Victorie pentru Marisca, abandon pentru Tempesta

- Bogdan Marisca castiga autoritar Raliul Clujului Mobil 1 - Star Lubricants
- Tempesta abandoneaza invins de o defectiune stupida
- Tempesta abandoneaza invins de o defectiune stupida
Trimite unui prieten
Echipajul Napoca Rally Academy, Bogdan Marisca/Sebastian Itu, a urcat pe prima treapta a podiumului Raliului Clujului Mobil 1 - Star Lubricants, dupa o cursa pe care a controlat-o in totalitate.
Daca in super-speciala de vineri seara Bogdan a reusit doar al cincelea timp, pilotul clujean a atacat inca din prima proba a zilei de sambata, pe care a si castigat-o. Beneficiind si de o alegere inspirata a pneurilor, Marisca continua in acelasi ritm, urmatoarele doua probe speciale reprezentand tot atatea time-scratch-uri pentru Bogdan si Sebi, cei doi intrand in parcul de service de la jumatatea zilei cu un avans de peste 33 de secunde. In ciuda faptului ca decizia de a aborda a doua bucla cu acelasi tip de cauciucuri nu a mai fost la fel de fericita, pilotul Napoca Rally Academy reuseste cel mai bun timp si la a doua trecere pe proba speciala Tarnita (PS5), distantandu-se in fruntea clasamentului general provizoriu la 42,6 secunde de urmatorul clasat, avans care-i permite sa slabeasca ritmul. Bogdan Marisca cedeaza astfel intaietatea pe ultimele doua probe speciale si pe super-speciala care a incheiat raliul si isi adjudeca a doua victorie din sezonul 2010, cu un ecart confortabil, de 37,2 secunde.
"A fost o victorie frumoasa, muncita. Am ales bine cauciucurile pentru prima bucla, in care am si atacat. Am avut sansa ca adversarii nostri sa nu aleaga pneurile la fel de bine, ma refer in special la Gergo Szabo si, cand am vazut ecarturile dupa prima bucla, am stiut ca avem sanse la primul loc. Pentru a doua trecere pe cele trei probe speciale am primit informatii gresite referitoare la conditiile meteo si am ales acelasi tip de cauciucuri. N-au fost rele, dar am trait multe momente "tari" pe Tarnita 2, a fost o proba incredibila. Am reusit sa ajungem la finalul ei si apoi nu am facut altceva decat sa ne conservam avantajul. Imi pare rau pentru Vali Porcisteanu, dar in special pentru Tempesta, care cred in continuare ca ar fi fost principalul pretendent la victorie daca ar fi continuat. In final am reusit ceea ce ne-am propus si am obtinut 25 de puncte extrem de importante. Nu putem insa vorbi despre titlu, urmeaza macadamul, patru etape foarte dificile si orice se poate intampla, oricare dintre primii cinci-sase piloti avand sanse reale sa castige campionatul", a declarat Bogdan Marisca .
Cu acest rezultat, pilotul Napoca Rally Academy acumuleaza 77 de puncte in clasamentul general al Campionatului National de Raliuri al Romaniei, cu 19 mai multe fata de urmatorul clasat.
Pe de alta parte, Tempesta si Dorin Pulpea s-au numarat printre ghinionistii Raliului Clujului Mobil 1 - Star Lubricants si, chinuiti de o defectiune stupida, au fost obligati, in cele din urma, sa abandoneze. Tempesta a inceput raliul in forta, reusind cel mai bun timp al super-specialei de vineri seara. Evolutia buna continua si in prima proba a zilei de sambata, o proba "de incalzire", dupa cum avea sa spuna, in care se claseaza al doilea. A urmat insa dezastrul: pe proba speciala numarul 3, motorul ventilatorului pentru habitaclu a ars, lasandu-l pe Tempesta complet fara ventilatie pe parbriz. Cu parbrizul aproape complet aburit, pilotul Napoca Rally Academy parcurge totusi cele doua probe ramase, dar pierde aproape doua minute pana la finaul buclei. Defectiunea nu a putut fi remediata nici in parcul de service, Tempesta si Dorin incercand sa se descurce cu un spray pentru dezaburire, care nu a avut insa efectul sperat. Cei doi mai pierd inca 51 de secunde la a doua trecere pe proba speciala Tarnita, iar apoi, pe PS 6, Rasca 2, lipsiti total de vizibilitate, decid sa renunte.
