Daniel Onoriu invingator in Muscel Racing Contest

Campionul in exercitiu a debutat cu victorie in acest sezon. El s-a impus si la Grupa H, in timp ce Graef a fost primul la Grupa A, Nistoran la Grupa N si in intrecerea juniorilor, iar Silviu Dumitrescu la Grupa D. Alexandru Ciolan si-a trecut victoria la Grupa I, castigand, in fata fostului premier, Calin Popescu Tariceanu, intrecerea vehiculelor istorice de competitie
Trimite unui prieten
Daniel Onoriu a castigat prima etapa din Muscel Racing Contest, runda care deschide Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop 2010 si a omagiat, la initiativa organizatorului Muscel Racing Contest si a Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, personalitatea lui Horia Andronic. A fost, prin prisma celor doua manse de concurs, un succes logic pentru campionul in exercitiu, insa victoria n-a fost una usor de obtinut.
Dimineata, in parcul inchis, Ono era concentrat. „Am facut modificari la masina si stiu ca acestea isi vor arata roadele. N-am reusit insa sa parcurg pana acum nici un kilometru cu ea, asa ca ramane de vazut ce se va intampla”, declara Daniel. Iar circumspectia sa avea sa fie probata in antrenamentele cronometrate. N-a reusit sa faca decat o urcare, cea secunda, pe prima ratand-o, obligat sa ramana in parcul de service din pricina fixarii necorespunzatoare a cutiei de viteze. Pana la urma insa, timpul obtinut i-a fost suficient pentru a-si aconta prima pozitie, pentru ca, pe a doua urcare, atunci cand Lucien Hora a fost mai rapid din punctul de vedere al timpului obtinut, acesta a fost penalizat pentru start furat. Resiteanul a avut probleme pe primele urcari, oprind motorul si declansand celula, dar declara si faptul ca in multe momente monopostul sau Lola F3000 era greu de stapanit.
Onoriu era primul pe lista de start, urmat de Paul Andronic, Hora si Graef. Ono a inceput in forta si si-a adjudecat prima mansa de concurs, dupa ce Lucien Hora a fost protagonistul unui tete-a-queue. Mai mult, monopostul acestuia a fost la un pas sa fie lovit de urmatorul concurent, Graef, dar brasoveanul a izbutit sa evite incidentul si termina cu al treilea timp, fiind devansat si de Andronic.
In mansa a doua, ploaia si-a pus amprenta asupra timpilor, astfel ca ierarhia fruntasa nu se schimba. Exista insa si o exceptie, Hora, cel care obtinea al 9-lea timp, devansandu-l pe Boroianu si eliminandu-l din grupul celor care punctau pe Iliescu. Resiteanul a fost insa exclus din clasamente in urma sedintei Comisarilor Sportivi pentru ca a parcurs traseul in sens invers. In fapt, dupa un derapaj urmat de o rasucire, Hora a readus masina pe traseu indreptand-o initial cu zona frontala spre vale, lucru care contravine regulamentului.
Astfel, la final, ierarhia Open i-a avut in frunte pe Onoriu, Paul Andronic si Graef. Primii doi au obtinut aceleasi pozitii si la Grupa H, acolo unde podiumul a fost completat de Lucian Radut, in timp ce Graef a castigat la A, grupa in a carei ierarhie a fost urmat de Luncan si Boroianu. Locul 4 in ierarhia Open, Nistoran a fost cel mai rapid pilot la Grupa N, pe al carei podium au mai urcat Iliescu si Maghetiu, in timp ce fratii Silviu si Andrei Dumitrescu au obtinut primele doua locuri la Grupa D.
Spectacolul a fost intregit de Grupa I, Muscel Racing Contest reprezentand un moment istoric prin faptul ca a prilejuit si prima confruntare din Campionatului National al Vehiculelor Istorice de Competitie. Alexandru Ciolan a fost cel mai rapid, urmat de Calin Popescu Tariceanu si Ion Stoian, insa fostul premier a triumfat la Clasa I1, rezervata masinilor cu cilindree de sub 2000 cmc, invingatorul beneficiind de o masina cu o capacitate cilindrica mai mare.
Dimineata, in parcul inchis, Ono era concentrat. „Am facut modificari la masina si stiu ca acestea isi vor arata roadele. N-am reusit insa sa parcurg pana acum nici un kilometru cu ea, asa ca ramane de vazut ce se va intampla”, declara Daniel. Iar circumspectia sa avea sa fie probata in antrenamentele cronometrate. N-a reusit sa faca decat o urcare, cea secunda, pe prima ratand-o, obligat sa ramana in parcul de service din pricina fixarii necorespunzatoare a cutiei de viteze. Pana la urma insa, timpul obtinut i-a fost suficient pentru a-si aconta prima pozitie, pentru ca, pe a doua urcare, atunci cand Lucien Hora a fost mai rapid din punctul de vedere al timpului obtinut, acesta a fost penalizat pentru start furat. Resiteanul a avut probleme pe primele urcari, oprind motorul si declansand celula, dar declara si faptul ca in multe momente monopostul sau Lola F3000 era greu de stapanit.
Onoriu era primul pe lista de start, urmat de Paul Andronic, Hora si Graef. Ono a inceput in forta si si-a adjudecat prima mansa de concurs, dupa ce Lucien Hora a fost protagonistul unui tete-a-queue. Mai mult, monopostul acestuia a fost la un pas sa fie lovit de urmatorul concurent, Graef, dar brasoveanul a izbutit sa evite incidentul si termina cu al treilea timp, fiind devansat si de Andronic.
