Victorie pentru Marisca, abandon pentru Tempesta

- Bogdan Marisca castiga autoritar Raliul Clujului Mobil 1 - Star Lubricants
- Tempesta abandoneaza invins de o defectiune stupida
- Tempesta abandoneaza invins de o defectiune stupida
Trimite unui prieten
Echipajul Napoca Rally Academy, Bogdan Marisca/Sebastian Itu, a urcat pe prima treapta a podiumului Raliului Clujului Mobil 1 - Star Lubricants, dupa o cursa pe care a controlat-o in totalitate.
Daca in super-speciala de vineri seara Bogdan a reusit doar al cincelea timp, pilotul clujean a atacat inca din prima proba a zilei de sambata, pe care a si castigat-o. Beneficiind si de o alegere inspirata a pneurilor, Marisca continua in acelasi ritm, urmatoarele doua probe speciale reprezentand tot atatea time-scratch-uri pentru Bogdan si Sebi, cei doi intrand in parcul de service de la jumatatea zilei cu un avans de peste 33 de secunde. In ciuda faptului ca decizia de a aborda a doua bucla cu acelasi tip de cauciucuri nu a mai fost la fel de fericita, pilotul Napoca Rally Academy reuseste cel mai bun timp si la a doua trecere pe proba speciala Tarnita (PS5), distantandu-se in fruntea clasamentului general provizoriu la 42,6 secunde de urmatorul clasat, avans care-i permite sa slabeasca ritmul. Bogdan Marisca cedeaza astfel intaietatea pe ultimele doua probe speciale si pe super-speciala care a incheiat raliul si isi adjudeca a doua victorie din sezonul 2010, cu un ecart confortabil, de 37,2 secunde.
"A fost o victorie frumoasa, muncita. Am ales bine cauciucurile pentru prima bucla, in care am si atacat. Am avut sansa ca adversarii nostri sa nu aleaga pneurile la fel de bine, ma refer in special la Gergo Szabo si, cand am vazut ecarturile dupa prima bucla, am stiut ca avem sanse la primul loc. Pentru a doua trecere pe cele trei probe speciale am primit informatii gresite referitoare la conditiile meteo si am ales acelasi tip de cauciucuri. N-au fost rele, dar am trait multe momente "tari" pe Tarnita 2, a fost o proba incredibila. Am reusit sa ajungem la finalul ei si apoi nu am facut altceva decat sa ne conservam avantajul. Imi pare rau pentru Vali Porcisteanu, dar in special pentru Tempesta, care cred in continuare ca ar fi fost principalul pretendent la victorie daca ar fi continuat. In final am reusit ceea ce ne-am propus si am obtinut 25 de puncte extrem de importante. Nu putem insa vorbi despre titlu, urmeaza macadamul, patru etape foarte dificile si orice se poate intampla, oricare dintre primii cinci-sase piloti avand sanse reale sa castige campionatul", a declarat Bogdan Marisca .
Cu acest rezultat, pilotul Napoca Rally Academy acumuleaza 77 de puncte in clasamentul general al Campionatului National de Raliuri al Romaniei, cu 19 mai multe fata de urmatorul clasat.
Pe de alta parte, Tempesta si Dorin Pulpea s-au numarat printre ghinionistii Raliului Clujului Mobil 1 - Star Lubricants si, chinuiti de o defectiune stupida, au fost obligati, in cele din urma, sa abandoneze. Tempesta a inceput raliul in forta, reusind cel mai bun timp al super-specialei de vineri seara. Evolutia buna continua si in prima proba a zilei de sambata, o proba "de incalzire", dupa cum avea sa spuna, in care se claseaza al doilea. A urmat insa dezastrul: pe proba speciala numarul 3, motorul ventilatorului pentru habitaclu a ars, lasandu-l pe Tempesta complet fara ventilatie pe parbriz. Cu parbrizul aproape complet aburit, pilotul Napoca Rally Academy parcurge totusi cele doua probe ramase, dar pierde aproape doua minute pana la finaul buclei. Defectiunea nu a putut fi remediata nici in parcul de service, Tempesta si Dorin incercand sa se descurce cu un spray pentru dezaburire, care nu a avut insa efectul sperat. Cei doi mai pierd inca 51 de secunde la a doua trecere pe proba speciala Tarnita, iar apoi, pe PS 6, Rasca 2, lipsiti total de vizibilitate, decid sa renunte.
