Vallino Porcisteanu, marele castigator la Tess Rally 2011

"Vallino" Porcisteanu a defilat pe ultimii 9 kilometri ai raliului, si, desi nu a batut proba, a castigat "Tess Rally 2011". Desi a avut diferentialul rupt, Manu Mihalache a fost cel mai rapid pe Poiana, dar i-au lipsit, in final, doar 9 zecimi, pentru a-l depasi pe Dan Girtofan, care a prins ultima treapta a podiumului. Al doilea, "argintul" a fost Marisca, omul care, la inceputul zilei avea un singur obiectiv: sa termine cursa.
Trimite unui prieten
- "Ma mut la Brasov", a spus Porcisteanu la finalul cursei
- Marisca si-a depasit obiectivul
- Girtofan nu a "ghicit" gumele
- Mihalache, la 9 zecimi de podium
"Vallino" Porcisteanu a defilat pe ultimii 9 kilometri ai raliului, si, desi nu a batut proba, a castigat "Tess Rally 2011". Desi a avut diferentialul rupt, Manu Mihalache a fost cel mai rapid pe Poiana, dar i-au lipsit, in final, doar 9 zecimi, pentru a-l depasi pe Dan Girtofan, care a prins ultima treapta a podiumului. Al doilea, "argintul" a fost Marisca, omul care, la inceputul zilei avea un singur obiectiv: sa termine cursa.
Porcisteanu si raliul lui de casa
Victoria lui Porcisteanu la Brasov nu este intamplatoare, intrucat pilotul pitestean se simte foarte bine la Brasov, el fiind la a treia victorie intr-o cursa organizata la poalele Tampei. "Am sa ma mut la Brasov, pentru ca numai aici castig raliuri. Pot sa spun ca, deja, Brasovul este cursa mea de casa", a spus Porcisteanu, care a continuat: "Pe la mijlocul raliului, la intorcerea de la Babarunca, intrasem intr-o pasa proasta. Nu am avut gumele adecvate si Bogdan Marisca mergea extraordinar. Dar, pe ultimele doua probe speciale am facut alegerea corecta si nu am mai avut probleme".
Marisca si-a depasit obiectivul fixat la inceputul zilei
Inainte de startul in probele speciale ale zilei de sambata, Bogdan Marisca avea un singur obiectiv: sa treaca linia de sosire, indiferent de loc. A reusit mai mult decat atat si a urcat pe treapta a doua a podiumului de premiere la Tess Rally 2011. "Pot sa spun ca a fost o zi extraordinara. Am venit la raliu in ultimul moment si nu credeam ca vom termina atat de bine. Ii multumesc lui Dan Necula, care a facut partea electrica a masinii, asa, fara nici un test. Le multumesc si baietilor, pentru ca au facut minuni in acest raliu si il felicit pe Vali, pentru ca a meritat victoria", a spus Marisca. Desi pe PS 5, adica pe cheia a facut alegrea corecta, acest lucru nu s-a mai intamplat pe ultimele doua. "Nu am ales gumele corect. Am avut mult de munca, iar pneurile s-au facut praf", a punctat clujeanul.
Girtofan nu a "ghicit" gumele
Brasoveanul Dan Girtofan a reusit sa prinda, in-extremis, "bronzul" la Brasov, in fata propriilor suporteri. Poate ca ar fi castigat, daca ar fi ales bine pneurile pe fiecare proba speciala. "Am fost tot pe invers. Nu le-am nimerit pe nici o proba. Nu sunt multumit, pentru ca simteam ca astazi pot castiga. Dar*", a spus Girtofan.
Mihalache, la 9 zecimi de podium
Ghinionistul zilei a fost Manu Mihalache, care a incheiat raliul cu diferentialul spate spart, terminand langa podium, la doar 9 zecimi de Girtofan. "Am castigat Poiana, dar cu diferentialul rupt. S-a dus chiar la startul probei speciale. Daca nu s-ar fi dus, prindeam podiumul", a spus cel care a luat startul datorita prietenilor, dar care va merge si in etapa urmatoare.