"O problema tehnica stupida, dar, din pacate, o problema care ne-a lasat complet fara vizibilitate. Inainte de prima trecere pe Rasca a luat foc ventilatorul habitaclului si am mers pe urmatoarele doua probe cu parbrizul aburit complet, pierzand foarte mult timp. Am incercat sa remediem problema cu ceva solutii pentru dezaburire, dar nu a mers si, la jumatatea probei Tarnita 2, parbrizul s-a aburit din nou. Am luat startul pe PS 6, Rasca 2, dar, dupa patru kilometri, parbrizul s-a opacizat total si, fiindca urma portiunea foarte rapida, ne-am oprit. Nu puteam continua, nu mai vedeam absolut nimic. Sunt foarte fericit pentru Bogdan, acuma are prim sansa la castigarea titlului, dar campionatul nu este inca jucat. Mai sunt patru etape si doua-trei victorii pentru oricare dintre ceilalti piloti, inclusiv pentru mine, ar schimba complet datele problemei. Asteptam macadamul, speram sa fie mai bine pentru noi", a spus Tempesta la finalul Raliului Clujului Mobil 1 - Star Lubricants.
Urmatoarea etapa a Campionatului National de Raliuri este Raliul Sibiului (macadam), care se va desfasura in perioada 16-18 iulie 2010.
Daca in super-speciala de vineri seara Bogdan a reusit doar al cincelea timp, pilotul clujean a atacat inca din prima proba a zilei de sambata, pe care a si castigat-o. Beneficiind si de o alegere inspirata a pneurilor, Marisca continua in acelasi ritm, urmatoarele doua probe speciale reprezentand tot atatea time-scratch-uri pentru Bogdan si Sebi, cei doi intrand in parcul de service de la jumatatea zilei cu un avans de peste 33 de secunde. In ciuda faptului ca decizia de a aborda a doua bucla cu acelasi tip de cauciucuri nu a mai fost la fel de fericita, pilotul Napoca Rally Academy reuseste cel mai bun timp si la a doua trecere pe proba speciala Tarnita (PS5), distantandu-se in fruntea clasamentului general provizoriu la 42,6 secunde de urmatorul clasat, avans care-i permite sa slabeasca ritmul. Bogdan Marisca cedeaza astfel intaietatea pe ultimele doua probe speciale si pe super-speciala care a incheiat raliul si isi adjudeca a doua victorie din sezonul 2010, cu un ecart confortabil, de 37,2 secunde.
"A fost o victorie frumoasa, muncita. Am ales bine cauciucurile pentru prima bucla, in care am si atacat. Am avut sansa ca adversarii nostri sa nu aleaga pneurile la fel de bine, ma refer in special la Gergo Szabo si, cand am vazut ecarturile dupa prima bucla, am stiut ca avem sanse la primul loc. Pentru a doua trecere pe cele trei probe speciale am primit informatii gresite referitoare la conditiile meteo si am ales acelasi tip de cauciucuri. N-au fost rele, dar am trait multe momente "tari" pe Tarnita 2, a fost o proba incredibila. Am reusit sa ajungem la finalul ei si apoi nu am facut altceva decat sa ne conservam avantajul. Imi pare rau pentru Vali Porcisteanu, dar in special pentru Tempesta, care cred in continuare ca ar fi fost principalul pretendent la victorie daca ar fi continuat. In final am reusit ceea ce ne-am propus si am obtinut 25 de puncte extrem de importante. Nu putem insa vorbi despre titlu, urmeaza macadamul, patru etape foarte dificile si orice se poate intampla, oricare dintre primii cinci-sase piloti avand sanse reale sa castige campionatul", a declarat Bogdan Marisca .
