Noua electrica de la Mercedes le-a dat aparatele peste cap. E cea mai sigura masina testata de Euro NCAP in ultimii opt ani dintr-un anumit punct de vedere

Noua electrica de la Mercedes le-a dat aparatele peste cap. E cea mai sigura masina testata de Euro NCAP in ultimii opt ani dintr-un anumit punct de vedere
  • Noua electrica de la Mercedes le-a dat aparatele peste cap
  • E cea mai sigura masina testata de Euro NCAP in ultimii opt ani dintr-un anumit punct de vedere
Distribuie pe Facebook

Conceputa special pentru a concura impotriva unor nume precum Tesla Model X, prima generatie a gamei EQE SUV a reusit sa obtina un total de 44.2 puncte (90%) pentru protectia acordata copiilor de la bord.

Dezvaluita lumii intregi in urma cu mai bine de-un an, inca de la finalul toamnei lui 2022, cea dintai generatie a electricei oferite de Mercedes sub denumirea de EQE SUV a fost supusa recent - chiar pe parcursul zilelor precedente, celebrelor teste de siguranta de la Euro NCAP. Disponibila - spre vanzare, si pe piata auto din Romania, in schimbul unei sume minime de 91.850 de euro, cu potentialii cumparatori avand la dispozitie cinci variante diferite de performanta, cu pana la 687 de cai putere sub capota, respectiva masina a reusit sa obtina maximul de cinci stele.

Mercedes EQE SUV la Euro NCAP

Reteta succesului gamei concepute special pentru a concura impotriva unor nume precum Tesla Model X debuteaza cu un punctaj de 35.0 puncte (87%) primit pentru protectia acordata adultilor de la bord, urmatorul pe lista constand in punctajul de 44.2 puncte (90%) obtinut pentru protectia acordata copiilor de la bord - un record absolut pentru sesiunile organizate din 2016 incoace, acestora alaturandu-li-se atat un punctaj de 50.6 puncte (80%) obtinut pentru protectia acordata pietonilor, cat si un punctaj de 15.3 puncte (85%) pentru eficienta sistemelor de asistenta.

Insotita de un pret de vanzare de minimum 91.850 de euro, cea dintai generatie a electricei oferite de Mercedes sub denumirea de EQE SUV isi intampina cumparatorii - in versiunea de baza 350+, de un motor cu 292 de cai putere pe puntea spate, de unde si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, intr-un timp deloc neglijabil, de aproximativ 6.9 secunde. O viteza de top limitata la pragul de 210 kilometri pe ora completeaza - impreuna cu autonomia maxima de 628 de kilometri, fisa cu specificatii de ordin tehnic a masinii cu pricina.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Crash Test DATA PUBLICĂRII: 15 Decembrie 2023