Debut cu dreptul pentru Keleti
La prima cursa pe noul bolid, un Mitsubishi Lancer EVO X, echipajul Edwin Keleti-Victor Ponta a ocupat locul 5, acumuland puncte pretioase in clasamentul general. "La prima cursa cu noua masina, este un rezultat foarte bun. Am mers impecabil, sunt foarte multumit", a spus Keleti.
In puncte, in clasamentul FIA, au terminat, in ordine, Bereczki, Stratiev, Tatoiu, Baldescu si Rus.
Ivan a abandonat, Nastase a castigat
In Cupa Dacia, principalul favorit, Viorel Ivan, care a dominat copios ostilitatile, a abandonat si i-a lasat cale libera spre victorie lui Bogdan Nastase, care a fost urmat, in clasamentul Cupei, de Bogdan Tarnovean si Spartacus Popa.
Surpriza Bereczki
Norbert Bereczki, campionul de anul trecut al diviziei secunde maghiare, la a doua cursa cu un Citroen C2R2 a castigat, fara probleme "Citroen Racing Trophy". In clasamentul competitiei monomarca, pilotul maghiar a fost urmat de Tihomir Stratiev si Alina Bunica.
Graef a punctat la impresia artistica
Fara Toyota Celica, Gunther Graef cu al sau Porsche 911SC, a fost punctul de atractie la clasa 11 (fosta grupa H), dar nu a prins decat ultima treapta a podiumului de premiere. Primul a fost Liviu Savu, iar al doilea a terminat Sorin Iliescu. Clasa 19 (fosta grupa K) a fost dominata de Danny Ungur, urmat, in ordine de Jean Tatu si Mihai Lacatus.
Tess Rally 2011, prima etapa a Campionatului National de Raliuri - Dunlop, s-a desfasurat sub patronajul Consiliului Local si al Primariei Brasov, sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, si sub directa supraveghere a Inspectoratelor Judetene de Jandarmi Brasov si Prahova, Inspectoratelor Judetene de Politie Brasov si Prahova.
Tess Rally 2011 a fost sustinut si in 2011 de compania brasoveana TESS - distribuitor Audi si Volkswagen, partenerul oficial, traditional, al raliului.
Compania Lubexpert Romania, distribuitor Mobil 1, s-a alaturat si in acest an companiei Tess , in calitate de partener oficial al Tess Rally 2011.
In aceeasi calitate a sustinut si in 2011 raliul Hotel Aro Palace, cel mai vechi si mai luxos hotel din Brasov, locatie care fost si gazda Tess Rally 2011.
Si compania KLAR s-a alturat listei de parteneri sustinatori. Compania care patroneaza pentru al doilea sezon consecutiv, Cupa Dacia, si-a continuat politica de expunere in Brasov.
Si compania brasoveana Kampur Service a "recidivat" in 2011 si a fost alaturi de Auto Blic pentru a sustine Tess Rally 2011 in calitate de partener.
Au fost alaturi de organizatori si in acest sezon parteneri de traditie, companiile brasovene de succes: Cyclon, Olmedo, Turbocar Serv, Silnef Security, Rent a new car. Multumiri speciale: RAT Brasov, P&P Brasov, Restaurantul Good Life Brasov
- Marisca si-a depasit obiectivul
- Girtofan nu a "ghicit" gumele
- Mihalache, la 9 zecimi de podium
"Vallino" Porcisteanu a defilat pe ultimii 9 kilometri ai raliului, si, desi nu a batut proba, a castigat "Tess Rally 2011". Desi a avut diferentialul rupt, Manu Mihalache a fost cel mai rapid pe Poiana, dar i-au lipsit, in final, doar 9 zecimi, pentru a-l depasi pe Dan Girtofan, care a prins ultima treapta a podiumului. Al doilea, "argintul" a fost Marisca, omul care, la inceputul zilei avea un singur obiectiv: sa termine cursa.
