Daniel Onoriu invingator in Muscel Racing Contest

Campionul in exercitiu a debutat cu victorie in acest sezon. El s-a impus si la Grupa H, in timp ce Graef a fost primul la Grupa A, Nistoran la Grupa N si in intrecerea juniorilor, iar Silviu Dumitrescu la Grupa D. Alexandru Ciolan si-a trecut victoria la Grupa I, castigand, in fata fostului premier, Calin Popescu Tariceanu, intrecerea vehiculelor istorice de competitie
Trimite unui prieten
Daniel Onoriu a castigat prima etapa din Muscel Racing Contest, runda care deschide Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop 2010 si a omagiat, la initiativa organizatorului Muscel Racing Contest si a Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, personalitatea lui Horia Andronic. A fost, prin prisma celor doua manse de concurs, un succes logic pentru campionul in exercitiu, insa victoria n-a fost una usor de obtinut.
Dimineata, in parcul inchis, Ono era concentrat. „Am facut modificari la masina si stiu ca acestea isi vor arata roadele. N-am reusit insa sa parcurg pana acum nici un kilometru cu ea, asa ca ramane de vazut ce se va intampla”, declara Daniel. Iar circumspectia sa avea sa fie probata in antrenamentele cronometrate. N-a reusit sa faca decat o urcare, cea secunda, pe prima ratand-o, obligat sa ramana in parcul de service din pricina fixarii necorespunzatoare a cutiei de viteze. Pana la urma insa, timpul obtinut i-a fost suficient pentru a-si aconta prima pozitie, pentru ca, pe a doua urcare, atunci cand Lucien Hora a fost mai rapid din punctul de vedere al timpului obtinut, acesta a fost penalizat pentru start furat. Resiteanul a avut probleme pe primele urcari, oprind motorul si declansand celula, dar declara si faptul ca in multe momente monopostul sau Lola F3000 era greu de stapanit.
Onoriu era primul pe lista de start, urmat de Paul Andronic, Hora si Graef. Ono a inceput in forta si si-a adjudecat prima mansa de concurs, dupa ce Lucien Hora a fost protagonistul unui tete-a-queue. Mai mult, monopostul acestuia a fost la un pas sa fie lovit de urmatorul concurent, Graef, dar brasoveanul a izbutit sa evite incidentul si termina cu al treilea timp, fiind devansat si de Andronic.
In mansa a doua, ploaia si-a pus amprenta asupra timpilor, astfel ca ierarhia fruntasa nu se schimba. Exista insa si o exceptie, Hora, cel care obtinea al 9-lea timp, devansandu-l pe Boroianu si eliminandu-l din grupul celor care punctau pe Iliescu. Resiteanul a fost insa exclus din clasamente in urma sedintei Comisarilor Sportivi pentru ca a parcurs traseul in sens invers. In fapt, dupa un derapaj urmat de o rasucire, Hora a readus masina pe traseu indreptand-o initial cu zona frontala spre vale, lucru care contravine regulamentului.
Astfel, la final, ierarhia Open i-a avut in frunte pe Onoriu, Paul Andronic si Graef. Primii doi au obtinut aceleasi pozitii si la Grupa H, acolo unde podiumul a fost completat de Lucian Radut, in timp ce Graef a castigat la A, grupa in a carei ierarhie a fost urmat de Luncan si Boroianu. Locul 4 in ierarhia Open, Nistoran a fost cel mai rapid pilot la Grupa N, pe al carei podium au mai urcat Iliescu si Maghetiu, in timp ce fratii Silviu si Andrei Dumitrescu au obtinut primele doua locuri la Grupa D.
Spectacolul a fost intregit de Grupa I, Muscel Racing Contest reprezentand un moment istoric prin faptul ca a prilejuit si prima confruntare din Campionatului National al Vehiculelor Istorice de Competitie. Alexandru Ciolan a fost cel mai rapid, urmat de Calin Popescu Tariceanu si Ion Stoian, insa fostul premier a triumfat la Clasa I1, rezervata masinilor cu cilindree de sub 2000 cmc, invingatorul beneficiind de o masina cu o capacitate cilindrica mai mare.
Dimineata, in parcul inchis, Ono era concentrat. „Am facut modificari la masina si stiu ca acestea isi vor arata roadele. N-am reusit insa sa parcurg pana acum nici un kilometru cu ea, asa ca ramane de vazut ce se va intampla”, declara Daniel. Iar circumspectia sa avea sa fie probata in antrenamentele cronometrate. N-a reusit sa faca decat o urcare, cea secunda, pe prima ratand-o, obligat sa ramana in parcul de service din pricina fixarii necorespunzatoare a cutiei de viteze. Pana la urma insa, timpul obtinut i-a fost suficient pentru a-si aconta prima pozitie, pentru ca, pe a doua urcare, atunci cand Lucien Hora a fost mai rapid din punctul de vedere al timpului obtinut, acesta a fost penalizat pentru start furat. Resiteanul a avut probleme pe primele urcari, oprind motorul si declansand celula, dar declara si faptul ca in multe momente monopostul sau Lola F3000 era greu de stapanit.
