Este inceputul unei noi ere. Volkswagen prezinta oficial primul ID. Aero din istorie, modelul care inlocuieste celebrul Passat sedan. Cum arata in realitate

Este inceputul unei noi ere. Volkswagen prezinta oficial primul ID. Aero din istorie, modelul care inlocuieste celebrul Passat sedan. Cum arata in realitate
  • Este inceputul unei noi ere
  • Volkswagen prezinta oficial primul ID. Aero din istorie, modelul care inlocuieste celebrul Passat sedan
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Nota de plata nu reprezinta, pentru moment, decat un mare mister, seria necunoscutelor uriase continuand, mai mult sau mai putin surprinzator, cu optiunile specifice gamei de motorizari.

Prezentat publicului larg cu doar doua saptamani in urma - la finalul lunii iunie, conceptul care anunta inlocuitorul versiunii cu patru portiere a celebrului Passat si, cel putin la fel de important de mentionat, primul sedan cu propulsie electrica din istoria companiei Volkswagen stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Privit de la exterior, noul model al producatorului cu sediul in orasul Wolfsburg - pe nume ID. Aero, urmeaza sa se remarce in special prin linia alungita a plafonului finisat intr-o nuanta contrastanta de negru, insa nici blocurile optice unite cu o dunga iluminata sau jantele din aliaj de dimensiuni generoase nu vor trece complet neobservate. Ba dimpotriva, am putea spune si nu am exagera sau gresi cu absolut nimic.

Volkswagen ID. Aero Concept

Din pacate, ingredientele caracteristice departamentului interior vor fi dezvaluite la o data ulterioara, in apropierea debutului oficial al variantei de serie, programat sa aiba loc pe parcursul anului 2023, potrivit informatiilor de acum circa 14 zile, dar se pare ca printre detaliile puse la dispozitia clientilor si cumparatorilor se vor numara si doua display-uri color: unul pentru afisarea instrumentelor de bord digitale, altul pentru sistemul de infotainment de ultima generatie.

Asamblat pe celebra arhitectura modulara MEB, noul Volkswagen ID. Aero ar trebui sa fie disponibil, la vanzare, atat intr-o savoare RWD - cu numai un singur motor in echipare, cat si intr-o aroma cu tractiune integrala, acompaniata, daca mai trebuia cumva precizat, de doua motoare. Anterior, conducerea companiei producatoare a vorbit si despre o baterie de 77 kWh, capabila sa asigure o autonomie de peste 600 de kilometri. Atat viteza maxima, cat si timpul necesar rezolvarii eternei probleme a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora - cu pedala de acceleratie la podea, isi fac veacul, la momentul actual, pe lista marilor mistere si necunoscute uriase, dupa cum se intampla, inutil de adaugat, si cu pretul de vanzare.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (13) Poze Volkswagen ID. Aero Concept
mai multe
Publicat în categoria: Concept Car DATA PUBLICĂRII: 11 Iulie 2022