Daniel Onoriu: „La Teliu mi s-a confirmat ca nu pot face curse de top din resturi de piese”

Daniel Onoriu: „La Teliu mi s-a confirmat ca nu pot face curse de top din resturi de piese”
Etapa de la Teliu a adus pentru pilotul bucurestean 20 de puncte in clasamentul OPEN, dar si multe probleme tehnice datorate disfunctionalitatii unor piese noi. Desi a reusit doar 7 urcari din 10, week-end-ul s-a terminat pentru Daniel Onoriu cu clasari pe podium.
Distribuie pe Facebook
Ziua de vineri a debutat cu probleme de functionare ale masinii, constatate in momentul aducerii acesteia in parcul service. "La plecarea din parcul inchis catre locul de desfasurare al concursului, mi-am dat seama ca ambreiajul patineaza. Era o piesa noua si nu avea niciun motiv sa cedeze", a declarat Daniel Onoriu. Desi echipa tehnica a reusit schimbarea piesei cu una second-hand in timpul avut la dispozitie, defectiunea i-a afectat increderea lui Daniel in capacitatile masinii. "Mi-a fost frica sa nu cedeze din nou ceva la masina si a trebuit sa merg temperat. In prima urcare de concurs am constatat ca presiunea in turbo se modificase de la 1.9 la 1.2, ceea ce a scazut considerabil puterea masinii".

Solutionarea defectiunilor tehnice a intervenit abia in ziua de sambata, cand masina a fost pusa la punct pentru participarea de duminica. "Mi-am luat ca reper timpul meu de anul trecut, adica 1:45.811 si am considerat ca daca best-ul de vineri cu Lola F3000 a fost 1:44.228, am toate sansele sa reusesc un rezultat mai bun", a continuat campionul in exercitiu.

Si ziua de duminica a adus echipei probleme tehnice, in prima urcare de antrenamente cedand iarasi o piesa noua, autoblocantul central. Acest lucru a insemnat o noua urcare ratata din partea lui Daniel si noi reparatii in parcul service. "Dupa ce am rezolvat problemele de presiune cu o zi in urma, duminica s-a stricat autoblocantul central. Am avut piesa de rezerva la mine, cu care am mers in ultimele 3 sezoane, fara a avea probleme. Am reusit un timp mai bun decat vineri, desi am facut o greseala care mi-a afectat mult rezultatul: alegerea anvelopelor. Am folosit gume moi, care mi-au afectat mult aderenta. Luand in calcul temperaturile caniculare, ideal ar fi fost un set de gume noi, medii", a analizat Daniel Onoriu.

Etapa de la Teliu s-a finalizat cu 20 de puncte pentru pilotul din Bucuresti. "Adversarul meu direct din acest an, Lola F3000, este aproape invincibil si masina mea trebuie sa functioneze impecabil pentru a-i face fata, desi tot ramane o lupta inegala. Am reusit sa fac cateva modificari la masina prin achizionarea unor piese noi, care au cedat dupa doar 31 de km. Sunt foarte dezamagit", a incheiat Daniel.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Viteza in Coasta DATA PUBLICĂRII: 15 Iunie 2010