Porcisteanu si raliul lui de casa
Victoria lui Porcisteanu la Brasov nu este intamplatoare, intrucat pilotul pitestean se simte foarte bine la Brasov, el fiind la a treia victorie intr-o cursa organizata la poalele Tampei. "Am sa ma mut la Brasov, pentru ca numai aici castig raliuri. Pot sa spun ca, deja, Brasovul este cursa mea de casa", a spus Porcisteanu, care a continuat: "Pe la mijlocul raliului, la intorcerea de la Babarunca, intrasem intr-o pasa proasta. Nu am avut gumele adecvate si Bogdan Marisca mergea extraordinar. Dar, pe ultimele doua probe speciale am facut alegerea corecta si nu am mai avut probleme".
Marisca si-a depasit obiectivul fixat la inceputul zilei
Inainte de startul in probele speciale ale zilei de sambata, Bogdan Marisca avea un singur obiectiv: sa treaca linia de sosire, indiferent de loc. A reusit mai mult decat atat si a urcat pe treapta a doua a podiumului de premiere la Tess Rally 2011. "Pot sa spun ca a fost o zi extraordinara. Am venit la raliu in ultimul moment si nu credeam ca vom termina atat de bine. Ii multumesc lui Dan Necula, care a facut partea electrica a masinii, asa, fara nici un test. Le multumesc si baietilor, pentru ca au facut minuni in acest raliu si il felicit pe Vali, pentru ca a meritat victoria", a spus Marisca. Desi pe PS 5, adica pe cheia a facut alegrea corecta, acest lucru nu s-a mai intamplat pe ultimele doua. "Nu am ales gumele corect. Am avut mult de munca, iar pneurile s-au facut praf", a punctat clujeanul.
Girtofan nu a "ghicit" gumele
Brasoveanul Dan Girtofan a reusit sa prinda, in-extremis, "bronzul" la Brasov, in fata propriilor suporteri. Poate ca ar fi castigat, daca ar fi ales bine pneurile pe fiecare proba speciala. "Am fost tot pe invers. Nu le-am nimerit pe nici o proba. Nu sunt multumit, pentru ca simteam ca astazi pot castiga. Dar*", a spus Girtofan.
Mihalache, la 9 zecimi de podium
Ghinionistul zilei a fost Manu Mihalache, care a incheiat raliul cu diferentialul spate spart, terminand langa podium, la doar 9 zecimi de Girtofan. "Am castigat Poiana, dar cu diferentialul rupt. S-a dus chiar la startul probei speciale. Daca nu s-ar fi dus, prindeam podiumul", a spus cel care a luat startul datorita prietenilor, dar care va merge si in etapa urmatoare.
Debut cu dreptul pentru Keleti
La prima cursa pe noul bolid, un Mitsubishi Lancer EVO X, echipajul Edwin Keleti-Victor Ponta a ocupat locul 5, acumuland puncte pretioase in clasamentul general. "La prima cursa cu noua masina, este un rezultat foarte bun. Am mers impecabil, sunt foarte multumit", a spus Keleti.
In puncte, in clasamentul FIA, au terminat, in ordine, Bereczki, Stratiev, Tatoiu, Baldescu si Rus.
Ivan a abandonat, Nastase a castigat
In Cupa Dacia, principalul favorit, Viorel Ivan, care a dominat copios ostilitatile, a abandonat si i-a lasat cale libera spre victorie lui Bogdan Nastase, care a fost urmat, in clasamentul Cupei, de Bogdan Tarnovean si Spartacus Popa.
Surpriza Bereczki
Norbert Bereczki, campionul de anul trecut al diviziei secunde maghiare, la a doua cursa cu un Citroen C2R2 a castigat, fara probleme "Citroen Racing Trophy". In clasamentul competitiei monomarca, pilotul maghiar a fost urmat de Tihomir Stratiev si Alina Bunica.
