Nu s-au putut pune de acord la diagonala, asa ca au montat in bord cel mai mare display dintr-o masina. POZE REALE

Nu s-au putut pune de acord la diagonala, asa ca au montat in bord cel mai mare display dintr-o masina. POZE REALE
  • Un start-up chinez a prezentat la CES un crossover electric
  • Modelul gazduieste in bord un display cu diagonala de 48 inch
  • Automobilul ofera o autonomie totala de pana la 402 kilometri
Distribuie pe Facebook

Ceea ce vedem in aceste imagini surprinse cu ocazia targului de electronice din Las Vegas ar putea fi viitorul interioarelor auto. Chiar daca in prezent sintagma "display de 48 de inch pentru bordul masinii" nu suna intocmai familiar sau, de ce nu, a ceva obisnuit.

Lansata pe piata acum mai bine de jumatate de deceniu, in vara anului 2012, astazi-celebra Tesla Model S a reusit sa surprinda pe-atunci o lume intreaga cu display-ul de 17 inch de la nivelul panoului de bord. Montat pe verticala si echipat cu comenzi tactile, ecranul a eliminat complet nevoia butoanelor fizice.

60 si ceva de luni mai tarziu de la momentul respectiv, cu ocazia targului de electronice care se desfasoara zilele acestea in orasul american Las Vegas, un start-up din China crede ca la bordul automobilelor intra display-uri chiar si mai mari de atat. De 48 de inch, daca este sa ne luam dupa ce spun oficialii Byton.

Botezat simplu, dar sugestiv Crossover, conceptul marcii asiatice isi intampina pasagerii alaturi de alte sapte ecrane, unele montate in fetele usilor, altele pe spatele scaunelor fata. Drept urmare, majoritatea comenzilor respectivului model sunt operate prin intermediul unor suprafete tactile, in loc de butoane fizice.

Acesta sa fie oare viitorul interioarelor auto? Foarte probabil, producatorii de masini fiind nevoiti sa gaseasca diverse solutii pentru a tine persoanele de la bord ocupate pe tot parcursul calatoriei daca vor reusi intr-un final sa ofere in serie sistemele de rulare autonoma de nivel cinci cu care ne tot ameninta.

Si data tot veni vorba despre acest subiect, trebuie precizat ca noul Byton Crossover Concept va parasi linia de productie - in 2019 - in compania unui sistem de rulare autonoma de nivel 3. Chinezii nu se vor opri insa aici, oficialii start-up-ului din Asia anuntand deja ca un nivel patru de autonomie va fi disponibil ulterior.

In ceea ce priveste propulsia, modelul prezentat cu ocazia evenimentului CES 2018 este pus in miscare de un sistem electric capabil sa parcurga pana la 402 kilometri cu o singura incarcare a bateriei. Incarcare care dureaza 20 minute pentru 241 kilometri sau jumatate de ora pentru ca bateria sa ajunga la 80% din capacitate.

Byton Crossover Concept - Poze Reale

Byton Crossover Concept - Poze Reale

Byton Crossover Concept - Poze Reale

Byton Crossover Concept - Poze Reale

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (6) Poze Byton Crossover Concept - Poze Reale
mai multe
Publicat în categoria: Concept Car DATA PUBLICĂRII: 11 Ianuarie 2018