Daniel Onoriu invingator in Muscel Racing Contest

Campionul in exercitiu a debutat cu victorie in acest sezon. El s-a impus si la Grupa H, in timp ce Graef a fost primul la Grupa A, Nistoran la Grupa N si in intrecerea juniorilor, iar Silviu Dumitrescu la Grupa D. Alexandru Ciolan si-a trecut victoria la Grupa I, castigand, in fata fostului premier, Calin Popescu Tariceanu, intrecerea vehiculelor istorice de competitie
Trimite unui prieten
Daniel Onoriu a castigat prima etapa din Muscel Racing Contest, runda care deschide Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop 2010 si a omagiat, la initiativa organizatorului Muscel Racing Contest si a Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, personalitatea lui Horia Andronic. A fost, prin prisma celor doua manse de concurs, un succes logic pentru campionul in exercitiu, insa victoria n-a fost una usor de obtinut.
Dimineata, in parcul inchis, Ono era concentrat. „Am facut modificari la masina si stiu ca acestea isi vor arata roadele. N-am reusit insa sa parcurg pana acum nici un kilometru cu ea, asa ca ramane de vazut ce se va intampla”, declara Daniel. Iar circumspectia sa avea sa fie probata in antrenamentele cronometrate. N-a reusit sa faca decat o urcare, cea secunda, pe prima ratand-o, obligat sa ramana in parcul de service din pricina fixarii necorespunzatoare a cutiei de viteze. Pana la urma insa, timpul obtinut i-a fost suficient pentru a-si aconta prima pozitie, pentru ca, pe a doua urcare, atunci cand Lucien Hora a fost mai rapid din punctul de vedere al timpului obtinut, acesta a fost penalizat pentru start furat. Resiteanul a avut probleme pe primele urcari, oprind motorul si declansand celula, dar declara si faptul ca in multe momente monopostul sau Lola F3000 era greu de stapanit.
Onoriu era primul pe lista de start, urmat de Paul Andronic, Hora si Graef. Ono a inceput in forta si si-a adjudecat prima mansa de concurs, dupa ce Lucien Hora a fost protagonistul unui tete-a-queue. Mai mult, monopostul acestuia a fost la un pas sa fie lovit de urmatorul concurent, Graef, dar brasoveanul a izbutit sa evite incidentul si termina cu al treilea timp, fiind devansat si de Andronic.
In mansa a doua, ploaia si-a pus amprenta asupra timpilor, astfel ca ierarhia fruntasa nu se schimba. Exista insa si o exceptie, Hora, cel care obtinea al 9-lea timp, devansandu-l pe Boroianu si eliminandu-l din grupul celor care punctau pe Iliescu. Resiteanul a fost insa exclus din clasamente in urma sedintei Comisarilor Sportivi pentru ca a parcurs traseul in sens invers. In fapt, dupa un derapaj urmat de o rasucire, Hora a readus masina pe traseu indreptand-o initial cu zona frontala spre vale, lucru care contravine regulamentului.
Astfel, la final, ierarhia Open i-a avut in frunte pe Onoriu, Paul Andronic si Graef. Primii doi au obtinut aceleasi pozitii si la Grupa H, acolo unde podiumul a fost completat de Lucian Radut, in timp ce Graef a castigat la A, grupa in a carei ierarhie a fost urmat de Luncan si Boroianu. Locul 4 in ierarhia Open, Nistoran a fost cel mai rapid pilot la Grupa N, pe al carei podium au mai urcat Iliescu si Maghetiu, in timp ce fratii Silviu si Andrei Dumitrescu au obtinut primele doua locuri la Grupa D.
Spectacolul a fost intregit de Grupa I, Muscel Racing Contest reprezentand un moment istoric prin faptul ca a prilejuit si prima confruntare din Campionatului National al Vehiculelor Istorice de Competitie. Alexandru Ciolan a fost cel mai rapid, urmat de Calin Popescu Tariceanu si Ion Stoian, insa fostul premier a triumfat la Clasa I1, rezervata masinilor cu cilindree de sub 2000 cmc, invingatorul beneficiind de o masina cu o capacitate cilindrica mai mare.
Dimineata, in parcul inchis, Ono era concentrat. „Am facut modificari la masina si stiu ca acestea isi vor arata roadele. N-am reusit insa sa parcurg pana acum nici un kilometru cu ea, asa ca ramane de vazut ce se va intampla”, declara Daniel. Iar circumspectia sa avea sa fie probata in antrenamentele cronometrate. N-a reusit sa faca decat o urcare, cea secunda, pe prima ratand-o, obligat sa ramana in parcul de service din pricina fixarii necorespunzatoare a cutiei de viteze. Pana la urma insa, timpul obtinut i-a fost suficient pentru a-si aconta prima pozitie, pentru ca, pe a doua urcare, atunci cand Lucien Hora a fost mai rapid din punctul de vedere al timpului obtinut, acesta a fost penalizat pentru start furat. Resiteanul a avut probleme pe primele urcari, oprind motorul si declansand celula, dar declara si faptul ca in multe momente monopostul sau Lola F3000 era greu de stapanit.
