Fanii il vad deja in productia de serie. Asa ar fi aratat GT-R-ul daca Nissan ar fi dus designul la extrem

  • Conceptul GT-R50 a fost creeat de Nissan si Italdesign
  • Este bazat pe un GT-R Nismo de ultima generatie
  • Propulsorul biturbo a primit cateva imbunatatiri
Distribuie pe Facebook

Pentru a sarbatori 50 de ani de GT-R si Italdesign, Nissan si celebra casa de design italiana au dezvoltat un concept botezat sugestiv GT-R50. Acesta este bazat pe un GT-R Nismo si urmeaza sa debuteze in Europa luna viitoare.

Constructorul nipon de automobile a lansat modelul de performanta GT-R (R35) in 2007, iar patru ani mai tarziu a venit si primul facelift. Normal ar fi fost ca la un anumit interval de timp, Nissan sa lanseze o noua generatie a sportivei care a bagat frica in supercarurile cu renume.

Nissan GT-R50

Ei bine, acest lucru nu s-a intamplat nici pana in ziua de azi, singura modificare suferita de GT-R fiind un alt facelift pe care l-a primit in 2017. Acesta a inclus cateva imbunatatiri de ordin estetic, insa nimic notabil din punct de vedere tehnic.

Nissan GT-R50

Acum, Nissan, impreuna cu celebra casa de design Italdesign, vrea sa arate lumii intregi cum ar fi aratat GT-R-ul daca nu ar fi existat nicio regula. Conceptul de fata poarta numele de GT-R50 si a fost creeat cu ocazia implinirii a 50 de ani de GT-R si Italdesign.

Nissan GT-R50

Sub caroseria futurista, finisata in argintiu si auriu, se afla de fapt un GT-R Nismo de ultima generatie. Partea frontala a fost complet restilizata, capota este mai proeminenta, plafonul a fost coborat cu 54 de milimetri, aripile sunt vizibil mai evazate, iar prizele de aer de pe lateral reprezentantive pentru GT-R R35 au fost la randul lor redesenate si finisate in auriu.

Nissan GT-R50

Designerii au incercat sa pastreze totusi cateva dintre elementele estetice si linia generala care sa ne dea de inteles ca pana la urma avem de-a face cu un GT-R. Spre exemplu, stopurile duble nu au suferit modificari, inafara faptului ca semnatura luminoasa este ceva mai ingusta.

Nissan GT-R50

Tot in spate regasim o aripa ajustabila. Un set de jante cu diametrul de 21 de inch, incaltate cu anvelope Michelin Pilot Super Sport, completeaza foarte bine acest tablou.

Nissan GT-R50

Pentru habitaclu s-a folosit piele neagra si Alcantara in aceeasi culoare, fibra de carbon in diferite finisaje si cateva accente aurii.

Nissan GT-R50

Prototipul GT-R50 ascunde sub capota un propulsor V6 biturbo de 3.8 litri imbunatatit. Unitatea a primit turbine folosite in GT3, intercoolere mai mari, injectoare cu debit marit si arbore cotit, pistoane, biele si cuzineti de inalta performanta. Dupa toate acestea, puterea motorului a crescut la 710 cai putere si 780 Nm cuplu.

Nissan GT-R50

Inginerii au intarit si transmisia automata cu dublu-ambreiaj si sase trepte, dar si diferentialul spate. Suspensia a fost la randul ei revizuita, cu amortizoare Bilstein ajustabile, iar franele Brembo au acum sase pistonase pe fata si patru pe spate.

Nissan GT-R50

Nissan GT-R50

Nissan GT-R50

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (13) Poze Nissan GT-R50
mai multe
Publicat în categoria: Concept Car DATA PUBLICĂRII: 29 Iunie 2018