parcarea de pe B-dul Eroilor paralela cu parcul Nicolae Titulescu
Parcul de service : Parcarea de langa P-ta Constitutiei (Centru Civic)
-
Carcasa cutie sigurante dacia sandero 2 stepway 2013-2020 noua
160 Lei
Vw bora 1600 2000
1000 €
Carlig remorcare nissan qashqai j10 2007 2008 2009 2010 2011 2012
500 Lei
-
Furtun / conducta intercooler audi a3 8p 1.9 tdi fab. 2003 -...
80 Lei
Dezmembram renault kangoo 1.5 dci an fabr. 2015
Scrumiera skoda octavia ii fab. 2004 - 2013 ⭐⭐⭐⭐⭐
100 Lei
-
0 445 020 195 5801486599 bosch pompa inalta presiune iveco...
600 €
Prag stanga tabla renault kadjar 1.2 benzina 2017
1089 Lei
0445116042 9687454380 1980el 0986435392 bosch injector citroen...
500 Lei
-
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite...
2900 €
Furtun apa 2.0 cdi mercedes a-class w169 a6402001452
70 Lei
Motor iveco daily 2.8 hdi
2200 Lei
-
Suport accesorii audi a3 8p 1.9 tdi fab. 2003 - 2012...
50 Lei
Fiting adblue încălzit cu filtru cod 98001230
300 Lei
Carlig remorca 7h0803881b volkswagen vw transporter t5 [2003 -...
600 Lei
-
Stop stanga aripa, fiat albea (178) (id:650991)
274 Lei
0 986 435 655 0 445 124 014 504388750 bosch injector new...
2000 Lei
Citroen ds5 1.6thp 200cp 2012
7350 €
-
Jante audi a4 b9 a6 avant 4g/4g1 a6 f2 new a6 allroad q3 q5...
3600 Lei
5801621241 826996-0002 826996-5002 5801674711 garrett...
5000 Lei
Bmw 520 2.0 d 2012
7500 €
-
G-g02085 macara pentru camionete 450kg
897 Lei
Bmw 320 2.0d 2007
3650 €
Jante de aliaj 5x112 r18 originale audi a4 b9,(compatibile...
600 €
-
Stop stanga dacia sandero 2008 2009 2010 2011 2012
100 Lei
9x2q-9k546-db 9x2q-9k546-da 0445116013 bosch injector citroen...
500 Lei
Adaptor bec led volkswagen golf 7 / passat b7 / scirocco 386913
23 Lei
-
Motoras reglare far xenon audi a6 c7, audi a6 4g, a7, s6, rs6...
100 Lei
Radio cd audi a5 a4 b8, 8t1035652g, 8t1035652d,
380 Lei
Jante noi 17 inch originale vw passat 3g b8 r17 nivelles
950 €
-
Plasa rulou separare portbagaj originala vw touareg (7l)
299 Lei
0445020160 0445020292 0445020195 0986437512 bosch pompa inalta...
3000 Lei
Pompa frana mercedes c-class w203 a0054303830
200 Lei
-
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa...
3000 Lei
A6510700587 28342997 delphi r00002d injector mercedes cdi 2.2...
100 €
Capac buton geam electric opel astra h zafira b tigra b
20 Lei
PieseAuto.ro
Importanta farurilor pentru masina ta
PieseAuto.ro
A venit iarna! 20 de piese auto care iti pot face probleme in sezonul rece
PieseAuto.ro
Nu mai coboara geamurile: probleme cu macaraua de geam si rezolvarea lor