Daniel Onoriu invingator in Muscel Racing Contest
Campionul in exercitiu a debutat cu victorie in acest sezon. El s-a impus si la Grupa H, in timp ce Graef a fost primul la Grupa A, Nistoran la Grupa N si in intrecerea juniorilor, iar Silviu Dumitrescu la Grupa D. Alexandru Ciolan si-a trecut victoria la Grupa I, castigand, in fata fostului premier, Calin Popescu Tariceanu, intrecerea vehiculelor istorice de competitie
Daniel Onoriu a castigat prima etapa din Muscel Racing Contest, runda care deschide Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop 2010 si a omagiat, la initiativa organizatorului Muscel Racing Contest si a Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, personalitatea lui Horia Andronic. A fost, prin prisma celor doua manse de concurs, un succes logic pentru campionul in exercitiu, insa victoria n-a fost una usor de obtinut.
Dimineata, in parcul inchis, Ono era concentrat. „Am facut modificari la masina si stiu ca acestea isi vor arata roadele. N-am reusit insa sa parcurg pana acum nici un kilometru cu ea, asa ca ramane de vazut ce se va intampla”, declara Daniel. Iar circumspectia sa avea sa fie probata in antrenamentele cronometrate. N-a reusit sa faca decat o urcare, cea secunda, pe prima ratand-o, obligat sa ramana in parcul de service din pricina fixarii necorespunzatoare a cutiei de viteze. Pana la urma insa, timpul obtinut i-a fost suficient pentru a-si aconta prima pozitie, pentru ca, pe a doua urcare, atunci cand Lucien Hora a fost mai rapid din punctul de vedere al timpului obtinut, acesta a fost penalizat pentru start furat. Resiteanul a avut probleme pe primele urcari, oprind motorul si declansand celula, dar declara si faptul ca in multe momente monopostul sau Lola F3000 era greu de stapanit.
Onoriu era primul pe lista de start, urmat de Paul Andronic, Hora si Graef. Ono a inceput in forta si si-a adjudecat prima mansa de concurs, dupa ce Lucien Hora a fost protagonistul unui tete-a-queue. Mai mult, monopostul acestuia a fost la un pas sa fie lovit de urmatorul concurent, Graef, dar brasoveanul a izbutit sa evite incidentul si termina cu al treilea timp, fiind devansat si de Andronic.
In mansa a doua, ploaia si-a pus amprenta asupra timpilor, astfel ca ierarhia fruntasa nu se schimba. Exista insa si o exceptie, Hora, cel care obtinea al 9-lea timp, devansandu-l pe Boroianu si eliminandu-l din grupul celor care punctau pe Iliescu. Resiteanul a fost insa exclus din clasamente in urma sedintei Comisarilor Sportivi pentru ca a parcurs traseul in sens invers. In fapt, dupa un derapaj urmat de o rasucire, Hora a readus masina pe traseu indreptand-o initial cu zona frontala spre vale, lucru care contravine regulamentului.
Astfel, la final, ierarhia Open i-a avut in frunte pe Onoriu, Paul Andronic si Graef. Primii doi au obtinut aceleasi pozitii si la Grupa H, acolo unde podiumul a fost completat de Lucian Radut, in timp ce Graef a castigat la A, grupa in a carei ierarhie a fost urmat de Luncan si Boroianu. Locul 4 in ierarhia Open, Nistoran a fost cel mai rapid pilot la Grupa N, pe al carei podium au mai urcat Iliescu si Maghetiu, in timp ce fratii Silviu si Andrei Dumitrescu au obtinut primele doua locuri la Grupa D.
Spectacolul a fost intregit de Grupa I, Muscel Racing Contest reprezentand un moment istoric prin faptul ca a prilejuit si prima confruntare din Campionatului National al Vehiculelor Istorice de Competitie. Alexandru Ciolan a fost cel mai rapid, urmat de Calin Popescu Tariceanu si Ion Stoian, insa fostul premier a triumfat la Clasa I1, rezervata masinilor cu cilindree de sub 2000 cmc, invingatorul beneficiind de o masina cu o capacitate cilindrica mai mare.
