Nemtii au intrat in sedinta. Noua masina de la PEUGEOT face suta in 4.3 secunde si are tractiune integrala

  • Are sistem de propulsie hibrid
  • Atinge 100 de km/h in 4.3 secunde
  • Debuteaza la Geneva
Distribuie pe Facebook

Din pacate, cel putin momentan, vorbim despre un concept. Botezat 508 Sport Engineered Concept si bazat pe versiunea hibrid a lui 508, acesta va debuta oficial la inceputul lunii martie cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.

Unul dintre cele mai importante Saloane Auto de peste an, cel de la Geneva, isi deschide portile pe 5 martie pentru presa de specialitate si doua zile mai tarziu pentru publicul larg.

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Cei prezenti vor putea admira pentru prima data pe viu noul BMW Seria 7, mult-asteptata Toyota Supra si multe alte modele de ultima generatie, dar si cateva concepte interesante. Printre acestea din urma se numara si noul concept al francezilor de la Peugeot, un super-sedan cu sistem de propulsie hibrid, botezat 508 Sport Engineered Concept.

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Asa cum ii spune si numele, acesta a fost dezvoltat impreuna cu divizia sport a brand-ului din Hexagon si este bazat pe versiunea hibrid a lui 508. Este inca incert daca acesta va vedea vreodata linia de asamblare asa ca, pentru moment, conceptul este doar o sursa de inspiratie pentru viitoarele modele electrificate a marcii.

Peugeot 508 Sport Engineered ConceptPeugeot 508 Sport Engineered Concept

Sistemul de propulsie hibrid a lui 508 Sport Engineered Concept este compus dintr-un motor pe benzina de 1.6 litri PureTech cu 200 de cai putere si doua unitati electrice, cate una pentru fiecare punte. Vorbim asadar despre o tractiune integrala.

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Puterea totala dezvoltata de acest ansamblu este de 505 cai putere, insa cele trei componente nu pot oferi performante maxime in acelasi timp. Asta inseamna ca puterea reala este undeva la 400 de cai putere.

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Cu un cuplu de 500 Nm, sedanul francezilor atinge 100 de km/h in doar 4.3 secunde si are o viteza maxima limitata electronic la 250 km/h. Peugeot a instalat si un pachet de baterii cu o capacitate de 11.8 kWh, astfel ca masina poate parcurge 50 de kilometri in modul full-electric.

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

In comparatie cu un 508 standard, conceptul hibrid are o suspensie imbunatatita, o garda mai mica la sol, puntea fata este cu 24 de milimetri mai lata, cea spate cu 12 milimetri iar sistemul de directie a fost la randul sau revizuit. Pentru aderenta maxima, inginerii au montat anvelope Michelin Pilot Sport 4S.

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Exteriorul masinii este si el schimbat, cu o bara fata restilizata dar si cu mai multe elemente aerodinamice redirectioneaza aerul catre radiator si catre difuzorul de aer din spate. Conceptul este finisat in nuanta Selenium Grey, cu accent verzi Kryptonite.

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Aceeasi culoarea tipatoare a fost folosita si la interior, alaturi de o tapiterie din piele si Alcantara. Materialul compozit textil acopera deasemenea si volanul, unde este acompaniat de fibra de carbon, plafonul si stalpii frontali.

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Asa cum spuneam mai sus, Peugeot 508 Sport Engineered Concept ramane momentat la stadiul de prototip si va fi expus in premiera in cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (81) Poze Peugeot 508 Sport Engineered Concept
mai multe