A iesit pe strada sa-si incerce fortele impotriva competitiei. Ford Focus RS versus Restul Lumii

A iesit pe strada sa-si incerce fortele impotriva competitiei. Ford Focus RS versus Restul Lumii
  • Noul Focus RS ofera un benzinar turbo de 350 cai putere
  • Hot-hatch-ul americanilor de la Ford dispune inclusiv de AWD
  • Sprintul 0 - 100 km/h dureaza astfel doar 4.7 secunde
Distribuie pe Facebook

Intreaga lume stie deja ca fisa tehnica a noului Ford Focus RS anunta un timp de numai 4.7 secunde pentru realizarea acceleratiei de la 0 la 100 km/h, insa nimeni nu a vazut inca... cum se descurca hot-hatch-ul american cu 350 de cai putere sub capota si in lumea reala.

Anuntata cu mare fala inca de la inceputul anului trecut, cea de-a treia generatie a modelului Ford Focus RS are numeroase detalii cu care sa se laude. Este, in primul si in primul rand, prima care se poate lauda cu un sistem de tractiune integrala - insotit si de tehnologia torque vectoring, pe deasupra.

Urmatorul motiv de bucurie pentru hot-hatch-ul american consta in motorizarea primita sub capota, si anume un benzinar turbo de 2.3 litri capabil sa produca undeva in jurul a 350 de cai putere. Cu totii livrati ambelor punti prin intermediul unei manuale cu sase rapoarte, in cazul in care te intrebai.

Puse cap la cap, toate aceste elemente ii permit noului Ford Focus RS sa accelereze de la 0 la 100 kilometri pe ora in doar 4.7 secunde, cea de-a treia generatie a super-compactei de peste Ocean fiind astfel una dintre cele mai rapide masini de serie care hoinaresc in ziua de astazi pe strazile planetei.

Cel putin din punct de vedere teoretic. Care sta insa situatia in teren? Ei bine, raspunsul la respectiva intrebare il aflam chiar din urmatorul material video, ce surprinde hot-hatch-ul american cu 350 de cai putere sub capota infruntand modele precum Nissan 370Z sau Dodge Charger SRT8.

Distribuie pe Facebook
mai multe