Noua masina de la Dacia e nebunie curata: are doar doua locuri, iar parbrizul lipseste complet. Cum arata in realitate

Noua masina de la Dacia e nebunie curata: are doar doua locuri, iar parbrizul lipseste complet. Cum arata in realitate
  • Noua masina de la Dacia e nebunie curata
  • Are doar doua locuri, iar parbrizul lipseste complet
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv anvelope Airless. Plus huse pentru scaune ce pot fi transformate in saci de dormit.

Prezentata publicului larg cu numai sase zile in urma - chiar la inceputul acestei toamne, noua Dacia Manifesto stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Privita de la exterior, neobisnuita creatie a companiei de la Mioveni se remarca in special prin lipsa geamurilor, a portierelor, dar si parbrizului ori lunetei, insa nici nenumaratele detalii iluminate de la nivelul caroseriei cu diferite elemente reciclate in compozitie sau anvelope Airless nu vor trece intocmai neobservate - ba dimpotriva, am putea spune si nu am gresi cu nimic.

Viziunea producatorului romanesc asupra unui vehicul cu un impact minim asupra mediului, respectivul concept anunta, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz si de la persoana la persoana, si un interior impermeabil - ce poate fi spalat cu un simplu furtun cu apa. Odata ajunsi in cabina, atat soferul, cat si pasagerul vor mai descoperi si o plansa de bord realizata din materiale naturale - precum lemnul de pluta, si scaune imbracate cu huse ce pot fi transformate, in cateva secunde, se mentioneaza in comunicatul oficial de presa, in saci de dormit.

Reteta caracteristica noii Dacia Manifesto continua - potrivit primelor informatii oferite publicitatii, cu o baterie dedicata extractibila, ce furnizeaza electricitate prin intermediul unei prize casnice. Acelasi nonconformist model a mai pregatit, pentru o serie de performante in off-road imposibil de ignorat, si o garda la sol generoasa, si tractiune integrala - datele cu privire la puterea maxima a motorului, la proba 0 - 100 de kilometri pe ora sau autonomia totala reprezentand, la momentul actual, o mare necunoscuta si un mister de proportii.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Concept Car DATA PUBLICĂRII: 26 Septembrie 2022