Daniel Onoriu revine in forta in CNVC
- Ono conduce un Mitsubishi Lancer EVO 9 cu caroserie de EVO 6
- Masina este 4x4 si are o greutate de 1000 kg
- Targetul lui Ono este sa bata monopostul Lola F3000
Multa lume i-a simtit lipsa lui Daniel Onoriu in ultimul sezon. Insa acum, Ono a revenit in CNVC la bordul unei masini noi. In ultima etapa de la Rasnov, Ono a reusit sa doboare un record pe circuitul de langa Brasov si a obtinut pozitia 1 in grupa H4.
"Dumnezeu ma iubeste. Traiesc pentru curse, a fost foarte greu sa stau acasa"
Dupa un sezon in care a stat numai pe tusa si prezenta lui la etapele campionatelor interne se facea numai in calitate de spectator, Daniel Onoriu a reusit sa ia startul la etapa de la Rasnov din campionatul national de viteza in coasta. Pilotul bucurestean, campion national absolut 2009, si-a reconfirmat valoarea reusind o performanta remarcabila dupa 1 an de absenta: cu o masina noua, proaspat adusa in saptamana cursei din Ungaria, Daniel Onoriu a reusit o victorie fara drept de apel in campionat, duminica stabilind cel mai bun timp al zilei pe urcarea de la Rasnov: 2.01.774. A reusit astfel sa se plaseze pe prima treapta a podiumului si sa stabileasca un nou record pe acest traseu pentru turisme.
Noua masina de curse are 1000 de kg si un numar secret de cai putere
"Am muncit la noua masina aproape un an si voi mai munci. Aproximativ 1000 de kg si sute de cai"
Dupa un sezon 2012 plin de abandonuri, probleme tehnice si doua motoare sparte, pilotul Daniel Onoriu a simtit nevoia unei schimbari si a inceput lucrul la un nou proiect: Mitsubishi EVO 9, complet schimbata de la caroserie pana la motorizare. Cu toate acestea, dupa cateva luni de asteptare a pieselor, tinichigii au constatat ca problemele caroseriei achizitionate erau prea mari pentru a fi rezolvate: “A trebuit sa dau caroseria inapoi si sa caut o alta caroserie pentru masina pe care imi propusesem sa o construiesc de la zero. Am gasit o caroserie de EVO 6 pe care Cornel Nastase, cel mai bun tinichigiu dupa parerea mea, sub indrumarea lui Gabi Tiura, managerul de proiect, mi-a transformat-o si mi-a adaptat-o dupa plan. Am reusit sa usurez foarte mult masina, dar a durat o perioada mare de timp. Am ajuns cu ea la aproximativ 1000 de kg.” A urmat un kit exterior special, motorul HKS 2.3 si setarea masinii in Ungaria.
Intoarcerea la Rasnov
Cu masina proaspat adusa din Ungaria, Daniel Onoriu s-a oprit la Brasov pentru a participa prima oara in acest an la o etapa nationala a campionatului de viteza in coasta: "Am fost foarte dezamagit de timpii mei din antrenamente si calificari. Dupa prima mansa de concurs cand am reusit sa dau jos 3 secunde, am prins curaj si am inteles ca masina e de partea mea, desi mai erau multe lucruri de rezolvat: spre exemplu, nu mergea turometrul, nu mergea wastgate-ul, nu mergea shift light-ul si nu stiam exact cand trebuie sa schimb, am facut totul dupa instincte si auz. Se pare ca am auzul bun, pentru ca in a doua mansa de concurs am reusit un timp foarte bun care mi-a adus victoria dupa o lunga pauza".
Daniel Onoriu reuseste astfel la Rasnov sa obtina in mansa de concurs cu numarul 2 cel mai bun timp, imediat dupa monopostul Lola, doborand un record anterior facut de turisme, nu de monoposturi. Are un timp de 2.01, fiind urmat de o masina spectaculoasa, Ferrari 458 Challenge care scoate un timp de 2.04.
Tinta lui Ono: monopostul Lola F3000
"Tinta mea e monopostul Lola F3000. Cu o cutie secventiala si cateva mici imbunatatiri, imi propun sa il bat. Stiu ca m-am apropiat foarte mult acum de ceea ce imi doream: sa am o masina cu care sa pot bate monopostul Lola F3000. Am investit foarte mult timp si multi bani, dar inca mai sunt lucruri de facut pentru a-mi realiza si acest obiectiv: o cutie secventiala m-ar ajuta mult si alte cateva imbunatatiri si setari ale motorului. Pentru etapa de la Straja, voi merge in configuratia actuala, dar pentru sezonul 2014 sper sa gasesc sprijinul necesar pentru ce mi-am propus. Le multumesc celor care au facut posibila reintoarcerea mea in campionat: X Motors, Motivo Service Group, BD Tuning, Casino Life & Business Magazine. Multumesc familiei mele pentru sprijinul financiar si lui Dumnezeu care mi-a aratat inca o data ca ma iubeste", a declarat Daniel Onoriu.
- Fiat 500 x benzina+gpl 1.6 aspirat navigatie,pilot... 11750 € Skoda roomster diesel 2013 4350 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei Skoda octavia 2 vrs extra dotari laurin&klement 1.6 mpi gpl... 7500 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Mercedes citan 2016,clima 2016 7500 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2200 Lei Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Ford focus cabrio 2007 3500 Lei
- Kia carens euro 5b 2015 7950 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Grila aerisire mazda 6 gg ( 2002-2007 ) 50 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12600 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Th-10399 blocaj volanta motor ford diesel și benzina 35 Lei