Victorie pentru Marisca, abandon pentru Tempesta

- Bogdan Marisca castiga autoritar Raliul Clujului Mobil 1 - Star Lubricants
- Tempesta abandoneaza invins de o defectiune stupida
- Tempesta abandoneaza invins de o defectiune stupida
Trimite unui prieten
Echipajul Napoca Rally Academy, Bogdan Marisca/Sebastian Itu, a urcat pe prima treapta a podiumului Raliului Clujului Mobil 1 - Star Lubricants, dupa o cursa pe care a controlat-o in totalitate.
Daca in super-speciala de vineri seara Bogdan a reusit doar al cincelea timp, pilotul clujean a atacat inca din prima proba a zilei de sambata, pe care a si castigat-o. Beneficiind si de o alegere inspirata a pneurilor, Marisca continua in acelasi ritm, urmatoarele doua probe speciale reprezentand tot atatea time-scratch-uri pentru Bogdan si Sebi, cei doi intrand in parcul de service de la jumatatea zilei cu un avans de peste 33 de secunde. In ciuda faptului ca decizia de a aborda a doua bucla cu acelasi tip de cauciucuri nu a mai fost la fel de fericita, pilotul Napoca Rally Academy reuseste cel mai bun timp si la a doua trecere pe proba speciala Tarnita (PS5), distantandu-se in fruntea clasamentului general provizoriu la 42,6 secunde de urmatorul clasat, avans care-i permite sa slabeasca ritmul. Bogdan Marisca cedeaza astfel intaietatea pe ultimele doua probe speciale si pe super-speciala care a incheiat raliul si isi adjudeca a doua victorie din sezonul 2010, cu un ecart confortabil, de 37,2 secunde.
"A fost o victorie frumoasa, muncita. Am ales bine cauciucurile pentru prima bucla, in care am si atacat. Am avut sansa ca adversarii nostri sa nu aleaga pneurile la fel de bine, ma refer in special la Gergo Szabo si, cand am vazut ecarturile dupa prima bucla, am stiut ca avem sanse la primul loc. Pentru a doua trecere pe cele trei probe speciale am primit informatii gresite referitoare la conditiile meteo si am ales acelasi tip de cauciucuri. N-au fost rele, dar am trait multe momente "tari" pe Tarnita 2, a fost o proba incredibila. Am reusit sa ajungem la finalul ei si apoi nu am facut altceva decat sa ne conservam avantajul. Imi pare rau pentru Vali Porcisteanu, dar in special pentru Tempesta, care cred in continuare ca ar fi fost principalul pretendent la victorie daca ar fi continuat. In final am reusit ceea ce ne-am propus si am obtinut 25 de puncte extrem de importante. Nu putem insa vorbi despre titlu, urmeaza macadamul, patru etape foarte dificile si orice se poate intampla, oricare dintre primii cinci-sase piloti avand sanse reale sa castige campionatul", a declarat Bogdan Marisca .
Cu acest rezultat, pilotul Napoca Rally Academy acumuleaza 77 de puncte in clasamentul general al Campionatului National de Raliuri al Romaniei, cu 19 mai multe fata de urmatorul clasat.
Pe de alta parte, Tempesta si Dorin Pulpea s-au numarat printre ghinionistii Raliului Clujului Mobil 1 - Star Lubricants si, chinuiti de o defectiune stupida, au fost obligati, in cele din urma, sa abandoneze. Tempesta a inceput raliul in forta, reusind cel mai bun timp al super-specialei de vineri seara. Evolutia buna continua si in prima proba a zilei de sambata, o proba "de incalzire", dupa cum avea sa spuna, in care se claseaza al doilea. A urmat insa dezastrul: pe proba speciala numarul 3, motorul ventilatorului pentru habitaclu a ars, lasandu-l pe Tempesta complet fara ventilatie pe parbriz. Cu parbrizul aproape complet aburit, pilotul Napoca Rally Academy parcurge totusi cele doua probe ramase, dar pierde aproape doua minute pana la finaul buclei. Defectiunea nu a putut fi remediata nici in parcul de service, Tempesta si Dorin incercand sa se descurce cu un spray pentru dezaburire, care nu a avut insa efectul sperat. Cei doi mai pierd inca 51 de secunde la a doua trecere pe proba speciala Tarnita, iar apoi, pe PS 6, Rasca 2, lipsiti total de vizibilitate, decid sa renunte.
