Sefii de la Mercedes rad, cel mai probabil, in hohote. GLC a batut la liniute Alfa, BMW si Jaguar

Sefii de la Mercedes rad, cel mai probabil, in hohote. GLC a batut la liniute Alfa, BMW si Jaguar
  • Sefii de la Mercedes rad, cel mai probabil, in hohote
  • GLC a batut la liniute Alfa, BMW si Jaguar
Distribuie pe Facebook

Masina cu motor V8 bi-turbo a reusit sa castige cea mai importanta cursa: pe 402 metri, cu plecare de pe loc.

Prezentat publicului larg in urma cu mai bine de sase ani, actualul Mercedes GLC se vinde zilele acestea in nenumarate versiuni si configuratii. Printre optiunile puse la dispozitia clientilor se regaseste si o varianta de performanta AMG 63 S, disponibila alaturi de un motor V8 bi-turbo de patru litri si aproximativ 510 cai putere.

De 510 cai putere se bucura, de asemenea, si noul BMW X3 M Competition, marea diferenta constand in configuratia unitatii prezente la datorie, sub capota, la randul ei cu doua turbine, dar acompaniata de numai sase cilindri, in linie, si o capacitate de trei litri, daca mai trebuia cumva precizat.

Lista masinilor cu 510 cai putere prezente in acest duel se incheie cu o Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, sursa de provenienta a valorii respective constand, in cazul de fata, intr-un propulsor V6 bi-turbo de 2.9 litri. La polul opus regasim Jaguar F-Type SVR cu o motorizare V8 supraalimentata, de cinci litri si 550 de cai putere.

Fiecare dintre cele patru masini mentionate anterior, in randurile de mai sus, ofera, in standard, atat o cutie automata, cat si de un sistem de tractiune integrala pentru un maximum de performanta in linie dreapta si nu numai; asadar, acestea fiind spuse, sa inceapa duelul pentru suprematie!

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Curse legale DATA PUBLICĂRII: 14 Septembrie 2021