TESS RALLY 2010 - avancronica unui spectacol asteptat

• Szabo are copilot nou, Tempesta – marele favorit
• Intoarcerea lui Girtofan la primul navigator
• „Datoriile” lui Manu
• Revenirile lui Aur si Raspopa
• Lupta in trei la Grupa A
• Dupa prima zi de recunoasteri lista de inscrieri s-a extins la 48 de echipaje
• Programul zilei de sambata se devanseaza cu 30 de minute
Semne bune anul are
Semnul bun, in aceasta perioada in care criza incepe sa isi arate coltii mai mult ca niciodata, este ca Multinationalele s-au intors, din nou, spre raliuri. Evident, nu se mai vehiculeaza aceleasi bugete ca in anii de glorie, dar important este ca automobilismul redevine un obiectiv in ochii celor care pot asigura linistea financiara in acest sport. Astfel, pe bolizi se va putea citi Cosmote, Alexandrion, Repsol, Group Ana si Shell.
Bursa pariurilor
Ca de obicei, inaintea primei etape din campionat, incepe bursa pariurilor. In randurile de mai jos, vom incerca sa va prezentam, dupa opinia noastra, sansele marilor favoriti la cununa cu lauri a Campionatului National 2010.
Szabo Gergo are emotii cu un navigator nou
Campionul national en-titre, ungurul Szabo Gergo, s-a intors in campionat pentru a-si apara titlul cucerit anul trecut. Masina, un Mitsubishi Lancer EVO 9, este printre cele mai puternice din campionat, iar Szabo, in al treilea an de raliuri in Romania s-a obisnuit cu probele speciale. Totusi, marele handicap al maghiarului este faptul ca si-a schimbat copilotul, anul acesta avandu-l in dreapta pe Csegzy Levente, si este greu de crezut ca va reusi, din prima, sa se obisnuiasca cu noul sau coleg. Daca va trece de acest obstacol, atunci Szabo se va bate cu sanse mari sa „bifeze” titlul si in acest an.
Echipajul Tempesta/Pulpea, marele favorit la titlu
De departe, marele favorit in 2010 la titlul national este Marco Tempestini. Tempesta are la dispozitie un Peugeot 207 S2000, despre care se spune ca este cel mai competitiv bolid aflat la start in acest sezon. De asemnea, Marco, impreuna cu copilotul sau, Dorin Pulpea, formeza, poate, cel mai sudat echipaj din caravana automobilistica. Cei doi au trecut prin multe, s-au batut doi ani, uneori de la egal la egal, cu finlandezul Jarkko Miettinen si ungurul Szabo, au acumulat foarte multa experienta, iar acum a venit timpul lor. Mai ales ca, in pauza competitionala, Tempesta s-a antrenat foarte mult in Italia, unde s-a familiarizat cu noua sa masina, iar acum, mai mult ca niciodata, are calea deschisa spre titlu. Dar, totul numai de el si copilotul sau depinde...
Dan Girtofan s-a intors la vechiul sau coechipier
Dupa doi ani de cautari, financiare si nu numai, se pare ca Dan Girtofan s-a linistit si, cu un sponsor nou, poate avea un cuvant greu de spus in lupta pentru titlul national din acest an. Dar, problema lui Giri pare a fi, ca si la Szabo, tot copilotul. Dupa ce s-a despartit de Dorin Pulpea, brasoveanul a incercat multi copiloti, si, pina la urma, a revenit la coechipierul sau din tinerete, Mita Lazarescu. Daca vor reusi cei doi sa formeze cu adevarat o echipa, atunci echipajul brasovean nu ar trebui sa lipseasca din lupta pentru titlu. Daca...