"O problema tehnica stupida, dar, din pacate, o problema care ne-a lasat complet fara vizibilitate. Inainte de prima trecere pe Rasca a luat foc ventilatorul habitaclului si am mers pe urmatoarele doua probe cu parbrizul aburit complet, pierzand foarte mult timp. Am incercat sa remediem problema cu ceva solutii pentru dezaburire, dar nu a mers si, la jumatatea probei Tarnita 2, parbrizul s-a aburit din nou. Am luat startul pe PS 6, Rasca 2, dar, dupa patru kilometri, parbrizul s-a opacizat total si, fiindca urma portiunea foarte rapida, ne-am oprit. Nu puteam continua, nu mai vedeam absolut nimic. Sunt foarte fericit pentru Bogdan, acuma are prim sansa la castigarea titlului, dar campionatul nu este inca jucat. Mai sunt patru etape si doua-trei victorii pentru oricare dintre ceilalti piloti, inclusiv pentru mine, ar schimba complet datele problemei. Asteptam macadamul, speram sa fie mai bine pentru noi", a spus Tempesta la finalul Raliului Clujului Mobil 1 - Star Lubricants.
Urmatoarea etapa a Campionatului National de Raliuri este Raliul Sibiului (macadam), care se va desfasura in perioada 16-18 iulie 2010.
Daca in super-speciala de vineri seara Bogdan a reusit doar al cincelea timp, pilotul clujean a atacat inca din prima proba a zilei de sambata, pe care a si castigat-o. Beneficiind si de o alegere inspirata a pneurilor, Marisca continua in acelasi ritm, urmatoarele doua probe speciale reprezentand tot atatea time-scratch-uri pentru Bogdan si Sebi, cei doi intrand in parcul de service de la jumatatea zilei cu un avans de peste 33 de secunde. In ciuda faptului ca decizia de a aborda a doua bucla cu acelasi tip de cauciucuri nu a mai fost la fel de fericita, pilotul Napoca Rally Academy reuseste cel mai bun timp si la a doua trecere pe proba speciala Tarnita (PS5), distantandu-se in fruntea clasamentului general provizoriu la 42,6 secunde de urmatorul clasat, avans care-i permite sa slabeasca ritmul. Bogdan Marisca cedeaza astfel intaietatea pe ultimele doua probe speciale si pe super-speciala care a incheiat raliul si isi adjudeca a doua victorie din sezonul 2010, cu un ecart confortabil, de 37,2 secunde.
"A fost o victorie frumoasa, muncita. Am ales bine cauciucurile pentru prima bucla, in care am si atacat. Am avut sansa ca adversarii nostri sa nu aleaga pneurile la fel de bine, ma refer in special la Gergo Szabo si, cand am vazut ecarturile dupa prima bucla, am stiut ca avem sanse la primul loc. Pentru a doua trecere pe cele trei probe speciale am primit informatii gresite referitoare la conditiile meteo si am ales acelasi tip de cauciucuri. N-au fost rele, dar am trait multe momente "tari" pe Tarnita 2, a fost o proba incredibila. Am reusit sa ajungem la finalul ei si apoi nu am facut altceva decat sa ne conservam avantajul. Imi pare rau pentru Vali Porcisteanu, dar in special pentru Tempesta, care cred in continuare ca ar fi fost principalul pretendent la victorie daca ar fi continuat. In final am reusit ceea ce ne-am propus si am obtinut 25 de puncte extrem de importante. Nu putem insa vorbi despre titlu, urmeaza macadamul, patru etape foarte dificile si orice se poate intampla, oricare dintre primii cinci-sase piloti avand sanse reale sa castige campionatul", a declarat Bogdan Marisca .
Cu acest rezultat, pilotul Napoca Rally Academy acumuleaza 77 de puncte in clasamentul general al Campionatului National de Raliuri al Romaniei, cu 19 mai multe fata de urmatorul clasat.