In mansa a doua, ploaia si-a pus amprenta asupra timpilor, astfel ca ierarhia fruntasa nu se schimba. Exista insa si o exceptie, Hora, cel care obtinea al 9-lea timp, devansandu-l pe Boroianu si eliminandu-l din grupul celor care punctau pe Iliescu. Resiteanul a fost insa exclus din clasamente in urma sedintei Comisarilor Sportivi pentru ca a parcurs traseul in sens invers. In fapt, dupa un derapaj urmat de o rasucire, Hora a readus masina pe traseu indreptand-o initial cu zona frontala spre vale, lucru care contravine regulamentului.
Astfel, la final, ierarhia Open i-a avut in frunte pe Onoriu, Paul Andronic si Graef. Primii doi au obtinut aceleasi pozitii si la Grupa H, acolo unde podiumul a fost completat de Lucian Radut, in timp ce Graef a castigat la A, grupa in a carei ierarhie a fost urmat de Luncan si Boroianu. Locul 4 in ierarhia Open, Nistoran a fost cel mai rapid pilot la Grupa N, pe al carei podium au mai urcat Iliescu si Maghetiu, in timp ce fratii Silviu si Andrei Dumitrescu au obtinut primele doua locuri la Grupa D.
Spectacolul a fost intregit de Grupa I, Muscel Racing Contest reprezentand un moment istoric prin faptul ca a prilejuit si prima confruntare din Campionatului National al Vehiculelor Istorice de Competitie. Alexandru Ciolan a fost cel mai rapid, urmat de Calin Popescu Tariceanu si Ion Stoian, insa fostul premier a triumfat la Clasa I1, rezervata masinilor cu cilindree de sub 2000 cmc, invingatorul beneficiind de o masina cu o capacitate cilindrica mai mare.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (2)
-
Sonda lambda 1.6 hdi tci euro 5 t1da 9hr 9683265480 citroen c4... 100 Lei
Carlig de remorcare auto nissan juke suv 2x4 2010-2019 hakpol 659 Lei
Fiat punto 1.9 multijet 2006 899 €
-
Grila bara fata centrala, cod gm13266577, opel astra j combi... 749 Lei
Comanda volan opel astra g 1998-2009 1.4 16v z 14 xe benzina... 80 Lei
Set cablaj aprindere peugeot 106 i (1a, 1c) (1991 - 1996)... 109 Lei
-
Cap de bara axa fata dreapta (til017r japanparts) ford,land... 90.46 Lei
Usa / portiera spate stanga kia rio 2 [2005 - 2009] sedan 300 Lei
Pompa injectie inalta presiune 0445010799 1.7 dci 167006205r... 1500 Lei
-
Biela cu piston, opel corsa c (f08, f68) 1.2 b, z12xe (id:457331) 210 Lei
Janta aliaj, cod 13259254, opel astra j (id:466103) 239 Lei
Compresor ac clima 13124752 wm opel astra h zafira b 1.9cdti 400 Lei
-
Senzor presiune gaze 227701177r 1.5 k9k626 dacia duster... 100 Lei
Cheder geam usa fata stanga bmw seria 5 e60/e61 [2003 - 2007]... 56 Lei
Disc frana puntea spate (18142 abs) ford 143.46 Lei
-
Suport accesorii 7619250 bmw seria 4 f32 420dx b47 (4p92) 250 Lei
Pompa rezervor vw jetta (1b) 2011-2019 cod: 1k0919050ad 500 Lei
Usita rezervor bmw x3 x3 - - (2010 2017) 185 Lei
-
Suport,trapez peugeot partner (2008 - 2016) delphi td390w... 46 Lei
Set garnituri, chiulasa (0310043 trucktec) renault trucks,volvo 1026.35 Lei
Garnitura, capac supape (jm7152 payen) renault trucks,volvo 270.79 Lei
-
Electromotor 9662854080, citroen ds3, 1.6hdi, 9hp 226 Lei
Generator / alternator renault symbol i (lb0/1/2) (1998 -... 669 Lei
Bara spate - honda civic h/b1980 1981, 141.17 Lei
-
Buton geam audi a6 (2018->) [c8, 4k] 2.0 motorina 2019, 4k0959855 200 Lei
Vascocuplaj 11522249372 doar paleta 2.0 150 cp bmw 3 e46... 50 Lei
Rola ghidaj curea transmisie ina audi a4 b6 2000-2004 532 0468 10 85 Lei
-
Buton geam audi a6 (2018->) [c8, 4k] 2.0 motorina 2019, 4k0959855 200 Lei
Turbina fara actuator 9835855380 citroen grand c4 spacetourer... 1000 Lei
Conducta / teava turbina ssangyong rexton 2.9 td 88kw 120cp... 80 Lei
-
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
Senzor parcare valeo skoda yeti 5l 2009-2017 890019 365 Lei
Bare transversale menabo delta black pentru citroen berlingo... 910 Lei
-
Kit pornire volkswagen lt 2004 van 2.5 tdi 700 Lei
Protectie inox suport picior ford focus iii, caroserie... 174.9 Lei
Cablu timonerie opel astra h facelift 2007-2010 1.9 cdti 24467437 300 Lei



Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 21 Mai 2010