„Datoriile” lui Manu Mihalache
Un alt pilot brasovean, Manu Mihalache, cu un sustinator „proaspat”, si cu Sorin Colceriu in dreapta, incepe un sezon in care are multe de demonstrat, mai ales sustinatorilor sai. Nu de alta, dar podiumul de anul trecut, de la etapa inaugurala, a fost „mincinos”. Motivul? Simplu, l-a batut Porcisteanu cu „ceasul de la gara”. Acum, Manu trebuie sa isi plateasca datoriile fata de brasoveni si o poate face doar intr-un singur fel: sa redevina pilotul care nu avea rival, mai ales pe teren propriu.
Marisca, eternul „pericol”
Din lupta pentru titlul national nu poate fi exclus clujeanul Bogdan Marisca, omul care a avut probleme cu bugetul pentru 2010. Desi s-a zvonit ca nu va putea sa sustina financiar intreg sezonul, Bogdan a dezmintit si a spus ca se va bate la titlu. Si cu Sebastian Itu in dreapta, Marisca poate fi un pericol real pentru cei din fata.
Revansa lui Porcisteanu?
Anul trecut, la Brasov, Vali Porcisteanu a obtinut prima victorie din cariera. Dupa un start fulminant, „Vallino” s-a sufocat in plina cursa spre podiumul de premiere si, chiar daca pe final a avut cateva tresariri, a ramas doar o speranta. Acum, este timpul sa demonstreze ce poate.
Aur si Raspopa, doua spectaculoase reveniri
Nu putem trece cu vederea revenirea lui Titi Aur pe specialele din raliuri. Cu 8 titluri nationale in palmares si cu 6 victorii la Brasov, pilotul barladean are un navigator nou, in persoana lui Borbely Karoly, si acesta ar putea fi punctul sau nevralgic.
Tot la reveniri, sa notam intoarcerea in curse a lui Adrian Raspopa, cu un Mitsubishi Lancer EVO 9, care, daca este in forma si nu sare in „decor” le poate incurca, fara probleme, socotelile „balenelor”.
Keleti, cu presedintele in dreapta, asteapta lupta pentru titlu
In grupa A, Edwin Keleti, cu un copilot presedinte in dreapta, Victor Ponta, vrea sa isi apere titlul cucerit anul trecut. Astfel, acest echipaj sudat, cu un Renault Maxi Clio Evo 3, se va bate, din nou, si in mod sigur cu „dinamovistul” Alexandru Filip, care a devenit, de curand „caine” cu acte in regula. In aceasta batalie, poate intra, cu sanse reale, si Alexandru Pitigoi, revenit in curse, la grupa A de aceasta data, dupa o pauza de un an.
Bugetul, singurul „adversar” al lui Gugu
Alexandru Marginean, detinatorul titlului la H, va fi doar spectator in acest campionat. Este mare pacat, intrucat s-a intors „Gugu” Graef si, probabil, lupta intre cei doi ar fi fost extrem de spectaculoasa. Dar, in aceste conditii, „Gugu” nu are decat un singur adversar: bugetul. Daca va avea banii necesari pentru a participa la toate etapele, nu prea are cum sa piarda titlul.
48 de echipaje pe lista de inscrieri
Dupa prima zi de recunoasteri lista de inscrieri s-a extins la 48 de echipaje.
Sambata start la ora 10 :00
Programul zilei de sambata a fost devansat cu 30 de minute. Aceasta modificare nu afecteaza programul de inchidere a circulatiei. Startul probelor speciale 2,3,4,5 si 6 se devanseaza cu 30 de minute.
Tess Rally 2010 este sustinut de companiile : TESS - distribuitor Audi si Volkswagen, Lubexpert Romania - distribuitor Mobil 1 si Hotel Aro Palace ca parteneri principali si de companiile Espavo Brasov, Kampur Service Brasov si Vectra Service in calitate de parteneri. Partener asociatal Tess Rally este compania Goodyear Dunlop Tires Romania, sponsor national al campionatului de raliuri.
Despre Tess Rally 2010
Primul contact cu participantii va fi joi 15 aprilie cand toti cei inscrisi la Tess Rally vor participa la Shakedown pe un traseu comun cu al probei speciale “Poiana”, situat in zona cunoscuta sub denumirea de “Cabana Aviatorilor”.