Cu acest rezultat, pilotul Napoca Rally Academy acumuleaza 77 de puncte in clasamentul general al Campionatului National de Raliuri al Romaniei, cu 19 mai multe fata de urmatorul clasat.
Pe de alta parte, Tempesta si Dorin Pulpea s-au numarat printre ghinionistii Raliului Clujului Mobil 1 - Star Lubricants si, chinuiti de o defectiune stupida, au fost obligati, in cele din urma, sa abandoneze. Tempesta a inceput raliul in forta, reusind cel mai bun timp al super-specialei de vineri seara. Evolutia buna continua si in prima proba a zilei de sambata, o proba "de incalzire", dupa cum avea sa spuna, in care se claseaza al doilea. A urmat insa dezastrul: pe proba speciala numarul 3, motorul ventilatorului pentru habitaclu a ars, lasandu-l pe Tempesta complet fara ventilatie pe parbriz. Cu parbrizul aproape complet aburit, pilotul Napoca Rally Academy parcurge totusi cele doua probe ramase, dar pierde aproape doua minute pana la finaul buclei. Defectiunea nu a putut fi remediata nici in parcul de service, Tempesta si Dorin incercand sa se descurce cu un spray pentru dezaburire, care nu a avut insa efectul sperat. Cei doi mai pierd inca 51 de secunde la a doua trecere pe proba speciala Tarnita, iar apoi, pe PS 6, Rasca 2, lipsiti total de vizibilitate, decid sa renunte.
"O problema tehnica stupida, dar, din pacate, o problema care ne-a lasat complet fara vizibilitate. Inainte de prima trecere pe Rasca a luat foc ventilatorul habitaclului si am mers pe urmatoarele doua probe cu parbrizul aburit complet, pierzand foarte mult timp. Am incercat sa remediem problema cu ceva solutii pentru dezaburire, dar nu a mers si, la jumatatea probei Tarnita 2, parbrizul s-a aburit din nou. Am luat startul pe PS 6, Rasca 2, dar, dupa patru kilometri, parbrizul s-a opacizat total si, fiindca urma portiunea foarte rapida, ne-am oprit. Nu puteam continua, nu mai vedeam absolut nimic. Sunt foarte fericit pentru Bogdan, acuma are prim sansa la castigarea titlului, dar campionatul nu este inca jucat. Mai sunt patru etape si doua-trei victorii pentru oricare dintre ceilalti piloti, inclusiv pentru mine, ar schimba complet datele problemei. Asteptam macadamul, speram sa fie mai bine pentru noi", a spus Tempesta la finalul Raliului Clujului Mobil 1 - Star Lubricants.
Urmatoarea etapa a Campionatului National de Raliuri este Raliul Sibiului (macadam), care se va desfasura in perioada 16-18 iulie 2010.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
Stopuri cu led vw scirocco iii 289 €
-
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
504374051 504387517 7895005021s 841805-5018s gtc4088v... 5000 Lei
-
5802403259 854911-5002s 854911-0002 gt4082s garrett turbo... 700 €
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
-
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
0445010763 167003606r bosch pompa inalta presiune dacia... 1100 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
-
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
-
5801868968 826591-0003 826591-5003 garrett turbo reconditionat... 5000 Lei
17201-30110 1720130101 17201-0l042 t809a43 turbo toyota hilux... 1750 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
-
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
0445110800 h8201636333 166007427r a6080700087 injector... 500 Lei
-
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
0445116013 lr017923 02c2c40577 bosch injector citroen jaguar... 600 Lei
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
-
0445110165 55191957 93178684 5821089 bosch injector opel... 200 Lei
0445010438 55256104 0 445 010 438 bosch pompa inalta presiune... 1500 Lei
5802355023 5801951700 789773-5028 garrett turbo iveco... 2200 Lei
-
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
-
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
0445110062 9641742880 9653594280 bosch injector citroen 2.0... 150 Lei
-
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
0445110276 0986435148 55200259 bosch injector alfa romeo opel... 250 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 27 Iunie 2010