Onoriu era primul pe lista de start, urmat de Paul Andronic, Hora si Graef. Ono a inceput in forta si si-a adjudecat prima mansa de concurs, dupa ce Lucien Hora a fost protagonistul unui tete-a-queue. Mai mult, monopostul acestuia a fost la un pas sa fie lovit de urmatorul concurent, Graef, dar brasoveanul a izbutit sa evite incidentul si termina cu al treilea timp, fiind devansat si de Andronic.
In mansa a doua, ploaia si-a pus amprenta asupra timpilor, astfel ca ierarhia fruntasa nu se schimba. Exista insa si o exceptie, Hora, cel care obtinea al 9-lea timp, devansandu-l pe Boroianu si eliminandu-l din grupul celor care punctau pe Iliescu. Resiteanul a fost insa exclus din clasamente in urma sedintei Comisarilor Sportivi pentru ca a parcurs traseul in sens invers. In fapt, dupa un derapaj urmat de o rasucire, Hora a readus masina pe traseu indreptand-o initial cu zona frontala spre vale, lucru care contravine regulamentului.
Astfel, la final, ierarhia Open i-a avut in frunte pe Onoriu, Paul Andronic si Graef. Primii doi au obtinut aceleasi pozitii si la Grupa H, acolo unde podiumul a fost completat de Lucian Radut, in timp ce Graef a castigat la A, grupa in a carei ierarhie a fost urmat de Luncan si Boroianu. Locul 4 in ierarhia Open, Nistoran a fost cel mai rapid pilot la Grupa N, pe al carei podium au mai urcat Iliescu si Maghetiu, in timp ce fratii Silviu si Andrei Dumitrescu au obtinut primele doua locuri la Grupa D.
Spectacolul a fost intregit de Grupa I, Muscel Racing Contest reprezentand un moment istoric prin faptul ca a prilejuit si prima confruntare din Campionatului National al Vehiculelor Istorice de Competitie. Alexandru Ciolan a fost cel mai rapid, urmat de Calin Popescu Tariceanu si Ion Stoian, insa fostul premier a triumfat la Clasa I1, rezervata masinilor cu cilindree de sub 2000 cmc, invingatorul beneficiind de o masina cu o capacitate cilindrica mai mare.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (2)
-
Opel astra aspirat benzina 2018 11800 €
Toyota aygo x - model nou 2022 16000 €
Opel astra 1.4 2018 11800 €
-
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
Opel insignia 2.0 2009 3200 €
Teava admisie moto tourmax yamaha fzr 600 1991-1993 chy-46 240 Lei
-
Dezmembrez ford focus 4 facelift sedan 1.5 ecoblue y9da 115...
Casca motocicleta / scuter / atv open-face a-pro model academy... 249 Lei
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
-
Mercedes 220 220 2008 1700 €
Anvelopa r20 255/55 dot 2018 land rover freelander [1998 -... 300 Lei
Motor diesel f9q870 1.9 dci cu pompa si inj/f9qn870 renault... 5000 Lei
-
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 3000 €
Mercedes c 180 benzina+gpl 2001 1600 €
Casca motocicleta / scuter / atv open-face a-pro model academy... 249 Lei
-
Mitsubishi pajero autoutilitara 2001 2500 €
Vw amarok 2.0 tdi 2011 10700 €
Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
-
Ford puma full led motorizare 1,5 diesel ecoboost consum 4... 13500 €
Citroen ds5 2.0bluehdi 2015 7050 €
Teava admisie moto tourmax yamaha xt 600 1986-2002 chy-29 170 Lei
-
Janta aliaj 20 porsche cayenne 955 [2002 - 2007] crossover... 3300 Lei
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 3000 €
Vw golf benzina 2010 2901 €
-
Dezmembrez peugeot 508 rxh hybrid 2.0 hdi rhc 200 cai an 2014...
Nissan leaf tekna special 2019 18900 €
Dacia pick up benzina+gpl 2008 5500 €
-
Mini cooper s countryman all4 2014 9990 €
Jante aliaj 20 - set porsche cayenne 955 [2002 - 2007]... 2750 Lei
Casca motocicleta / scuter / atv open- facea a-pro model fever... 269 Lei
-
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4400 €
Dezmembrez skoda octavia iv 1.0 tsi 110 cai cutie manuala 6...
Anvelope cauciucuri gume vara 165/65/14 semperit 300 Lei
-
Droser modul afs valeo volvo s60 xc60 cod 90053126 200 Lei
Mercedes a 160 benzina 2010 2899 €
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €



Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 21 Mai 2010