Mihai Aurel Beldie termina primul sezon de CNVC

Mihai Aurel Beldie termina primul sezon de CNVC
  • Beldie a obtinut locul 1 la Sinaia, Teliu si Resita
  • Tanarul pilot a vrut sa debuteze la bordul unui Hyundai
  • A fost sprijinit de Eduard Tontsch
Distribuie pe Facebook

Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2013 a reprezentat primul sezon complet pentru Mihai Aurel Beldie. La 15 zile dupa caderea cortinei peste anul competitional de coasta 2013, Clubul Sportiv Autosport Fair-Play Alba ofera o scurta cronologie a "aventurilor" traite de pilotul din Alba Iulia.

Povestea mea incepe cu pregatirea acestui sezon: cu aproximativ o luna inainte de prima etapa de la Brasov, ma zbateam sa fac cumva sa ajung la cateva etape cu fosta masina de coasta, un Hyundai Coupa. Apoi a intervenit un om caruia ii multumesc din tot sufletul pentru sansa de a participa la bordul unei asemenea masini - BMW 120d DTM Edition! Numele acestui adevarat inger este Eduard Tontsh.

Am debutat usurel, timid as putea spune, cu etapa de la Brasov, urcarea catre Poiana, un traseu pe care visez sa alerg de cand ma stiu. Dupa un inceput ezitant, acela fiind si primul contact cu noua masina, finalul cursei mi-a adus si primul rezultat notabil, reusind sa castig la prima aparitie grupa automobilelor Diesel. Va dati seama ca am prins aripi dupa acest rezultat! Din pacate, cea de-a doua etapa „mi-a tras un pic frana de mana”, din cauza unor probleme tehnice, nereusind sa ma ridic la nivelul asteptarilor mele. Cu toate acestea, etapa de la Ranca mi-a adus un loc 2, obtinut cu multa truda.

Apoi au venit doua etape, cele de la Teliu si Resita, pe care am reusit sa le castig dupa un parcurs constant si fara greseala, urmate de cea mai asteptata etapa a sezonului - cea de la Sinaia, de unde, cu ajutorul ploii aparute in ultima urcare de concurs, am mai dus acasa o cupa de locul unu.

Campulung a fost o etapa cu un gust amar, deoarece inca stau sub semnul intrebarii de ce 17 piloti au fost penalizati pentru start anticipat la etapa musceleana in conditiile in care media de pana atunci era de aproximativ 4 starturi „furate” per etapa. In prima urcare se pare ca eu si Fumi (cum imi place mie sa imi alint masina de concurs) am fost mai rapizi decat trebuia, fiind acuzati de start „furat”. Cert este ca cele 5 secunde primite penalizare mi-au smuls locul 1 de la grupa, asa ca m-am intors acasa cu coada intre picioare.

A urmat etapa de la Rasnov, un traseu de care m-am indragostit, unul dintre cele mai tehnice trasee din tara. Etapa rasnoveana a fost prima din acest sezon in care Grupa Automobilelor Diesel a fost constituita, astfel ca s-au dat puncte duble fata de cazul celorlalte etape. Cu multa munca am reusit sa duc masina la linia de finish gratie celor din echipa tehnică a echipei Tontsch Automotive care au reusit sa o puna pe „Fumi” din nou in miscare, si carora le multumesc inca o data! Avand in vedere problemele tehnice, principalul obiectiv de la Rasnov a fost sa termin etapa cu bine pentru a ramane in lupta pentru castigarea grupei, insa am terminat pe locul 3, fapt care m-a obligat sa castig etapa „de casa” pentru a-mi asigura titlul de campion la Diesel.

In fine, ultima etapa a sezonului, cea de la Alba Iulia, am pregatit-o profesionist, cu multa pasiune. In etapa din orasul meu natal, principalul meu adversar am fost chiar eu... M-am inscris in cursa cu gandul ca trebuie sa ma depasesc pe mine, sa merg cat mai eficient pentru a-mi atinge obiectivul: locul 1 la Diesel si, implicit, castigarea Grupei pe anul 2013. Din pacate, conditiile tehnice erau departe de a fi ideale avand in vedere faptul ca am fost nevoit sa alerg cu anvelope de ploaie in condiții de vreme superba. Acest lucru m-a costat victoria - am terminat pe locul 2 si, dupa o excelenta dominare la inceputul sezonului, am pierdut locul 1 la Grupa Automobilelor Diesel pentru o diferenta de doar 0,5 puncte!

In final, vreau sa le multumesc tuturor partenerilor pentru implicare! Fara ei tot acest program ar fi fost imposibil si cu siguranta incomplet. Partenerii mei din sezonul 2013 sunt: Tontsch Automotive, Safety Broker Alba, Fratilă Consulting, Axel Company Alba Iulia, Antel Alba, Auto Construct Sebes, Help Trans Abrud, Angrenaje si Roti Dintate Alba.

Distribuie pe Facebook
mai multe