Pe de alta parte, Tempesta si Dorin Pulpea s-au numarat printre ghinionistii Raliului Clujului Mobil 1 - Star Lubricants si, chinuiti de o defectiune stupida, au fost obligati, in cele din urma, sa abandoneze. Tempesta a inceput raliul in forta, reusind cel mai bun timp al super-specialei de vineri seara. Evolutia buna continua si in prima proba a zilei de sambata, o proba "de incalzire", dupa cum avea sa spuna, in care se claseaza al doilea. A urmat insa dezastrul: pe proba speciala numarul 3, motorul ventilatorului pentru habitaclu a ars, lasandu-l pe Tempesta complet fara ventilatie pe parbriz. Cu parbrizul aproape complet aburit, pilotul Napoca Rally Academy parcurge totusi cele doua probe ramase, dar pierde aproape doua minute pana la finaul buclei. Defectiunea nu a putut fi remediata nici in parcul de service, Tempesta si Dorin incercand sa se descurce cu un spray pentru dezaburire, care nu a avut insa efectul sperat. Cei doi mai pierd inca 51 de secunde la a doua trecere pe proba speciala Tarnita, iar apoi, pe PS 6, Rasca 2, lipsiti total de vizibilitate, decid sa renunte.
"O problema tehnica stupida, dar, din pacate, o problema care ne-a lasat complet fara vizibilitate. Inainte de prima trecere pe Rasca a luat foc ventilatorul habitaclului si am mers pe urmatoarele doua probe cu parbrizul aburit complet, pierzand foarte mult timp. Am incercat sa remediem problema cu ceva solutii pentru dezaburire, dar nu a mers si, la jumatatea probei Tarnita 2, parbrizul s-a aburit din nou. Am luat startul pe PS 6, Rasca 2, dar, dupa patru kilometri, parbrizul s-a opacizat total si, fiindca urma portiunea foarte rapida, ne-am oprit. Nu puteam continua, nu mai vedeam absolut nimic. Sunt foarte fericit pentru Bogdan, acuma are prim sansa la castigarea titlului, dar campionatul nu este inca jucat. Mai sunt patru etape si doua-trei victorii pentru oricare dintre ceilalti piloti, inclusiv pentru mine, ar schimba complet datele problemei. Asteptam macadamul, speram sa fie mai bine pentru noi", a spus Tempesta la finalul Raliului Clujului Mobil 1 - Star Lubricants.
Urmatoarea etapa a Campionatului National de Raliuri este Raliul Sibiului (macadam), care se va desfasura in perioada 16-18 iulie 2010.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Imobilizator / modul inchidere cod 38700-60b00 / 051500-2070... 70 Lei
21977918 22254568 22254576 85002179 7485020179 delphi injector... 1250 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
-
Dezmembrez,piese vw polo variant verde 1.6 benzina 1999
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
Ford focus benzina 2014 4650 €
-
12709700251 5802084424 borgwarner turbosuflanta tractor case... 2600 €
Skoda roomster benzina 2010 3640 €
Stopuri cu led audi a6 4f (09-11) 2192.51 Lei
-
Jante noi 18 inch originale audi a5 8w r18 8w0601025fm 950 €
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
Planetara dreapta fata, cod 96348791, chevrolet aveo sedan... 248 Lei
-
Magnetou (stator aprindere) complet aprilia rs4 2t (11) -... 150 Lei
0445010737 55272459 55260837 55274845 pompa inalta alfa romeo... 1000 Lei
0445117036 0445117087 5801540213 0986435414 bosch injector... 650 Lei
-
Audi a6 2.0 tdi 177cp full led bi-xenon piele camera navi an... 9900 €
Magnetou (stator aprindere) aprilia mojito 125cc - gilera... 200 Lei
Cutie viteze opel astra h j zafira b mokka meriva corsa 1.7... 2000 Lei
-
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
-
Rezervor adblue peugeot 308 ii citroen c4 picasso cod 12674101... 900 Lei
5801361986 800252-0007 800252-5007s gt2556ns garrett... 2000 Lei
Ford kuga 2.0diesel automata 4x4 xenon piele pilot keyless... 9250 €
-
Scut motor plastic audi a3 8p 2005 hatchback 2.0 tdi bkd 150 Lei
8972391616 injector opel signum vectra 3.0 cdti renault espace... 400 Lei
28264951 28489548 96868900 25183186 delphi injector chevrolet... 500 Lei
-
Mercedes e 220 1 2005 3500 €
Opel zafira 2.0 2001 1300 €
Buton avarii renault clio simbol 1.2 b an fabr. 2010 100 Lei
-
Bara fata completa renault clio 4 1500 Lei
Jante aliaj 17 zoll marca dezent, gama volvo, cu senzori de... 1500 Lei
Tulumba frana, 2s61-2b195-ch, ford fiesta 5, 1.4tdci (id:189222) 130 Lei
-
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
Smart fortwo 1 2011 3500 €
Carenaj stanga fata vw golf 7 1.6 tdi cod motor clh... 200 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 27 Iunie 2010