Daniel Onoriu revine in forta in CNVC

Daniel Onoriu revine in forta in CNVC
  • Ono conduce un Mitsubishi Lancer EVO 9 cu caroserie de EVO 6
  • Masina este 4x4 si are o greutate de 1000 kg
  • Targetul lui Ono este sa bata monopostul Lola F3000
Distribuie pe Facebook

Multa lume i-a simtit lipsa lui Daniel Onoriu in ultimul sezon. Insa acum, Ono a revenit in CNVC la bordul unei masini noi. In ultima etapa de la Rasnov, Ono a reusit sa doboare un record pe circuitul de langa Brasov si a obtinut pozitia 1 in grupa H4.

"Dumnezeu ma iubeste. Traiesc pentru curse, a fost foarte greu sa stau acasa"
Dupa un sezon in care a stat numai pe tusa si prezenta lui la etapele campionatelor interne se facea numai in calitate de spectator, Daniel Onoriu a reusit sa ia startul la etapa de la Rasnov din campionatul national de viteza in coasta. Pilotul bucurestean, campion national absolut 2009, si-a reconfirmat valoarea reusind o performanta remarcabila dupa 1 an de absenta: cu o masina noua, proaspat adusa in saptamana cursei din Ungaria, Daniel Onoriu a reusit o victorie fara drept de apel in campionat, duminica stabilind cel mai bun timp al zilei pe urcarea de la Rasnov: 2.01.774. A reusit astfel sa se plaseze pe prima treapta a podiumului si sa stabileasca un nou record pe acest traseu pentru turisme.

Onoriu

Noua masina de curse are 1000 de kg si un numar secret de cai putere

"Am muncit la noua masina aproape un an si voi mai munci. Aproximativ 1000 de kg si sute de cai"
Dupa un sezon 2012 plin de abandonuri, probleme tehnice si doua motoare sparte, pilotul Daniel Onoriu a simtit nevoia unei schimbari si a inceput lucrul la un nou proiect: Mitsubishi EVO 9, complet schimbata de la caroserie pana la motorizare. Cu toate acestea, dupa cateva luni de asteptare a pieselor, tinichigii au constatat ca problemele caroseriei achizitionate erau prea mari pentru a fi rezolvate: “A trebuit sa dau caroseria inapoi si sa caut o alta caroserie pentru masina pe care imi propusesem sa o construiesc de la zero. Am gasit o caroserie de EVO 6 pe care Cornel Nastase, cel mai bun tinichigiu dupa parerea mea, sub indrumarea lui Gabi Tiura, managerul de proiect, mi-a transformat-o si mi-a adaptat-o dupa plan. Am reusit sa usurez foarte mult masina, dar a durat o perioada mare de timp. Am ajuns cu ea la aproximativ 1000 de kg.” A urmat un kit exterior special, motorul HKS 2.3 si setarea masinii in Ungaria.

Onoriu

Intoarcerea la Rasnov

Cu masina proaspat adusa din Ungaria, Daniel Onoriu s-a oprit la Brasov pentru a participa prima oara in acest an la o etapa nationala a campionatului de viteza in coasta: "Am fost foarte dezamagit de timpii mei din antrenamente si calificari. Dupa prima mansa de concurs cand am reusit sa dau jos 3 secunde, am prins curaj si am inteles ca masina e de partea mea, desi mai erau multe lucruri de rezolvat: spre exemplu, nu mergea turometrul, nu mergea wastgate-ul, nu mergea shift light-ul si nu stiam exact cand trebuie sa schimb, am facut totul dupa instincte si auz. Se pare ca am auzul bun, pentru ca in a doua mansa de concurs am reusit un timp foarte bun care mi-a adus victoria dupa o lunga pauza".

Daniel Onoriu reuseste astfel la Rasnov sa obtina in mansa de concurs cu numarul 2 cel mai bun timp, imediat dupa monopostul Lola, doborand un record anterior facut de turisme, nu de monoposturi. Are un timp de 2.01, fiind urmat de o masina spectaculoasa, Ferrari 458 Challenge care scoate un timp de 2.04.

Tinta lui Ono: monopostul Lola F3000

"Tinta mea e monopostul Lola F3000. Cu o cutie secventiala si cateva mici imbunatatiri, imi propun sa il bat. Stiu ca m-am apropiat foarte mult acum de ceea ce imi doream: sa am o masina cu care sa pot bate monopostul Lola F3000. Am investit foarte mult timp si multi bani, dar inca mai sunt lucruri de facut pentru a-mi realiza si acest obiectiv: o cutie secventiala m-ar ajuta mult si alte cateva imbunatatiri si setari ale motorului. Pentru etapa de la Straja, voi merge in configuratia actuala, dar pentru sezonul 2014 sper sa gasesc sprijinul necesar pentru ce mi-am propus. Le multumesc celor care au facut posibila reintoarcerea mea in campionat: X Motors, Motivo Service Group, BD Tuning, Casino Life & Business Magazine. Multumesc familiei mele pentru sprijinul financiar si lui Dumnezeu care mi-a aratat inca o data ca ma iubeste", a declarat Daniel Onoriu.

Onoriu

Distribuie pe Facebook
mai multe