Onoriu era primul pe lista de start, urmat de Paul Andronic, Hora si Graef. Ono a inceput in forta si si-a adjudecat prima mansa de concurs, dupa ce Lucien Hora a fost protagonistul unui tete-a-queue. Mai mult, monopostul acestuia a fost la un pas sa fie lovit de urmatorul concurent, Graef, dar brasoveanul a izbutit sa evite incidentul si termina cu al treilea timp, fiind devansat si de Andronic.
In mansa a doua, ploaia si-a pus amprenta asupra timpilor, astfel ca ierarhia fruntasa nu se schimba. Exista insa si o exceptie, Hora, cel care obtinea al 9-lea timp, devansandu-l pe Boroianu si eliminandu-l din grupul celor care punctau pe Iliescu. Resiteanul a fost insa exclus din clasamente in urma sedintei Comisarilor Sportivi pentru ca a parcurs traseul in sens invers. In fapt, dupa un derapaj urmat de o rasucire, Hora a readus masina pe traseu indreptand-o initial cu zona frontala spre vale, lucru care contravine regulamentului.
Astfel, la final, ierarhia Open i-a avut in frunte pe Onoriu, Paul Andronic si Graef. Primii doi au obtinut aceleasi pozitii si la Grupa H, acolo unde podiumul a fost completat de Lucian Radut, in timp ce Graef a castigat la A, grupa in a carei ierarhie a fost urmat de Luncan si Boroianu. Locul 4 in ierarhia Open, Nistoran a fost cel mai rapid pilot la Grupa N, pe al carei podium au mai urcat Iliescu si Maghetiu, in timp ce fratii Silviu si Andrei Dumitrescu au obtinut primele doua locuri la Grupa D.
Spectacolul a fost intregit de Grupa I, Muscel Racing Contest reprezentand un moment istoric prin faptul ca a prilejuit si prima confruntare din Campionatului National al Vehiculelor Istorice de Competitie. Alexandru Ciolan a fost cel mai rapid, urmat de Calin Popescu Tariceanu si Ion Stoian, insa fostul premier a triumfat la Clasa I1, rezervata masinilor cu cilindree de sub 2000 cmc, invingatorul beneficiind de o masina cu o capacitate cilindrica mai mare.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (2)
-
Pleoape faruri originale mattig pentru skoda octavia 1 u 1u 150 Lei
0445010799 167006205r pompa inalta renault grand scenec iv... 1500 Lei
Prag stanga vw passat b6 fab. 2005 - 2010 ⭐⭐⭐⭐⭐ 100 Lei
-
A2213201704 a2213200904 a2213201604 amk compresor airmatic... 1250 Lei
Usa usi portiera portiere dreapta fata dezechipata cu defect... 149.99 Lei
Dezmembrez motor piaggio ciao bravo si grillo boxer ambielaj 10 €
-
A2133004320 a2133200004 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
A2313202701 a2133202904 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
0445116035 03l130277c 0986435369 bosch injector vw amarok... 600 Lei
-
0445876882 0445110800 166007427r h8201636333 injector... 500 Lei
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa... 3000 Lei
A1643201404 a1643200204 a1643200304 amk compresor airmatic... 1250 Lei
-
3z01011000 a2113200104 a2203200104 a2113200304 compresor... 700 Lei
166000121r 8201453073 16600-00q2n 0445110652 bosch injector... 500 Lei
5801621241 826996-0002 826996-5002 5801674711 garrett... 5000 Lei
-
9820403480 jx6q-9f593-aa 0445110749 bosch injector citroen... 600 Lei
95521533 55578075 dcri301030 denso injector opel astra j k... 600 Lei
Dezmembrez kawasaki ninja zx6r 1999 99 €
-
0445110075 96386523 96414961 9641496180 bosch injectoare... 150 Lei
0445010747 55274845 55260837 bosch pompa de inalta presiune... 1000 Lei
A6510900980 53049700086 10009880036 biturbo mercedes sprinter... 2000 Lei
-
0445110141 8200146357 93190346 bosch injector nissan opel... 300 Lei
H8201636333 0445110800 166007427r 0445876882 injector... 500 Lei
166007427r 0445876882 0445110800 h8201636333 injector... 500 Lei
-
28308779 a6510703287 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
5801647158 gt5518r 820803-0004 820803-5004s garrett... 7500 Lei
0445020160 0445020292 0445020195 0986437512 bosch pompa inalta... 3000 Lei
-
Sh01-13700 810358-5002 810358-0002 garrett biturbo mazda 3/6... 300 €
5801553219 504388756 0986437512 bosch pompa inalta presiune... 3000 Lei
A6510702987 0445117035 0986435248 bosch injectoare mercedes... 500 Lei
-
Janta aliaj set chrysler pt cruiser (pt) 2001-2010 r18 5x100... 1400 Lei
0445116042 9687454380 1980el 0986435392 bosch injector citroen... 500 Lei
A2133202804 a2133202804 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
-
A2513200704 a2513201204 a2513200904 amk compresor airmatic... 1250 Lei
Supapa combustibil, 058133517a, vw passat (3c) 1.6b, bse 84 Lei
Furtun apa 46349131 2.2d fiat ducato euro 6 46352348 200 Lei



Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 21 Mai 2010