Volkswagen prezinta T-Prime GTE, conceptul care a bagat intreaga industrie auto in ceata

Volkswagen prezinta T-Prime GTE, conceptul care a bagat intreaga industrie auto in ceata
  • Volkswagen a publicat primele fotografii si informatii oficiale ale noului T-Prime GTE
  • Conceptul german propune un exterior lung de peste cinci metri, plus un interior cu patru locuri
  • Sub capota regasim un sistem de propulsie hibrid cu 375 de cai putere si 700 de Newton Metri
Distribuie pe Facebook

Volkswagen prezinta cu ocazia Salonului Auto ce se desfasoara zilele acestea la Beijing noul T-Prime GTE, un concept despre care se spun doua lucruri complet diferite: ba anticipeaza urmatorul Touareg, ba reprezinta preludiul unui SUV de clasa superioara.

Forfota mare la standul Volkswagen din cadrul Salonului Auto de la Beijing. Producatorul german a sosit in capitala Chinei alaturi de noul T-Prime GTE, un concept caruia presa de specialitate ii atribuie diverse misiuni.

Cea mai populara dintre acestea consta in faptul ca prototipul cu pricina anticipeaza urmatoarea generatie a modelului Touareg. Exista insa si cateva voci care sustin ca avem de-a face, de fapt si de drept, cu un SUV de clasa superioara.

Tot ce stim cu exactitate despre noul Volkswagen T-Prime GTE este lungimea sa care, la 5.070 milimetri, o depaseste cu aproximativ 171 de milimetri pe cea a unui Touareg apartinand ultimei generatii.

VW T-Prime Concept GTEVW T-Prime Concept GTE

Fireste, producatorul german s-a grabit sa anunte si ca impozantul sau concept gazduieste la nivel de interior un total de patru scaune individuale, dar acest detaliu nu ne ajuta deloc pentru a plana misterul care pluteste in jurul prototipului cu pricina.

Drept urmare, lasam in urma teoriile si ne concentram pe informatiile care conteaza cu adevarat, in speta propulsia hibrida care ofera 375 de cai putere de pe urma unui benzinar turbo de doi litri si a unui motor electric.

Adaugam in meniu si o cutie automata cu opt rapoarte, respectiv un sistem inteligent de tractiune integrala, iar primii 100 kilometri pe ora vin dupa circa sase secunde. Cat despre viteza maxima, 224 km/h este valoarea din dreptul acestui subiect.

VW T-Prime Concept GTE

Mult mai interesant se dovedeste a fi insa consumul mediu de carburant, noul Volkswagen T-Prime GTE promitand sa parcurga clasica distanta de 100 de kilometri cu aproximativ 2.7 litri de benzina.

In modul complet electric, prototipul cu pricina anunta o autonomie de 50 km. Si daca tot suntem la acest capitol, precizam ca bateria litiu-ion prezenta la datorie are nevoie fie de doua ore si jumatate, fie de opt ore - in functie de sursa de curent, pentru a se incarca.

Si pentru ca nu am facut-o inca, la final dezvaluim si ce anume se ascunde sub caroseria impunatoare a noului Volkswagen T-Prime GTE: platforma modulara MLB, care in prezent gazduieste si cea de-a doua generatie a modelului Audi Q7, respectiv primul SUV din istoria de peste 95 de ani a britanicilor de la Bentley, in speta Bentayga.

VW T-Prime Concept GTEVW T-Prime Concept GTE

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (66) Poze VW T-Prime Concept GTE
mai multe