Sefii de la Porsche rad, cel mai probabil, in hohote. Noul 911 Turbo S umileste la liniute Nissan GT-R Nismo si Honda NSX

Sefii de la Porsche rad, cel mai probabil, in hohote. Noul 911 Turbo S umileste la liniute Nissan GT-R Nismo si Honda NSX
  • Sefii de la Porsche rad, cel mai probabil, in hohote
  • Noul 911 Turbo S umileste la liniute Nissan GT-R Nismo si Honda NSX
Distribuie pe Facebook

Supercarul constructorului german de masini a reusit sa se impuna, fara prea mari emotii, si in proba de franare.

Prezentat publicului larg in urma cu aproape un an si jumatate, noul Porsche 911 Turbo S este o bestie de masina. Pus in miscare de un propulsor cu sase cilindri si doua turbine, de 3.745 de centimetri cubi, respectivul automobil vine cu 650 de cai si 800 Nm pe ambele punti.

Printre valorile caracteristice modelului din Stuttgart se mai numara, de asemenea, si o acceleratie de la 0 la 100 de kilometri pe ora in 2.7 secunde, dar si un sprint de la 0 la 200 de kilometri pe ora in 8.9 secunde.

Vestile bune continua cu viteza maxima, de 330 de kilometri pe ora, la polul opus regasindu-se pretul de pornire, daca mai era nevoie de o asemenea precizare. Pe piata din Marea Britanie, nota de plata a supercarului constructorului german e de minim 160.610 lire sterline.

Vehicule precum Nissan GT-R Nismo costa insa si mai mult decat atat, aceasta din urma oferind o unitate V6 twin-turbo de 3.8 litri si 600 de cai putere in schimbul a 180.095 de lire sterline, dupa cate se pare.

Intr-un final, actuala Honda NSX pleaca de la 150.000 de lire sterline. Si gazduieste sub capota o motorizare V6 twin-turbo de 3.5 litri si trei motoare electrice, solutia cu pricina traducandu-se printr-un total de 581 de cai si 645 Nm pe ambele punti, asemeni autoturismelor rivale.

Inainte de a descoperi cum se desfasoara ostilitatile in cadrul duelului organizat de publicatia Carwow, tinem sa amintim ca fiecare dintre creatiile mentionate anterior se bucura de o transmisie automata, evident.

Distribuie pe Facebook
mai multe