Dimineata, in parcul inchis, Ono era concentrat. „Am facut modificari la masina si stiu ca acestea isi vor arata roadele. N-am reusit insa sa parcurg pana acum nici un kilometru cu ea, asa ca ramane de vazut ce se va intampla”, declara Daniel. Iar circumspectia sa avea sa fie probata in antrenamentele cronometrate. N-a reusit sa faca decat o urcare, cea secunda, pe prima ratand-o, obligat sa ramana in parcul de service din pricina fixarii necorespunzatoare a cutiei de viteze. Pana la urma insa, timpul obtinut i-a fost suficient pentru a-si aconta prima pozitie, pentru ca, pe a doua urcare, atunci cand Lucien Hora a fost mai rapid din punctul de vedere al timpului obtinut, acesta a fost penalizat pentru start furat. Resiteanul a avut probleme pe primele urcari, oprind motorul si declansand celula, dar declara si faptul ca in multe momente monopostul sau Lola F3000 era greu de stapanit.
Onoriu era primul pe lista de start, urmat de Paul Andronic, Hora si Graef. Ono a inceput in forta si si-a adjudecat prima mansa de concurs, dupa ce Lucien Hora a fost protagonistul unui tete-a-queue. Mai mult, monopostul acestuia a fost la un pas sa fie lovit de urmatorul concurent, Graef, dar brasoveanul a izbutit sa evite incidentul si termina cu al treilea timp, fiind devansat si de Andronic.
In mansa a doua, ploaia si-a pus amprenta asupra timpilor, astfel ca ierarhia fruntasa nu se schimba. Exista insa si o exceptie, Hora, cel care obtinea al 9-lea timp, devansandu-l pe Boroianu si eliminandu-l din grupul celor care punctau pe Iliescu. Resiteanul a fost insa exclus din clasamente in urma sedintei Comisarilor Sportivi pentru ca a parcurs traseul in sens invers. In fapt, dupa un derapaj urmat de o rasucire, Hora a readus masina pe traseu indreptand-o initial cu zona frontala spre vale, lucru care contravine regulamentului.
Astfel, la final, ierarhia Open i-a avut in frunte pe Onoriu, Paul Andronic si Graef. Primii doi au obtinut aceleasi pozitii si la Grupa H, acolo unde podiumul a fost completat de Lucian Radut, in timp ce Graef a castigat la A, grupa in a carei ierarhie a fost urmat de Luncan si Boroianu. Locul 4 in ierarhia Open, Nistoran a fost cel mai rapid pilot la Grupa N, pe al carei podium au mai urcat Iliescu si Maghetiu, in timp ce fratii Silviu si Andrei Dumitrescu au obtinut primele doua locuri la Grupa D.
Spectacolul a fost intregit de Grupa I, Muscel Racing Contest reprezentand un moment istoric prin faptul ca a prilejuit si prima confruntare din Campionatului National al Vehiculelor Istorice de Competitie. Alexandru Ciolan a fost cel mai rapid, urmat de Calin Popescu Tariceanu si Ion Stoian, insa fostul premier a triumfat la Clasa I1, rezervata masinilor cu cilindree de sub 2000 cmc, invingatorul beneficiind de o masina cu o capacitate cilindrica mai mare.
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Renault megane 16v 2006 2000 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Skoda roomster diesel 2013 4350 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
StiriPeSurse.ro
Ciolacu și Grindeanu negociază afacerea care ar transforma România în 'Poarta Europei'
PieseAuto.ro
A venit iarna! 20 de piese auto care iti pot face probleme in sezonul rece
PieseAuto.ro
Bara fata auto: in ce situatii cumparam una noua sau o reparam pe cea veche?
mai multe
Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 21 Mai 2010