Lucien Hora a castigat etapa a doua in Muscel Racing Contest
Lucien Hora a dominat intrecerile din etapa a doua a Muscel Racing Contest, contand pentru Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2010, si s-a impus in fata invingatorului de vineri, Daniel Onoriu.
Lucien Hora a aratat inca din antrenamentele cronometrate ca-si doreste revansa in etapa a doua din Muscel Racing Contest si-l devanseaza pe invingatorul de vineri si campionul in exercitiu, Daniel Onoriu. In prima mansa de concurs a obtinut cel mai bun timp, 1:27.740, iar aceasta avea sa ramana cea mai buna performanta din concurs. Onoriu, cel care a rupt cardanul masinii Mitsubishi la startul pentru prima urcare, a reusit in mansa secunda un timp de 1:30.281, cu care si-a adjudecat locul secund si victoria la Grupa H si Clasa H5, in timp ce Silviu Dumitrescu, al doilea dupa prima mansa, a completat podiumul si locul 2 la Grupa D.
Pe locul 4 s-a clasat Gunther Graef, acesta fiind si invingatorul Grupei A, in al carui clasament a fost urmat de Lucian Boroianu si Ciprian Ciobotaru. Aceeasi a fost si ordinea la Clasa A5, in timp ce la A3 s-a impus Andrei Mitrasca, cel care a castigat si competitia automobilelor cu propulsor diesel.
Dan Luncan, locul 5, a castigat Grupa N, urmat de Christian Nistoran si Sorin Iliescu (acelasi podium si la Clasa N5), in timp ce Aurelian Andronache a fost cel mai rapid la Clasa N2. Lucian Radut si Victor Baldescu au urcat pe podium la Grupa H si Clasa H5, iar Andrei Serban a fost cel mai rapid in competitia pilotilor cu masini din Clasa H3 si in competitia masinilor cu doua roti motrice.
Spectacolul a fost intregit si de aceasta data de Grupa I, Muscel Racing Contest reprezentand un moment istoric prin faptul ca a prilejuit si prima confruntare din Campionatului National al Vehiculelor Istorice de Competitie. De data aceasta castig de cauza a avut Horia Popescu, urmat de Costin Ganescu (castigatorul Clasei I2), Alexandru Ciolan (invingatorul de vineri) si fostul premier, Calin Popescu Tariceanu, cel care a ocupat si locul 2 la Clasa I1.
Altfel, trebuie mentionat ca masina de deschidere a fost pilotata de Dan Girtofan, cel care i-a avut drept invitati, in dreapta, pe primarul orasului Campulung, Calin Ioan Andrei, pe Monica Iagar si pe maestrul Ovidiu Lipan Tandarica.
Pe locul 4 s-a clasat Gunther Graef, acesta fiind si invingatorul Grupei A, in al carui clasament a fost urmat de Lucian Boroianu si Ciprian Ciobotaru. Aceeasi a fost si ordinea la Clasa A5, in timp ce la A3 s-a impus Andrei Mitrasca, cel care a castigat si competitia automobilelor cu propulsor diesel.
Dan Luncan, locul 5, a castigat Grupa N, urmat de Christian Nistoran si Sorin Iliescu (acelasi podium si la Clasa N5), in timp ce Aurelian Andronache a fost cel mai rapid la Clasa N2. Lucian Radut si Victor Baldescu au urcat pe podium la Grupa H si Clasa H5, iar Andrei Serban a fost cel mai rapid in competitia pilotilor cu masini din Clasa H3 si in competitia masinilor cu doua roti motrice.
Spectacolul a fost intregit si de aceasta data de Grupa I, Muscel Racing Contest reprezentand un moment istoric prin faptul ca a prilejuit si prima confruntare din Campionatului National al Vehiculelor Istorice de Competitie. De data aceasta castig de cauza a avut Horia Popescu, urmat de Costin Ganescu (castigatorul Clasei I2), Alexandru Ciolan (invingatorul de vineri) si fostul premier, Calin Popescu Tariceanu, cel care a ocupat si locul 2 la Clasa I1.
Altfel, trebuie mentionat ca masina de deschidere a fost pilotata de Dan Girtofan, cel care i-a avut drept invitati, in dreapta, pe primarul orasului Campulung, Calin Ioan Andrei, pe Monica Iagar si pe maestrul Ovidiu Lipan Tandarica.
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Kia carens euro 5b 2015 8350 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Mercedes citan 2016,clima 2016 7500 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Skoda octavia 2 vrs extra dotari laurin&klement 1.6 mpi gpl... 7500 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Skoda roomster diesel 2013 4350 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Renault megane 16v 2006 2000 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei
StiriPeSurse.ro
La ce te poți expune dacă consumi cafea decofeinizată. Ce spun specialiștii
PieseAuto.ro
Bara de protectie
PieseAuto.ro
Valva EGR: ce simptome are o masina diesel cu EGR-ul stricat?
mai multe
Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 23 Mai 2010