Honda Civic Type R imbraca o noua costumatie pentru Paris

Honda Civic Type R imbraca o noua costumatie pentru Paris
  • Honda prezinta in cadrul Salonului de la Paris noua Civic Type R Concept II
  • Hot-Hatch-ul japonez impresioneaza in special prin albastrul aplicat caroseriei
  • Versiunea de serie promite peste 280 CP, cutie manuala si un mod +R pentru circuit
Distribuie pe Facebook

Asteptata cu sufletul la gura de o intreaga masa de pasionati, noua Honda Civic Type R NU va sosi in cadrul Salonului Auto de la Paris de luna viitoare intr-o versiune de productie, japonezii preferand sa trimita in Orasul Luminilor tot o varianta concept, finisata intr-o alta culoare ce-i drept.

Cu un SEAT Leon Cupra mai impresionant ca oricand si un Renault Megane RS 275 Trophy-R capabil sa puna la respect multe modele superioare din punctul de vedere al puterii, segmentul destinat hot-hatch-urilor ofera in prezent o batalie mai incitanta ca oricand. Doar o singura piesa mai lipseste pentru ca puzzle-ul sa fie complet, insa, din nefericire pentru adeptii modelelor de clasa compacta si inalta performanta, noua Honda Civic Type-R nu este inca pregatita pentru mult anticipatul sau debut.

Altfel nu ne explicam de ce japonezii au ales sa soseasca in cadrul Salonului Auto de la Paris desfasurat in perioada 4 - 19 octombrie tot in compania unei versiuni Concept, care nu aduce nici un fel de surpriza majora - cu exceptia albastrului stralucitor de la nivelul caroseriei, ce inlocuieste "vechiul" rosu aprins caracteristic studiului de design dezvaluit in premiera mondiala la inceputul acestei primaveri, cu ocazia celei de-a 84-a editii a evenimentului Geneva Motor Show.

Pentru a lasa totusi loc de "buna ziua!", oficialii Honda au tinut sa precizeze ca noul Civic Type-R va gazdui in compartimentul motor o unitate turbo de doi litri si peste 280 CP. O transmisie manuala cu sase rapoarte va fi singura optiune disponibila, producatorul nipon de automobile refuzand astfel sa se alinieze la strategia Volkswagen si sa ofere (si) o cutie automata cu dublu ambreiaj.

De asemenea, urmatoarea generatie a hot-hatch-ului japonez se va mai putea lauda si cu un sistem Steer Axis, proiectat special pentru a reduce efectul de "torque steer" intalnit la modelele echipate cu tractiune fata si multi cai putere. Intr-un final, lista cu bunatati se va incheia cu modul +R oferit in premiera, ce are misiunea de a recalibra raspunsul motorului si al directiei, respectiv setarea amortizoarelor ajustabile din dotarea suspensiei sport pentru un maxim de performanta pe circuit.

Honda Civic Type R Concept II

Honda Civic Type R Concept II

Honda Civic Type R Concept II

Distribuie pe Facebook
mai multe