"O problema tehnica stupida, dar, din pacate, o problema care ne-a lasat complet fara vizibilitate. Inainte de prima trecere pe Rasca a luat foc ventilatorul habitaclului si am mers pe urmatoarele doua probe cu parbrizul aburit complet, pierzand foarte mult timp. Am incercat sa remediem problema cu ceva solutii pentru dezaburire, dar nu a mers si, la jumatatea probei Tarnita 2, parbrizul s-a aburit din nou. Am luat startul pe PS 6, Rasca 2, dar, dupa patru kilometri, parbrizul s-a opacizat total si, fiindca urma portiunea foarte rapida, ne-am oprit. Nu puteam continua, nu mai vedeam absolut nimic. Sunt foarte fericit pentru Bogdan, acuma are prim sansa la castigarea titlului, dar campionatul nu este inca jucat. Mai sunt patru etape si doua-trei victorii pentru oricare dintre ceilalti piloti, inclusiv pentru mine, ar schimba complet datele problemei. Asteptam macadamul, speram sa fie mai bine pentru noi", a spus Tempesta la finalul Raliului Clujului Mobil 1 - Star Lubricants.
Urmatoarea etapa a Campionatului National de Raliuri este Raliul Sibiului (macadam), care se va desfasura in perioada 16-18 iulie 2010.
Daca in super-speciala de vineri seara Bogdan a reusit doar al cincelea timp, pilotul clujean a atacat inca din prima proba a zilei de sambata, pe care a si castigat-o. Beneficiind si de o alegere inspirata a pneurilor, Marisca continua in acelasi ritm, urmatoarele doua probe speciale reprezentand tot atatea time-scratch-uri pentru Bogdan si Sebi, cei doi intrand in parcul de service de la jumatatea zilei cu un avans de peste 33 de secunde. In ciuda faptului ca decizia de a aborda a doua bucla cu acelasi tip de cauciucuri nu a mai fost la fel de fericita, pilotul Napoca Rally Academy reuseste cel mai bun timp si la a doua trecere pe proba speciala Tarnita (PS5), distantandu-se in fruntea clasamentului general provizoriu la 42,6 secunde de urmatorul clasat, avans care-i permite sa slabeasca ritmul. Bogdan Marisca cedeaza astfel intaietatea pe ultimele doua probe speciale si pe super-speciala care a incheiat raliul si isi adjudeca a doua victorie din sezonul 2010, cu un ecart confortabil, de 37,2 secunde.
"A fost o victorie frumoasa, muncita. Am ales bine cauciucurile pentru prima bucla, in care am si atacat. Am avut sansa ca adversarii nostri sa nu aleaga pneurile la fel de bine, ma refer in special la Gergo Szabo si, cand am vazut ecarturile dupa prima bucla, am stiut ca avem sanse la primul loc. Pentru a doua trecere pe cele trei probe speciale am primit informatii gresite referitoare la conditiile meteo si am ales acelasi tip de cauciucuri. N-au fost rele, dar am trait multe momente "tari" pe Tarnita 2, a fost o proba incredibila. Am reusit sa ajungem la finalul ei si apoi nu am facut altceva decat sa ne conservam avantajul. Imi pare rau pentru Vali Porcisteanu, dar in special pentru Tempesta, care cred in continuare ca ar fi fost principalul pretendent la victorie daca ar fi continuat. In final am reusit ceea ce ne-am propus si am obtinut 25 de puncte extrem de importante. Nu putem insa vorbi despre titlu, urmeaza macadamul, patru etape foarte dificile si orice se poate intampla, oricare dintre primii cinci-sase piloti avand sanse reale sa castige campionatul", a declarat Bogdan Marisca .
Cu acest rezultat, pilotul Napoca Rally Academy acumuleaza 77 de puncte in clasamentul general al Campionatului National de Raliuri al Romaniei, cu 19 mai multe fata de urmatorul clasat.