Graef a punctat la impresia artistica
Fara Toyota Celica, Gunther Graef cu al sau Porsche 911SC, a fost punctul de atractie la clasa 11 (fosta grupa H), dar nu a prins decat ultima treapta a podiumului de premiere. Primul a fost Liviu Savu, iar al doilea a terminat Sorin Iliescu. Clasa 19 (fosta grupa K) a fost dominata de Danny Ungur, urmat, in ordine de Jean Tatu si Mihai Lacatus.
Tess Rally 2011, prima etapa a Campionatului National de Raliuri - Dunlop, s-a desfasurat sub patronajul Consiliului Local si al Primariei Brasov, sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, si sub directa supraveghere a Inspectoratelor Judetene de Jandarmi Brasov si Prahova, Inspectoratelor Judetene de Politie Brasov si Prahova.
Tess Rally 2011 a fost sustinut si in 2011 de compania brasoveana TESS - distribuitor Audi si Volkswagen, partenerul oficial, traditional, al raliului.
Compania Lubexpert Romania, distribuitor Mobil 1, s-a alaturat si in acest an companiei Tess , in calitate de partener oficial al Tess Rally 2011.
In aceeasi calitate a sustinut si in 2011 raliul Hotel Aro Palace, cel mai vechi si mai luxos hotel din Brasov, locatie care fost si gazda Tess Rally 2011.
Si compania KLAR s-a alturat listei de parteneri sustinatori. Compania care patroneaza pentru al doilea sezon consecutiv, Cupa Dacia, si-a continuat politica de expunere in Brasov.
Si compania brasoveana Kampur Service a "recidivat" in 2011 si a fost alaturi de Auto Blic pentru a sustine Tess Rally 2011 in calitate de partener.
Au fost alaturi de organizatori si in acest sezon parteneri de traditie, companiile brasovene de succes: Cyclon, Olmedo, Turbocar Serv, Silnef Security, Rent a new car. Multumiri speciale: RAT Brasov, P&P Brasov, Restaurantul Good Life Brasov
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
0445110618 55255408 0 445 110 618 bosch injector opel corsa e... 600 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
-
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
Ford kuga automata 2.0diesel 4x4 xenon piele pilot keyless... 8950 €
-
Faruri halogen originale bmw x3 f25(2010-2014)cod-7217289 700 Lei
A2213201704 a2213200904 a2213201604 amk compresor airmatic... 1250 Lei
A2513200704 a2513201204 a2513200904 amk compresor airmatic... 1250 Lei
-
A2133004320 a2133200004 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
042200-0423 88370-47030 denso compresor de aer condiționat... 1250 Lei
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
-
0445876882 0445110800 166007427r h8201636333 injector... 500 Lei
Vw touran 1900 2008 3900 €
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
-
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
-
9820403480 jx6q-9f593-aa 0445110749 bosch injector citroen... 600 Lei
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
Lupe bi xenon bmw 3 e90 e91 e92 e93 m-pakiet (2005-2014) cod... 150 Lei
-
3z01011000 a2113200104 a2203200104 a2113200304 compresor... 700 Lei
Motor diesel m57t 3.0 d merge doar pe x3 !! bmw x3 e83 2004 3200 Lei
A2133202804 a2133202804 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
-
166000121r 8201453073 16600-00q2n 0445110652 bosch injector... 500 Lei
95521533 55578075 dcri301030 denso injector opel astra j k... 600 Lei
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
-
Anvelope vara 18 inch fulda 225/40 r18 650 Lei
A2313202701 a2133202904 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
A1643201404 a1643200204 a1643200304 amk compresor airmatic... 1250 Lei
-
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
Ford puma ford puma 1.5 diesel 120 cp impecabil fara... 14500 €
21977918 22254568 22254576 85002179 7485020179 delphi injector... 1250 Lei
-
H8201636333 0445110800 166007427r 0445876882 injector... 500 Lei
Lupe far xenon bmw e90 e91 facelift cod 6553150000, 6553250000 150 Lei
0445010799 167006205r pompa inalta renault grand scenec iv... 1500 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 11 Aprilie 2011