Comunicat AntiFRAS

Comunicat AntiFRAS
In 2010, a fost mult mai greu sa ajung la final decat cu un an inainte. Am pornit facand compromisuri si am continuat dintr-o incapatanare inconstienta. Putea sa ma coste mult mai mult decat mi-as fi permis vreodata dar soarta a tinut cu mine...
Distribuie pe Facebook
Impreuna cu Ruxi am decis ca fara revizii ca la carte, fara cauciucuri si fara bani nu vom putea merge la maxim dar vom incerca sa punctam la toate etapele. Si ne-am prezentat la fiecare coasta chiar daca nu aveam bani nici de inscriere, chiar daca gumele erau roase. M-am bazat pe cuplu, pe fiabilitate si pe strategiile gresite ale celorlalti concurenti. Si planul a functionat. Ruxi a fost singura masina din campionat care a terminat toate etapele. Pare neverosimil dar asa este. Asa ca invatatura e simpla: daca nu poti sa-i bati pe probe intrece-i prin constanta! Nu renunta atata timp cat exista sanse matematice, oricat de mici ar fi acestea!
Si culmea, in tot acest iures am gasit oameni care au facut ca intrecerea sa cada pe locul doi si prietenia sa vina pe primul loc. A fost Vlad care practic mi-a oferit pe tava mijlocul sezonului din toate punctele de vedere. A fost Sorin care a facut multe printre care mi-a aratat ce se poate face cu o masina ca a mea. Si au fost altii care m-au primit, m-au ajutat si s-au bucurat de fiecare data cand ajungeam la finish.

Asadar, 2010 a fost un an extraordinar si sper sa pot continua si in 2011 sub aceeasi federatie. Si atunci de ce am zis mai sus anti FRAS? Am spus asta fara nici o legatura cu realitatea, doar pentru ca pot. Si pentru ca imi place mai mult decat "Balada pentru Ruxi". Cu trei podiumuri la Gala Campionilor printre care si cel de la 2 Roti Motrice, pot sa ma declar cel mai fericit pilot de coasta din tara. Daca ai fi tu cel mai fericit pilot, nu-i asa ca ai spune si tu prima prostie care ti-ar veni in minte?

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Viteza in Coasta DATA PUBLICĂRII: 26 Octombrie 2010