Pe de alta parte, Tempesta si Dorin Pulpea s-au numarat printre ghinionistii Raliului Clujului Mobil 1 - Star Lubricants si, chinuiti de o defectiune stupida, au fost obligati, in cele din urma, sa abandoneze. Tempesta a inceput raliul in forta, reusind cel mai bun timp al super-specialei de vineri seara. Evolutia buna continua si in prima proba a zilei de sambata, o proba "de incalzire", dupa cum avea sa spuna, in care se claseaza al doilea. A urmat insa dezastrul: pe proba speciala numarul 3, motorul ventilatorului pentru habitaclu a ars, lasandu-l pe Tempesta complet fara ventilatie pe parbriz. Cu parbrizul aproape complet aburit, pilotul Napoca Rally Academy parcurge totusi cele doua probe ramase, dar pierde aproape doua minute pana la finaul buclei. Defectiunea nu a putut fi remediata nici in parcul de service, Tempesta si Dorin incercand sa se descurce cu un spray pentru dezaburire, care nu a avut insa efectul sperat. Cei doi mai pierd inca 51 de secunde la a doua trecere pe proba speciala Tarnita, iar apoi, pe PS 6, Rasca 2, lipsiti total de vizibilitate, decid sa renunte.
"O problema tehnica stupida, dar, din pacate, o problema care ne-a lasat complet fara vizibilitate. Inainte de prima trecere pe Rasca a luat foc ventilatorul habitaclului si am mers pe urmatoarele doua probe cu parbrizul aburit complet, pierzand foarte mult timp. Am incercat sa remediem problema cu ceva solutii pentru dezaburire, dar nu a mers si, la jumatatea probei Tarnita 2, parbrizul s-a aburit din nou. Am luat startul pe PS 6, Rasca 2, dar, dupa patru kilometri, parbrizul s-a opacizat total si, fiindca urma portiunea foarte rapida, ne-am oprit. Nu puteam continua, nu mai vedeam absolut nimic. Sunt foarte fericit pentru Bogdan, acuma are prim sansa la castigarea titlului, dar campionatul nu este inca jucat. Mai sunt patru etape si doua-trei victorii pentru oricare dintre ceilalti piloti, inclusiv pentru mine, ar schimba complet datele problemei. Asteptam macadamul, speram sa fie mai bine pentru noi", a spus Tempesta la finalul Raliului Clujului Mobil 1 - Star Lubricants.
Urmatoarea etapa a Campionatului National de Raliuri este Raliul Sibiului (macadam), care se va desfasura in perioada 16-18 iulie 2010.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Racitor ulei termoflot land rover freelander ii 2.2 td4 4x4... 299 Lei
A2513200704 a2513201204 a2513200904 amk compresor airmatic... 1250 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
-
A1643201404 a1643200204 a1643200304 amk compresor airmatic... 1250 Lei
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
-
95521533 55578075 dcri301030 denso injector opel astra j k... 600 Lei
Coloana directie clio 2 symbol thalia din ani 1998 2008 150 Lei
Capace roata rezerva land rover defender l663 90/110/130... 895 Lei
-
Set surub, chiulasa dacia logan (ls) (2004 - 2016) ajusa... 102 Lei
5801553219 504388756 0986437512 bosch pompa inalta presiune... 3000 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
-
28308779 a6510703287 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
Prelungire adaos buza tuning sport spoiler bara fata opel... 370 Lei
H8201636333 0445110800 166007427r 0445876882 injector... 500 Lei
-
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
166000121r 8201453073 16600-00q2n 0445110652 bosch injector... 500 Lei
-
Armatura bara fata volkswagen passat b7 2014 berlina 2.0 tdi 237.5 Lei
Bara spate mazda 3 hatchback 2016 2017 2018 400 Lei
0445010799 167006205r pompa inalta renault grand scenec iv... 1500 Lei
-
Cutie viteze peugeot expert 1 6 hdi 9hm euro 5 cod 20dp75 600 €
Scaun dreapta fata pasager volkswagen polo 6r 2009 - 2016 249.99 Lei
3z01011000 a2113200104 a2203200104 a2113200304 compresor... 700 Lei
-
Toba intermediara renault talisman 2017 berlina 1.6 300 Lei
A2213201704 a2213200904 a2213201604 amk compresor airmatic... 1250 Lei
0445020160 0445020292 0445020195 0986437512 bosch pompa inalta... 3000 Lei
-
5801674711 826996-5002s garrett turbosuflanta case ih / new... 5000 Lei
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa... 3000 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
-
0445876882 0445110800 166007427r h8201636333 injector... 500 Lei
9820403480 jx6q-9f593-aa 0445110749 bosch injector citroen... 600 Lei
A2313202701 a2133202904 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
-
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
A2133004320 a2133200004 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
A2133202804 a2133202804 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 27 Iunie 2010