Noul Mercedes E63 AMG e REGELE LINIUTELOR: A batut BMW M5, Porsche Panamera Turbo S si Cadillac CTS-V!

Noul Mercedes E63 AMG e REGELE LINIUTELOR: A batut BMW M5, Porsche Panamera Turbo S si Cadillac CTS-V!
  • Liniuta intre M5, E63 AMG S, CTS-V si Panamera Turbo S
  • Automobilul castigator trebuia sa ajunga primul la 300 km/h
  • S-a impus intr-un final modelul germanilor de la Mercedes

Lansat cu mare tam-tam la sfarsitul anului 2016, automobilul companiei germane gazduieste in compartimentul motor un benzinar V8 bi-turbo de patru litri si (pana la) 612 cai putere.

Ascunde sub capota o motorizare V8 bi-turbo de 612 cai putere, ofera in standard un sistem de tractiune integrala cu vectorizare a cuplului si sprinteaza de la 0 la 100 de kilometri pe ora in numai 3.4 secunde.

Chiar daca asa ar putea parea la prima vedere, adevarul este ca subiectul principal al acestui material nu il reprezinta o sportiva pur-sange, ci un sedan de dimensiuni mari, cu spatiu pentru cinci persoane si bagajele lor multe.

Este vorba, mai precis, despre noul Mercedes E63 AMG S, care a reusit de curand sa bifeze o victorie extrem de importanta in fata competitiei: a invins BMW M5, Porsche Panamera Turbo S si Cadillac CTS-V.

Totul intr-o competitia in care doar acceleratia masinii a contat cu adevarat, cele patru automobile participand intr-o infruntare de tipul 0 - 300 de kilometri pe ora organizata de publicatia Sport Auto din Germania.

Inainte de a vedea cum a decurs respectiva cursa, tinem sa reamintim ca noul Mercedes E63 AMG S este pus in miscare de un V8 bi-turbo de patru litri si 612 cai putere, cuplat la o cutie automata cu opt rapoarte.

Totodata, automobilul de inalta performanta al companiei din Stuttgart se mai bucura in standard si de un sistem inteligent de tractiune integrala, cunoscut dupa indicativul si dotat cu vectorizare a cuplului.

Pentru o reteta similara a optat, de asemenea, si ultima generatie a bavarezului BMW M5, cu mentiunea ca propulsia este asigurata in cazul de fata de o unitate V8 bi-turbo de 4.4 litri si, teoretic, 600 CP.

De cealalta parte, modelul Porsche Panamera Turbo S este singurul din aceasta confruntare echipat cu un sistem hibrid, care combina un motor electric cu un benzinar V8 biturbo cu capacitatea de patru litri.

Solutia cu pricina se traduce printr-o putere maxima de 680 CP, pusa pe asfalt inca o data de o cutie automata cu opt rapoarte (si dublu ambreiaj!) si un sistem de tractiune integrala cu vectorizare a cuplului.

Ultimul, dar nu cel din urma, americanul Cadillac CTS-V lucreaza alaturi de un V8 cu compresor mecanic si capacitatea de 6.2 litri, ai carui 649 CP sunt livrati exclusiv puntii spate printr-o automata cu opt trepte.

mai multe