Tess Rally 2010 incepe vineri 16 aprilie cand se va desfasura super speciala Brasov Rally Show - pe bulevardul Eroilor din centrul Brasovului. Sambata 17 aprilie se vor desfasura probele spre si dinspre Sinca Veche (DN73A) si celebra Poiana “lunga” cu startul din Rasnov. Duminica 18 aprilie urmeaza sa aiba loc numai putin celebra proba “Babarunca”(dus/intors) si festivitatea de premiere in sala “Amfiteatru” (“Barul de noapte”) a hotelului Aro Palace din Brasov.
Tess Rally 2010 - date tehnice
Lungime totala raliu : 220.00 km
Din care probe speciale : 101.60 km
Cea mai lunga proba speciala : “Babarunca” (PS7) - 28.10 km
Cea mai scurta proba speciala : “Brasov Rally Show” (PS1) - 1.20 km
Locatiile raliului:
Sediul central :Hotel Aro Palace Brasov
Parcul de start/sosire : parcarea de pe B-dul Eroilor paralela cu parcul Nicolae Titulescu
Parcul de service : Parcarea de langa P-ta Constitutiei (Centru Civic)
-
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
Faruri bi-xenon hummer h3 cu lupa 3750 Lei
-
Diagnoza motor suzuki marine jet boat - outboard - wave runner... 660 Lei
Dacia logan benzina 2020 7300 €
Prezoane negre jante aliaj m14x1.5 vw, seat, skoda, audi,... 7 Lei
-
A6510703087 28307309 hrd350 delphi injector mercedes-benz... 500 Lei
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
Aripa dreapta fata dacia logan 2008 noua 6001546713 6001549973 185 Lei
-
Far dreapta toyota rav4 rav4 - - (2012 2018) 750 Lei
Aparatori aripa toyota land cruiser prado fj150 2018+... 1450 Lei
Broasca dreapta fata , dacia logan cod- 8200213917 50 Lei
-
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
Toba finala sport audi a4 b5 friedrich motorsport 400 Lei
-
Conducta ulei opel astra h astra g corsa c meriva 1.7 cdti z17dth 70 Lei
10009700181 5801928231 504360048 borgwarner bi-turbo iveco... 5000 Lei
Geam dispersor far stanga ford f-max h625 camion cod jc4613e015ac 500 Lei
-
Bara spate ford kuga 2 st-line facelift an 2016-2017-2018-2019... 600 Lei
Usa opel zafira b usi fata spate stanga dreapta z167 250 Lei
Jante aliaj 15 zoll originale ford focus / fiesta / puma / fusion 900 Lei
-
55278596 8220880003 turbo alfa romeo mito fiat 500l 500x doblo... 1250 Lei
Centura stanga spate volkswagen tiguan 2 (2016-2020) 2.0... 250 Lei
166003281r a6220702100 0445110895 bosch injector mercedes... 700 Lei
-
8201055367 0986435211 166105302r 0445110414 bosch injector... 600 Lei
Capota motor vw golf 6 variant 2009-2014 noua 5k0823031f... 500 Lei
Motoras oglinzi actuator usa volkswagen audi golf bmw seat 50 Lei
-
0445110743 8514148 bosch injector bmw... 600 Lei
Panou sigurante bsm ab4 peugeot 508 i 2.0 hdi rxh hybrid4 163... 500 Lei
5801644454 0986435255 0445110564 bosch injector iveco daily vi... 600 Lei
-
Selector mercedes c270 cdi w203 300 Lei
Dezmembram audi a6 3.0 tdi automat 4x4 an fabr. 2014
Aripa fata stanga toyota rav4 rav4 - - (2010 2012) 300 Lei
-
Grila dreapta proiector ceata bara fata audi a4 b8 2012-2015... 235 Lei
A6420902486 a6420902386 a6420902086 gtb2060vklr turbo mercedes... 2500 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei


