TESTUL pe care Euro NCAP nu il va face niciodata. Uite cum rezista la impact o masina... Koenigsegg

TESTUL pe care Euro NCAP nu il va face niciodata. Uite cum rezista la impact o masina... Koenigsegg
  • Koenigsegg a publicat la sfarsitul acestei saptamani un video extrem de special
  • Filmul respectiv surprinde testele de siguranta la care este supus modelul Regera
  • Automobilul cu pricina va ajunge pe strazi alaturi de un sistem de propulsie hibrid
Trimite unui prieten

Exact acum trei ani, in premiera absoluta, la testele de siguranta ale Euro NCAP era invitata si o masina marca Porsche. Sunt insa extrem de multi factori care sugereaza ca modelele de la companii precum Koenigsegg nu vor ajunge niciodata pe mainile belgienilor.

"Rezervate" pana acum automobilelor intalnite la fiecare colt de strada, de la Dacia, Ford ori Mercedes-Benz, probele care compun testele de siguranta organizate de Euro NCAP au surprins acum trei ani, in premiera absoluta, si cum se comporta la impact un model marca Porsche.

Macan nu a ramas insa pentru mult timp singurul produs de "fite" izbit de toate structurile belgienilor - unele fixe, altele deformabile, cea de-a treia generatie a celebrului Cayenne avand parte de o soarta similara in urma cu exact o luna, la sfarsitul lui noiembrie.

SUV-ul companiei din Stuttgart va ramane cel mai probabil pentru o buna perioada de timp "aroganta" numarul unu a Euro NCAP, in cazul in care organizatia responsabila cu testarea sigurantei noilor automobile nu va invita cumva pe platourile sale modele de la producatori si mai exotici.

Cum reactioneaza la impact "bijueriile" de sute de mii sau chiar milioane de dolari ale industriei constructoare de masini aflam insa direct de la sursa, Koenigsegg celebrand 1.000.000 de urmaritori pe Instagram cu un video care surprinde mega-hibridul Regera in diverse ipostaze.

Pe scurt si direct la subiect, sportiva suedeza cu propulsie hibrida si peste 1.500 de cai putere prezenti la datorie a fost "busita" frontal, lateral, dar si din spate, caroseria din fibra de carbon trecand apoi prin proba... ciocanului, la care inca Euro NCAP nu s-a gandit inca sa o implementeze.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Crash Test DATA PUBLICĂRII: 29 Decembrie 2017