Un raliu plin de peripetii pentru echipajele Napoca Rally Academy

Un raliu plin de peripetii pentru echipajele Napoca Rally Academy
Echipajul Napoca Rally Academy, Vlad Cosma/Florin Dorca a reusit sa se impuna din nou in Citroen Racing Trophy si sa obtina un nou loc secund la grupa A la a sasea etapa a Campionatului National de Raliuri, Raliul Tara Barsei.
Distribuie pe Facebook

Desi au avut parte de multe evenimente, cei doi au reusit inca o evolutie notabila si s-au impus si in clasamentul juniorilor si au obtinut a doua pozitie si in clasamentul masinilor cu doua roti motrice. "Pentru noi acest loc doi la grupa A valoreaza cat o victorie. Am avut foarte multe peripetii in acest raliu, suntem foarte multumiti ca am ajuns la final. Vineri, la shake-down am rupt o planetara, sambata, dupa prima proba, pe etapa de legatura, s-a deschis capota, care a lovit parbrizul. Am fost nevoiti sa mergem cu parbrizul spart trei probe speciale, vizibilitatea scadea progresiv, lucru care, evident, ne-a incetinit. Am mers foarte bine pe probele pe care am avut vizibilitate sunt multumit de evolutia noastra. Am reusit partial sa recuperam ce-am pierdut, ne-a iesit la juniori unde ne-am impus in fata lui Bogdan Casian, dar la grupa A nu am putut sa ne adjudecam victoria. Trebuie sa aducem multumiri lui Alex Filip, lui George de la Colina Motors, celor de la Citroen Romania si, bineinteles, echipei de la Transilvania MotorSport, fara de care nu am fi ajuns la final. Puteam fi si mai fericit, dar este un rezultat care ne multumeste", a declarat Vlad Cosma in ultimul parc de service al Raliului Tara Barsei.

In schimb, celalalt echipaj al Napoca Rally Academy implicat in lupta din cadrul grupei A si a Trofeului Citroen, Danny Ungur/Toni Avram, a fost nevoit, pentru prima oara in acest sezon, sa traga pe dreapta inainte de final. "Un raliu pe care vrem sa-l stergem cat mai repede din memorie si ma refer aici la intreaga echipa. Am abandonat si noi, alaturi de Bogdan si de Marco. Masina a mers foarte bine pana sa cedeze motorul. Era o lupta interesanta, ne apropiasem la doua secunde de Vlad, dar la prima trecere pe proba lunga, pe PS4, temperatura motorului a crescut foarte mult si, la un moment dat, acesta a cedat si a trebuit sa ne oprim. Imi pare rau de munca noastra, a mecanicilor, a tuturor. Avand in vedere ca se aplica regula N-1 (un rezultat din cele opt raliuri din acest sezon nu se ia in considerare in stabilirea clasamentelor la final), dorim sa stergem acest raliu si sa-l uitam cat mai repede. Sper sa ramana primul si ultimul abandon in 2010", a spus Danny Ungur la final.

Credit foto: rallyphoto.ro

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri DATA PUBLICĂRII: 30 August 2010