Un raliu plin de peripetii pentru echipajele Napoca Rally Academy
Desi au avut parte de multe evenimente, cei doi au reusit inca o evolutie notabila si s-au impus si in clasamentul juniorilor si au obtinut a doua pozitie si in clasamentul masinilor cu doua roti motrice. "Pentru noi acest loc doi la grupa A valoreaza cat o victorie. Am avut foarte multe peripetii in acest raliu, suntem foarte multumiti ca am ajuns la final. Vineri, la shake-down am rupt o planetara, sambata, dupa prima proba, pe etapa de legatura, s-a deschis capota, care a lovit parbrizul. Am fost nevoiti sa mergem cu parbrizul spart trei probe speciale, vizibilitatea scadea progresiv, lucru care, evident, ne-a incetinit. Am mers foarte bine pe probele pe care am avut vizibilitate sunt multumit de evolutia noastra. Am reusit partial sa recuperam ce-am pierdut, ne-a iesit la juniori unde ne-am impus in fata lui Bogdan Casian, dar la grupa A nu am putut sa ne adjudecam victoria. Trebuie sa aducem multumiri lui Alex Filip, lui George de la Colina Motors, celor de la Citroen Romania si, bineinteles, echipei de la Transilvania MotorSport, fara de care nu am fi ajuns la final. Puteam fi si mai fericit, dar este un rezultat care ne multumeste", a declarat Vlad Cosma in ultimul parc de service al Raliului Tara Barsei.
In schimb, celalalt echipaj al Napoca Rally Academy implicat in lupta din cadrul grupei A si a Trofeului Citroen, Danny Ungur/Toni Avram, a fost nevoit, pentru prima oara in acest sezon, sa traga pe dreapta inainte de final. "Un raliu pe care vrem sa-l stergem cat mai repede din memorie si ma refer aici la intreaga echipa. Am abandonat si noi, alaturi de Bogdan si de Marco. Masina a mers foarte bine pana sa cedeze motorul. Era o lupta interesanta, ne apropiasem la doua secunde de Vlad, dar la prima trecere pe proba lunga, pe PS4, temperatura motorului a crescut foarte mult si, la un moment dat, acesta a cedat si a trebuit sa ne oprim. Imi pare rau de munca noastra, a mecanicilor, a tuturor. Avand in vedere ca se aplica regula N-1 (un rezultat din cele opt raliuri din acest sezon nu se ia in considerare in stabilirea clasamentelor la final), dorim sa stergem acest raliu si sa-l uitam cat mai repede. Sper sa ramana primul si ultimul abandon in 2010", a spus Danny Ungur la final.
Credit foto: rallyphoto.ro
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2200 Lei
- Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 299.99 Lei Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Grila aerisire mazda 6 gg ( 2002-2007 ) 50 Lei Bmw 520 diesel 2009 8200 € Mercedes citan 2016,clima 2016 7500 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Fiat 500 x benzina+gpl 1.6 aspirat navigatie,pilot... 11750 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Skoda octavia 2 vrs extra dotari laurin&klement 1.6 mpi gpl... 7500 €
- Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Th-10399 blocaj volanta motor ford diesel și benzina 35 Lei Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Ford focus cabrio 2007 3500 Lei Kia carens euro 5b 2015 7950 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 €